Olen tänään ollut 6 kk juomatta alkohoolia! Ensimmäistä kertaa olen hieman ylpeä itestäni
Vuosien juomaputki loppui kesäkuussa ja näyttää että pääsin eroon.Kaduttaa menneisyys mutta tuntuu niin vietävän hyvältä elämä nyt.
Kommentit (30)
Oon ollu 3 päivää selvinpäin ja huomenna alkaa loppuvuoden ränni kun joululoma alkaa.
Mulla sama homma mutta en vielä ihan noin pitkällä
7kk selvinpäin. En tiedä, onko elämä parempaa. Terveellisempää kyllä. Olisi jotain, mikä puuduttaisi ajatuksia riittävästi, mutta ei olisi epäterveellistä.
Vielä haluan kertoa että ei ollut niin vaikea kun oletin. Päätin vaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja se onnistui Ap
Oon ollut viisi minuuttia jo ilman 🍺
Aina kun olen ratkennut juomaan, on ollut tosi hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä haluan kertoa että ei ollut niin vaikea kun oletin. Päätin vaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja se onnistui Ap
Näin kerskuu ehta juoppo. Otetaan sille, sit joskus taas.
Vielä kerron teille ..en ala tätä kellekään saarnaamaan mutta mulle tämä on kun lottovoitto .voin niin hyvin ja olen niin iloinen ja ihan eri ihminen
Ei tule toimimaan. Jouluna viineistään ratkeat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule toimimaan. Jouluna viineistään ratkeat.
Näinpä, veikkaan että Ap ratkeaa jo perjantaina ja vetää oksennuskoomat.
Tsemppiä täältä meiltä.
Jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koit juomisen ongelmaksi?
Kyllä ajatukset oli siinä illassa jo iltapäivällä kun saa avata ensimmäisen. Ennen join viikonloppuisin viime aikoina viikolla.. ei se ollut enää kivaa , siitä tuli tapa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Viini on hyvää
Vesi parempaa, oikeastaan harva viini ja muu alkoholi maistuu hyvältä.
Mahtavaa! Onnittelut!