Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen on vaimomateriaalia?

Vierailija
08.07.2020 |

Millainen nainen on vaimomateriaalia? (miesten vastaukset enemmän kuin tervetulleita)

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ajattelen vaimomateriaalia olevan: hoikka ja liikunnallinen, mukava ja sosiaalinen, hoitaa kodin ja laittaa ruokaa, pitää itsestään huolta. Voi käydä töissä tai olla käymättä. On kuitenkin ahkera, teki mitä tahansa.

Tyylikäs ja edustava tilanteessa kuin tilanteessa ja seisoo miehensä rinnalla.

Sellainen nainen, josta saa olla ylpeä niin ulkonäön kuin tekemisen vuoksi.

Elät jossain 50-luvulle sijoittuvassa jenkkileffassa.

Mietin kanssa, että onko hän valmis maksamaan vaimon "palkan" jos vaimo on kotona ja hoitaa siellä kaiken? Vai kuvitteleeko hän, että työpäivän jälkeen vaimo tekee kotonakin kaiken?

vaimolle ei makseta mitään vaan lain mukaan hänelle kuuluu puolet omaisuudesta. jos mies kartuttaa omaisuutta niin miksi nainen ei voisi vain olla hyvillään siitä?

Millä rahalla se nainen elää avioliiton aikana? Pitääkö hänen pyytää lupa mieheltä jokaiseen pieneenkin ostokseen? Mitä, jos mies sanookin, että et pääse ystävän kanssa elokuviin ellei ystävä osta lippua tai kieltää ostamasta ripsivärin? Mikään ei voita tunnetta, kun oma palkka on tullut omalle tilille.

vaimo elää omalla rahalla. ja ei pidä kysellä lupia ellei halua lainata rahaa naapurilta, sukulaiselta aviomieheltään jne.

jos mies ei anna vaimon käyttää omaa omaisuuttaan eli varmaan sitä ajat takaa niin se on rikos. siitä voi ottaa yhteyttä poliisiin.

Tarkoitat siis, että naisella on käyttöoikeus miehen tiliin eikä hän ole ostoista tilivelvollinen miehelleen? Eihän siinä sitten naisella ole mitään hätää. Rahaa ei yleensä lasketa omaisuudeksi, omaisuus on kiinteää kuten auto, talo ja huonekalut.

Vierailija
242/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa mangaa ja animea. M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa ihan tavallinen  mies. 

Periaatteessa minulle käy ulkonäöllisesti ihan kaikki: on ollut pitkää, lyhyttä, kaljua, punahiuksista ja aasialaista.

En ole kuitenkaan onnistunut pitämään pitkää suhdetta yllä. Se on  toki sopinut elämäntyyliini ja valintoihini, mutta tottakai haluaisin rakastaa/tulla rakastetuksi ja vakiintua jonkun kanssa.

Vaimomateriaalilta kaipaisin lähinnä kohtuullisen samanlaista arvomaailmaa. Itse luen koko ajan. Yritän sivistää itseäni lisää, joten en oikein jaksaisi puhelimessa roikkujaa, jonka sivistys  on Netflixin populaaridokkarin ohutta.

Vierailija
244/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka on aina ollut savuton, kohtuudella tai ei ollenkaan alkoholia käyttävä, ei ole kokeillut huumeita, ei ole ghostannut, ei ole jättänyt käyttämättä maskia pandemian aikana ilman kunnon syytä, kommunikoi kunnolla eikä siis esim. tee vääriä johtopäätöksiä omassa päässään ilman toista osapuolta, osaa ajatella ja haluaa oppia vielä paremmaksi ajatelijaksi.

Unohdin mainita listassani, että ei ole pettänyt.

Vierailija
245/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun mietin tätä ketjua, niin ehkä minä olen vaimomateriaalia. En ole oikein uraihminen ja en ole seurustellut vuotta pidempään. Olen kyllä ylipainoinen, mutta liikun kuitenkin jokin verran. Olen hyvä ratkomaan ongelmia. Teen asiat aina jollakin tasolla, riittävällä tasolla. Useimmiten olen luotettava. Ruokaa osaan laittaa perustasoisesti. En juo paljon alkoa ja tykkään siivoilla.

Hommat hoituu, ruoka, sisustaminen ja siivoaminen. En ole mikään missi tai superhyvä oikein missään. Viihdyn kotona. Ehkä tuo vaimous voisi olla mun juttu. Olen varma ja helppo valinta. Ei tarvii hävetä. Mutta en kuitenkaan ylpisty niin, että olisi vaivaksi.

Vierailija
246/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun mietin tätä ketjua, niin ehkä minä olen vaimomateriaalia. En ole oikein uraihminen ja en ole seurustellut vuotta pidempään. Olen kyllä ylipainoinen, mutta liikun kuitenkin jokin verran. Olen hyvä ratkomaan ongelmia. Teen asiat aina jollakin tasolla, riittävällä tasolla. Useimmiten olen luotettava. Ruokaa osaan laittaa perustasoisesti. En juo paljon alkoa ja tykkään siivoilla.

Hommat hoituu, ruoka, sisustaminen ja siivoaminen. En ole mikään missi tai superhyvä oikein missään. Viihdyn kotona. Ehkä tuo vaimous voisi olla mun juttu. Olen varma ja helppo valinta. Ei tarvii hävetä. Mutta en kuitenkaan ylpisty niin, että olisi vaivaksi.

En nalkuta, mielummin kunnon raivarit kerralla kuin ainainen vinkuminen. Nytkun mietin mieshistoriaa, niin on ollut noin viisi ehdokasta, jotka ovat vähän niinkuin pyytäneet vaimoksi.

En ole liian hyvä, jotta hylkäisin miehen. Tämän ovat miehet vaistonneet.

Vierailija
247/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja fiksu. Mutta ne ei aina halua olla vaimomateriaalia. 

Vierailija
248/252 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ajattelen vaimomateriaalia olevan: hoikka ja liikunnallinen, mukava ja sosiaalinen, hoitaa kodin ja laittaa ruokaa, pitää itsestään huolta. Voi käydä töissä tai olla käymättä. On kuitenkin ahkera, teki mitä tahansa.

Tyylikäs ja edustava tilanteessa kuin tilanteessa ja seisoo miehensä rinnalla.

Sellainen nainen, josta saa olla ylpeä niin ulkonäön kuin tekemisen vuoksi.

Elät jossain 50-luvulle sijoittuvassa jenkkileffassa.

Mietin kanssa, että onko hän valmis maksamaan vaimon "palkan" jos vaimo on kotona ja hoitaa siellä kaiken? Vai kuvitteleeko hän, että työpäivän jälkeen vaimo tekee kotonakin kaiken?

vaimolle ei makseta mitään vaan lain mukaan hänelle kuuluu puolet omaisuudesta. jos mies kartuttaa omaisuutta niin miksi nainen ei voisi vain olla hyvillään siitä?

Millä rahalla se nainen elää avioliiton aikana? Pitääkö hänen pyytää lupa mieheltä jokaiseen pieneenkin ostokseen? Mitä, jos mies sanookin, että et pääse ystävän kanssa elokuviin ellei ystävä osta lippua tai kieltää ostamasta ripsivärin? Mikään ei voita tunnetta, kun oma palkka on tullut omalle tilille.

vaimo elää omalla rahalla. ja ei pidä kysellä lupia ellei halua lainata rahaa naapurilta, sukulaiselta aviomieheltään jne.

jos mies ei anna vaimon käyttää omaa omaisuuttaan eli varmaan sitä ajat takaa niin se on rikos. siitä voi ottaa yhteyttä poliisiin.

Mitä nainen hyötyy tällaisesta suhteesta? V!ttuuneen jurnukan löysällä nakilla ja alati vaihtuvilla säännöillä. Vedä käteen

Vierailija
249/252 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suihin

Vierailija
250/252 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmers Only. Mekko päälle ja Frödinge kakku kuvaan.

Vierailija
251/252 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaimo olisi sellainen, joka ratkoo kaikki ongelmat. Naispuolinen Macgyver. Antaa sopivasti keppiä ja porkkanaa. Mies ja lapset pysyvät nuhteessa. Luotsaa perheen kunnialla kehdosta hautaan.

Slaavi. Tinder Bulgaria

Vierailija
252/252 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaimo olisi sellainen, joka ratkoo kaikki ongelmat. Naispuolinen Macgyver. Antaa sopivasti keppiä ja porkkanaa. Mies ja lapset pysyvät nuhteessa. Luotsaa perheen kunnialla kehdosta hautaan.

Slaavi. Tinder Bulgaria

Slaavi ei ole huono valinta. Hoitaa automaattisesti kodin, tekee ruuat, ja nimenomaan luotsaa perhettä. Ilman mitään uhriintumista ja tekemättä siitä myöskään mitään elämää isompaa numeroa. Näillä on nyt menty, jo useamman vuoden kokemuksella.