Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Esitän 6 vuotta nuorempaa. Kaikki deitit ovat olleet minua nuorempia. Tietävät, että olen vanhempi mutta eivät, että olen 10 v vanhempi.
Mua ollaan syyllistetty väittämästä ikääni ylöspäin. Olen 35, mutta monien mielestä näytän 24-27-vuotiaalta. Eräs mies luuli, että olen peitetehtävissä, ihan oikeasti, koska en mistään kohtaa näytä yli 25-vuotiaalta hänen mielestään. Olen luonnollinen, en meikkaa paljoa, 170 cm ja 62 kg. 2 lasta.
Menin tapaamaan 24-vuotiasta miesmallia. Itse olen 35. Luuli, että olen valehdellut ikäni ylöspäin, koska näytin nuoremmalta luonnossa kuin hänen 27-vuotias exänsä. Olen itsekin malli ja ruutuikäni on 24-28.
No mä en olen vissiin tosi rupsahtanut kun yksi äijä syytti etten voi olla 41vuotias,että miksi huijaan ja ettei olisi lähtenyt treffeille äitinsä ikäisen kanssa ym (mies oli 42).
Vasta kun näytin ajokortin niin tukki turpansa ja sen jälkeen tunnelma olikin tosi nihkeä. Syötiin ruokamme,halattii jäykästi ja lähdettiin eri teille.
Parempi elää yksin kuin mennä noille lihamarkkinoille tyrkyttämään itseään.
Naisten pitäisi olla 20 v. missejä ja rahaakin pitäisi olla, vaikka heitä kuolaavat miehet ovat yli 50 v. velkaantuneita ja kaljuuntuneita kaljamahoja.
Miehet etsivät nuorempia, koska libido on jo kadonnut.
Painohuijaus on se vakavampi mielestäni. 100kg nainen näyttää yläviistokuvissaan 60kg.
Vierailija kirjoitti:
No mä en olen vissiin tosi rupsahtanut kun yksi äijä syytti etten voi olla 41vuotias,että miksi huijaan ja ettei olisi lähtenyt treffeille äitinsä ikäisen kanssa ym (mies oli 42).
Vasta kun näytin ajokortin niin tukki turpansa ja sen jälkeen tunnelma olikin tosi nihkeä. Syötiin ruokamme,halattii jäykästi ja lähdettiin eri teille.
Oli vissiin aika jämäkästi filtteriä kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Menin tapaamaan 24-vuotiasta miesmallia. Itse olen 35. Luuli, että olen valehdellut ikäni ylöspäin, koska näytin nuoremmalta luonnossa kuin hänen 27-vuotias exänsä. Olen itsekin malli ja ruutuikäni on 24-28.
#didnothappen
Tää mun panokaveri minkä löysin Tinderistä niin käytti vissiinki ainakin 5 vuotta vanhoja kuvia.
Totesin kun nähtii että et oikeen näytä itseltäsi.
On mies on mya 7 vuotta vanhempi, taitava käsistään ja suustaan.
Pikkusen takkuaa paniken kanssa.
Joo joo kaikki te olette paaaaaljooon nuoremman näköisiä:D kaskun ette ole 50-60 vuotiaita jotka näyttää 20 vuotiailta!!!
Vierailija kirjoitti:
Painohuijaus on se vakavampi mielestäni. 100kg nainen näyttää yläviistokuvissaan 60kg.
Sama miesten kohdalla. Mutta painon ja iän lisäksi valehdellaan mm parisuhdestatuksesta, työpaikasta,koulutuksesta, raha asioissa yms. Miehet huijaa ihan sikana! Yleensä ne perheen isät valehtelee ehkä enemmän ettei ole lapsia ja vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.
Se alkukeskustelu ja ne yhdetkin treffit vievät aikaa jonka voisi käyttää johonkin muuhun tai toiseen ihmiseen. Ei se ole vain pinnallista, vaikka tietenkin toisen viehättävyys on tärkeä asia parisuhteen alussa. Ylipaino aiheuttaa monia sairauksia ja kertoo useimmiten elintavoista ja jopa arvoista. Skippaisin itsekin.
Naapurissa asuva nainen sanoi, että hän on chatissa deittaillessa 82-vuotias, vaikka oikeasti on vasta 75-vuotias.
Olin 8v pois treffipalstoilta.
Nyt kun kokeilin taas, niin mua huomattavasti vanhemmat miehet olivat muuttuneet monta vuotta nuoremmiksi.
Sama kuva, mitä 8v sitten.
Mitä ihmettä tuollaiset ihmiset etsivät?
Ei sitten ole kumppania kahdeksassa vuodessa löytynyt?
Olen 31v.nainen, mutta valehtelen profiilissani olevani 35v, että tutut eivät tunnistaisi. Lisäksi valehtelen asuvani Helsingissä, koska haluaisin tosiaan muuttaa sinne muutaman vuoden sisällä.