Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Henry the Great näyttää olevan Tinderissä. Väittää iäkseen 46 mutta sehän oli nelikymppinen jo 90-luvulla 😄😄😄
No onnea ja menestystä, ehkä nykyteinit ei tiedä kuka se on ja uskoo iän.
Vierailija kirjoitti:
lähinnä painot on heitellyt naisilla ja varmaan arvaat ettei alaspäin
Uskon kyllä että moni valehtelee painonsa, mutta eivät kaikki. Toisen henkilön painoa voi olla mahdoton arvata, sillä se voi jakautua niin erikoisesti että hämää silmää.
Joku hoikan näköinen 160cm voi painaa 100kg ilma että näyttää edes lihavalta, kun taas toinen voi painaa 45kg ja omata pömppövatsan.
Tämän olen todennut ihan lähipiirissäkin, kun ollaan joskus juteltu painosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä että moni valehtelee painonsa, mutta eivät kaikki. Toisen henkilön painoa voi olla mahdoton arvata, sillä se voi jakautua niin erikoisesti että hämää silmää.
Joku hoikan näköinen 160cm voi painaa 100kg ilma että näyttää edes lihavalta, kun taas toinen voi painaa 45kg ja omata pömppövatsan.
Tämän olen todennut ihan lähipiirissäkin, kun ollaan joskus juteltu painosta
Tämmöinen on satuolento.
Kävin trefeillä miehen kanssa, jonka profiilissa luki 30-vuotias, mutta treffeillä paljastuikin että olikin 36. Oli yllättynyt, että profiilissa oli väärä ikä (myöhemmin kyllä korjasi ikänsä). Uusia treffejä ei tullut muista syistä.
Olen 47v ja ennen koronaa laitoin puumatuulella ikärajaksi deittiappiin 28-35.
Pienen viestittelyn jälkeen matchin piti tulla tapaamaan, ja ihan liioittelematta se mies oli vähintään 50-55v papparainen vaikka profiilissa "32". Ei edes näyttänyt yhtään samalta kuin siinä kuvassa, ei ollut yhtään hoikka vaan minuakin painavampi ja olin tuolloin hieman repsahtaneessa kunnossa.
Mitä liikkuu miehen päässä joka käyttää kuvia jotka eivät edes ole hänen? Lienee sanomatta selvää että lähdin pois paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v ja ennen koronaa laitoin puumatuulella ikärajaksi deittiappiin 28-35.
Pienen viestittelyn jälkeen matchin piti tulla tapaamaan, ja ihan liioittelematta se mies oli vähintään 50-55v papparainen vaikka profiilissa "32". Ei edes näyttänyt yhtään samalta kuin siinä kuvassa, ei ollut yhtään hoikka vaan minuakin painavampi ja olin tuolloin hieman repsahtaneessa kunnossa.
Mitä liikkuu miehen päässä joka käyttää kuvia jotka eivät edes ole hänen? Lienee sanomatta selvää että lähdin pois paikalta.
Löysit siis ikäistäsi ja tasoistasi seuraa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun liki viisikymppinen tuttu mies tuli just vastaan tinderissä, ja ikää oli 38😂 Muutama vuosi sitten juteltiin asiasta, ja silloin kertoi viilaavansa ikää viisi vuotta alaspäin, kun on niin hyväkuntoinen 😁 Viisikymppisellä ja alle nelikymppisellä on kyllä vissi ero monessakin suhteessa...
Tuossa iässä on tuommoiset ikäerot miehellä mitättömät.
-mouth75
Miesten mielestä varmasti näin, mutta esimerkiksi kolmekymppinen nainen voi pitää hyvin merkittävänä eroa onko mies 38 vai 48.
Erityisesti niin on, jos aikoo tehdä lapsia. Olisi hieman hassua, jos isä täyttää esimerkiksi 60, kun lapsi menee kouluun.
Yli 40 naiset yrittää huijata ikänsä, heidän ikä ei näy profiilissa mutta profiilitekstissä on kirjoitettu oikea ikä. Tällä tavalla yrittävät saada nuorempia miehiä haaviin.
Ksknsjava kirjoitti:
Haluan oman ikäiseni (30 wee),
[... lacuna ... ] en ole yhteenkään komeaan 50-70 vuotiaisiin miehiin törmännytDaniel Craig, Jason Momoa, ... ?
Etsin nelikymppisenä seurustelukumppania ja monet minulle vastanneet papat olivat 60-70 -vuotiaita.
Avostan miesten ja palstamiesten komiikkaa.
Jouduin kotona katsomaan äidin valitsemaa ikäloppua, joten he eivät todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 naiset yrittää huijata ikänsä, heidän ikä ei näy profiilissa mutta profiilitekstissä on kirjoitettu oikea ikä. Tällä tavalla yrittävät saada nuorempia miehiä haaviin.
Kyllä niitä nuorempia miehiä saa ihan rehellisesti omalla iälläkin, kunhan on vaan riittävän kuuma.
N40
En ole ollut ja kysyn miten miehet, joilla ei ole edes kasvokuvaa pääsevät treffeille? Onko noita paljon?
Oon tinderissä oikeaa ikää 10v nuorempana, niin pääsen kakskymppisten misujen kaa treffeille, eikä kukaan oo koskaan kyseenalaistanut ikääni : )
M35
Kymmenen vuotta vanhempi oli minunkin deittini. Kertoi sen heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä. En haluaisi sellaista seuraa, joille minun ikäiseni nainen olisi kauhistus. Mieluummin paljastan oikean ikäni jolloin ehkä saatan jonkun mielestä vaikuttaa jopa nuorekkaalta, kuin valehtelen ikäni ja vaikutan kertomaani ikää vanhemmalta.
Aivan älytöntä huijata ikänsä muka sillä perusteella, että näkyy sitten nuoremman ikäistä hakevien hauissa, koska mitä hyötyä siitä lopulta on, jos heidän ikähaarukan yläpää on alhaisempi kuin oikea ikäsi. Eiköhän kaikki kuitenkin rajaa sen hakunsa siten, että yläikäraja on ihan maksimi minkä ikäisestä voisi olla kiinnostunut.
Olet aikalailla väärässä. Mä olen seurustellut parin nua paljon nuoremman miehen kanssa joiden ikähaarukkaan en olisi kuulemma Tinderissä mahtunut. Olen nuorekas ja hyvässä kunnossa, ei oikein kiinnosta mennä Tinderiin jossa saisin matcheja vain itseäni paljon vanhemmista miehistä kun elävässä elämässä tapaan 15-10v itseäni nuorempia.
Baarissa kaunis 39-vuotias nainen arvioi, että olen nuorempi kuin hän itse. Oikeasti olen 62v. En toki kertonut sitä hänelle. Seuranhakupalveluissa kerron nykyään iäkseni 39.
Vierailija kirjoitti:
Henry the Great näyttää olevan Tinderissä. Väittää iäkseen 46 mutta sehän oli nelikymppinen jo 90-luvulla 😄😄😄
No onnea ja menestystä, ehkä nykyteinit ei tiedä kuka se on ja uskoo iän.
Mitä väliä, kun kaikki kuitenkin tietää mistä tuo lisänimi Great kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity asiaan, mutta mulle hoikkana sirona naisena on valtava turn-off, jos miehen deittiprofiilissa lukee joku painoraja tai vaikka, että muut vartalotyypit kelpaa paitsi pyöreä. Vaikka itselläni ei koskaan ole ollut ylipainoa niin ei voisi vähempää kiinnostaa niin kuvottavan pinnallinen ihminen, joka asettaa naiselle painorajoituksetkin.
Parempi kai olla rehellinen. Jos pitää vain hoikista naisista, niin kai se kannattaa kertoa.