Onko 40-vuotias nuori?
Hauska, ku tälläkin palstalla 80-luvulla syntyneet typerykset kuola lentäen selittävät olevansa nuoria. :D
Kommentit (106)
Kyllä 30-vuotias on jo keski-ikäinen, jos 18-v on aikuinen. Tämä on vaikeaa urpoille ymmärtää.
En usko että useimmat tuon ikäiset haluaa edes olla nuoria, mielummin ovat aikuisia. Nuori sanalla on vähän negatiivinen leima: teini, keskenkasvuinen, kokematon, epävarma, viihteellä viihtyvä, vastuuntunnoton jne.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se pitkässä juoksussa nuori. Jos vanhuus alkaa n. 70v jälkeen.
onks ne pitkänmatkan juoksijat esim. maratoonarit noin vanhoja?
On paljon ihmisiä, jotka selittävät esim. JVG- ja Flow-faniutensa nuoruudella, vaikka ovat jo 45-vuotiaita. :D Mahdollisesti pitävät kesät ja talvet vielä haisevia rannekkeita kädessään. :D
Vierailija kirjoitti:
En usko että useimmat tuon ikäiset haluaa edes olla nuoria, mielummin ovat aikuisia. Nuori sanalla on vähän negatiivinen leima: teini, keskenkasvuinen, kokematon, epävarma, viihteellä viihtyvä, vastuuntunnoton jne.
Ja näitä riittää, esim. Flow-festareilla!
Mä olen ymmärtänyt että nuoruuden ja vanhuuden välissä on keski ikä.
Kyllä minä ainakin nyt tästä loukkaannuin! Asun Kuhmossa, olen voimaannuttanut itseni kuumana kesänä peppuvakobikineillä ja ihmettelen, että eikö 40-vuotias kainuulainen muka ole nuori?
Ei tietenkään ole oikeasti nuori, mutta elämäntilanne saattaa olla sama kuin 10-20 vuotta nuoremmilla. Nelikymppinen voi sopeutua ihan hyvin nuorten aikuisten porukkaan työpaikalla, harrastuksissa tai missä lie äitikerhoissa.
Kyllä minä ainakin nyt tästä loukkaannuin! Asun Kuhmossa, olen voimaannuttanut itseni kuumana kesänä peppuvakobikineillä ja ihmettelen, että eikö 40-vuotias kainuulainen muka ole nuori?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.
T. AP 5-vuotta
Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D
En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.
Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole oikeasti nuori, mutta elämäntilanne saattaa olla sama kuin 10-20 vuotta nuoremmilla. Nelikymppinen voi sopeutua ihan hyvin nuorten aikuisten porukkaan työpaikalla, harrastuksissa tai missä lie äitikerhoissa.
ts. nolaa ittensä XD
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Hyvä kysymys! Miksi jotku tyhmät missilehmät ym idiootit ajattelevat, että muiden määrittelemä "nuoruus" jotenkin määrittäisi omaa elämää? Ehkä kannattais vaikka itse määritellä ne.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt että nuoruuden ja vanhuuden välissä on keski ikä.
Milloin se aikuisuus on sitten? Keski-ikä kuulostaa jotenkin elähtäneeltä termiltä. Tulee mieleen tylsä kaavoihinsa kangistunut ihminen lähellä vanhuutta. Aikuinen on paras. Siitä tulee mieleen termit: uskottava, vakuuttava, kypsä, vastuuntuntoinen. Se on ikään kuin se tila, jota ollaan lapsuus ja nuoruus tavoiteltu.
Jhamals kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.
T. AP 5-vuotta
Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D
En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.
Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.
Muista babe-paita! (ja taas saatiin sulle lisää elinpäiviä. :D :D :D )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ts. nolaa ittensä XD
Niinpä niin, pitäisi uskaltaa olla aikuinen nuorempien joukossa, eikä "sopeutua" nuoleskelemalla.
29-vuotias ei todellakaan ole enää nuori. Ja mitä väliä sillä yleensäkään on.?
40-vuotias on keski-ikäinen.
18-39 vuotias on aikuinen. Eläkeiän koittaessa 64-65 vuotiaana on vanha.
Höpö höpö
se oli sillon 10v
ja se nelikybäne on nyt 70v