Miksi se on niin tuomittavaa jos mies kelpuuttaa vain siveän naisen?
Ei saa arvostella nykynaisten seksuaalikäyttäytymistä vaikka aihetta olisikin.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä toivoa. Tosin todella kaksinaismoralistista jollei itse malta olla yhtä siveä.
Onko nainen kaksinaismoraalinen, jos haluaa miehestä jotain mitä ei itse ole? Jos ei, niin kerro ihmeessä miten oikeutat oman kaksinaismoraalistisuutesi?
Ei kaksnaismoralismi tuota tarkoita, vaan sitä että on eri säännöt itselle ja muille.
Aivan. Et vain ymmärtänyt viestin pointtia...
Monille naisille lapsen saaminen ja ero lapsen isästä katkaisee seksielämän. Se on ihan biologiaa, että nainen omistautuu huolehtimaan lapsestaan. Tunnen muutamia, jotka ovat innostuneet uuden kumppanin hakemisesta, kun lapsi on jo viisi.
Tavallaan nainen haluaa varmistaa, että lapsi saa hyvät lähtökohdat elämälle, ja etsii uuden kumppanin, kun lapsi on tarpeeksi vanha.
Naisella voi olla tämän takia 5-10 vuoden väli seksielämässä.
Kyläpyöränä oleminen on vierasta naisen biologialle. Usein taustalla on hyväksikäyttöä, päihteitä tai muuta rikkonaisuutta perheessä. Voi olla, että nainen (tai mies) ei osaa muuten purkaa pahaa oloaan.
Ihmisiä ei voi luokitella seksuaalisen käyttäytymisen mukaan.
Eipä siellä haudassa saa korkempaa kruunua, vaikka olis vaan kerran elämässään nauttinut! Naikaa - eikun rakastelkaa niin paljon kun kerkiitte, ei siitä kukaan huonone. (kunhan sen tekee muita kunnioittaen) Ja naiset saa niin paljon muutenkin elämässään kärsiä, joten antaa palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa haluta mutta omituista se olisi. Onhan toki muitakin vastaavia omituisuuksia olemassa. Mutta naisten ei tarvitse olla se neitsyt, koska naisillekaan se oma peräreikä ei ole kuitenkaan tärkein asia elämässään. Seksiä se vain on, mutta joillekin miehille symboli omistus- ja vallanhalulle.
Se on tosiaan huomattu että monelle naiselle ne omat ruumiinaukot eivät hirveän kovassa huudossa ole. Ihmettelen miksi eivät arvosta itseään enemmän.
Olisko nyt vaikka niin, että nainen arvostaa itsessään ihan muita ominaisuuksia kuin ruumiinaukkojaan ja kunnioittaa siten itseään. Aivoja vaikka, semmoisetkin naisilla on, vaikka mies näkee vain sen tortun. Joka taas miehelle on se paras tawara, kunnia ja omaisuus. Hyi h*lvetti. Ehkä kyse on jostain miesten välisestä kisasta uroksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa haluta mutta omituista se olisi. Onhan toki muitakin vastaavia omituisuuksia olemassa. Mutta naisten ei tarvitse olla se neitsyt, koska naisillekaan se oma peräreikä ei ole kuitenkaan tärkein asia elämässään. Seksiä se vain on, mutta joillekin miehille symboli omistus- ja vallanhalulle.
Se on tosiaan huomattu että monelle naiselle ne omat ruumiinaukot eivät hirveän kovassa huudossa ole. Ihmettelen miksi eivät arvosta itseään enemmän.
Miksi ihmisen pitäisi olla "arvokas" tukahduttamalla omat luonnolliset halut ja syyttämällä toisia siitä että näillä on kivaa? Eikö itseään arvostava juuri salli itselleen nautinnotkin, ja itseään vihaava kitkuttaa ja arostelee. Hänellä on itsellään niin huono olo että arvoa pitää kasvattaa korostamalla omaa pidättyvyyttä kaikkien kuullen ja miten nämä hedonistisemmat ihmiset ovat ihan arvottomia.
Tuohonko ollaan jo menty? Täyteen eläimellisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko nyt vaikka niin, että nainen arvostaa itsessään ihan muita ominaisuuksia kuin ruumiinaukkojaan ja kunnioittaa siten itseään. Aivoja vaikka, semmoisetkin naisilla on, vaikka mies näkee vain sen tortun. Joka taas miehelle on se paras tawara, kunnia ja omaisuus. Hyi h*lvetti. Ehkä kyse on jostain miesten välisestä kisasta uroksena?
Olet väärillä jäljillä. En olen koskaan kieltäytynyt seksistä, jos tarjoaja on ollut tarpeeksi mielenkiintoinen. En todellakaan ole miettinyt mitään siveyksiä.
Aika vähän on kuitenkin sellaisia miehiä, joista voisi kiinnostua. Joskus syynä on ollut liian humalainen mies tai oma humalatila, vaikka mies muuten olisi hauskannäköinen ja mukava mies. Joskus taas olen kieltäytynyt, koska olen jo etukäteen aavistanut, että jutusta ei tule mitään.
Tästä päättelen, että naiset eivät todellakaan mieti mitään siveyksiä, vaan kysymys on tarjonnasta.
Jotkut naiset ovat nimenomaisen tarkkoja siitä, että mies olisi myös kiinnostunut seurustelemaan. Siksi ovat niin valikoivia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuomittavaa jos mies kelpuuttaa vain siveän naisen, jos on itse myös siveä.
Ei ole tuomittavaa, jos nainen ei halua miestä, jolla on seksihurjasteluja takana, jos ei itse ole hurjastellut.
On sen sijaan kaksinaismoralistista, jos mies haluaa siveän naisen, jos ei itse ole siveä.
On myös kaksinaismoralistista, jos kokematon nainen ei kelpuuta miestä vain sen vuoksi, ettei tällä ole kokemusta, vaan haukkuu tätä i:n:c:e:liksi
No tuo i:n:c:e:l:hän on oikeastaan synonyymi kokemattomalle miehelle. Se ajatus istuu kyllä lujassa, että mies kuin mies yrittää päästä eroon neitsyydestään ja jos se ei ole onnistunut, on mies jossain määrin epäonnistunut. Tämä siitä huolimatta, että kyseessä olisi asperger tai vakaumuksellinen uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.
No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.
Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.
Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.
Pidättyväisyyssäännöt perustuvat sukupuolitauteihin ja raskauden mahdollisuuteen. Nykymaailmassa näitä pystytään estämään, joten ei ole mitään todellista tarvetta pidättyväisyyssäännöille.
Nainen ja miksei mieskin tuhoaa sielunsa harrastaessaan satunnaisia seikkailuja. Ei ole kyse pelkästään mekanistisesta ehkäisystä, vaan syvemmän tunnetason vammautumisesta leikiteltäessä ihmissuhteilla.
Mitä ihmeellisiä tunteita te lataatte seksisuhteisiin? Onko tunteita tekovaginaan tai tekopenikseen? Koomistahan koko touhu on itseasiassa. Kaikilla ei ole suuria tunteita edes parisuhteessa ja ihan ilman vammautumisia. Jos on, niin kukaan ei pakota itseä mihinkään, jos pakottaa on se rikos.
Kyllä neitsytkin tajuaa, että sulla on pieni muna ja olet huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitäisi olla "arvokas" tukahduttamalla omat luonnolliset halut ja syyttämällä toisia siitä että näillä on kivaa? Eikö itseään arvostava juuri salli itselleen nautinnotkin, ja itseään vihaava kitkuttaa ja arostelee. Hänellä on itsellään niin huono olo että arvoa pitää kasvattaa korostamalla omaa pidättyvyyttä kaikkien kuullen ja miten nämä hedonistisemmat ihmiset ovat ihan arvottomia.
Mitä parisuhteisiin tulee, niin miehille se luonnollisin (ja voimakkain) halu on nimenomaan tulla sellaisen naisen valitsemaksi, joka on valikoiva eikä harrasta irtosuhteita.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina inhonnut sitä kun joku mies kehuu mussa jotain haukkumalla muita. Ei voi vain sanoa että "sulla on kaunis hymy" vaan täytyy jatkaa "toisin kuin sillä ja sillä. Hirveitä nököhampaita, yök, en ikinä ois sellasen kanssa". Oo kiitos rakas, ihanasti sanottu!
Tai "näytät tosi hyvältä tossa mekossa. Et näyttäis jos oisit sellanen läsöpeppu, hirveet selluliitit jollain. Em sellasta naista kattelis! Siis jos on yli x kiloa ni ei kiitos ja blaa blaa blaa". Järkyttävää.Mikset voi vain tykätä jostain siveästä tytöstä, josta tykkäät, miksi on oleellista saada siinä sivussa haukkua muita, jotka vaan elelee elämäänsä kuten haluaa!
Tuttua! Yksi yleisimpiä ”kehuja” on ”et ole niinkuin muut naiset koska olet fiksu/hauska/tyylikäs/mukava/kiltti” jne. Tästä tunnistaa jo jonkinlaisen ainakin piilotajuisen naisvihan, jonka pitäisi olla aina varoitusmerkki.
Olisi suotavaa, jos joskus katsoisitte peiliin ja miettisitte kuinka vastaavasti toimitte itse... Joka tämän palstan viesteistä on jakaa miehet hyviin ja huonoihin ja loput ovatkin sitten puhdasta miesvihaa.
Mä luin sun kommentin muutamaan kertaan, mutten silti ymmärrä mitä tarkoitat. Siis miten toimisin itse vastaavasti? Jos olisin sen mieskö? No tällä kokemuksella en varmasti alkaisi haukkua muita naisia, koska tietäisin ettei se ole kehumista tai kaunista puhetta, vaan siitä tulee toiselle huono mieli. Sanoisin vain "sulla on kaunis hymy!", enkä "sulla on kaunis hymy, toisinkuin muilla lor toilla".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä neitsytkin tajuaa, että sulla on pieni muna ja olet huono sängyssä.
Aika laiskaa. Nämä ovat kyllä niin huonoja häpäisy-yrityksiä, että varmasti tyhmempikin tajuaa mistä on kyse. Ketjussa on jo kymmeniä viestejä, joissa manipulointi on paremmin piiloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti mielestäsi kuitenkin miesten seksuaalinen aktiivius on merkki vain ja ainoastaan Suuresta Sonniudesta.
Pelle.
Itse olen neitsyt nainen enkä kyllä todellakaan haluasi tai ihastelisi miestä jolla on/on ollut useita seksikumppaneita. Saavat toki elää kaikki miten haluavat, mutta minulta loppuu kiinnostus jos seksikumppaneita on ollut useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina inhonnut sitä kun joku mies kehuu mussa jotain haukkumalla muita. Ei voi vain sanoa että "sulla on kaunis hymy" vaan täytyy jatkaa "toisin kuin sillä ja sillä. Hirveitä nököhampaita, yök, en ikinä ois sellasen kanssa". Oo kiitos rakas, ihanasti sanottu!
Tai "näytät tosi hyvältä tossa mekossa. Et näyttäis jos oisit sellanen läsöpeppu, hirveet selluliitit jollain. Em sellasta naista kattelis! Siis jos on yli x kiloa ni ei kiitos ja blaa blaa blaa". Järkyttävää.Mikset voi vain tykätä jostain siveästä tytöstä, josta tykkäät, miksi on oleellista saada siinä sivussa haukkua muita, jotka vaan elelee elämäänsä kuten haluaa!
Tuttua! Yksi yleisimpiä ”kehuja” on ”et ole niinkuin muut naiset koska olet fiksu/hauska/tyylikäs/mukava/kiltti” jne. Tästä tunnistaa jo jonkinlaisen ainakin piilotajuisen naisvihan, jonka pitäisi olla aina varoitusmerkki.
Olisi suotavaa, jos joskus katsoisitte peiliin ja miettisitte kuinka vastaavasti toimitte itse... Joka tämän palstan viesteistä on jakaa miehet hyviin ja huonoihin ja loput ovatkin sitten puhdasta miesvihaa.
Mä luin sun kommentin muutamaan kertaan, mutten silti ymmärrä mitä tarkoitat. Siis miten toimisin itse vastaavasti? Jos olisin sen mieskö? No tällä kokemuksella en varmasti alkaisi haukkua muita naisia, koska tietäisin ettei se ole kehumista tai kaunista puhetta, vaan siitä tulee toiselle huono mieli. Sanoisin vain "sulla on kaunis hymy!", enkä "sulla on kaunis hymy, toisinkuin muilla lor toilla".
"onneksi olen löytänyt hyvän miehen"
Siinäpä yksi esimerkki jossa samankailtaisella tavalla poissulkevasti haukutaan muut miehet ja varmasti lähes jokainen nainen on sitä käyttänyt. Vastaavia löytyy eri muodoissa lukemattomia, mutta tällä palstalla yleensä jaotella miehet hyviin ja huonoihin suoremmin sanomalla "onneksi on vielä hyviäkin miehiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on keski-ikää lähestyvä neitsyt, se on vain aikaansaamattoman ihmisen väninää ja sellaista pidetään yleensä raskaana.
No kaikkea sitä kuuleekin kun kesi-ikäiseksi elää. Että ympäriinsä l*tkailu olisi aikaansaavuutta ja voimaantunutta käytöstä.
Meinasin sitä miestä. Jos siveys on tärkeää, miksei nuorena hakenut itselleen sellaista naista? Olisihan sen voinut nähdä mikä meno on. Uskovaisista piireistä esimerkiksi olisi varmaankin löytänyt kivan tytön.
Miksi sellaisen perusasian eteen pitäisi erikseen lähteä maan ääriin naista etsimään, miksi ei saisi ihan rehellisesti kyseenalaistaa nuorten naisten täydellistä hillittömyyttä mitä tulee pidättyväisyyteen odottaessa sitä oikeaa? Aina yritetään syyllistää mies siitä että 99% naisista ei osaa tai kykene odottamaan.
Mä en ole ollut sängyssä kenenkään muun kuin aviopuolisoni kanssa, mutta en silti keksi yhtään syytä, miksi ihmisten pitäisi oletusarvoisesti olla pidättyväisiä ja kyetä "odottamaan". Enkä varsinkaan, miksi juuri naisten pitäisi. Sulla saa olla omat toiveesi, mutta ei sun toiveesi ole mitään perusasioita.
Länsimaisessa kulttuurissa arvoissamme "naisen vapaus" on asetettu siveyden edelle. Maailmassa kyllä vielä löytyy kulttuureita, joissa naisen "siveys" on korkein päämäärä ja sitä seurataan ja vahditaan.
Meidän kulttuurissa jokaisen seksuaalisiveys ja -käytös on henkilökohtainen yksityisasia, josta ei ole tilivelvollinen kenellekkään paitsi tietenkin vakiparisuhteessa. monissa maissa puolestaan, naisen seksuaalisuus on koko yhteisön asia.
Olen itse seurannut tilannetta, missä ulkomaisen pojan sisko, suorastaan solvaavaan sävyyn tenttasi pojan suomalaiselta tyttöystävältä, länsimaisen korvissa, erittäin sopimattomasti, intimeejä asioita tyttöystävän seksikokemuksista, "siveydestä" ja neitsyydestä.
Tämä tapahtui ilmeisesti heidän ensitapaamisella kahvilapöydässä. Tyttö oli hyvin nolostuneen ja kiusaantuneen oloinen kun häntä suorastaan painostettiin avaamaan seksihistoriaansa täysin tuntemattomille ihmisille.
Kyllä neitsyt nainen huolisi vain neitsytmiehen.
Luuletko että itse voit åökkiä sinne ja tänne ja ympäriinsä, ja sitten +45 ikäisenä otat itsellesi 17vuotiasn ihanan immen vaimoksesu. Sori , mutta ei mene näin
Hyi että semmoisen mies hoorat on vastenmielisiä. Eli joka on harrastanut irtopanoja sinne ja tänne. Oksettavaa. En huolisi, eikä moni muukaan nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kyseenalaista, että nuorilla naisilla nykyään Suomessa maailman kuvottavimmat arvot, tai oikeastaan, eihän heillä mitään arvoja ole, eivät he mieti yhtään tekosiaan. Tinder vaan laulamaan. Ja sitten minä en miehenä saisi tätä arvostella, vaikka en ole osallistunut tämän roskan tuottamiseen, vaan yritän tutustua naisiin perinteisesti.
M/40
Kyllä sinä sen itsekin tiedät luissa ja ytimissäsi, että se on muiden naisten kontrollointia omien mahdollisuuksienne parantamiseksi. Enkä usko hetkeäkään, ettetkö olisi myös itse siihen syyllistynyt. Monesti ne siveettömimmät naiset ovat pahimpia manipuloijia, keinot vain poikkeavat toisista.
eri