Ruvetaan kutsumaan äärioikeistolaisia sinimustureiksi!
Sinimustat = sinimusturit.
Kun äärioikeistokin haukkuu kerta punavihreitä vihervasureiksi tai vihervasemmistolaisiksi.
Kommentit (21)
Olkaa hyvät, paitsi että nimitys lähinnä naurattaa sekä ei kiinnosta, kun en kannata sinimustureita. Vihervajukeille ei tuota älyä ole oikein siunaantunut.
Joo ja aivan kuten nuo puhuvat "vihervasureista" ja sisältävät siihen kaikki aatteet sk:stä kokoomuksen vasempaan laitaan asti, vihreät ja feministit mukaan lukien, tukee sinimustelmiin lukea kaikki Kokoomuksesta pohjoismaiseen vastarintaan asti, ja puhua niistä niin kuin saman aatteen edustajina.
Sinikuhnuri olisi luuserista kuvaavampi nimitys.
Sinimustat ovat vasemmistokonservatiiveja. Katso hs.fi vaalikartta.
Sinimustat ovat kyllä sosialisteja, mutta kutsukaa toki heitä miksi haluatte.
Olen käyttänyt rassenassea mutta mikä ettei. Sinimustina heillä on esikuvakin historiasta. Varmaan käyttäisivät sitä edelleen mutta valtio kielsi puolueen toiminnan saman kaltaisen toiminnan vuoksi mitä persutkin harrastavat.
Ja vihervassareiden äänestäjiä värisokeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt rassenassea mutta mikä ettei. Sinimustina heillä on esikuvakin historiasta. Varmaan käyttäisivät sitä edelleen mutta valtio kielsi puolueen toiminnan saman kaltaisen toiminnan vuoksi mitä persutkin harrastavat.
Ei tuo näytä kielletyltä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kovin perillä sinimustista mutta olen huomannut etteivät diggaa pahemmin persuista ja oikeistohallituksesta. Sininen kai nimenä hämää?
Vierailija kirjoitti:
Soon Lapuan liike 🤔
IKL se oli joilla oli sininen paita ja musta solmio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin kiertäen ilmaista lapuan liikkeen. Värit ja ideologia olisivat samat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kovin perillä sinimustista mutta olen huomannut etteivät diggaa pahemmin persuista ja oikeistohallituksesta. Sininen kai nimenä hämää?
Ei, kun Sanna Marin yritti mustamaalata persut ja kokoomuksen lapuan liikkeeksi mutta joutui pyytämään Orpolta sitä anteeksi suorassa lähetyksessä. Tästä vassarit ovat agitoituneet ja hokevat virheellisesti yhä Kuningattarensa hokemaa. Helsingin Sanomien vaalikartta kuitenkin osoittaa Sinimustien olevan vasemmalla ja konservatiivisia:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja aivan kuten nuo puhuvat "vihervasureista" ja sisältävät siihen kaikki aatteet sk:stä kokoomuksen vasempaan laitaan asti, vihreät ja feministit mukaan lukien, tukee sinimustelmiin lukea kaikki Kokoomuksesta pohjoismaiseen vastarintaan asti, ja puhua niistä niin kuin saman aatteen edustajina.
Johan te yleensä laskette äärioikeistoksi ja nasseiksi kokoomuksen, Persut, sinimustat jne... Katso täällä vähän näitä kommentteja.
AP, mene jakkaralle ja hyppää alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok luin nyt. Sanoivat että kansallismielisyys on vastavoima rahanvallalle. Oppia ikä kaikki. Silti ovatko he rasseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok luin nyt. Sanoivat että kansallismielisyys on vastavoima rahanvallalle. Oppia ikä kaikki. Silti ovatko he rasseja?
Ovat. Haluavat etnisesti yhdenmukaisen Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tule Suomen lipusta.
Punavihreät on kyllä vihreiden lanseeraama termi, yhdessä vihervasemmiston kanssa.
Käytetty vihreässä langassa ja kuvasi yhteistyönlokkia eu:ssa.