Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Pitkälahkeiset nousut ja takki (näkyvät) hanskat, turvakengät ja kypärä. Ainakin tarkenee.
Tämänkin päivän olen viettänyt pääasiassa munasillaan.
Yläosattomissa otin aurinkoa, kauppareissulle joku lyhkänen mekko.
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
samma här
Mekko maahan asti, sukat, kengät, leggingsit, pitkähihainen paita napitettu myös suojaamaan kaulaa, hyvin leveälierinen hattu, isot aurinkolasit. Kuljen varjossa ja vältän liikkumasta ulkona keskipäivällä.
Tukalaa on, myönnän, mutta minulla on autoimmuunipohjainen pigmenttipuutos, joka altistaa palamiselle. Käyn ulkona kesällä pääosin varhain aamulla kun on vielä viileää tai sadepäivinä.
Mustat rintsikat (käy bikinistä), musta hihaton jonka hiha-aukot vyötärölle, lyhyet farkkusortsit, oranssit converset.
Pitkä väljä hihaton mekko, ei edes alushousuja sen kanssa. Olen kotona aamusta iltaan enkä näe muita ihmisiä kuin mieheni.
Pellavainen hihaton väljä mekko, jonka alla pikkuhousut ja rintaliivit. Kevyet sandaalit, kun piti lähteä ulos.
Ohuet tissikset ja pikkarit himassa.
Trikoomaksimekot ilman alusvaatteita on ollut koti-/etätyöasuni maaliskuusta saakka. Kylmemmällä säällä joskus villasukat ja -takki lisäksi. Ihmisten ilmoilla helteellä viskoosisia maksimekkoja tai polvipituisia kietaisumekkoja (ja alusvaatteet).
Naruolkaiminen imetystoppi ja lyhyet pellavaiset raskausshortsit. Olisi varmaan tyylikkäämpiäkin asuja, mutta juuri nyt ei viitsi investoida
Alusvaatteettomat, koetteko ongelmaksi hygienian (esim valkovuoto tai epäsäännölliset kuukautiset) tai sen jos muut näkevät ettei ole rintsikoita? Itsellä sellaiset ketunnokat ettei jäisi mitään epäselvyyttä
Etäilen kotona ja menen illalla salille, joten puoleen päivään saakka haahuilen yöpaidassa ja aamutakissa, kunnes lounaan jälkeen vaihdan urheilutrikoot ja topin päälle. Salille lähtiessä heitän vielä hupparin päälle, koska en tahdo altistaa ihoani uv-säteilylle.
Farkkushortsit ja valkoinen pellavakauluspaita
Valkoinen lyhyt minihame ja kommandona alla näin lämpimillä :)
-Rva45
Raparperinlehdet.Tissien ja alapään edessä.Niin helvetin kuuma muutenkin,kuin viidakossa olisi.
Stringit, urheilurintsikat, farkkushortsit, perustoppi ja sandaalit. Tosin pidän nää vaan autossa työmatkan ajan ja töissä pitää vaihtaa pitkähihaiseen trikoopaitaan, pitkiin housuihin sekä varpaat peittäviin kenkiin. Kotiin saapuessa lentää shortsit ja toppi nojatuoliin ja menen kökkimään puutarhaan/pihahommiin alusvaatteilla.
Rakastan helteitä. Kotona olen paljon ihan ilman rihman kiertämää. Ulkona sitten bikinit. Jos kaupungille, niin joku pikkumekko vaan päälle
Iltapäivään asti pikkuhousut ja t-paita, sit lyhyet leggarit ja crocsit kauppaan, nyt taas kukkien kastelua ilman housuja ja kenkiä. Jos olisi ollut joku syy pukeutua siistimmin, niin varmaan sit maksimekko, pitsineuletakki ja sandaalit.