Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Vai ennemminkin oman ikäisinään?

Kommentit (223)

Vierailija
101/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin parikymppinen, hyvän näköisiä nelikymppisiä ei ollut niin kuin nyt. Itse asiassa ihmiset olivat tosi raihnaisen näköisiä. Runsas fyysinen työ, peltotyöt, tehdastyöt, valaiden kalastus merillä - nuo kaikki näkyivät kehossa fyysisinä rasitteina. Oli luonnollista että siihen aikaan nelikymppinen oli vanha ja ei mitenkään hyvän näköinen parikymppisten mielestä.

ap

Valaiden kalastus merillä? Puhutaanko me nyt 1800-luvun lopusta?

Vierailija
102/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän yli 30-vuotiaita keski-ikäisinä.

N20

Eli sun maailmassa ihmiset kuolee keskimäärin kuuskymppisenä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Ja mä pidän kissoja koirina, mutta ei se siitä totta tee.

Vierailija
104/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt kuitenkin muistaa, että jos joku nelikymppinen mies saa pariuduttua parikymppisen naisen kanssa, naiselta löytyy painoindeksiä ja paljon. Semisäälistä ovat toistensa kanssa, mutta se on ihan hyvä, niin kumpikin jättää sitten jatkossa nuoret ja kauniit rauhaan.

Tuo on kyllä totta:D Mullakin on painoa 50 kiloa, onhan se ihan liikaa, jos on 172 cm pitkä:D

N23

Vierailija
105/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

ap

Keski-ikä mun silmissäni on 30-50/60. Sen jälkeen on vanhus. Sori siitä.

Vierailija
106/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Miksi täällä on keskustelu aiheesta, jos rehellinen vastaus on "väärin"? Kysymys oli minkä ikäisiä PIDÄN keski-ikäisinä, eikä että mikä on virallinen linja. Ei tarvi kysyä, jos ei halua kuulla.

Vierailija
107/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nämä nuoret naiset lähtisivät välillä nelikymppisten miesten mukaan, kun heille tarjoaa, niin eivät he tästä vanhemmasta miehestä sen syvällisemmin ole kiinnostuneita. Vähän sellainen hyväksikäyttösuhde on tuollainen suhde, oikeastaan molemmin puolin.

Tämä. Kokeillaan huvin ja urheilun vuoksi ja sit naureskellaan kavereiden kanssa. Toiset taas etsii niitä sugar daddyja. Ne, jotka tosissaan ihastuu aina huomattavasti itseä vanhempiin on yleensä mt-ongelmaisia.

Ja aina on heitäkin, jotka aidosti rakastuvat. Mutta kyllin ilkeämielisenä et tietenkään kykene sitä näkemään.

N23

Kyllähän toki mielenterveysongelmaisia nuorissa riittää. Yksi oire on ettei pysty suhteeseen oman ikäisten kanssa vaan valitaan se isähahmo . Samalla näytetään omille vanhemmille keskisormea. Kaksi kärpästä samalla iskulla nuoren aikuisen näkökulmasta.

Vierailija
108/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

ap

"Mun silmissä". Onko sulla useinkin tapana keksiä jo olemassa oleville sanoille uusi merkitys?

Vierailija
109/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Miksi täällä on keskustelu aiheesta, jos rehellinen vastaus on "väärin"? Kysymys oli minkä ikäisiä PIDÄN keski-ikäisinä, eikä että mikä on virallinen linja. Ei tarvi kysyä, jos ei halua kuulla.

No mun mielestä keskustelu tarkoittaa sitä, että nainen on hiljaa ja kuuntelee, kun mies kertoo, miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
110/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun silmissä". Onko sulla useinkin tapana keksiä jo olemassa oleville sanoille uusi merkitys?

Sitähän täällä kysyttiin.

Vierailija
111/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pidä 15-20 vuotta vanhempaa miestä "enneminkin oman ikäisenä" :D

N20

Vierailija
112/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, muistele itseäsi parikymppisenä. Viehättikö sua silloin itsesi ikäiset vai keski-ikäiset? Olisitko edes vilkaissut keski-ikäisiä?

No, e. Mutta varman sellasia tosia hyvännäköisiä olisinkin, mutta ei sellaisia nelikymppiset ollut silloin.

Niin, parikymppisen silmään ei nelikymppiset näytä hyvännäköisiltä, kuten itsekin toteat, mihin ne juuri siltä vuosikymmeneltä olisi kadonneet?

Vierailija
113/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

ap

Luitko mikä oli aloituksen kysymys? Siinähän jo mietittiin iälle ihan samanlaisia uusia merkityksiä.

Sivussa huvituin

Vierailija
114/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska he ovat keski-ikäisiä.

Vierailija
115/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea, mutta nelikymppiset nyt vaan alkavat olla keski-ikäisiä, eikä tämä kai mikään mielipidegallup ole. Ei se nuorekas ulkonäkö sitä ikää yhtään vähennä, vaikka muuten positiivista onkin.

Vierailija
116/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise 40+ ikäisenä

t. meissä on vähän samaa näköä Tompan kanssa

Se, että kummallakin on silmät, nenä ja suu, ei tarkoita sitä, että teissä olisi samaa näköä :D

Vierailija
117/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise 40+ ikäisenä

t. meissä on vähän samaa näköä Tompan kanssa

Se, että kummallakin on silmät, nenä ja suu, ei tarkoita sitä, että teissä olisi samaa näköä :D

No, Tom Cruisekaan ei tunnu hyväksyvän sitä ettei ole enää 20-vuotias, eli sekin yhdistävä tekijä löytyy.

Vierailija
118/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisiä. Jotkut on kuumia mutta vain fantasian tasolla.

Vierailija
119/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä mietin että jos hyvin nuori nainen on lumoutunut jonkun vanhemman miehen ulkonäöstä, niin silloin se varmaan näkee sen liki oman ikäisenä. Ja rupeaa heti kuvittelemaan kaikenlaista romanttista näiden välille.

ap

Vierailija
120/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut sitä että nouret pitäisi nelikymppisiä erityisen nuoren näköisenä mutta että olisivat kiinnostuneempia näistä kuin oman ikäisistään.

ap

Lähtökohtaisesti olin kiinnostunut oman ikäisistäni miehistä. Mutta kun mun rakas 40+-mies tuli mun elämään, rakastuin korviani myöten. Hän ei vokotellut mua mitenkään, mitä olisin pitänyt vastenmielisenä tai yrittänyt käydä mun ikäisestä. Hän oli täysin oma itsensä ja suhtautui aluksi vastentahtoisesti mun kiinnostukseen. Olin kuitenkin sinnikäs ja nyt olemme sitten pari:)

N23

Kertokaahan naiset mikä tätäkin panee alapeukuttamaan?

Epäaitous. Se on jonkun sedän kirjoittama. Kyllä itsekin sen tiedät.

Näihin ketjuihin ilmestyy aina ”nuoren naisen” kommentti, joka aivan ilmiselvästi on miehen kirjoittama.

Varmaankin mun pitäisi lähettää sulle kuva mun vihkisormuksesta, jotta uskoisit. En jaksa kuitenkaan enää väitellä sun kanssa, koska eihän se mun elämää miksikään muuta. Kumppanin ikää tärkeämpi juttu kun on, että rakastaa ja tulee rakastetuksi:)

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä