Onko 40-vuotias nuori?
Hauska, ku tälläkin palstalla 80-luvulla syntyneet typerykset kuola lentäen selittävät olevansa nuoria. :D
Kommentit (106)
No onhan se pitkässä juoksussa nuori. Jos vanhuus alkaa n. 70v jälkeen.
Laitan babe-paidan pääle, olen 55 v ja haen seukkaussuhteeseen 20-v nuoria pikakiväärejä!
Nuoruuden yläikäraja on Suomen lain mukaan 29 vuotta.
Nelikymppinen voi olla nuorekas, mutta ei hän kyllä enää nuori ole.
Itsekin olen vasta hopeakettuuntumassa, pukkasi lapsenlapsenkin tuossa. Mutta Sanni ja Pyhimys on kova! Ens vuonna Flowhun taas jee!
On se nuorempi kuin 30 vuotta sitten. Silloin nelikymppinen oli paljon vanhempi kuin nyt.
On nuori, ainakin näin uskottelen täällä Paltamossa itselleni.
Suhteellista. Vanha ekaluokkalaiseksi, nuori isomummiksi.
En koe olevani nuori, mutta en kyllä vanhakaan. Siis samapa se. Ikä 35.
Nuoruutta voi teoriassa venyttää noin 40v asti. Tulevaisuudessa 40 voi olla uusi 30 ja vanhenemisen ehkäisyyn kehitetään uusia tehokkaampia menetelmiä. Sen jälkeen naisilla tuleekin vaihdevuodet, joita on vähän vaikeampi estää.
Niin, kysehän ei ole tietenkään eliniänodotteen kasvusta. Ainoastaan tyhmyyden kasvusta.
Mä olen keski-ikäinen. Ihanaa.
41 v.
Vierailija kirjoitti:
Suhteellista. Vanha ekaluokkalaiseksi, nuori isomummiksi.
No on nykyaikana nuori mummoksikin.
Vierailija kirjoitti:
Laitan babe-paidan pääle, olen 55 v ja haen seukkaussuhteeseen 20-v nuoria pikakiväärejä!
Laukeen aina jo reisille, onko kivääri tarpeeksi pikainen. PS. Ei kai haittaa, olen 43 mutta tosi nuori.
En virallisesti ole, mutta tunnen itseni henkisesti n 27-vuotiaaksi. Ilmeisesti suurin osa tuntee itsensä sisäisesti n kolmikymppiseksi vaikka olisi 80 v.
Ehkä hauskin luonnehdinta treffipalstoilla: nuorekas. Tälle on naurettu fiksumissa piireissä jo 20 vuotta.
Ehkä ajatuksena on se, että typerykset ottavat itsestään selfieitä 50-vuotiaina, työntävät persuuksiaan ulospäin ja törröttävät huuliaan. Se ei ole nuoruutta, sori vaan.
Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.
T. AP 5-vuotta
No tietenkin instassa he on ikiteinejä, mutta kyllä 40 ja 50 alkaa olla aikaa samaa kastia
On nuori, juuri kävin lonkkaleikkauksessa ja kuuntelen JVG:tä!