Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alexander Stubb julkaisi kuvan ulkohuussista – Tätä mieltä kansa on: ”En keksi mitään suomalaisempaa”

Vierailija
22.06.2026 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/979d29d3-a696-4279-882d-f90c3b…

 

No niin, tämä on nyt hienoa. Presidentillinen ulkohuussi. Entisten pressojen kuvat seinällä tarkkailemassa toimitusta. Ja omakuva nätisti raameissa. 

 

Kakkalukemistakin oli. Oliko Akuankkoja? Tai Tex Willereitä? Tai vanhoja Pahkasikoja? Nittä pitäisi olla aina.

 

Kansa tykkää. 

 

Puuttui vain, että pressa olisi itse kuvassa istunnolla. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän Pressan pyyhkiä itse, vai onko hovipyyhkijä, kuten Englannissa?

 

Ja kerätäänköhän presidentilliset jätöset talteen? Brittihovin tyyliin?

Vierailija
2/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n kieltolaki ei salli näitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on kaikki perseennuolijat jonossa luukun alla.

Vierailija
4/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoiko kuvan aikaansaannoksestaan?  Siinä  olisi  faneilla ihastelemista.  Muistan,  kun  opetettiin  lasta  potalle  ja ihasteltiin kun lapsi sai  pökäleen aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi