Miksi se on niin tuomittavaa jos mies kelpuuttaa vain siveän naisen?
Ei saa arvostella nykynaisten seksuaalikäyttäytymistä vaikka aihetta olisikin.
Kommentit (271)
Korkea moraali on perinnöllinen ominaisuus. Tottakai kaikki haluavat, että omat lapset olisivat valikoivia. Kuka nyt haluaa varsinkaan tyttölapsestaan mitään jakorasiaa.
Tässä on kummallisuus. Oman heimon jäsenien halutaan olevan kunniallisia ja siveellisiä (vaimo ja lapset, omat vanhemmat). Sitten taas vierasheimolaiset saavat olla minkälaisia lorttoja vain, niitä voi panna ja alistaa.
Tämä käytös on ihmisillä kaikissa kulttuureissa.
Naisilla on ollut ehkäisyä käytössä vasta hyvin lyhyen ajan (ehkäisy on tuonut seksuaalisen itsemääräämisoikeuden). Ihmisen kivikaudella elävät aivot eivät ole sisäistäneet tätä. Jos saamme jatkaa tätä hyvää kehitystä, muutos tähän tapahtuu muutaman sadan vuoden päästä. Ollaan kyllä menossa kohti sitä, mutta hiljalleen.
Mies haluaa varmistaa, että jälkeläiset todella ovat hänen. Ja lisäksi neitsytnainen on puhdas, ei ole voinut saada mitään (tappavia) sukupuolitauteja. Miehen aivojen sopukoissa kytevät tälläiset ajatukset tuhansien vuosien takaa.
Saahan sitä arvostella vaikka mitä. Voi tuhahdella ja pyöritellä silmiään vaikka autoilulle, lintubogaukselle, tasa-arvolle, välivuosille, koirille, muiden seksielämälle... mikä vaan voi saada sussa aikaan paheksunnan tunteita.
Muilla ei kuitenkaan ole mitään velvoitetta muuttaa elämäänsä vain siksi ettet sä joutuisi ikinä kokemaan epämiellyttäviä tunteita, kohtaamaan erilaisuutta tai omien arvojesi vastaista toimintaa.
Totta kai sä saat haluta että sun puoliso on siveä, neitsyt jopa. Eikä muut saisi sua tuomita siitä että sulla on eri kriteerit kumppanin etsinnässä. Mutta miksi tarttee haukkua niitä, jotka ei sun kriteereihin sovi? Tai ei edes haukkua, vaan olla jotenkin vihainen ja katkera kun joka ikinen nainen ei ole sellainen jota sinä haluat. Tietenkään ei ole. Elä ja anna elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti mielestäsi kuitenkin miesten seksuaalinen aktiivius on merkki vain ja ainoastaan Suuresta Sonniudesta.
Pelle.Miksi ihmeessä naiset päättelevät aina näin, ja perustelevat tällaisella olkiukolla?
Esimerkiksi itse olen aina harkinnut mihin munaani työnnän, ja olen useamman kertaa jättänyt seksin ottamattakin, jos nainen on vaikuttanut siltä, ettei mitään kunnollista suhdetta kuitenkaan tulisi. Enkö saa arvostella epäsiveitä naisia, jotka nussivat jokaista komeaa ja panettavaa miestä, vaikka mies olisi mikä tahansa roisto tai huijari tai aggressiivinen paska?M/40
Sehän on sen naisen valinta, mikä siinä sinua pännii, jos et sellaisista naisista ole itse edes kiinnostunut?
Miksi kuvittelet että miehenä saat yleensä arvostella kaikkien naisten yksityiselämää? Miksi et muuten arvostele niitä miehiä, vaan aina arvostelu kohdistuu vain naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut täysin eri asioista otsikossa ja viestissä.
Otsikossa kysyt, miksi on niin tuomittavaa, jos haluaa siveän naisen. Ei siinä ole mitään tuomittavaa, itselle tulee valita sopivin kumppani ja jos haluaa siveän niin valitsee siveän.
Viestissä puhut nykynaisten seksuaalikäyttäytymisen arvostelusta. Miksi toisten seksuaalikäyttäytymistä pitää arvostella? Mitä saavutat sillä?
Ihan ohiksena (ja naisena) kysäisen, että miksi naisten pitää niin usein arvostella muiden naisten seksuaalikäyttäytymistä ja nimitellä muita jak¤rasioiksi ja hu¤riksi? Etenkin siis miehille esitetään usein itse siveämpää mitä todellisuudessa ollaan (ihan kuin siinä omassa seksuaalikäytöksessä olisi jotain noloa ja väärää) ja samalla leimataan muita naisia huonoiksi ja turhan löyhämoraalisiksi jotka jakaa kaikille..
Mitä tällä oikein haetaan ja halutaan saavuttaa?
Kyllä sinä sen itsekin tiedät luissa ja ytimissäsi, että se on muiden naisten kontrollointia omien mahdollisuuksienne parantamiseksi. Enkä usko hetkeäkään, ettetkö olisi myös itse siihen syyllistynyt. Monesti ne siveettömimmät naiset ovat pahimpia manipuloijia, keinot vain poikkeavat toisista.
eri
Miksi ihmeessä naisia pitää sinusta(kin) määritellä siveellisiin ja siveettömimpiin ja vähemmän yllättäen näissä sinun mielestäsi siveettömimmissä naisissa on liuta kaikkia muitakin ikäviä puolia.
Miksi naisten seksuaalisuus on sinulle uhka?
Mistä sen siven naisen tunnistaa?
Sanooko se ekoilla tindertreffeillä ,että vakaumukseeni ei kuulu seksi ennen avioliittoa?
Kaksi vuottako ajattelit temputtaa..kun odottelet papin aamenta?
Sitten nainen paljastuukin frigidiksi?
Mutta onpahan siveyden sipuli:)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.
No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.
Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.
Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.
Mä en ole ollut sängyssä kenenkään muun kuin aviopuolisoni kanssa, mutta en silti keksi yhtään syytä, miksi ihmisten pitäisi oletusarvoisesti olla pidättyväisiä ja kyetä "odottamaan". Enkä varsinkaan, miksi juuri naisten pitäisi. Sulla saa olla omat toiveesi, mutta ei sun toiveesi ole mitään perusasioita.
Ei tarvitse, mutta se on edellitys parisuhteiden syntymiselle ja yhteistajärjestyksen ylläpitämiselle. Nyt ollaan menossa takaisin siihen malliin, jossa pieni osa miehistä pitää haaremeita ja loput miehistä ei tee yhtään mitään. Lopputuloksena yhteiskunnan täydellinen romahdus.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Hyi että semmoisen mies hoorat on vastenmielisiä. Eli joka on harrastanut irtopanoja sinne ja tänne. Oksettavaa. En huolisi, eikä moni muukaan nainen
Enemmistö naisista kuitenkin huolii ja suorastaan preferoi.
Vierailija kirjoitti:
Mies harvoin pääsee kelpuuttajaksi, nainen sen ensisijaisesti päättää kenestä tulee pari.
Tällöin mies yrittää koko ajan saada itseään laadukkaampaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti mielestäsi kuitenkin miesten seksuaalinen aktiivius on merkki vain ja ainoastaan Suuresta Sonniudesta.
Pelle.Miksi ihmeessä naiset päättelevät aina näin, ja perustelevat tällaisella olkiukolla?
Esimerkiksi itse olen aina harkinnut mihin munaani työnnän, ja olen useamman kertaa jättänyt seksin ottamattakin, jos nainen on vaikuttanut siltä, ettei mitään kunnollista suhdetta kuitenkaan tulisi. Enkö saa arvostella epäsiveitä naisia, jotka nussivat jokaista komeaa ja panettavaa miestä, vaikka mies olisi mikä tahansa roisto tai huijari tai aggressiivinen paska?M/40
Sehän on sen naisen valinta, mikä siinä sinua pännii, jos et sellaisista naisista ole itse edes kiinnostunut?
Miksi kuvittelet että miehenä saat yleensä arvostella kaikkien naisten yksityiselämää? Miksi et muuten arvostele niitä miehiä, vaan aina arvostelu kohdistuu vain naisiin?
Naiset sen päätöksen tekee. Jos nainen antaa harkitsematta niin kyllä ottajia löytyy. Naisen vika. Naista kuuluus syyttää, koska naisen kuuluu kantaa vastuu tekosistaan.
M/40
Ei miehenkään ole pakko ottaa vaikka ihan tyrkytettäisiin. Miehen kuuluu kantaa vastuu teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut täysin eri asioista otsikossa ja viestissä.
Otsikossa kysyt, miksi on niin tuomittavaa, jos haluaa siveän naisen. Ei siinä ole mitään tuomittavaa, itselle tulee valita sopivin kumppani ja jos haluaa siveän niin valitsee siveän.
Viestissä puhut nykynaisten seksuaalikäyttäytymisen arvostelusta. Miksi toisten seksuaalikäyttäytymistä pitää arvostella? Mitä saavutat sillä?
Ihan ohiksena (ja naisena) kysäisen, että miksi naisten pitää niin usein arvostella muiden naisten seksuaalikäyttäytymistä ja nimitellä muita jak¤rasioiksi ja hu¤riksi? Etenkin siis miehille esitetään usein itse siveämpää mitä todellisuudessa ollaan (ihan kuin siinä omassa seksuaalikäytöksessä olisi jotain noloa ja väärää) ja samalla leimataan muita naisia huonoiksi ja turhan löyhämoraalisiksi jotka jakaa kaikille..
Mitä tällä oikein haetaan ja halutaan saavuttaa?
Kyllä sinä sen itsekin tiedät luissa ja ytimissäsi, että se on muiden naisten kontrollointia omien mahdollisuuksienne parantamiseksi. Enkä usko hetkeäkään, ettetkö olisi myös itse siihen syyllistynyt. Monesti ne siveettömimmät naiset ovat pahimpia manipuloijia, keinot vain poikkeavat toisista.
eri
Miksi ihmeessä naisia pitää sinusta(kin) määritellä siveellisiin ja siveettömimpiin ja vähemmän yllättäen näissä sinun mielestäsi siveettömimmissä naisissa on liuta kaikkia muitakin ikäviä puolia.
Miksi naisten seksuaalisuus on sinulle uhka?
Miksi ihmeessä itsekin teet niin?
Ei se ole minulle uhka, vaan mahdollisuus. Kiitos yrityksestä...
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään l* tkaa. Itse pidän useiden yhdenillanjuttujen harrastajia yhtä epäluotettavina kuin paljon alkoholia käyttäviä.
Kyllä naisessa/miehessä on jotain vikaa jos estoitta kykenee panemaan tunteitta.
M27
En pysty enkä edes halua paneskella ilman, että mukana on voimakkaita tunteita. Tiedän kokeilemattakin, etten saisi sellaisesta touhusta yhtään mitään eikä se olisi sitä mitä haluan. Siltikään en ajattele, että toisenlaisissa ihmisissä mitään varsinaista vikaa olisi. Ollaan kuitenkin erilaisia kaikki ja jokainen toimii kuten luontevaksi kokee. Antaa mennä vaan jos haluaa, ei ole minulta pois. Mitä tuohon luotettavuuteen tulee, en varmasti minäkään pystyisi kovin helpolla tuollaiseen ihmiseen luottamaan, mutta ei minun tarvitsekaan. Valitsen kumppanini ihmisistä, jotka ovat enemmän itseni kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.
No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.
Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.
Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.
Minustakin kyseenalaista, että nuorilla naisilla nykyään Suomessa maailman kuvottavimmat arvot, tai oikeastaan, eihän heillä mitään arvoja ole, eivät he mieti yhtään tekosiaan. Tinder vaan laulamaan. Ja sitten minä en miehenä saisi tätä arvostella, vaikka en ole osallistunut tämän roskan tuottamiseen, vaan yritän tutustua naisiin perinteisesti.
M/40
Onko miehillä koskaan mitään arvoja ollutkaan? Yleisesti ottaen ilmeisesti ei, nähdäänhän että jopa papit ja uskovaiset miehet ovat hyväksikäyttäneet naisia ja lapsia aina.
Nyt sitten miehet itkevät kun naiset voivat vihdoin päättää itse kenen kanssa, mitä ja milloin tekevät. Miehiä vaan potuttaa naisten vapaus ja itsenäisisyys ja naisia painostetaan haukkumalla h*riksi yms. Tämä viestiketju on siitä esimerkki.
Kumma että vuonna 2020 jaa. suomalaisistakin miehistä osa kaipaa aikaan jolloin nainen on lain ja nyrkin uhalla alistettu miehen valtaan. Huoh. Mitä se kertoo miehistä?
itse olen harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa ja en usko, että mun pää edes kestäisi mitään yhden illan juttuja.
mutta jos joku nauttii vapaasta seksistä, yhdenillan säädöistä tai panokavereista, niin siitä vaan. Ei se ainakaan multa pois ole.
eiköhän vakka kantensa valitse.
en ymmärrä, miksi edes pitää ottaa pulttia muiden seksielämästä. eikö omassa ole tarpeeksi huomioitavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään l* tkaa. Itse pidän useiden yhdenillanjuttujen harrastajia yhtä epäluotettavina kuin paljon alkoholia käyttäviä.
Kyllä naisessa/miehessä on jotain vikaa jos estoitta kykenee panemaan tunteitta.
M27Oletatko vielä pitkälle yli 30v löytäväsi pelkkiä neitsyitä kaadettavaksi?
En odota että naisen pitäisi olla neitsyt. Puhuin yhdenillanjuttuja harrastavista helpoista, epäluotettavista naisista. Toki parisuhdehistoriaa saa olla, mutta jos kolmekymppisenä ex-kumppaneita löytyy kymmenen, kyllä se herättää kysymyksiä ja toki minulla on oikeus valita kumppanini?
Entä jos nainen on pannu 9 miestä.
2;n kanssa suhde ja loput 7 on pannu tänä kesänä, kun on panettanu?
Kerro ny ..panisitko tollaista l orttoa?
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä arvostella vaikka mitä. Voi tuhahdella ja pyöritellä silmiään vaikka autoilulle, lintubogaukselle, tasa-arvolle, välivuosille, koirille, muiden seksielämälle... mikä vaan voi saada sussa aikaan paheksunnan tunteita.
Muilla ei kuitenkaan ole mitään velvoitetta muuttaa elämäänsä vain siksi ettet sä joutuisi ikinä kokemaan epämiellyttäviä tunteita, kohtaamaan erilaisuutta tai omien arvojesi vastaista toimintaa.
Totta kai sä saat haluta että sun puoliso on siveä, neitsyt jopa. Eikä muut saisi sua tuomita siitä että sulla on eri kriteerit kumppanin etsinnässä. Mutta miksi tarttee haukkua niitä, jotka ei sun kriteereihin sovi? Tai ei edes haukkua, vaan olla jotenkin vihainen ja katkera kun joka ikinen nainen ei ole sellainen jota sinä haluat. Tietenkään ei ole. Elä ja anna elää.
Kyllä se itse asiassa menee niin että niitä miehiä jotka avoimesti kritisoivat nykynaisten täyttä holtittomuutta syytetään ja lynkataan myös täysin avoimesti. Itse pidän moraalisesti arveluttavana tätä nykyajan noitavainoa jossa siveää miestä yritetään vetää kölin alta mitä eriskummallisemmilla tavoilla. Samaan aikaan huudetaan kovaan ääneen valtakunnansyyttäjien ja muiden avustuksella kuinka naisten huithapeliutta ei saa rajoittaa koska se olisi vihapuhetta yms.
Elämme hulluja aikoja kaikin puolin. En usko että moderni aikakausi tulee päättymään hyvin. Rooma on täällä ennen kuin huomataankaan.
Ihana voimaantunut nykynainen. Jokamiehen unelmakumppani?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/minttu-sairasti-klamydiaa-tietamatt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kyseenalaista, että nuorilla naisilla nykyään Suomessa maailman kuvottavimmat arvot, tai oikeastaan, eihän heillä mitään arvoja ole, eivät he mieti yhtään tekosiaan. Tinder vaan laulamaan. Ja sitten minä en miehenä saisi tätä arvostella, vaikka en ole osallistunut tämän roskan tuottamiseen, vaan yritän tutustua naisiin perinteisesti.
M/40
Onko miehillä koskaan mitään arvoja ollutkaan? Yleisesti ottaen ilmeisesti ei, nähdäänhän että jopa papit ja uskovaiset miehet ovat hyväksikäyttäneet naisia ja lapsia aina.
Nyt sitten miehet itkevät kun naiset voivat vihdoin päättää itse kenen kanssa, mitä ja milloin tekevät. Miehiä vaan potuttaa naisten vapaus ja itsenäisisyys ja naisia painostetaan haukkumalla h*riksi yms. Tämä viestiketju on siitä esimerkki.
Kumma että vuonna 2020 jaa. suomalaisistakin miehistä osa kaipaa aikaan jolloin nainen on lain ja nyrkin uhalla alistettu miehen valtaan. Huoh. Mitä se kertoo miehistä?
Totuus kiihottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sen päätöksen tekee. Jos nainen antaa harkitsematta niin kyllä ottajia löytyy. Naisen vika. Naista kuuluus syyttää, koska naisen kuuluu kantaa vastuu tekosistaan.
M/40
Eli naisen tehtävä on sekä pitää huoli miesten muuten holtittomasta paneskelusta jonain ylimpänä moraalivartijana, että pysyä sopivan siveänä ja täten potentiaalisena puolisona ihan jokaista (ahdasmielistäkin) miestä varten? Ja jos nainen tekee mitä itse haluaa (ja panee ketä halukasta haluaa) niin nainen onkin viallinen ja vastuussa siitä että ei-niin-ahdasmielisillä miehillä on sinkkuna sekä parisuhteessa seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sä saat haluta että sun puoliso on siveä, neitsyt jopa. Eikä muut saisi sua tuomita siitä että sulla on eri kriteerit kumppanin etsinnässä. Mutta miksi tarttee haukkua niitä, jotka ei sun kriteereihin sovi? Tai ei edes haukkua, vaan olla jotenkin vihainen ja katkera kun joka ikinen nainen ei ole sellainen jota sinä haluat. Tietenkään ei ole. Elä ja anna elää.Kyllä se itse asiassa menee niin että niitä miehiä jotka avoimesti kritisoivat nykynaisten täyttä holtittomuutta syytetään ja lynkataan myös täysin avoimesti. Itse pidän moraalisesti arveluttavana tätä nykyajan noitavainoa jossa siveää miestä yritetään vetää kölin alta mitä eriskummallisemmilla tavoilla. Samaan aikaan huudetaan kovaan ääneen valtakunnansyyttäjien ja muiden avustuksella kuinka naisten huithapeliutta ei saa rajoittaa koska se olisi vihapuhetta yms.
Elämme hulluja aikoja kaikin puolin. En usko että moderni aikakausi tulee päättymään hyvin. Rooma on täällä ennen kuin huomataankaan.
Ai että ihan naiset on holtittomia ja huithapeleita... kenenkähän kanssa ne sitten panee? Niinpä.
Ei se sisko ollut tuntematon, vaan jo sukua. Joissain etelä-euroopan maissa esimerkiksi et seurustele yksilön kanssa, vaan suvun. Kaikki asiasi kuuluvat kaikille ja kaikilla on mielipide kaikesta tekemästäsi. Jos olet epäkelpo suvun silmissä, niin voivoi.