Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?
Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?
Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D
Kommentit (375)
Kyllä alle 30-vuotiaista miehistä suurin osa on kivoja katsella. T: Täti
Haluan oman ikäiseni (30 wee), korkeintaan 7 vuotta vanhempi tai 5 vuotta nuorempi mies, en näe mitään viehättävää isäni tai isoisäni ikäisissä miehissä,, miehillä on kumma tarve päteä ja kehua yliarvioiden ulkonäköään, sanovat että mies komistuu vanhetessaan, mutta en ole yhteenkään komeaan 50-70 vuotiaisiin miehiin törmännyt
Nämä samat miehet kuolaa ja jahtaa alle 25 vuotiaita naisia, harva nuori nainen kelpuuttaa miehen jonka toinen jalka on haudassa, ja joka on samaa näköä kuin Ismo laitela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.
-mouth75
Rypyt, parta, harventuneet hiukset, harmaat hiukset, kaljamaha ja polvissa roikkuva perse rumentaa miestä. Mies on parhaimmillaan 20-30-vuotiaana.
N29Miehet on parhaimmillaan 25-35-vuotiaana. 35 ikävuoden jälkeen miehillä alkaa (lähes kaikilla) jyrkkä alamäki.
T: nainen 35v.[/quoteOiva analyysi. Siinä iässä lähes kaikki naiset ovat jo siellä mäen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.
-mouth75
Emme väitä. Sen sijaan väitämme, että ei ole oikein huijata ikäänsä. Nuori nainen ei usein halua itseään huomattavasti vanhempaa miestä vaikka tämä olisi kuinka komea.
Nuoret naiset haluaa hyvännäköisen miehen. Sellaisen mikä silmää miellyttää. Ei ne välitä iästä koska se on todellakin vain pelkkä numero.
-mouth75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mouth75
Emme väitä. Sen sijaan väitämme, että ei ole oikein huijata ikäänsä. Nuori nainen ei usein halua itseään huomattavasti vanhempaa miestä vaikka tämä olisi kuinka komea.
Nuoret naiset haluaa hyvännäköisen miehen. Sellaisen mikä silmää miellyttää. Ei ne välitä iästä koska se on todellakin vain pelkkä numero.
-mouth75
Ikä ei ole pelkkä numero, kuten tilastot todistaa. Mutta jatka toki provoamista ja jankkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mouth75
-mouth75
Ikä ei ole pelkkä numero vaan kokonainen maailmankuva. Kannattaa ottaa vastapuoli omasta sukupolvesta että tulee oikeasti ymmärretyksi.
Ulkonäöllä ei ole asian kanssa mitään tekemistä edes.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mouth75
-mouth75
Kuusikymppisissä naisissa on tosi upean näköisiä tapauksia. Miellyttäisi varmasti sinunkin silmääsi. Ja ikähän on vain numero..
Vuosi sitten huvitti Tinderissä mies, jonka ikä oli mukamas 30 v. (Mulla ikähaarukka 30-45, itse 38). Ei siinä mitään, mutta kun kaikki kuvat oli selvästi kahdenkymmenen vuoden takaa ihan 2000 luvun alusta. Vaatteet, hiustyyli, autot ja muut esineet kuvissa eivät jättäneet epäilykselle mitään sijaa, etteikö kuvissa oltaisiin eletty kovinta millenium-huumaa. Ja niissä siis näytti kolmekymppiseltä joten ikä nyt varmaan lähempänä 50. Säälittävää.
Joskus jo noin 20 vuotta sitten kun olin noin 20-vuotias ja käytin alkeellista netin deittipalvelua jossa ikäraja oli 18v, niin ei tainnut monikaan tytöistä joka minuun otti yhteyttä olla vielä täysi-ikäinen. Kertoivat kyllä heti oikean ikänsä, mutta selittelivät profiilin väärää ikää sillä ettei sivulla voi laittaa alempaa ikää kuin 18v.
Naisilla on yleensä se vakioselitys että: "Ei ole soveliasta kysyä naisen ikää eikä naisen tarvitse sitä kertoa, niin siksi sen saa valehdella".
Minun puolestani saisivat silloin kyllä mennä sellaiselle treffisivustolle missä ikää ei tarvitse kertoa, jos eivät sitä halua kertoa.
Valitettavaa mutta yhtälailla miehenä olen kauhistellut kun naisetkin valahtelevat ikänsä. Parhaassa tapauksessa ovat tuoreilla ja todellisilla kuvilla liikenteessä. Joten ei tarvitse tykkäillä. 😁
En tiedä onko miehillä sama kuin osalla naisista että oma sukupolven edustajilla on katkeruutta liikaa jonka takia yrittävät nuorempia. Tietenkin myös ulkoiset ominaisuudet yleisesti kummassakin sukupuolessa on paremmat nuorempina.
Itse en etsi vanhempaa naista nyt kun haaveilen vielä perheestä, mutta kyllä pitää sanoa että nautin 10v vanhemmasta naisesta 35v ikäisenä todella paljon. Itselläni on ollut oman ikäiset kumppanit aikaisemmin, mutta rehellisesti sanottuna petitouhut oli paljon kivempia ja antoisempia kuin oman ikäisteni seurassa.
Osittain olen sitä mieltä että ikä on vain numero, mutta perhe haaveissa se ei enää ole!
Vierailija kirjoitti:
Valitettavaa mutta yhtälailla miehenä olen kauhistellut kun naisetkin valahtelevat ikänsä. Parhaassa tapauksessa ovat tuoreilla ja todellisilla kuvilla liikenteessä. Joten ei tarvitse tykkäillä. 😁
En tiedä onko miehillä sama kuin osalla naisista että oma sukupolven edustajilla on katkeruutta liikaa jonka takia yrittävät nuorempia. Tietenkin myös ulkoiset ominaisuudet yleisesti kummassakin sukupuolessa on paremmat nuorempina.
Itse en etsi vanhempaa naista nyt kun haaveilen vielä perheestä, mutta kyllä pitää sanoa että nautin 10v vanhemmasta naisesta 35v ikäisenä todella paljon. Itselläni on ollut oman ikäiset kumppanit aikaisemmin, mutta rehellisesti sanottuna petitouhut oli paljon kivempia ja antoisempia kuin oman ikäisteni seurassa.
Osittain olen sitä mieltä että ikä on vain numero, mutta perhe haaveissa se ei enää ole!
Oot jo 35 ja vieläkin vasta haaveilet perheestä?! Eiköhän ole aika jättää leikit kesken ja ruveta kiireen vilkkaan etsimään kumppania ja ryhtyä perheen perustamishommiin ASAP! Kohta se sinunkin junasi menee ohi...
Olen 40- vuotias ja minulla piti olla treffit 42-vuotiaan miehen kanssa, paikalle ilmestyi papparainen josta näki selvästi että on vähintään kuusikymppinen. Kun ilmaisin pettymykseni ja kerroin poistuvani nyt, haukkui minut rumaksi ja huusi etten nuorempaakaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on tullut vastaan kymmeniä 40+ miehiä, jotka ovat laittaneet iäkseen alle 30. 🤦🤦🤦
Jokaisen olen swaipannut vasemmalle. Miten 40+ oikeasti kuvittelee menevänsä parikymppisestä?Ei varmaan kuvittelekaan mutta nuorempien naisten kanssa ei pääse edes keskustelluun ellei vähän narraa.
-mouth75
Miksi sinulla pitäisi olla joku pyhä oikeus päästä keskustelemaan ihmisten kanssa jotka eivät halua keskustella sinun kanssasi? Huijaaminen on toisen ihmisen ajan varastamista. Luulisi itsekin rakkautta etsivän ymmärtävän, että se on nykymaailmassa riittävän hankalaa ilman tahallista vedätystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mouth75
-mouth75
No miksi sinulla ei ole sitä nuorta naista?
En alkaisi minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa, joka valehtelee. Ihan sama mitä valehtelee, ikänsä, pituutensa, mitä vain.
Parisuhde ei voi alkaa valehtelelulla.
Edes seksisuhteeseen en huoli valehtelijaa: mistä kaikesta muusta mahtaa valehdella? Testeissä käymisestä?
Eri ikäpolvista: Muistan kyllä, kun olin parikymppinen ja jotkut nelikymppiset, möhömahaiset miehet lähentelivät ja oikeasti luulivat olevansa kuumia. En jaksanut tajuta! En tajua vieläkään. Heillä oli todella vääristynyt käsitys itsestään ja ulkonäöstään. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mouth75
-mouth75
No miksi sinulla ei ole sitä nuorta naista?
Tää pedarihan lähesty jotai 10-vuotiastakin ja läks vasta ku tytön äiti nosti metelin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten huvitti Tinderissä mies, jonka ikä oli mukamas 30 v. (Mulla ikähaarukka 30-45, itse 38). Ei siinä mitään, mutta kun kaikki kuvat oli selvästi kahdenkymmenen vuoden takaa ihan 2000 luvun alusta. Vaatteet, hiustyyli, autot ja muut esineet kuvissa eivät jättäneet epäilykselle mitään sijaa, etteikö kuvissa oltaisiin eletty kovinta millenium-huumaa. Ja niissä siis näytti kolmekymppiseltä joten ikä nyt varmaan lähempänä 50. Säälittävää.
Näitä tosiaan näkee joskus, että on kuvia joissa tyyli paljastaa sen olevan menneiltä vuosilta tai vuosikymmeniltä. Hyvä sikäli, että asia käy heti ilmi eikä tarvitse tuhlata aikaansa.
Eikös iän huijaamisesta voi päätellä että haetaan vain panoseuraa?