Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
221/375 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ItsekinTehnytNiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomi Metsäketo tuli joskus aikoinaan vastaan Tinderissä ja oli "pyöristänyt" ikänsä about 10 vuotta alaspäin. Ilmoitti tosin profiilitekstissä oikean ikänsä.

Näitä näkee joskus, missä tekstissä sitten kommentti tyyliin "Tinder väitää iäksi X, mutta olen oikeasti Y"quote]

Nämä on aina hauskoja, kun voi syyttää Tinderiä. "Tää nyt näyttää iäksi 35, olen 45, mutta en saa tota muutettua". Et varmaan niin :D

Joo, siis just nämä! "En tajua miksi Tinder sekoilee näin", joo etpä vissiin :D

Siis Tinder kun toimii Facebookin kanssa yhdessä ja ottaa kuvat ja iän sieltä.

Monet ei halua oikeaa syntymävuottaan paljastaa tietoturvasyistä Facelle niin siksi voi olla väärä ikä, ja biossa korjaa oikean.

Ei tarvita fb-tiliä tinder-profiilin tekemiseen. Ja jos joku ikämoka on sattunut, niin samantien tili poistoon ja tekemään uus. Selittelyn makua tässä ja tollanen "virhe" antaa ihmisestä erittäin yksinkertaisen kuvan, oli se sitten tahaton tai tahallinen.

Vierailija
222/375 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Tinderissä antaisi väärän syntymäajan, niin voisihan sen antaa oikealla syntymävuodella. Silloin tulisi ainakin oikea ikä. Jostain syystä se väärä ikä, jota Tinder ei anna muuttaa, on aina alaspäin 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjottelin yhellä ulkomaalaisella deittisaitilla pari viikkoa intensiivisesti miehen kanssa joka väitti olevansa 35. Joku siinä kuitenkin epäilytti alusta pitäen. Kuvat oli jotenki epämääräsiä ja sillä oli tyypillinen hullu ex-vaimo surkutarina takana. Tyyppi oli muuten tosi hyvä kirjottamaan ja hauska, joten sivuutin epäilyt toistaiseksi . Sitten lopulta kun ehdotin videopuhelua, se tunnusti olevansa 75- vuotias! Se oli liikaa. Blokkasin sen samantien.

Tästä tulee mieleen ne Tinderin tyypit, joilla ei ole kuvaa "koska olen sellaisessa työssä". Aina mietityttää mikä tämä tämmöinen työ on vai onko kyse siitä, että on oikeasti eläkkeellä/varattu tai muuta vastaavaa.

Mä joskus päädyin treffeille tuollaisen tyypin kanssa, joka sitten oli opettaja. Ainakin selitti kuvattomuutensa sillä, että jotenkin haluaa pitää yksityisyydestään kiinni, ettei kukaan oppilas näe. Noh joo, oli aika jännä tapaus, saattoi muutenkin vaan haluta olla kuvaton, vaikka työn piikkiin laittoi.

Vierailija
224/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo useita vuosia aikaa kun kävin treffeillä naisen kanssa joka valehteli 15 vuotta ikäänsä alaspäin. Ei se ikinä sitä tunnustanut mutta jäi kiinni kun vessassa käydessään mä tarkistin syntymäajan lompakosta sen ajokortista joka sillä oli vahingossa jäänyt näkyville pöydälle.  Oli pakko tarkistaa kun alkoi epäilyttämään. Sillä oli sama syntymävuosi kuin mun mutsilla. Jonkun verran tunsin höynäytetyksi enkä sen jälkeen ole kenenkään naisen deitti-ilmoituksissaan ilmoittamia ikiä uskonut automaattisesti oikeiksi.

Hui, äitisi on saanut sinut 15 -vuotiaana... alulle pantu jo 14 kesäisenä.... surullista.

Vierailija
225/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tullut vastaan kymmeniä 40+ miehiä, jotka ovat laittaneet iäkseen alle 30. 🤦🤦🤦

Jokaisen olen swaipannut vasemmalle. Miten 40+ oikeasti kuvittelee menevänsä parikymppisestä?

Ei varmaan kuvittelekaan mutta nuorempien naisten kanssa ei pääse edes keskustelluun ellei vähän narraa.

-mouth75

Ne voi kysyä isältään, jos tarvivat isällistä neuvonpitoa.

Nelikymppisistä seurustelumielessä kiinnostuneet parikymppiset ovat harvinaisuuksia.

Vierailija
226/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin 22v joka oli laittanut iäksi 35v. Halusi puuman joka kustantaisi elämämisen.

Vierailija
227/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.

-mouth75

Kyllä mä niitä katsonkin 😉. Kukaanhan ei käske treffailemaan vain pohjoismaisia miehiä, joilla pullaposket vain kasvaa ja tippuu roikkumaan ajanmyötä, ja parrantilalla kasvaa harva puna-blondi-tuhero. Onneksi en asu enää suomessa, riittää oikeasti hyvännäköisiä, MIEHEN näköisiä nuoria miehiä jonoksi.

N40

Vierailija
228/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity asiaan, mutta mulle hoikkana sirona naisena on valtava turn-off, jos miehen deittiprofiilissa lukee joku painoraja tai vaikka, että muut vartalotyypit kelpaa paitsi pyöreä. Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut ylipainoa niin ei voisi vähempää kiinnostaa niin kuvottavan pinnallinen ihminen, joka asettaa naiselle painorajoituksetkin.

Vierailija
229/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo useita vuosia aikaa kun kävin treffeillä naisen kanssa joka valehteli 15 vuotta ikäänsä alaspäin. Ei se ikinä sitä tunnustanut mutta jäi kiinni kun vessassa käydessään mä tarkistin syntymäajan lompakosta sen ajokortista joka sillä oli vahingossa jäänyt näkyville pöydälle.  Oli pakko tarkistaa kun alkoi epäilyttämään. Sillä oli sama syntymävuosi kuin mun mutsilla. Jonkun verran tunsin höynäytetyksi enkä sen jälkeen ole kenenkään naisen deitti-ilmoituksissaan ilmoittamia ikiä uskonut automaattisesti oikeiksi.

Hui, äitisi on saanut sinut 15 -vuotiaana... alulle pantu jo 14 kesäisenä.... surullista.

Eihän kirjoittaja sanonut, että ko nainen oli väittänyt olevansa samanikäinen hänen kanssaan. Olihan nainen voinut väittää olevansa esim vain 5-10v kirjoittajaa vanhempi, jolloin +15v lisää tarkoittaa että hän olikin 20-25v vanhempi - eli kirjoittajan äiti on ollut 20-25 synnyttäessään hänet.

Kompastuit nyt omiin oletuksiisi kun yritit olla nokkela.

Vierailija
230/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkosanoajotain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen ja tapailen nuorempia miehiä, ikäraja on yleensä asetettu noin 22-36. Jonkin kerran on treffeillä mies paljastanut olevansa 22 kun ikänä oli 27.

Kuvissa taas tällä ikärajalla näkyy paljon miehiä, jotka ovat selvästi itseäni reilusti vanhempia - en tiedä ketä he yrittävät huijata?! Nämä menee tietysti heti vasemmalle.

Oma luokkansa ovat vielä ne nuoret miehet, jotka valehtelevat vielä enemmän ikänsä ylöspäin, koska haluavat tapailla puumia... Ei me puumat pidetä ikärajaa korkealla, joten nämä onnettomat eivät edes näy mun haussa 😄. Jos haluaa tavata naisen joka pitää nuoremmista miehistä, miksi esittää vanhaa miestä 🤦‍♀️.

Oma ikäni ja kuvani on aina ollut oikein, naiselle ei todellakaan ole ongelmaa löytää nuorempaa seuraa.

Olet panoalusta...et kelpaa vaimoksi

Kuka järkevä ihminen haluaa enää nykyän avioon? Miehet tuntuu olevan laidastaan epärehellisiä pettureita, miksi siis sitoutua yhteen valehtelijaan? Mieluummin sitä pitää vaikka useampaa rakastajaa, ja mikäs siinä, vaikka olisivat nuorempia (varmaan parempi niin).

Miehet saavat syyttää itseään siitä, että naisia ei enää huvita sitoutua yhteen mieheen.

Pakko tähän väliin kirjoittaa, et mielestäni nainen ei arvosta itseänsä jos paneskelee ympäriinsä, sama pätee miehiin... Ja avioon mennään jos toista rakastaa, ei ihme että nykyään kukaan ei tunnu löytävän sitä oikeaa tai halua sitoutua parisuhteeseen koska monet vaan harrastaa näitä satunnaisia yhden illan panoja... Just oli lehdessä juttuja sukupuoli tautijen noususta.... Treffeillä miehet kysyy aina seksi asioista... Itse en harrasta randomien kanssa paneskelua.

Esim. minä nimenomaan arvostan nykyään itseäni, enkä sitoudu enää yhteenkään valehtelijaan. Minulla on kaksi rakastajaa, toinen ikäiseni ja toinen hieman nuorempi. Elämä on ihanan keveää ja hauskaa näin, koska ei tarvitse stressata valehtelevasta/pettävästä kumppanista... Eikä ole mitään velvoitteita toista kohtaan, vaan saa olla vapaa.

Sanotaanko kuitenkin näin, että jos avioliitot toimisivat kuin naiset haaveilevat ja miehet kykenesivät olemaan uskollisia, silloin ehdottomasti valitsisin yksiaviousuuden. Valitettavasti elämä ja miehet eivät ole mitään vaaleanpunaista unta. En suostu olemaan enää naiivi!

Täällä myös yksi, joka ei näe mitään syytä sitoutua yhteenkään valehtelijaan enää. Minulla on kaksi rakastajaa ja haku päällä koko ajan. Ehkä joskus löydän avoimen ja rehellisen miehen, joka haluaa sitoutua minuun, mutta tämä yhdistelmä tuntuu 25 vuoden suhdekokemuksella yksisarviselta. N39

Vierailija
231/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.

-mouth75

Luulis et olis mennyt jakeluun jo silloin kun teit ketjun siitä, kun parikymppiset kassatytöt ei flirttaile sulle toisin kuin 20 vuotta sitten.

Vierailija
232/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen naisystävä sanoi olevansa 70 luvulla syntynyt. No ei ollut :) Oli minua 6 vuotta vanhempi. Hieno ihminen kuitenkin ja nyt 5 vuotta yhdessä takana. Rakas on kaikkine ominaisuuksineen. m48

Vierailija
233/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mouth75

Luulis et olis mennyt jakeluun jo silloin kun teit ketjun siitä, kun parikymppiset kassatytöt ei flirttaile sulle toisin kuin 20 vuotta sitten.

No tuo voi johtua myös siitä että mies on liian hyvän näköinen. Naiset yleensä välttelevät flirttailua liian hyvän näköisten miesten kanssa.

-mouth75

Vierailija
234/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut deittipalveluissa omalla iälläni, ja mua on ihan suoraan syytetty valehtelijaksi kun olen todenmukaisesti sanonut kuvia uunituoreiksi. Ihmettelin pitkään että onpa nyt monta hullua osunut kohdalle, mutta tätä ketjua lukiessa ymmärrän miksi 😬

Käsittämätöntä tuo huijaaminen, miten VOI kuvitella että se olisi treffikumppanille yksi ja sama kun totuus paljastuu 🙄

N44

Vierailija
235/375 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mouth75

No tuo voi johtua myös siitä että mies on liian hyvän näköinen. Naiset yleensä välttelevät flirttailua liian hyvän näköisten miesten kanssa.

-mouth75

Pappa hyvä. Sun aikas oli ja meni. Olit ehkä komea 20 vuotta sitten, mutta se aika meni jo. Samoin kuin vanilla ice, jonka pukeutumista matkit, oli kova silloin 20 vuotta sitten, nyt se on vain nolo.

Vierailija
236/375 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mouth75

Pappa hyvä. Sun aikas oli ja meni. Olit ehkä komea 20 vuotta sitten, mutta se aika meni jo. Samoin kuin vanilla ice, jonka pukeutumista matkit, oli kova silloin 20 vuotta sitten, nyt se on vain nolo.

Joo, nuoret naiset eivät vaikuta olevan kiinnostuneita vanhoista miehistä, mutta ei kannata antaa sen hämätä. Totuus on, että he ovat yksinkertaisesti niin häkeltyneitä hopeaketun komeudesta, että menettävät toimintakykynsä 😄

Vierailija
237/375 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni näytti oman profiilinsa ja hämmästyin ikää:" Mehän juhlittiin sun viiskymppisiä jo kolme vuotta sitten, ja tässä lukee 48 vee..!?"

Hän :"Kuule, ei kukaan mies halua lähteä treffeille 53-vuotiaan kanssa. Eivät ne edes vilkaise tän ikäluokan profiileja!"

Vierailija
238/375 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen esiintyi tinderissä 18-vuotiaana, mutta kun olin nussinut häntä, hän sängyssä kertoi olevansa vasta 15

En ole kertonut kenellekään

m29

Vierailija
239/375 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen esiintyi tinderissä 18-vuotiaana, mutta kun olin nussinut häntä, hän sängyssä kertoi olevansa vasta 15

En ole kertonut kenellekään

m29

Miten 15-vuotias voi muka näyttää 18veeltä? Taisit tietää totuuden koko ajan p e da ri!

Vierailija
240/375 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tullut paremmin toimeen itseäni 5-10 vuotta nuorempien kanssa ja edelleen synkkaa noin nelikymppisenä parhaiten noin kolmekymppisten kanssa. En tiedä miksi, mutta näin tämä on aina ollut.

Olen veistänyt iästäni 5 vuotta pois maksimoidakseni matchit sellaisten kanssa joiden kanssa synkkaa. Mulla on lisäksi plus-palvelu eli saan oman ikäni piiloon. En etsi mitään vakavaa ja jatkan juttua vain niiden kanssa jotka ovat samoilla linjoilla. Kysyn siis heti keskustelussa mikä meno ja jos tuntuu että toinen etsii jotain syvempää, totean että ei olla varmaan sopiva match, en halua tuhlata toisen aikaa enempää.

Kertaakaan ei ol äe tullut ikä puheeksi ekan tapaamisen aikana ja kun huomataan että juttu luistaa, sillä ei ole ollut enää siinä kohtaa edes merkitystä. Koska ikäni on ollut piilossa, kukaan ei osaa edes kyseenalaistaa mitä sen pitäisi olla, vaan siinä merkkaavat vain ihmiset ja niiden välinen kemia.

Jaa että vielä aina ollut niin?  Just joo.  Kaksikymppisenä tulit parhaiten juttuun kymmenvuotiaiden kanssa.  

Seli seli.

Nyt olet noin nelikymppinen, eli lähellä viittäkymmentä.  Kaipaat noin kolmekymppistä, eli 30-vuotiasta.  Ja mitä oikein haet?  Et halua muuta kuin sänkyseuraa.  Mitä ihmeen kemiaa siinä tarvitaan?  

Mitä todennäköisimmin varattu eli ukkomies.  Siksi ei käy mikään syvempi tuttavuus. Eikö ihan livenä onnistu?

Onneksi en ole missään tinderissä.  Saisin päänsärkyä tämmöisestä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme