Kuka perheestäsi pukeutuu kalleimmin?
Kommentit (56)
Mies, hänellä kaikki vaatteet Pradaa, Armania, D&G, Tigeria... Minä kakkosena.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 17:50"]
Mies, hänellä kaikki vaatteet Pradaa, Armania, D&G, Tigeria... Minä kakkosena.
[/quote]
Oletko alistettu panopatja?
En ossaa sanoa..
MIes tai poika. Käyttävät merkki lökövaatteita, mutta ostellaan harvemmin ja tytär sitten taas ostelee lähes joka viikko jotain.
Mä taas ostan hyvin harvoin vaatteita itelle ja käyttelen miehen t-paitoja. Just jäi pojalta skeittikengät pieneksi, että käytän niitäkin. En nyt ole niin tarkka omasta habituksestani, paitsi juhliin laittaudun ihan kauniistikin kuulemma. :D
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 17:52"][quote author="Vierailija"
time="24.04.2013 klo 17:50"] Mies, hänellä kaikki vaatteet Pradaa, Armania, D&G, Tigeria... Minä kakkosena. [/quote] Oletko alistettu panopatja? [/quote]
En tiedä, miten määritellään alistettu panopatja?
Miehellä on kyllä kalliimmat vaatteet mutta sillä on niitä melko vähän.minulla on paljon vaatteita mutta enimmäkseen halpis-lindex-anttilakamaa.
Lasten vaatteet on enimmäkseen kirpparilta, ulkovaatteet alesta.
Mies. Ei pukeudu pukuun vaan rentoihin arkivaatteisiin, mutta sillä on monta nahkatakkia ja erilaisia prätkävarusteita. Meillä muilla on ihan tavallisia vaatteita paitsi leikki- ja alakouluikäisillä on vähän paremmat ulkovaatteet. Minä en hoitajana tarvitse ns. parempia työvaatteita kun firma tarjoaa valkoisen pyjaman. Tykkään käydä kirpputorilla ostoksilla niin ei minun vaatteet paljon maksa. Paitsi että talvitakki on Joutsenen untuvatakki, muissa palelen.
Miehellä on kyllä kalliimmat vaatteet mutta sillä on niitä melko vähän.minulla on paljon vaatteita mutta enimmäkseen halpis-lindex-anttilakamaa.
Lasten vaatteet on enimmäkseen kirpparilta, ulkovaatteet alesta.
Mies, räätälin mittatilaustyönä tekemät puvut ja paidat maksavat hunajaa, samoin laadukkaat miesten kengät, mutta toisaalta ne ei mene ikinä pois muodista, yhden puvun hinnalla mä saisin useamman merkkivaatteen.
En ole eritysemmin merkkien perään joten suurin osa omista vaatteistani on keskihintaisia ja silloin tällöin satsaan johonkin superluksukseen. Lapsi pukeutuu keskihintaisiin vaatteisiin ja on viela niin pieni että perii uuden veroista vaatetta jatkuvasti isommilta serkuiltaan joten toistaiseksi sen vaatekaapin sisältö ei ole tullut kovin kalliiksi.
Varmaan koira. Tosin ihmisille joutuu ostaan tietty enemmän vaatteita. Mutta mä en omista yhtäkään yli 40 euron vaatetta, kun koiran molemmat sadetakit on olleet 50 e.
Mies, koska hänen työnsä vaatii edustavaa pukeutumista. Seuraavaksi kalleimmin pukeutuvat lapset, koska heillä jää niin usein vaatetta pieneksi. Minä pukeudun halvimmin :) Työssäni käytän talon tarjoamaa työpukua ja kotona viihdyn rennoissa vaatteissa (=farkut ja t-paita).
Mitä tarkoittaa "kalleimmin"? Eniten rahaa meillä menee 16 v pojan vaatteisiin, koska hän kasvupyrähtelee (onneksi ei enää pitkään), mutta kalleimmat vaatteet on ehdottomasti 18v isosiskollaan, mutta niitä vaatteita on vähemmän. Tyttö voi maksaa 180 e puserosta täysin tietoisena siitä, että samalla rahalla saisi 20 epämääräistä lattiarättiä GinaTricotilta.
Minä, aivan ylivoimaisesti. Tosin mieskin ostaa kalliita vaatteita, mutta on paljon maltillisempi niiden lukumäärän suhteen, kun taas itse ostan jotakin viikoittain...
Kalleimmin pukeutuvalta näyttää mies = vaatteet on ostettu kirppiksiltä enimmäkseen. Siitä huolimatta tulee kommentteja, että miten teillä on varaa :)
Itselle ja lapsillekin ostan paljon kirppiksiltä, muttei niitä samalla tavalla ihmetellä. Täällä ehkä löytyy enemmän hyvälaatuista merkkivaatetta juuri mieheni kokoisille. Huuto.netistä on myös löytynyyt paljon uusia tai uudenveroisia merkkivaatteita meille kaikille.
Ja kyllä ostan mieluummin merkkivaateita, niissä laatu on paljon parempi kuin H&M, Dressman tms. -kaupoilla. Meitä ei yhtään haittaa käyttää kirppisvaatteita.
Mies, helposti. Käyttää pukua töissä eikä tyydy huonoon. Miesten pukeutumisessa rahalla saa usein laatua, kunha tietää, mitä on ostamassa. Macaossa ja Malesiassa se noita välillä teettää, Euroopassa harvemmin.