Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut käyttävät vielä tänä päivänä rannekelloa kun älypuhelimessa on kello?

Vierailija
14.07.2020 |

Ennen ymmärrän, kun kelloa joutui etsimään julkisilta paikoilta jos ei ollut ranteessa, mutta miksi vielä tänä päivänä?

Kommentit (622)

Vierailija
501/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla kuin sinä? Hyi helvetti.

Vierailija
502/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on noin tyhmiä ihmisiä kuin ap,  vaikka abortti on laillinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eco-Drive-kello on hyvä vaihtoehto. Latautuu valosta. Ei pattereita.

Vierailija
504/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannekellon patteri kestää noin vuoden. Joitakin voi vetää itse. Älypuhelin pimenee, jos sitä ei lataa joka päivä. Rannekellon viisareista voi myös määrittää ilmansuunnat, kun aurinko on näkyvillä, eikä sitä tarvitse kaivella esiin taskusta, laukusta tms.

Ei pidä tehdä itsestään liian riippuvaista näistä älyvempaimista noin muutenkaan.

Rannekellon käyttäminen ei kuitenkaan vähennä yhtään puhelimen lataustarvetta.

Vierailija
505/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä jossa aikataulut ovat tärkeitä, mutta puhelimen jatkuva vilkuilu/ esillä pitäminen olisi epäkohteliasta. Kelloa voi vilkaista huomaamattomasti.

Vierailija
506/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on helppo ja tyylikäs. Naama puhelimessa kulkevat vaikuttavat vähän hölmöiltä.

Naama kellossa kulkevat vaikuttavat fiksummilta?

Vierailija
507/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on kellopuhelin ja mie oon Lappeenrannast.

Vierailija
508/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekelloni on kuin koru. 

Vierailija
509/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekelloni on asuste🙂

Vierailija
510/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykässä on kello mutta kännykkä ei ole kello. Tyylikysymys myös

Vierailija
511/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut käyttävät tänä päivänä älypuhelinta, kun ranteessa on kello?

Vierailija
512/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jysäys. Kaikki ei todellakaan pidä älylaitteitaan koko ajan käsissään. Kelloa on kätevä, nopea, helppo ja mukava vilkaista ranteesta. Ajan tietää heti, eikä tartte kulkiessa räplätä vaikka sitä kännyä kuin joku älykääpiö, jonka elämään ei kuulu muuta kun kännyn räplääminen jopa kellonajan toteamiseksi. 

Vierailija
513/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kunnollinen automaattikello ja tämän jälkeen patterin uusimisen voi unohtaa. 

Vierailija
514/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuaksesullekuuluu!

Vierailija
515/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon näppärämpää katsoa rannekellosta. Puoli vuotta sitten laitatin oman vanhan rannekellon vuosien jälkeen kuntoon, kun kyllästyin siihen että puhelin tippui ja kolhiintui koko ajan kun sitä joutui kiireessä kaivamaan esiin nähdäkseen ajan.

Lisäksi ainakin minulta se puhelin varastaa herkästi kiireessä ja muutenkin aikaa, kun siitä kelloa katsoessaan näkee jonkin ilmoitusikkunan joka muuten on hiljennettynä, ja päättää muka nopeasti vilkaista. 

Vierailija
516/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vielä lapsena ja teininä rannekello, mutta ei ole ollut enää yli 10 vuoteen. Rannekello on mielestäni epämukava, kuin olisi kahlitseva käsirauta kädessä. Tykkään enemmän vapaista ranteista, vapaudentunteesta, en käytä muutenkaan mitään koruja. Kello pitää myös riisua yöksi, suihkuun ja uimaan mennessä, joten ei tunnu käytännölliseltä.

No et sinä paljon rannekelloista tiedä. Minulla kevyt kello, toimii aurinkovoimalla ja kestää uimisen. Silikoniranneke ei tunnu edes, on niin pehmeä. Eli kestää elämisen kaikin tavoin, ei tarvitse riisua koskaan jos ei halua. Jotkin kellot taas on oikeita hienomekaniikan ihmeitä ja kertoo, että arvostat hienoja asioita elämässä. Tietyissä huippujohtajapiireissä kellosi määrittää joukkoon kuulumista, erityisesti miehillä. 

Kyllä minuun naisena tekee vaikutuksen mies, joka käyttää vaikka vintage omegaa jonkin ruman urheilukellon sijaan. Se kertoo ihmisestä paljon.

Vierailija
517/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein koskaan tajunnut kaltaisiasi äimistelijöitä. Miksi haaskaat aikaa sen miettimiseen mitä muut tekevät? Käytä sinä kännykkääsi ja anna muiden pitää ranteessa kelloa.

Minä hyvää hyvyyttäni pohdin, voisiko kellon käyttäjien elämä helpottua! Kovin kiittämätöntä täällä.

Vierailija
518/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä paljon rannekelloista tiedä. Minulla kevyt kello, toimii aurinkovoimalla ja kestää uimisen. Silikoniranneke ei tunnu edes, on niin pehmeä. Eli kestää elämisen kaikin tavoin, ei tarvitse riisua koskaan jos ei halua. Jotkin kellot taas on oikeita hienomekaniikan ihmeitä ja kertoo, että arvostat hienoja asioita elämässä. Tietyissä huippujohtajapiireissä kellosi määrittää joukkoon kuulumista, erityisesti miehillä. 

Kyllä minuun naisena tekee vaikutuksen mies, joka käyttää vaikka

Tämmöiset miehet ovat kuin sinne tänne kääntyilevät flamingot, primitiivisessä laumatunteessaan.

Minuun ei tee vaikutusta henkilö, joka haluaa kuulua joukkoon kello apuvälineenään.

Vierailija
519/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulastakin näkee kellon, ei tarvi olla "äly".

Ja ainakin mulla on se kapula mukana koko ajan, joten kellolla en ole vuosiin tehnyt mitään, sitäpaitsi pidin rannekelloa aina jotenkin epämukavana, kaljalla käydessä ja halutessa siinä rentoutua, otin usein ranteesta pois mokoman lohmon (jota sai sitten selvittyä etsiskellä. 

Vierailija
520/622 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kelloista ja sitäpaitsi kadulla kävellessäin helppo tarkistaa aika kun ottaa kännykkä esiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme