Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40-vuotias nuori?

Vierailija
09.07.2020 |

Hauska, ku tälläkin palstalla 80-luvulla syntyneet typerykset kuola lentäen selittävät olevansa nuoria. :D

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nuorempi kuin 30 vuotta sitten. Silloin nelikymppinen oli paljon vanhempi kuin nyt.

Höpö höpö

se oli sillon 10v

ja se nelikybäne on nyt 70v

Vierailija
22/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 30-vuotias on jo keski-ikäinen, jos 18-v on aikuinen. Tämä on vaikeaa urpoille ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että useimmat tuon ikäiset haluaa edes olla nuoria, mielummin ovat aikuisia. Nuori sanalla on vähän negatiivinen leima: teini, keskenkasvuinen, kokematon, epävarma, viihteellä viihtyvä, vastuuntunnoton jne.

Vierailija
24/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se pitkässä juoksussa nuori. Jos vanhuus alkaa n. 70v jälkeen.

onks ne pitkänmatkan juoksijat esim. maratoonarit noin vanhoja?

Vierailija
25/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihmisiä, jotka selittävät esim. JVG- ja Flow-faniutensa nuoruudella, vaikka ovat jo 45-vuotiaita. :D Mahdollisesti pitävät kesät ja talvet vielä haisevia rannekkeita kädessään. :D

Vierailija
26/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että useimmat tuon ikäiset haluaa edes olla nuoria, mielummin ovat aikuisia. Nuori sanalla on vähän negatiivinen leima: teini, keskenkasvuinen, kokematon, epävarma, viihteellä viihtyvä, vastuuntunnoton jne.

Ja näitä riittää, esim. Flow-festareilla!

Vierailija
27/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt että nuoruuden ja vanhuuden välissä on keski ikä.

Vierailija
28/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
29/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nyt tästä loukkaannuin! Asun Kuhmossa, olen voimaannuttanut itseni kuumana kesänä peppuvakobikineillä ja ihmettelen, että eikö 40-vuotias kainuulainen muka ole nuori?

Vierailija
30/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikeasti nuori, mutta elämäntilanne saattaa olla sama kuin 10-20 vuotta nuoremmilla. Nelikymppinen voi sopeutua ihan hyvin nuorten aikuisten porukkaan työpaikalla, harrastuksissa tai missä lie äitikerhoissa.

Vierailija
31/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nyt tästä loukkaannuin! Asun Kuhmossa, olen voimaannuttanut itseni kuumana kesänä peppuvakobikineillä ja ihmettelen, että eikö 40-vuotias kainuulainen muka ole nuori?

32/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.

T. AP 5-vuotta

Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D

En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.

Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.

Vierailija
33/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole oikeasti nuori, mutta elämäntilanne saattaa olla sama kuin 10-20 vuotta nuoremmilla. Nelikymppinen voi sopeutua ihan hyvin nuorten aikuisten porukkaan työpaikalla, harrastuksissa tai missä lie äitikerhoissa.

ts. nolaa ittensä XD

Vierailija
34/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Hyvä kysymys! Miksi jotku tyhmät missilehmät ym idiootit ajattelevat, että muiden määrittelemä "nuoruus" jotenkin määrittäisi omaa elämää? Ehkä kannattais vaikka itse määritellä ne.

Vierailija
35/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt että nuoruuden ja vanhuuden välissä on keski ikä.

Milloin se aikuisuus on sitten? Keski-ikä kuulostaa jotenkin elähtäneeltä termiltä. Tulee mieleen tylsä kaavoihinsa kangistunut ihminen lähellä vanhuutta. Aikuinen on paras. Siitä tulee mieleen termit: uskottava, vakuuttava, kypsä, vastuuntuntoinen. Se on ikään kuin se tila, jota ollaan lapsuus ja nuoruus tavoiteltu.

Vierailija
36/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nuori on alle 30v.

Vierailija
37/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhamals kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 10-vuotiaat ovat vanhuksia.

T. AP 5-vuotta

Mietin jotain nasevaa, mutta siivosit jo pöydän :D

En ole mikään palstan suurkuluttaja, mutta jonkunverran tätä lukenut ja en kyllä ole vielä kohdannut "kuola lentäen nuoruudestaan selittäviä" nelikymppisiä. Enemmän niitä elämä meni jo ja kaikki masentaa nelikymppisiä.

Hassu avaus muutenkin. "tälläkin" - millä muulla palstalla ne selittää ja jos on niin fantsua ja kliffaa olla teini, niin miksi sitten luuhaat kesälomalla "palstoilla" ilkeilemässä muille, etkä ole jossain pussailemassa ja elämässä sitä nuoruutta? Se se on hauskaa, ei ne kuolaavat, joita ei edes näy. Hih. Oot hauska AP. Kirjoita lisää, tahdon nauraa, koska olen jo vanha ja ilot on vähissä.

Muista babe-paita! (ja taas saatiin sulle lisää elinpäiviä. :D :D :D )

Vierailija
38/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ts. nolaa ittensä XD

Niinpä niin, pitäisi uskaltaa olla aikuinen nuorempien joukossa, eikä "sopeutua" nuoleskelemalla.

Vierailija
39/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias ei todellakaan ole enää nuori. Ja mitä väliä sillä yleensäkään on.?

Vierailija
40/106 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias on keski-ikäinen.

18-39 vuotias on aikuinen. Eläkeiän koittaessa 64-65 vuotiaana on vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä