Onko 40-vuotias nuori?
Hauska, ku tälläkin palstalla 80-luvulla syntyneet typerykset kuola lentäen selittävät olevansa nuoria. :D
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo 50-v akat on aivan hirveitä, elämä perustuu kämpän siisteydelle. Ei oo ihme, että miehiä ei näy.
Pieleen meni, kun miehiä tulee ovista ja ikkunoista:))
No kukapas ei haluais puumaa saada, seukkaus taas eri asia! Toivottavasti on huonekalut paikoillaan, sitä voi aamuisin ihailla. :D
Taitaa mennä toisin päin ja puumien himo johtunee siitä, että te ette nykyisin taida pahemmin sitä seksiä harrastella. Pojat wänkkää ja tytöt kiertävät sedältä toiselle tai ovat jo niin solmussa itsensä kanssa, että eivät tahdo ketään.
Nämä mummelit ovat kaikista säälittävimpiä. Ensin nuoruus ollaan naama nyrpeänä ku miehet katsoo, sitten 50-vuotiaana ihmetellään ku kukaan ei katso ja haetaan itsetunto 30-vuotiaasta rakkaasta.
Tais jäädä lasikatto hajottamatta. :D
Näillä mummeleilla on juuri se ongelma, että pidetään prinsessana 19-vuotiaaksi asti, ulkonäön takia, sen jälkeen sattuu ja pahasti!
Juu, kyllä juurikin näin. Nämä luulevat olevansa maailman napoja jollain tyhmillä tube-videoillaan, ja sitte kolahtaa pahasti eikä ees metoo auta.
Koska lääkäri nimitti mua keski-ikäiseksi jo 35-vuotiaana, niin on pakko olla niin että keski-ikä ja aikuisuus on päällekkäisiä termejä. Muuten aikuisuus kestäis vain ikävuodet 30-34, mikä ois ihan hölmöä.
Siis kuvitelkaa:
nuori= alle 25
nuori aikuinen=25-30 vai 29?
aikuinen= 30-34
keski-ikäinen= 35-69
vanhus= 70+
Ihan hölmöä jos 5 vuotta elämästä on aikuisuutta ja 35 vuotta keski-ikää.
Olen 46v, enkä tunne oloani lainkaan vanhaksi. Viisaampi olen, kuin kolmekymppisenä, mutta vanhemmaksi en oloani tunne
Mutta eikös nuori ole joku alle 25v tms?
Vierailija kirjoitti:
Nämä mummelit ovat kaikista säälittävimpiä. Ensin nuoruus ollaan naama nyrpeänä ku miehet katsoo, sitten 50-vuotiaana ihmetellään ku kukaan ei katso ja haetaan itsetunto 30-vuotiaasta rakkaasta.
Äh, et sä ollutkaan mikään hauska naljailuvastus. Vinkkinä - juttujen pitäisi mennä edes jollain asteella edes jonkun tunteisiin. Muuten se on vähän turhaa tuo kettuilu. Runsaasta huonekalu ilkkumisesta päätellen voisin kuvitella, että tätisi näki lääväsi, mitä kodiksi kutsut ja käski siivoamaan. Suutahdit, koska lääkitys ei istu ja kundisi lähti viettämään iltaa aikuisempaan seuraan, joten tulit tänne purkamaan tuntojasi? Saattoi olla myös äitisi, joka käski siivoamaan huoneesi?
Tylsäksi tämäkin meni, joten taidan mennä laittamaan ruokaa. Siitäkin aiheesta olisi saanut jatkoa huonekaluille ja ikealle, mutta et sä älynnyt. Ei se mitään ja setämiehen neuvona; mee ny jo sinne ulos missä ne muut nuoret ovat. Ei täällä ole sulle mitään ;)
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Tottakai keski-ikäiset ja vanhukset ovat aikuisia. Lapset ja nuoret eivät ole, täysikasvuiset ovat.
Ei ole. Olen 40-vuotias ja pidän itseäni keski-ikäisenä. Minua kyllä luullaan usein hieman nuoremmaksi, mutta sehän on ihan jees. Tässä iässä alkaa erottumaan samanikäisistä kanssaveljistä, mikäli on pitänyt itsestään ja kunnostaan huolta ja elämäntavat ovat terveelliset. Osalla samanikäisistä miehistä on kaikki ”airbagit” kehosta lauenneet ja eletty elämä alkaa näkymään vähän turhan reilusti kasvoista.
Jhamals kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, et sä ollutkaan mikään hauska naljailuvastus. Vinkkinä - juttujen pitäisi mennä edes jollain asteella edes jonkun tunteisiin. Muuten se on vähän turhaa tuo kettuilu. Runsaasta huonekalu ilkkumisesta päätellen voisin kuvitella, että tätisi näki lääväsi, mitä kodiksi kutsut ja käski siivoamaan. Suutahdit, koska lääkitys ei istu ja kundisi lähti viettämään iltaa aikuisempaan seuraan, joten tulit tänne purkamaan tuntojasi? Saattoi olla myös äitisi, joka käski siivoamaan huoneesi?
Tylsäksi tämäkin meni, joten taidan mennä laittamaan ruokaa. Siitäkin aiheesta olisi saanut jatkoa huonekaluille ja ikealle, mutta et sä älynnyt. Ei se mitään ja setämiehen neuvona; mee ny jo sinne ulos missä ne muut nuoret ovat. Ei täällä ole sulle mitään ;)
Sua välisukupuolista ei ole ollenkaan vaikea viedä ns. 6-0. Ja sun tekemiset kiinnostaa tietysti kympillä! :D Nuija. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen 40-vuotias ja pidän itseäni keski-ikäisenä. Minua kyllä luullaan usein hieman nuoremmaksi, mutta sehän on ihan jees. Tässä iässä alkaa erottumaan samanikäisistä kanssaveljistä, mikäli on pitänyt itsestään ja kunnostaan huolta ja elämäntavat ovat terveelliset. Osalla samanikäisistä miehistä on kaikki ”airbagit” kehosta lauenneet ja eletty elämä alkaa näkymään vähän turhan reilusti kasvoista.
Miksi 40-v mies patsastelee Vauva-palstalla? Eikö kaikkien suomalaisten älykkömiesten suosikkilaji F1 jo alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Jhamals kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua välisukupuolista ei ole ollenkaan vaikea viedä ns. 6-0. Ja sun tekemiset kiinnostaa tietysti kympillä! :D Nuija. :D
No, näköjään oli aika vaikeaa kun en lainkaan loukkaantunut ja päätit kisamme noinkin loistavaan ku Nuija. Kiva kyllä, että tuo sana on ilmeisesti edelleen käytössä. Sitä kun ei vanhana ikinä tiedä mitä haukkumasanaa nykyään suositaan ja on se parempi tuo klassikko ku joku outo, mitä en olisi tajunnut. Piste siitä.
F1 on so last season. Älykkömiehet katselee nykyisin UFC:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 40-v mies patsastelee Vauva-palstalla? Eikö kaikkien suomalaisten älykkömiesten suosikkilaji F1 jo alkanut?
En ole natiivi, mutta jotenkin olen kuvitellut tuolle patsastelulle eri merkityksen. Älykäs voisi nyt tuosta jo päätellä, mutta koska et selkeästi sitä ole niin selitän. Kirjoitusharjoitus. Suomen kieli ja sillain.
Joko se chiot meni nukkumaan? No, oli sen jo aikakin. Kello tulee kumminkin jo kohta kahdeksan.
Mukavaa, kun monisukupuolinen Jhamals viihdyttää meitä. Ihan niin kuin oikeesti oisit MIES...
Jhamals kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole natiivi, mutta jotenkin olen kuvitellut tuolle patsastelulle eri merkityksen. Älykäs voisi nyt tuosta jo päätellä, mutta koska et selkeästi sitä ole niin selitän. Kirjoitusharjoitus. Suomen kieli ja sillain.
Sä et ehkä ole suoranaisesti mikään suomalaisen kielenkäytön mestari. Toki voit näitä yksinkertaisia palstan mummeleita vähä viedäkin, mutta siihen jää, nuija! :D
Onko tämä Jhamals oikeesti joku trolli? Aika säälittävä kaveri ainakin.
Tämä yksinkertainen Jhamals todennäköisesti kahtelee keväisin jäähokin suurta MM-turnausta ja kuvittelee, että muitakin maita kiinnostaa. Samalla etsii omaa sukupuoltaan! :D
No kukapas ei haluais puumaa saada, seukkaus taas eri asia! Toivottavasti on huonekalut paikoillaan, sitä voi aamuisin ihailla. :D