Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Kotona kevyitä mekkoja, ulos toppi ja hame tai caprit.
Farkut, t-paita, ohuehko neule. Töistä lähtiessä vaihdoin nilkkasukat avokassukkiin. Töissä ei saa ihoa näkyä eikä olla mitään höytylähousuja. Turvallisuusriski.
Minulla on nyt kauhea keltainen lyhyt mekko, josta näkyy läpi sekä pikkarit. Onneksi täällä ei liiku oikeastaan ketään. Jos lähden lenkille vaihdan pitkään mekkoon tai tv-paitaan ja ohuisiin housuihin. Silloin, kun menen johonkin asioille ja "ihmisten ilmoille" laitan jonkun vähän siistimmän puseron ( esim ettei näy läpi) ja ehkä jonkun vähän siistimmän pidemmän hameen sen kanssa. Käytän iltaisin monesti sellaisia kiinnityksettömiä ohuita neuletakkeja jos on viileampaa ja hyttyisiä. Rintsikoita pidän kyllä jos menen johonkin asioille tai lenkille muutenkin ja en tavallaan halua olla kuitenkaan ilman. Nuorempi nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt kauhea keltainen lyhyt mekko, josta näkyy läpi sekä pikkarit. Onneksi täällä ei liiku oikeastaan ketään. Jos lähden lenkille vaihdan pitkään mekkoon tai tv-paitaan ja ohuisiin housuihin. Silloin, kun menen johonkin asioille ja "ihmisten ilmoille" laitan jonkun vähän siistimmän puseron ( esim ettei näy läpi) ja ehkä jonkun vähän siistimmän pidemmän hameen sen kanssa. Käytän iltaisin monesti sellaisia kiinnityksettömiä ohuita neuletakkeja jos on viileampaa ja hyttyisiä. Rintsikoita pidän kyllä jos menen johonkin asioille tai lenkille muutenkin ja en tavallaan halua olla kuitenkaan ilman. Nuorempi nainen olen.
Siis t-paita ei tv-paita :)
Bikinihousut ja urheiluliivit. Lapsen kanssa saaressa mökillä, niin voi olla vaikka nakuna koko päivän :)
Tänään kevyt kukkamekko, mitta vähän polven yli. Eilen farkkushortsit ja väljä vaalea t-paita. Ihmisten ilmoilla oli liehuva hame puolisääreen ja valkoinen kevyt paitapusero, jonka alla ohut alustoppi. Viikonloppuna päälle pitkä sifonkimekko.
Helteellä ulkomailla ja Suomessa käytän aina silkki/satiini kangasmekkoja. Jostain syystä suositellaan aina pellavavaatteita mutta kun kokeilin tuntui siltä kuin olisi saunassa ja ainakin 60C vaikka ei ollut. Pystyn käyttämään vain silkinohuita vaatteita, kaikilla muilla paistuisin. Suosittelen muitakin kokeilemaan. Ohut viskoosi saattaisi myös toimia.
Musta t-paita ja pitkät mustat housut.
Työnantajan määräämä asu ja tokikin ilmastointi on olematon ja työ jo viileämmälläkin kelillä hyvin fyysisesti rasittavaa. :D
Maksimekko ja ohut kesätakki. Palan helposti, joten pukeudun mahdollisimman peittävästi.
Lyhythihainen silkkipaita ja hame jotain ohutta sekoitekangasta.
Pimppero kirjoitti:
Pimpsuitiin, eli pimppishortseihin ja pinkkiin napapimppipaitaan.
No onhan toi mister sutenööri sitten aika näky?
Vierailija kirjoitti:
Istun pikkuhousut ja t-paita päällä kotona.
Mulla ei ole edes pikkuhousuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniset teryleeniverkkarit, kumisaappaat siinä päällä, valkoinen t-paita, helmet kaulassa. Vähän punaista huulipunaa. Ei kalsareita. Parta hiostaa ja poninhäntä, joten huivi olisi tarpeen.
Sinäkö Pirre?vaiko Hansu?
En kumpikaan, vaan Matti. Tykkään pukeutua osittain naiseksi ja ärsyttää ihmisiä kaupungilla. Nuoret naiset katsoo tosi paheksuen kun vielä vetää verkkarit kainaloon eikä alkkareita ole.
Musta lyhythihainen t-paita, jossa nyöritys kaula-aukossa ja musta trikoinen kynähame, joka melkein ulottuu polviin. Yleensä hame kesällä tai mekkkokin välillä, yläosana lyhythihaisia t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Musta lyhythihainen t-paita, jossa nyöritys kaula-aukossa ja musta trikoinen kynähame, joka melkein ulottuu polviin. Yleensä hame kesällä tai mekkkokin välillä, yläosana lyhythihaisia t-paitoja.
Rintsikoita ja pikkareita käytän myös tietysti, isorintaisena käytän aina toppaamattomia rintsikoita, paitsi nukkuessa.
Bikinit :D
Jos joudun lähteä johonkin, urheilushortsit ja toppi. Jalkaan varvassandaalit. Näin oon menetellyt koko tämän hellejakson.
...... Olen viimeisilläni raskaana :D
Lyhythihainen polviin asti oleva mekko, näitä on mulla eri väreissä, malleissa ja leikkauksissa. Tänään oli mustavalkoraidallinen mekko. Alusvaatteet tottakai, vaikka olisi kuinka helle niin kyllä mä nyt alushousut ja rintsikat laitan. Jalassa jotkut birkenstock-kopiot. Kuuma oli.
Kaupungilla kävin tänään, päällä oli lyhyt musta naruolkaiminen mekko ja tennarit. 29 asteen helteessä yritin valita kaikkein vähiten hiostavat vaatteet. Jos ei olisi tarvinut paljoa kävellä olisin laittanut kyllä sandaalit.
Sellaiset missä menee pelkkä naru pakaroiden välissä ja edessä sellainen pienehkö läpikuultava kankaanpala mikä ei hiosta.