Millainen nainen on vaimomateriaalia?
Millainen nainen on vaimomateriaalia? (miesten vastaukset enemmän kuin tervetulleita)
Kommentit (252)
Olen hoikka, urheilullinen (twerk,ratsastus,kuntosali pakosta kerran viikossa,retkeily, luonnossa liikkuminen), 2 yliopistotutkintoa, kykenen puhumaan politiikasta ja taloudesta, huono laittamaan ruokaa, en jaksa usein siivota koska aivoni työskentelevät abstraktimpien ajatusten parissa, en pidä sisustamisesta vaan tykkään hankkia tai periä laadukkaat huonekalut joilla mennään hautaan asti (paitsi patjat). Kukat minulla usein kuolee. Kykenen edustamaan 4 eri kielellä jos tarve vaatii.Olen streetwise, pärjään Bronxissa ja Lontoon lähiöissä. Syön lähes kaikkea eikä minulla ole suolistovaivoja.Kakkoseen en ota.
Yes or no?
Mieheltä vaadin siivous-ja kokkaustaitoja, kykenvyyttä väittelemään maailmanmenosta. En jaksa matkoilla hyyssätä miestä, miehen tulee ostata hoitaa homma Michelin tähden ravintolassa sekä Fordham Roadin katukeittiössä. En jaksa enää puolustaa miestä esim.metrossa kun joku tulee länkyttämään tai käydä häne puolestaan Alepassa kun Alepan nurkan narkit ahdistavat ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
-nuorempi kuin minä
-introvertti
-vahva luonne
-mielummin läski kuin laiha, jos painosta kehtaa vaatimusta esittää ja kehtaanhan minä :)
-lojaali/luotettava
-huumorintajuinen
-opiskelija ok/työtön ok/työssä käyvä ok, your choice :d
-eläinrakas
-lävärit erittäin ok tatskat myös
-savuttomuus plussaa, mutta neuvoteltavissa
-kännääminen yms kamankäyttö ehdoton NO NO!!
-hullu saa olla mutta ei tyhmä :xD
Hitsit, mähän passaisin loistavasti mutta en oo kauheen läski enkä tiedä minkä ikäinen on nuorempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimomateriaalia olisi itselle ainakin nämä ominaisuudet:
- ulkonäkö joka sytyttää (ehdottomasti tärkein yksittäinen asia)
- stabiili luonne. Olen asunut joskus hyvin ailahtelevien naisen kanssa, ja se ei kyllä pidemmän päälle ole mitään herkkua
- samankaltainen huumorintaju kuin itsellä, jotta meillä olisi keskenään hauskaa
- lapsirakas
Kelpaako jos on ennestään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, urheilullinen (twerk,ratsastus,kuntosali pakosta kerran viikossa,retkeily, luonnossa liikkuminen), 2 yliopistotutkintoa, kykenen puhumaan politiikasta ja taloudesta, huono laittamaan ruokaa, en jaksa usein siivota koska aivoni työskentelevät abstraktimpien ajatusten parissa, en pidä sisustamisesta vaan tykkään hankkia tai periä laadukkaat huonekalut joilla mennään hautaan asti (paitsi patjat). Kukat minulla usein kuolee. Kykenen edustamaan 4 eri kielellä jos tarve vaatii.Olen streetwise, pärjään Bronxissa ja Lontoon lähiöissä. Syön lähes kaikkea eikä minulla ole suolistovaivoja.Kakkoseen en ota.
Yes or no?
Mieheltä vaadin siivous-ja kokkaustaitoja, kykenvyyttä väittelemään maailmanmenosta. En jaksa matkoilla hyyssätä miestä, miehen tulee ostata hoitaa homma Michelin tähden ravintolassa sekä Fordham Roadin katukeittiössä. En jaksa enää puolustaa miestä esim.metrossa kun joku tulee länkyttämään tai käydä häne puolestaan Alepassa kun Alepan nurkan narkit ahdistavat ukkoa.
Rosebrides, Millionairematch
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- stabiili luonne. Olen asunut joskus hyvin ailahtelevien naisen kanssa, ja se ei kyllä pidemmän päälle ole mitään herkkua
- samankaltainen huumorintaju kuin itsellä, jotta meillä olisi keskenään hauskaa
- lapsirakas
Ei kelpaa.
Seksuaalisesti aktiivinen ja halukas.
Vierailija kirjoitti:
Someton
Tatuoimaton
Lapseton
Ylipainoton
Kouvolatukaton
Eli Ton-nainen?
Tykkää seksistä, kokkaa ja pitää paikat siistinä ja hoitaa lapset siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti aktiivinen ja halukas.
Joo tämä riittää jo pitkälle.
Kyllä 35-vuotiaana ei enää edes etsi vaimomateriaalia. Sitä ei ole jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lapsirakas
Valmiiksi äiti on kuin lämmitetty velli. Ei ykkösvalinta mutta menee jos ei muutakaan tarjolla.
tatuoitu, lävistetty, katkera feministi, nalkuttaja, legginsienkäyttäjä jolla on lapsia 3 eri miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ajattelen vaimomateriaalia olevan: hoikka ja liikunnallinen, mukava ja sosiaalinen, hoitaa kodin ja laittaa ruokaa, pitää itsestään huolta. Voi käydä töissä tai olla käymättä. On kuitenkin ahkera, teki mitä tahansa.
Tyylikäs ja edustava tilanteessa kuin tilanteessa ja seisoo miehensä rinnalla.
Sellainen nainen, josta saa olla ylpeä niin ulkonäön kuin tekemisen vuoksi.Elät jossain 50-luvulle sijoittuvassa jenkkileffassa.
Mietin kanssa, että onko hän valmis maksamaan vaimon "palkan" jos vaimo on kotona ja hoitaa siellä kaiken? Vai kuvitteleeko hän, että työpäivän jälkeen vaimo tekee kotonakin kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Yes or no?
No. En pidä kaltaisistasi itseään täynnä olevista pinnallisista ihmisistä.
Äkkipikainen, impulsiivinen, kaikesta iloitseva ja sureva, välillä todella dramaattinen. Pitkät hiukset, hoikka kroppa ja meikkiä naamassa. Näillä spekseillä pääsin naimisiin ja edelleen ollaan yhdessä kymmenen avioliittovuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen on minun makuuni
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Neith
Hän on neitojen neito, ei ole suurempaa naisten joukossa kuin hän.
Nää parisuhde aiheiset ketjut menee aina jumalattomaks huutamiseksi. Sääli, hyvää keskustelua olis paljon kivampi lukea.