Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
181/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko päällä helteillä, vähän alle polveen oleva.

Omistan paljon mekkoja ja kesällä käytän pääasiassa niitä.

Nyt päällä Espanjan Corte de Inglesisistä ostettu vihreä hihaton hellemekko. En tykkää sandaaleista ja kesällä käytän useimmiten kangaskenkiä. Tänään valkoiset alesta ostetut Lacosten tossut.

Vierailija
182/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punainen aika paksu pikeepaita ja mustat verkkarit. Alla on mustat mummosloggit. Mutta olenkin mökillä ja sisällä, se selittää. Kohta pulahdan uimaan ja sitten ei ole päällä rihman kiertämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc’O Polon siistit farkkushortsit.

Second Femalen vaaleansininen paita käörityillä hihoilla ohutta vähän läpikuultavaa puuvilpavoileeta.

Vaalea K3 vaalea olkihattu.

Ruskeat mokkasiinit.

Valkea merimiessäkki- reppu.

Ruskettuneet sääret.

Vierailija
184/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita ja yöpuvun housut, ei kauheasti kiinnosta pukeutua nätisti kun hikoilee itsensä litimäräksi alle tunnissa

Vierailija
185/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, kun oma avopuoliso pukeutuu peittävästi ja tylsästi :( Täällä kateellisena luen, kun osa upeista ihanuuksista osaa täälläkin pukeutua minishortseihin tai minimekkoihin. Huoh, masentaa! Peukkua teille seksikkäät mammat ja mukavan lämmintä kesää!

Mun (mustasukkanen) avopuoliso ei taas tykkää kun pukeudun "paljastavasti" näillä helteillä. Tai on se ok niin kauan kunnes lähden ovesta ulos. Mutta enpä sen mielipidettä kysele :)

Vierailija
186/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pakko laittaa pitkät väljät pellavahousut ja väljä t-paita, sattui pienoinen onnettomuus kivikossa ja polvet ja sääret ruvella, mustelmilla ja kamalilla pahkuroilla. Väljässä kukkamekossa aikaisemmat hellepäivät on mennyt.

Vierailija
187/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut ja koppalakki

Vierailija
188/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihaton nilkkapituinen mekko. Tämä on mun suosikki helteellä, ihanan viileä ja silti olen riittävän asiallisesti pukeutunut.

Vierailija
189/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankineissä koko päivä, illalla baariin samoissa vetimissä

Mä VOIMAANNUN

Vierailija
190/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä uimapuku, välillä sen päällä hame, helposti kuivuvaa materiaalia

Vierailija
191/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alasti tai shortseissa. 

Vierailija
192/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kesäisin näkee millasia tyylittömiä tätejä suomalaiset naiset ovat. Muodottomia tanttamekkoja, lenkkarit tai lättänät sandaalit. Tai sitten kuljetaan jumppakamppeissa.

Eikä miehet ole yhtään sen tyylikkäämpiä.

Vierailija
193/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkipaita, lyhythihainen. Pellavahousut kalliit. Alusasu silkkiä, kalliit. Kengät chanelin varvassandaalit. T. Työtön 53v. akka koivukylästä.

Vierailija
194/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät merinovilla-alushousut. Villahousut,sarkahousut päällimmäisenä.

Aluspaita,villapaita ja Fjällräven untuvatakki.

Huopakumisaappaat joissa tuplavillasukat ja merinovillasukat.

Karvahattu jonka alla villapipo.

Sähkölämmitteiset rukkaset joissa silkkialushanskat..

Villahuivi suun edessä .

Näillä pärjää se mikä pitää kylmän loitolla pitää myös kuuman.

Kannattaa kokeilla.

Vierailija
195/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja tykkään näillä helteillä pitää yhtä polvipituista mekkoa, liehuva helma joten on ilmava ja erittäin mukava päällä, perhoshihat. Silloin kun tuo mekko on pesussa niin sitten päällä on t-paita ja college-, tai löysät urheilushortsit. Tänään oli raitakuvioinen kotelomekko kun kävimme kaupassa.

Pääosin oleskelen kotona koska haluan vältellä aurinkoa ja koska täällä on viileää (ilmastointilaite), joten en stressaa vaatteista liikaa. Jos viivymme pitkään ulkona niin laitan aurinkorasvaa näkyvälle iholle.

Vierailija
196/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavainen punainen housupuku. Jakku lyhyillä hihoilla. Huomenna samanlainen sinisenä.

Sunnuntaina kermanväristä silkki/pellavasekoitetta oleva housupuku.

Vierailija
197/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kesäisin näkee millasia tyylittömiä tätejä suomalaiset naiset ovat. Muodottomia tanttamekkoja, lenkkarit tai lättänät sandaalit. Tai sitten kuljetaan jumppakamppeissa.

Eikä miehet ole yhtään sen tyylikkäämpiä.

Kävin tänään Helsingin keskustassa. On pakko sanoa, että kesä ei sovi suomalaisille. Liian niukat sortsit tai minihame ja nirunarutoppi naisilla, joilla on ylipainoa ainakin 20 kiloa.

Eikö kotona ole peiliä, eikö kukaan perheenjäsenistä uskalla sanoa, että asusi on kammottava?

Vierailija
198/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Hietsussa naisen pyllybikineissä. Sanoin hänelle: voisitko verhota takapuolesi, koska täällä on lapsia. Hän veti shortsit jalkaan puhumatta mitään.

Vierailija
199/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkapituinen, kevyt mekko, jossa spagettiolkaimet. Pikkuhousut ja valkoinen urheilutoppiliivi. Sandaalit ja kesäkassi. Mallia Lindex, Stadium ja K-kentkä. 

Vierailija
200/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiinipaitulissa olen kulkenut täällä kotona sisätiloissa koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme