Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nämä nuoret naiset lähtisivät välillä nelikymppisten miesten mukaan, kun heille tarjoaa, niin eivät he tästä vanhemmasta miehestä sen syvällisemmin ole kiinnostuneita. Vähän sellainen hyväksikäyttösuhde on tuollainen suhde, oikeastaan molemmin puolin.
Tämä. Kokeillaan huvin ja urheilun vuoksi ja sit naureskellaan kavereiden kanssa. Toiset taas etsii niitä sugar daddyja. Ne, jotka tosissaan ihastuu aina huomattavasti itseä vanhempiin on yleensä mt-ongelmaisia.
Ja aina on heitäkin, jotka aidosti rakastuvat. Mutta kyllin ilkeämielisenä et tietenkään kykene sitä näkemään.
N23
No voi itku kun mielesi pahoitit :D Joukkoon mahtuu aina poikkeuksia ja siks en sanonutkaan, että ihan kaikki kuuluu johonkin noista vaihtoehdoista eikä muuta vaihtoehtoa ole olemassa.
AP, pidätkö sinä omia vanhempiasi itsesi ikäisenä vai vanhoina?
Voisitko ajatella ryhtyväsi romanttiseen suhteeseen äitisi ikäisen naisen kanssa?
Entä miltä tuntuisi ajatus siitä että puolisosi olusi kaksi kertaa sinua vanhempi? Tuntuuko oman ikäiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että nouret pitäisi nelikymppisiä erityisen nuoren näköisenä mutta että olisivat kiinnostuneempia näistä kuin oman ikäisistään.
ap
Lähtökohtaisesti olin kiinnostunut oman ikäisistäni miehistä. Mutta kun mun rakas 40+-mies tuli mun elämään, rakastuin korviani myöten. Hän ei vokotellut mua mitenkään, mitä olisin pitänyt vastenmielisenä tai yrittänyt käydä mun ikäisestä. Hän oli täysin oma itsensä ja suhtautui aluksi vastentahtoisesti mun kiinnostukseen. Olin kuitenkin sinnikäs ja nyt olemme sitten pari:)
N23
Kertokaahan naiset mikä tätäkin panee alapeukuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että nouret pitäisi nelikymppisiä erityisen nuoren näköisenä mutta että olisivat kiinnostuneempia näistä kuin oman ikäisistään.
ap
Lähtökohtaisesti olin kiinnostunut oman ikäisistäni miehistä. Mutta kun mun rakas 40+-mies tuli mun elämään, rakastuin korviani myöten. Hän ei vokotellut mua mitenkään, mitä olisin pitänyt vastenmielisenä tai yrittänyt käydä mun ikäisestä. Hän oli täysin oma itsensä ja suhtautui aluksi vastentahtoisesti mun kiinnostukseen. Olin kuitenkin sinnikäs ja nyt olemme sitten pari:)
N23
Vastaus löytyy tästä kuvasta https://i.imgflip.com/44eiqk.jpg
Hei ap, voisitko itse olla itseäsi kaksi kertaa vanhemman naisen/miehen kanssa? Jos et, niin miksi oletat että parikymppiset haluaisivat olla itseään kaksi kertaa vanhemman kanssa??
Voisitko itse seurustella/panna itseäsi kaksi kertaa vanhempaa naista??
Hei ap, muistele itseäsi parikymppisenä. Viehättikö sua silloin itsesi ikäiset vai keski-ikäiset? Olisitko edes vilkaissut keski-ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, muistele itseäsi parikymppisenä. Viehättikö sua silloin itsesi ikäiset vai keski-ikäiset? Olisitko edes vilkaissut keski-ikäisiä?
No, e. Mutta varman sellasia tosia hyvännäköisiä olisinkin, mutta ei sellaisia nelikymppiset ollut silloin.
ap
Kyllä parikymppisenä mielsin 40-vuotiaat ikälopuiksi.
50-vuotiaat
13. Sivuttaisasento on suositumpi pitkissä parisuhteissa kuin lyhemmissä.
14. Kaikista miehistä 15 prosenttia on käyttänyt joskus erektiolääkitystä, kypsään ikään ehtineistä joka neljäs.
15. Viisikymppisistä naisista 40 prosenttia on tyydyttänyt itseään viimeisen kuukauden aikana, miehistä 60 prosenttia.
16. Tutkimuksissa on huomattu, että miesten halut kohtaavat 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Noin kolmekymppiset naiset haluavat seksiä noin kahdesti viikossa, samoin yli viisikymppiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha edes keskustella tästä, kun nelikymppisten mammojen hermot ei kestä totuutta, vaan poistattavat viestejä jatkuvasti.
Muistele itseäsi parikymppisenä. Viehättikö sua silloin itsesi ikäiset vai keski-ikäiset?
En lähtenyt parikymppisenä kauniina naisena vanhemman miehen mukaan seksin toivossa, vaan valitsin itseni ikäisen, nuoren, komean ja raikkaan. Nyt keski-ikäisenä naisena en katsele parikymppisten perään, vaan toki samanikäinen tai vähän nuorempi kävisi. En harrasta yhden illan juttuja, vaikka onhan noita vonkamiehiä osunut kohdalle, viimeksi viikko sitten (fb-kaveri).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
N23
Epäaitous. Se on jonkun sedän kirjoittama. Kyllä itsekin sen tiedät.
Älä puhu kakkaa:) Kaikki on täysin totta ja täsmälleen kuten kerroin. Mun rakas mies eli surkeassa avioliitossa, kunnes tapasi minut sattumalta. Rakastuin päätä pahkaa ja halusin hänet itselleni. Hän kuitenkin epäröi, koska luuli mun pelleilevän tunteillaan. Olemme olleet yhdessä nyt neljä vuotta, enkä olisi voinut koskaan kuvitella, että tällainen onni on mahdollista. Hän on ihana ja mun unelmien mies:)
N23
Silloin kun olin parikymppinen, hyvän näköisiä nelikymppisiä ei ollut niin kuin nyt. Itse asiassa ihmiset olivat tosi raihnaisen näköisiä. Runsas fyysinen työ, peltotyöt, tehdastyöt, valaiden kalastus merillä - nuo kaikki näkyivät kehossa fyysisinä rasitteina. Oli luonnollista että siihen aikaan nelikymppinen oli vanha ja ei mitenkään hyvän näköinen parikymppisten mielestä.
ap
Pitää nyt kuitenkin muistaa, että jos joku nelikymppinen mies saa pariuduttua parikymppisen naisen kanssa, naiselta löytyy painoindeksiä ja paljon. Semisäälistä ovat toistensa kanssa, mutta se on ihan hyvä, niin kumpikin jättää sitten jatkossa nuoret ja kauniit rauhaan.
Pidän yli 30-vuotiaita keski-ikäisinä.
N20
Samoin! Ja yksi n. 30v jonka kanssa kävin sen jälkeen treffeillä tuntui aivan ikälopulta. Eihän meillä ollut edes mitään yhteistä. Ihan eri maailmoissa oltiin nuoruutemme ja elämämme eletty.
Toisaalta, 24-vuotiaana seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, joka oli 39v ja täyttämässä 40v. Mutta hän oli ihan oikeasti todella poikkeuksellisen nuoren näköinen ja meillä oli mm. sama musiikki- ja taidemaku ja muutenkin yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Luulin ensin, että hän on max. 32v. Sporttisuudella tai millään yliyrittämisellä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa, vaan ihan pelkästään geenit ja utelias sekä huumorintajuinen mielenlaatu. Samanlaista tapausta ei ole koskaan tullut enää sen jälkeen vastaan. Valtaosa itseään "nuorekkaiksi" kuvailevista ovat ihan päinvastaista.