Lue keskustelun säännöt.
Alexander Stubb julkaisi kuvan ulkohuussista – Tätä mieltä kansa on: ”En keksi mitään suomalaisempaa”
22.06.2026 |
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/979d29d3-a696-4279-882d-f90c3b…
No niin, tämä on nyt hienoa. Presidentillinen ulkohuussi. Entisten pressojen kuvat seinällä tarkkailemassa toimitusta. Ja omakuva nätisti raameissa.
Kakkalukemistakin oli. Oliko Akuankkoja? Tai Tex Willereitä? Tai vanhoja Pahkasikoja? Nittä pitäisi olla aina.
Kansa tykkää.
Puuttui vain, että pressa olisi itse kuvassa istunnolla.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä siellä on kaikki perseennuolijat jonossa luukun alla.
Laitoiko kuvan aikaansaannoksestaan? Siinä olisi faneilla ihastelemista. Muistan, kun opetettiin lasta potalle ja ihasteltiin kun lapsi sai pökäleen aikaiseksi.
Pitääköhän Pressan pyyhkiä itse, vai onko hovipyyhkijä, kuten Englannissa?
Ja kerätäänköhän presidentilliset jätöset talteen? Brittihovin tyyliin?