Akka oli vaihtanut talvirenkaat autoon ja jokainen rengas on väärinpäin
Kommentit (21)
Merkki vain vaihtui, ajelette nyt Inside-renkailla.
Okei, eikä tässä nyt muu auta kuin kolistella Päätä Patteriin & Huolella (tm).
Ei ap:lla ole akkaa, eikä autoa, ei edes rengasta.
Vierailija kirjoitti:
Mied. Onko dulla duha?
O.
Jokainen mies tekee näin huonosti kotityöt niin eipähän tarvitse enää toiste tiskata, pestä ikkunoita, imuroida, vaihtaa lakanoita.
Eksä (mies) joskus itse vaihteli, jouduin tarkistamaan ja kaikkihan ne oli väärillä sijoilla. Siitä lähtien rengashotelli teki tämänkin miesaskareen, siihenkään se ei soveltunut. Niin, siis eksä.
Otin akkaasi takaapäin siinä renkaiden vaihdon yhteydessä, joten sori jos meni väärin. Naureskeltiin samalla myös sun kaljulle ja kuulemma pienelle khullille
T.jorma
Alapuoli ylöspäin vaiko yläpuoli alaspäin ? No, akathan ei ymmärrä näitä miästen juttuja. Virkaasivat vain villasukkia.
Meillä mies vaihtoi känässä renkaat ja 4/4 rengasta meni väärin ja vanteet pa*kaksi. Onneksi ei tällä kertaa mennyt muuta rikki.
pyörimissuunnat väärinpäin ja vanteen ulkopuoli pyörännapaa vasten, alapuoli ylhäällä... :D
Vierailija kirjoitti:
Alapuoli ylöspäin vaiko yläpuoli alaspäin ? No, akathan ei ymmärrä näitä miästen juttuja. Virkaasivat vain villasukkia.
No se muijahan pyöri siinä väkkyrää, naapurin mies siinä takana taisi vaan tietää missä asennossa muija milloikin oli!
Meillä on hyvä tasajako. Mies vaihtaa ja minä pesen renkaat varastoon. Miehellä se on nopeampi ja helpompi homma. Mut tuo sopii mulle. Sitten me merkataan aina renkaat valmiiksi, että mieskin saa ne oikeisiin paikkoihin.
No sitten on kohta nastattomat talvirenkaat ja niillä voi ajaa kesälläkin. Ehkä hän kypsyi renkaiden vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Otin akkaasi takaapäin siinä renkaiden vaihdon yhteydessä, joten sori jos meni väärin. Naureskeltiin samalla myös sun kaljulle ja kuulemma pienelle khullille
T.jorma
Huomasin.
Sulla on jore kuule aika väljä tuo peräreikä, kun siinä teidän touhutessa kävin työntämässä heinäseipään sun perseeseen, niin et huomannut mitään... ja siinä ole sentään vielä heinätkin seipäällä.
Nyt voi sit vaan peruuttaa.