Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka perheestäsi pukeutuu kalleimmin?

Vierailija
24.04.2013 |

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, poika ja sitten vasta minä.

Vierailija
2/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini, 16 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuo reimaTeciin ja goretexiin puettu 3v ;D

Vierailija
4/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teidän miehenne ovat sitten naisellisia takaluukun rutkuttajia, ettekö koskaan mieti miten homoa on tuhlata omaisuuksia kireisiin ja kalliisin gay housuihin?

Vierailija
5/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 22:12"]

Kylläpä teidän miehenne ovat sitten naisellisia takaluukun rutkuttajia, ettekö koskaan mieti miten homoa on tuhlata omaisuuksia kireisiin ja kalliisin gay housuihin?

[/quote]

Mun mies ostaa roikkuvia kalliita housuja. Ja on muuten kuuma!

Vierailija
6/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä.

Tosin meillä on kaikilla paljon vaatteita ja pääosin ihan laadukkaita, ei kuitenkaan mitään huippukalliita merkkejä. Mun vaatteet on usein Masain, Noa Noan, Max Maran, Sandin jne. 

Vierailija
7/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on toimitusjohtaja ja edustaa firmaansa. Heillä on todella tarkka pukukoodi ja pitää työhuoneessaan jopa muutamaa varapukua, paitoja + solmioita. Se ei todellakaan tarkotia mitään takaluukku-gay -meininkiä.

Meillä on talo suorastaan aika maalla, ja kun hoitelen täällä muksujamme, niin en paljon karseaa One-piecea enempää tarvitse.
Ehdin kyllä taas pukeutua kun palaan työelämään. Nyt ei tarvitse ja tää on aika ihanaa.

Vierailija
8/56 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minä

2. Teinitytär

3. Esikoululainen

4. Teinipoika

5. Mies

Vierailija
9/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi siis roikuttaa housuja "perseensä" alla, kuten useat teini "hopparit"? No Siinä on sitten papanaluukku heti käytettävissä ilman odottelua!

Vierailija
10/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso: paidat 100-150e/kpl, solmiot samaa luokkaa, puvut 1000e/ kpl jne jne

Vierailija
11/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ehdottomasti, kun kasvavat sellaista vauhtia, että saa olla koko ajan ostamassa isompaa ja lisäksi kulutus on niin kovaa, että pitää olla kunnolliset kamppeet. Ostan paljon käytettynä, varsinkin ulkoilupuvut mieluummin käytettyjä merkkipukuja kuin uusia halppispukuja.

Minä ja mies sitten pukeudutaankin todellisiin halppisvaatteisiin, kirppareilta löydettyihin, sukulaisilta saatuihin tai jostain halpa-hallin ale-laarista löytyneisiin. Molemmilla on yksi ns. siistimpi asu jolla käydään juhlat. Lähinnä huvittaa, kun tässäkin ketjussa moni on sanonut pukeutuvansa itse halvasti hm:n, anttilan tms. vaatteisiin - meille jo se olisi luxusta!

Vierailija
12/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tietysti:)

Vierailija
13/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan minä olen vaikka  munkaan vatteet ei kovin kalliita ole. Taitaa goretex-takki olla mun kallein ikinä ostos, alesta 100€. Muuten mun vaatteet on kaikki elloksen tai Kappahlin alesta. Miehellä yksittäisiä kalliinpia vaatteita esim. Espritin takki ja frakki, mutta määrä ei ole kovin suuri. Lapsi pukeutuu halvimmin; on sen kokoinen, että kaiken saa vielä kirpparilta tai alesta etukäteen.

Vierailija
14/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 7- ja 4-vuotiaat tytöt. He on oikeastaan ainoita joilla on jonkinlaisia merkkivaatteita, jotka myös ovat olleet vähän hinnakkaampia.

Vierailija
15/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä tällä tarkoitetaan? Sitä, kenen vaatteisiin menee eniten rahaa?

Kaikki käyttää suunnilleen saman tasoisia vaatteita, kukaan ei kulje ihan halpismerkeissä ja kukaan ei myöskään osta jotain Pradaa tai Bossia. Meillä on kaikilla käytössä tyyliin Gant, Gerry Weber, Andiata, In Wear, Esprit -tasoista kamaa. Ulkoiluun ja urheiluun ostetaan kaikille Jack Wolfskin, North Face, Ice Peak -tasoista kamaa, lapselle tosin myös Stadiumin merkkejä, mutta olen huomannut, että ne eivät ole kovin laadukkaita ja kestäviä.

Lapsi kasvaa koko ajan ulos vaatteistaan, joten hänen vaatteisiin menee sen takia aika paljon rahaa. Miehellä taas yksi kauluspaita voi olla kallis, mutta se kestää aika pitkään. Itse ehkä ostelen eniten sellaista "turhaa" eli vaikkapa kuudennen paidan kun se on niin kiva sen vihreän hameen kanssa, vaikka viidelläkin pärjäisi.

Eli en osaa ihan yksiselitteisesti sanoa, kuka pukeutuu kalleiten. Minä tai lapsi.

Vierailija
16/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille (6kpl) tulee osteltua jopa uusiakin vaatteita. Itse kuljemme kirpparikamppeissa.

Vierailija
17/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, tai miehen vaatteet ovat kalleimpia, mutta ostaa ehkä harvemmin. Lapsi kakkosena, kuitenkin ehkä eniten rahaa menee lapsen vaatteisiin, koska ostetaan useammin. Omat vaatteet  ostan milloin mistäkin. Usein myös kirpputorilta, niihin satsaan rahallisesti vähiten, koirallakin taitaa olla kalliimmat kuteet kuin mulla.. :P

Vierailija
18/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu siitä tarkoitetaanko kallilla sitä normaalia päivän asua, yksittäisiä vaatekappaleita, vai koko vuoden ostoksia? Aikuisten ulkovaatteet, juhlavaatteet ja korkokengät maksaa moninkertaisetsi enemmän kuinlasten vaatteet, mutta niitä ei ostetakaan joka vuosi. Yksittäisissä vaatteissa on vaikea uskoa että kenenkään lapi pukeutuisi kalleiten.

Vierailija
19/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti ne kalleimmat yksittäiset vaatekappaleet, laskettelutakki, pyöräilykengä yms. varsinkin, mutta myös ihan arkivaatteitakin. Hän kuitenkin ostaa vaatteita tosi harvoin ja hänellä ei ole mitään iso vaatevarastoa, kun sitä mukaan laittaa aina jotain eteenpäin, kun jotain uutta ostaa tai ei muuten tarvitse.

Lapsilla on aika paljon Mini Rodinia, Beau Lovesia ja BBC:a ja ulkovaatteet ovat Molo Kidsiä ja Po.pia, mutta toisaalta niitä kierrätetään niin sisaruksilla kuin kavereillakin, joten ei tule niin kalliiksi.

Itse kuljen tällä hetkellä "halvimmin", kun en ole työelämässä ja tuntuu turhalta panostaa vaatteisiin kovin suuria summia ja toisaalta ne vähät rahat käyttää mieluummin lapsiin. Töissä ollessani toimin kuten miehenikin, tosin minä ole heikko sortumaan hennesin ja gina tricon halpoihin muotivillityksiin :D

Vierailija
20/56 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on vain minä ja mies. Mies pukeutuu selvästi kalliimmin, koska minä hyväksikäytän kirppareita ja alennusmyyntejä niin tehokkaasti. Toisaalta minä myös ostan vaatteita moninverroin enemmän kuin hän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi