Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40-vuotias nuori?

Vierailija
09.07.2020 |

Hauska, ku tälläkin palstalla 80-luvulla syntyneet typerykset kuola lentäen selittävät olevansa nuoria. :D

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan on se, että tällä palstalla saadaan myös hieman vaihdevuosista kärsivät "nuoret" mukaan keskusteluun. Onko lapset jo lähteneet ja Ikean kamat oikeilla kohdillaan, niitä on mukava kahtella 24/7 ja toivoa, että elämässä ois muutaki jatkossa ku kahtella niitä Ikean kamoja. :D

42/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.

T. AP 5-vuotta

Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D

En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.

Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.

Muista babe-paita! (ja taas saatiin sulle lisää elinpäiviä. :D :D :D )

Ei se oikein sovi mulle kun oon setä, mutta saanko laittaa sun ikäisen bänditeepaidan. Eix se oo aina in?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 50-v akat on aivan hirveitä, elämä perustuu kämpän siisteydelle. Ei oo ihme, että miehiä ei näy.

Vierailija
44/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.

T. AP 5-vuotta

Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D

En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.

Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.

Muista babe-paita! (ja taas saatiin sulle lisää elinpäiviä. :D :D :D )

Ei se oikein sovi mulle kun oon setä, mutta saanko laittaa sun ikäisen bänditeepaidan. Eix se oo aina in?

Nykyäänhän on monenlaisia sukupuolia. Tietysti ihan jees, että oot miehenä löytänyt päivittäiseksi iloksesi Vauva-palstan. :D

Vierailija
45/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo 50-v akat on aivan hirveitä, elämä perustuu kämpän siisteydelle. Ei oo ihme, että miehiä ei näy.

siihen mennessä on miehet jo siivottu sotkemasta elämää,

mut naista vois kokeilla ;)

Vierailija
46/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole oikeasti nuori, mutta elämäntilanne saattaa olla sama kuin 10-20 vuotta nuoremmilla. Nelikymppinen voi sopeutua ihan hyvin nuorten aikuisten porukkaan työpaikalla, harrastuksissa tai missä lie äitikerhoissa.

No sehän on vain hyvä että tulee esim. töissä toimeen kaiken ikäisten kanssa, ei se silti sitä tarkoita että kuvittelee olevansa nuori. Tuo äitikerhokin on outo esimerkki sikäli että nainen voi olla äiti jostain 13-vuotiaasta kuolemaan. Jos taas tarkoitat jotain vauvakerhoa, niin vauvan äiti voi olla joku 13-45 vee eikä siinäkään iällä mahda olla niin merkitystä, enemmänki se yhteys löytyy samanikäisten lasten kautta. Ovat lasten kehityksen ja lapsiin liittyvien uusien asioiden kanssa samassa veneessä, elämä voi muuten olla ihan erilaista esim. töiden suhteen. Kerhon keskiö on siis ne lapset loppujen lopuksi.

47/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ihania! Viisautta ja omanarvontuntoa, toisin ku 20 vee bimboilla, joiden elämä koostuu peppukuvansa levittelystä ja psyykeenlääkkeiden popsimisesta. Ku ahistaa niin kauheesti, että tykkääkö ny kaik mun pyllystä.

Vierailija
48/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just ihania! Viisautta ja omanarvontuntoa, toisin ku 20 vee bimboilla, joiden elämä koostuu peppukuvansa levittelystä ja psyykeenlääkkeiden popsimisesta. Ku ahistaa niin kauheesti, että tykkääkö ny kaik mun pyllystä.

No jossain asiassa sullakin järkeviä kommentteja. ;)

Vierailija
49/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin hyvin paljon vaikuttaa, kuinka paljon itestään pitää huolta. Ravinto, liikunta ja tietty myös geenit. Toiset on hemmetin nuorekkaita ja toiset aivan äärilaitaa... 40v on kypsä, monet voivat erittäin hyvin. Väittäisin, että iso osa 40-50v on huomattavasti paremmassa fyysisessä kunnossa, mitä nykypäivän 20v nuoriso. Ite kierrän puolimaraton tapahtumia ja tuossa sen näkee kestävyysurheilun osalta helposti tuloslistoilta. Tietty geenit , osa elää pitkään, näyttääkin nuorilta pitkään , osa haudassa jo aiemmin.

50/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thanks. Emmä oikeasti ole aina ihan tosissani, mutta tuossa olin kyllä. Yleisesti ottaen helvetin väsynyt jo ja kirjoittelen pääosin mitä sattuu. Välillä on kiva tökkiä ihan vaan nähdäkseen mitä tapahtuu ja niinedespäin..

Vierailija
51/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana "nuorekas" on vaa nii junttimainen.

Vierailija
52/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä maasta on kotoisin

Vierailija
53/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thanks. Emmä oikeasti ole aina ihan tosissani, mutta tuossa olin kyllä. Yleisesti ottaen helvetin väsynyt jo ja kirjoittelen pääosin mitä sattuu. Välillä on kiva tökkiä ihan vaan nähdäkseen mitä tapahtuu ja niinedespäin..

Juu, ei kai näillä palstoilla kannata itseään vakavasti ottaa, edes Babe-paidassa. ;)

Vierailija
54/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kiusata, tälläki palstalla paljon "nuorekkaita" 30-50 vuotiaita valaita!

Vierailija
55/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v ja omasta mielestä ihan valmis eläkkeelle ja sitten vanhainkotiin.

56/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kiusata, tälläki palstalla paljon "nuorekkaita" 30-50 vuotiaita valaita!

ja koska ikä ei ollutkaan toimiva loukkausväline, siirryn ulkonäköön. se toimii aina kun kiusaan kaikkia. matiaskin itki. mut eka hei selfie ja belfie.

Vierailija
57/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on jo hyvässä vauhdissa oleva keski-ikäinen. Nuorekas voi olla juu, mut nuoruus meni jo :)

Vierailija
58/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias on keski-ikäinen.

18-39 vuotias on aikuinen. Eläkeiän koittaessa 64-65 vuotiaana on vanha.

Mulle sanoi yksi psykologi kerran että alle 25-vuotias on nuori. 25-vuotiaasta olikohan 30-vuotiaaksi oli nuori aikuinen. Olin itse silloin 26, joten en muista enää että mihin nuori aikuisuus sitten päättyi, kun ei ollut ajankohtainen. Enempää hän ei mulle sanonut. Aika lyhyeksi tuo itse aikuisuus kuitenkin jää, jos se sun mukaan päättyy jo 39-vuotiaana. Luulisi että se ois pisin ajanjakso elämässä. Harmittaa kun en silloin tajunnut itse kysyä siltä psykologilta virallista määritelmää sille, että minkä ikäinen on sitten aikuinen.

Vierailija
59/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni, kun miehiä tulee ovista ja ikkunoista:))

Vierailija
60/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieleen meni, kun miehiä tulee ovista ja ikkunoista:))

Aaaaaa,men

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi