Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1691)

Vierailija
1041/1691 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssaliin kärrätessä ja sairaanhoitajan lääkärille tilannettani briivatessa lääkäri lopuksi tuhahteli "on se kun lapset tekee lapsia". Ja olin siis 26v ja se kyllä näkyi niissä papereissa joita sairaanhoitaja lääkärille ojensi.

Vierailija
1042/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ajalta paljon ennen kuin tuli vaatimus esittää henkilöpaperit jos oli alle 30-vuotias...

Olin 26 vuotta vanha ja kannoin siihen aikaan armeijan harmaata skapparin va-univormua. Otokset oli vahvaa viininlitkua, johon siis riitti 18-vuoden ikä. Vanhassa ns. Hankkijan alkossa siitä huolimatta kysyttiin paperit. 

Kysely kertoi mielestäni miespuolisen myyjän yleissivistyksen puutteesta, kun kaikki varusmiehetkin olivat siihen aikaan 19...20-vuotiaita vähintään.

17-vuotiaana pääsi inttiin ainakin jo 80-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin eron miehestäni 34-vuotiaana ja seurustelin tulevan mieheni kanssa.

Tapasin sattumalta ravintolassa vuosien takaisen miehen, joka kysyi kuulumisia.

Kerroin, että olemme juuri eronneet.

Mies (34 v. itsekin) tokaisi, että kyllä sä vielä tossa iässä jonkun saat! :D

Vierailija
1044/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ajalta paljon ennen kuin tuli vaatimus esittää henkilöpaperit jos oli alle 30-vuotias...

Olin 26 vuotta vanha ja kannoin siihen aikaan armeijan harmaata skapparin va-univormua. Otokset oli vahvaa viininlitkua, johon siis riitti 18-vuoden ikä. Vanhassa ns. Hankkijan alkossa siitä huolimatta kysyttiin paperit. 

Kysely kertoi mielestäni miespuolisen myyjän yleissivistyksen puutteesta, kun kaikki varusmiehetkin olivat siihen aikaan 19...20-vuotiaita vähintään.

Juuri näin ja varmaan kaikki Alkon myyjät eivät erottaneet varusmiehiä kantahenkilökunnasta, varsinkin, jos heidän muistinsa aikana pääsi armeijaan 17-vuotiaana, itse asiassa sinä vuonna, kun täytti 17-vuotta eli jopa 16-vuotiaana.

Vierailija
1045/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ja varmaan kaikki Alkon myyjät eivät erottaneet varusmiehiä kantahenkilökunnasta, varsinkin, jos heidän muistinsa aikana pääsi armeijaan 17-vuotiaana, itse asiassa sinä vuonna, kun täytti 17-vuotta eli jopa 16-vuotiaana.

MITEN voi olla niin v--- vaikeaa oppia?!? XX VUOTTA, XX-VUOTIAS!!! TAJUTKAA JO!!!!

Vierailija
1046/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan kosmetiikkamyyjä silloiselle kämppikselle (oltiin molemmat alta parikymppisiä): Sä olisit voinut alkaa käyttämään tätä silmänympärysvoidetta jo kolmikymppisenä".

Tuli mieleen, et myyjällä hyvä myyntikikka.

Vierailija
1047/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luultiin poikani tyttöystäväksi kun olin 38v. Poika oli 18v.

Puumat olivat kovinta hottia joku aika sitten.

Vierailija
1048/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITEN voi olla niin v--- vaikeaa oppia?!? XX VUOTTA, XX-VUOTIAS!!! TAJUTKAA JO!!!!

Mene hoitoon. Taidat olla koulun vittumaisin äidinkielen opettaja.

Vierailija
1049/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun kiinnität huomion olennaiseen, en tiennyt olevani oikeakielisyysketjussa.

Vierailija
1050/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kesälomalla ennen seiskaluokalle menoa. Kyläilevä tuttava kysyi minulta, että mille luokalle olen menossa lukioon vai joko olin yliopistossa aloittanut. Olin sellainen vakava, totinen ja silmälasipäinen tyttö.

Mun tuntemani "nuoren näköiset naiset" ovat kaikki hyvin siroja, laihoja ja keskimittaisia tai hieman lyhyempiä. Siihen vielä meikittömyys, harry potter -tyyliset rillit ja ei muuta kuin lastenlipulla vielä kolmi- ja nelikymppisenä. Mutta kyllä sekin loppuu siinä vaiheessa, kun kasvot alkavat valua alaspäin ja tukka harmaantuu.

Yläasteiässä toiset, varsinkin tytöt näyttävät aikuisilta, toiset ovat ihan pikkulapsia.

Vierailija
1051/1691 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viiniä nelikymppisenä ja myyjä kysyi paperit. :(

M45

Vierailija
1052/1691 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa tällanen juttu,että missään ei milloinkaan luultu mua mieheni tyttäreksi,vaikka olisin voinut olla.

Ei se olisi loukannut,olisin ymmärtänyt,että olisi voinut luulla,mutta ei.

Minulla oli 25 vuotta vanhempi mies,(en kaipaile kommentteja siitä) miksi oli ,oli nytvaan koska halusimme niin.

Nyt hän on jo tuolla ylhäällä jossain.

Mutta kun olimme matkoilla tai jotain,niin aina meihin suhtauduttiin normaalisti pariskuntana.

Se oli hyvä,mutta kun välillä lukee,miten luullaan nuoremmiksi ja vanhemmiksi,niin mieheni oli vissiin nuorekas,no kyllä olikin, ja minä kait sitten vähän vanhemman näköinen.

Vierailija
1053/1691 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 32v ja olin opettajan keikkasijaisena. Päälle 50v naispuolinen vararehtori esitteli minut luokalle "nuorena tyttönä". Olen melko lyhyt ja nuoren näköinen ja tottunut siihen, että mua luullaan paljon nuoremmaksi. Siinä kohtaa meinasi kuitenkin pinna palaa, esittely ei tippaakaan auttanut saamaan ryhmän edessä auktoriteettia.

34-vuotiaana eräs nuorempi mies, jonka kanssa minulla oli lyhyt seksisuhde, toisteli, että olen todella babyface ja vauva. Se oli vain ällöttävää, ja syy, miksi suhde ei kovin kauan kestänytkään. (Hän tosin tiesi ikäni.)

Vierailija
1054/1691 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin eron miehestäni 34-vuotiaana ja seurustelin tulevan mieheni kanssa.

Tapasin sattumalta ravintolassa vuosien takaisen miehen, joka kysyi kuulumisia.

Kerroin, että olemme juuri eronneet.

Mies (34 v. itsekin) tokaisi, että kyllä sä vielä tossa iässä jonkun saat! :D

Taisit elää menneessä, kun muistelit vanhaa suhdetta sen sijaan, että olisit puhunut uudesta.

Vierailija
1055/1691 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo sinunkaan oikeinkirjoitus kovin hyvällä tasolla ole.

Vierailija
1056/1691 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

Ymmärrät varmaan, että tällaiset kommentit sanotaan ihan pelkästään kohteliaisuudesta. Nelikymppinen ei näytä teini-ikäiseltä, vaikka omasta mielestään olisi kuinka nuorekas.

Ihan totta mutta mun mielestä tuo on melko kyseenalainen kohteliaisuus. Aivan kuin 40 vuotiaalle olisi jotenkin tosi cool näyttää teiniltä. Minulle tuli 31-vuotiaana eräs mies iskuaikeissa kyselemään että onkos neidillä ikää jo sen verran että saa autoa ajaa. Aivan kuin suurin kohteliaisuus kolmekymppiselle on se että muka vaikuttaa alaikäiseltä.

Vierailija
1057/1691 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua luultiin tyttäreni siskoksi, kun hän oli 11v ja minä 40v.

Ymmärrät varmaan, että tällaiset kommentit sanotaan ihan pelkästään kohteliaisuudesta. Nelikymppinen ei näytä teini-ikäiseltä, vaikka omasta mielestään olisi kuinka nuorekas.

Ihan totta mutta mun mielestä tuo on melko kyseenalainen kohteliaisuus. Aivan kuin 40 vuotiaalle olisi jotenkin tosi cool näyttää teiniltä. Minulle tuli 31-vuotiaana eräs mies iskuaikeissa kyselemään että onkos neidillä ikää jo sen verran että saa autoa ajaa. Aivan kuin suurin kohteliaisuus kolmekymppiselle on se että muka vaikuttaa alaikäiseltä.

Monet ovat otettuja.

Vierailija
1058/1691 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päässyt intistä parikymppisenä siloposkena ja menin käymään kaverin mukana hänen tuttujensa luona. Perheen äiti luuli minua 15-vuotiaan poikansa ikäiseksi.

Vierailija
1059/1691 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11v lapseni kanssa vaatekaupassa. Myyjä kysyi lapseltani, että oletko tullut Mummun kanssa ostoksille. Ehkä mä näytin sit niin vanhalta ja väsyneeltä. Aika aikaisin olisi pitänyt lapset saada, että olisin jo ollut myöhässä

Vierailija
1060/1691 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit ostanut sieltä mitään kirjoitti:

Olin 11v lapseni kanssa vaatekaupassa. Myyjä kysyi lapseltani, että oletko tullut Mummun kanssa ostoksille. Ehkä mä näytin sit niin vanhalta ja väsyneeltä. Aika aikaisin olisi pitänyt lapset saada, että olisin jo ollut myöhässä

Edit: mummuiässä, ei myöhässä