Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1808)

Vierailija
1801/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän poika joutui sairaalan, siellä minua luultiin hänen veljekseen. Exä on minua  vain 7 vuotta vanhempi ja omasta mielestään oli aina ikäisiään nuorekkaampi. Tosiasia kuitenkin liian räväkkä olemus saa näyttämään vanhemmalta. Oli aika lopullinen herättely itselle että ollaan ihan eri maata. 

Vierailija
1802/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa otettiin ensiavussa ekg ja piti riisua sukkahousut. Nuori hoitaja sanoi, ettei olekaan nähnyt pitkään aikaan sukkahousuja, mummotkin pitää legginssejä. Olen 46. Ilmeisesti tipahtanut muodin rattailta aikoja sitten.

Ennen sukkahousut kesti äidiltä tyttärelle, nykyään ne on kertakäyttöisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkäri totesi "Nämä kaikki voisi poistaa,sä pärjäät vaikka ilman tekohampaitakin ne vuodet mitkä jäljellä ".

Anteeksi mitä?! Olin 41vuotias,en 81. En todellakaan kysynyt minkä ikäiseksi minua luuli vaan itkua niellen poistuin paikalta.

Hammaslääkäri oli narsisti ja siltä sais lyödä hampaat kurkkuun.

Vierailija
1804/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä asiakaspalvelussa ja monet asiakkaat tunnistavat minut vapaa-ajallakin. Kerran eräs kuusikymppinen miesasiakas tuli juttelemaan minulle kun olin vapaalla ja sivulauseessa sanoi minua nelikymppiseksi. En ollut silloin vielä kolmeakymmentäkään ja kyllä ärsytti, mutta en uskaltanut sanoa mitään koska pelkäsin että firmalle aiheutuu ongelmia jos sanon asiakkaalle vastaan. 

Miehet yrittävät tällä keinoin häivyttää omaa ikäänsä. Ja saada naiset uskomaan. Että heille on ihan hyvä vanhempikin mies. Siis selvää manipulointia taustalla. 

Vierailija
1805/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei tosiaankaan ollut loukkaus, mutta metsäänhän tämäkin meni. Työkaveri onnitteli nelikymppisistä. Täytin siis 50. Hän oli ihan tosissaan. :D

Vierailija
1806/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Hyvä tietää, että hammaslääkärit paikkaavat huonommin, kun ikää tulee lisää.

Paras mennä heti pesemään hampaat ylimääräisen kerran.

n 70+

Tätä mäkin jäin hämmästelemään. En edes tiennyt, että hampaankin voi paikata joko hyvin tai huonosti. Mitäs sitten ne, jotka elävätkin satavuotiaiksi ja heille on seittemänkymppisinä tehty paikat vähän sinne päin, kun tuo kohta kuitenkin tuosta kuolee?

Jää sitten lähtökuopasta potilaalle  isänmaata hampaankoloon ja taatusti hammaslegurille hutiluksen maine - kun joskus ryhdytään kaivelemaan menneitä Suomen kansan suuhygienian kehityksen ja historian tutkimiseksi. 

Keskieuroopan hammaslääkärissä kauhisteltu mitä mun hampaille on oikein tehty. :/ ahdistaa vieläkin suomalaisten hammaslääkärien kovakätisyys ja välinpitämättömyys, tuskin pääsen näistä peloista koskaan eroon.

Vierailija
1807/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin viime eduskuntavaalien alla Herttoniemessä, että olenko äänestysikäinen. Tämä siis puoluetoimitsijalta. Olen kolmikymppinen mies, pukeudun ja vaikutan muutenkin ikäistäni nuoremmalta mielenterveyden häiriöiden vuoksi 😂

Vierailija
1808/1808 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 50 v ja alkossa kysyivät papereita. Joo, korona-aika ja oli maski kasvoilla - mutta hyvä mieli tuli silti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme