Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Vai ennemminkin oman ikäisinään?

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille iskee niin voimakkaasti keski-ikäistymisenpelko? Näitä miesten samoja aloituksia on monta päivässä. (Miksi ei vanhojen nostoja 🤔)

Näiden aloitusten takana on sama nainen.

Tarkoitus on haukkua miehiä.

Hyvin lähdette aina mukaan.

Ikis osaa.

Vierailija
122/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso molo auttaa asiassa. Ite 55 ja naiset kiehnää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi parikymppisenä edes ymmärtänyt käsitettä "hyvännäköinen nelikymppinen". Minusta se on paradoksi.

N39

Vierailija
124/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä provoa pitää jatkaa vuodesta toiseen? Jollain (miehellä) todella paha ikäkriisi?

Todellisuudessa parisuhteet, joissa on 20v nainen ja 40v mies ovat äärimmäisen harvinaisia. Keskimääräinen ikäero pariskunnilla on 0-4 v.

Vierailija
125/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaat

13. Sivuttaisasento on suositumpi pitkissä parisuhteissa kuin lyhemmissä.

14. Kaikista miehistä 15 prosenttia on käyttänyt joskus erektiolääkitystä, kypsään ikään ehtineistä joka neljäs.

15. Viisikymppisistä naisista 40 prosenttia on tyydyttänyt itseään viimeisen kuukauden aikana, miehistä 60 prosenttia.

16. Tutkimuksissa on huomattu, että miesten halut kohtaavat 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Noin kolmekymppiset naiset haluavat seksiä noin kahdesti viikossa, samoin yli viisikymppiset miehet.

Ja viisikymppiselle naiselle sopii nuorempi mies, koska ainakin minä haluan seksiä viisi kertaa viikossa.

Toki haluta saa nuorempaa miestä, mutta vaihdevuosi-ikäisille naisille ei tuppaa olemaan ottajia.

Vierailija
126/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma filippiiniläinen 20v nainen ainakin pitää minua nuorena.

t. Mies 43v[/

Juu, ikä ja lihavuus länsimaisessa miehessä on filippiiniläiselle naiselle plussaa. 👍🏼

Vierailija
127/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille iskee niin voimakkaasti keski-ikäistymisenpelko? Näitä miesten samoja aloituksia on monta päivässä. (Miksi ei vanhojen nostoja 🤔)

Näiden aloitusten takana on sama nainen.

Tarkoitus on haukkua miehiä.

Hyvin lähdette aina mukaan.

Ikis osaa.

Huomattu on! Vastauksista 90% on samoilta näppäimiltä.

Vierailija
128/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso molo auttaa asiassa. Ite 55 ja naiset kiehnää[/

Pidät moloa esillä vai miten ne tietää tulla kiehnäämään?

Vierailija
129/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä oli kolmikymppiset ukotkin kuvottavia vanhuksia. Nykyisin nämä setämiehet kuvittelee itsestään pikkusen liikoja.

Vierailija
130/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä provoa pitää jatkaa vuodesta toiseen? Jollain (miehellä) todella paha ikäkriisi?

Todellisuudessa parisuhteet, joissa on 20v nainen ja 40v mies ovat äärimmäisen harvinaisia. Keskimääräinen ikäero pariskunnilla on 0-4 v.

Älä jaksa. Sama nainen näiden takana on.

Luulen että sinä.

Vierailija
131/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaat

13. Sivuttaisasento on suositumpi pitkissä parisuhteissa kuin lyhemmissä.

14. Kaikista miehistä 15 prosenttia on käyttänyt joskus erektiolääkitystä, kypsään ikään ehtineistä joka neljäs.

15. Viisikymppisistä naisista 40 prosenttia on tyydyttänyt itseään viimeisen kuukauden aikana, miehistä 60 prosenttia.

16. Tutkimuksissa on huomattu, että miesten halut kohtaavat 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Noin kolmekymppiset naiset haluavat seksiä noin kahdesti viikossa, samoin yli viisikymppiset miehet.

Ja viisikymppiselle naiselle sopii nuorempi mies, koska ainakin minä haluan seksiä viisi kertaa viikossa.

Toki haluta saa nuorempaa miestä, mutta vaihdevuosi-ikäisille naisille ei tuppaa olemaan ottajia.[/

Ja tiedät tämän mistä?

Vierailija
132/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän ennenkin, mutta 24 vuotiaana, kun asuin asuntolassa koulun takia eräs 19v tyttö kauhisteli sitä, kun minä olin jo 24-25.

Vähän ajan päästä alkoi valittaa sitä miten idiootti hänen 35v poikaystävänsä on. 

Vierailija
133/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Eikä ne siitä nuorene vaikka joku parikymppinen nyt sattuisikin pitämään oman ikäisenään. Ihan turha edes kuvitella yhtään mitään muuta.

Vierailija
134/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en olisi parikymppisenä edes ymmärtänyt käsitettä "hyvännäköinen nelikymppinen". Minusta se on paradoksi.

N39

Mitä näet, kun katsot itseäsi peilistä?

Vierailija
135/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän itselle tulee ikää, sitä isompi ikäero alkaa olla ok. Olen 31 ja olen joitain kuukausia seurustellut 45-vuotiaan miehen kanssa. Parikymppisenä tuo ikäero olisi ollut liikaa. Nyt ei oikeastaan mitään väliä. Molemmilla lapsi/lapset tehty ja muutenkin aika samanlainen elämäntilanne. Enkä ole mitenkään nuoruuden perään enää, ei haittaa vaikka mies vähän jo rupsahtaa, mutta onneksi ei pidä itseään nuorekkaana! Kyllähän 40+ on jo vanhahko, mutta mitä sitten? Onko se jotenkin niin vaikea hyväksyä? Miksi haluatte parikymppisten hyväksyntää?

Oletko ajatellut, että kun miehesi jää eläkkeelle sinä olet työelämässä vielä 14 vuotta? Oletus, että jäätte eläkkeelle saman ikäisinä. Vaikka vaihtelua olisikin silti 10 vuotta vähintään on realistinen. Mies jää nukkumaan ja touhuamaan kotiin kun sinä elät vielä työikäisen arkea. Kyse ei ole mistään kesästä, kun lomat on vähän eri aikoihin, vaan oikeasti 14 vuotta. Siinä ajassa vastasyntynyt kasvaisi teiniksi. Ja sitten, kun sinä vihdoin pääset eläkkeelle on miehesi n.80v. Ei hän jaksa enää reissata eikä hoitaa pihaa sinun kanssa. Ja sama toisinpäin. Teidän elämäntilanne on NYT samanlainen, mutta jos ajattelet loppuelämää niin ei välttämättä. Tietenkin sinä nyt olet tuossa tilanteessa missä olet, rakastat miestäsi eikä näillä asioilla välttämättä ja todennäköisesti ole merkitystä, mutta itse kohta 45v olen tätäkin miettinyt. Joku 10v ikäero on liikaa.

Vierailija
136/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin parikymppinen, hyvän näköisiä nelikymppisiä ei ollut niin kuin nyt. Itse asiassa ihmiset olivat tosi raihnaisen näköisiä. Runsas fyysinen työ, peltotyöt, tehdastyöt, valaiden kalastus merillä - nuo kaikki näkyivät kehossa fyysisinä rasitteina. Oli luonnollista että siihen aikaan nelikymppinen oli vanha ja ei mitenkään hyvän näköinen parikymppisten mielestä.

ap

Ei se ulkonäkö, vaan henkisyys. Miten voisin tuntea romanttista yhteyttä ihmiseen, joka on syntynyt joskus 70 tai 80-luvulla ja ite synnyin jotain 20v myöhemmin? Me olemme eläneet täysin eri maailmoissa. Toki vanhemmalla iällä ikäero ei ole niin merkittävä, mutta parikymppinen on vasta PARIKYMPPINEN haloo.

En ymmärrä tätä näkökulmaa. Miksei voi olla romanttisia tunteita sellaista ihmistä kohtaan, joka on syntynyt 70- tai 80-luvulla? Ei maailma niin lyhyessä ajassa paljoa muutu, ja vaikka muuttuisikin, niin en silti ymmärrä.

En sano tätä siksi, että olen nyt nelikymppinen, vaan siksi, että itse olin nuorena kiinnostunut vanhemmista(kin) miehistä. Ei olisi tullut mieleenkään pohtia, että en voisi olla kiinnostunut tuosta miehestä, kun hän on ollut nuori 60-luvulla ja silloin oli elämä toisenlaista. Silloin kyllä 60-luku tuntui olevan paljon kauempana kuin olikaan, mutta ei se vaikuttanut siihen, miten siihen mieheen suhtauduin.

Vierailija
137/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän itselle tulee ikää, sitä isompi ikäero alkaa olla ok. Olen 31 ja olen joitain kuukausia seurustellut 45-vuotiaan miehen kanssa. Parikymppisenä tuo ikäero olisi ollut liikaa. Nyt ei oikeastaan mitään väliä. Molemmilla lapsi/lapset tehty ja muutenkin aika samanlainen elämäntilanne. Enkä ole mitenkään nuoruuden perään enää, ei haittaa vaikka mies vähän jo rupsahtaa, mutta onneksi ei pidä itseään nuorekkaana! Kyllähän 40+ on jo vanhahko, mutta mitä sitten? Onko se jotenkin niin vaikea hyväksyä? Miksi haluatte parikymppisten hyväksyntää?

Oletko ajatellut, että kun miehesi jää eläkkeelle sinä olet työelämässä vielä 14 vuotta? Oletus, että jäätte eläkkeelle saman ikäisinä. Vaikka vaihtelua olisikin silti 10 vuotta vähintään on realistinen. Mies jää nukkumaan ja touhuamaan kotiin kun sinä elät vielä työikäisen arkea. Kyse ei ole mistään kesästä, kun lomat on vähän eri aikoihin, vaan oikeasti 14 vuotta. Siinä ajassa vastasyntynyt kasvaisi teiniksi. Ja sitten, kun sinä vihdoin pääset eläkkeelle on miehesi n.80v. Ei hän jaksa enää reissata eikä hoitaa pihaa sinun kanssa. Ja sama toisinpäin. Teidän elämäntilanne on NYT samanlainen, mutta jos ajattelet loppuelämää niin ei välttämättä. Tietenkin sinä nyt olet tuossa tilanteessa missä olet, rakastat miestäsi eikä näillä asioilla välttämättä ja todennäköisesti ole merkitystä, mutta itse kohta 45v olen tätäkin miettinyt. Joku 10v ikäero on liikaa.

Joo, meillä on yhteinen firma, joten olen ajatellut pärjäämistäni kun hän jää eläkkeelle. Tätä joutuisin miettimään ilman parisuhdettakin hänen kanssaan. Yhteistä asuntoa ei olla edes ajateltu, viihdytään omillamme ja rauhassa. Ja mitä väliä sitten kun mies on 80? Haluan elää tässä hetkessä. Vaikka hän sairastuisi dementiaan ja pissaisi vaippaan viiden vuoden päästä, niin en kadu, sillä sainpahan sitten viettää muutaman ihanan vuoden hänen kanssaan.

Vierailija
138/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 5 v saa mies olla vanhempi, että kiinnostun. Ja kyllähän nelikymppinen on keski-ikäinen, ei sille mitään mahda. Voilla ihan hyvännäköinen ikäisekseen, mutta ei tietenkään paremman näköinen kuin 10 v nuorempi komistus. Kiinnostus ei kuitenkaan ole kiinni vain ulkonäöstä, vaan tuon ikäisen kanssa ei vaan ole mitään yhteistä, eletään ihan erilaista elämää. 

Vierailija
139/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v kun rakastuin ihan korviani myöten 30v mieheen.

En pitänyt häntä keski-ikäisenä, pidin häntä vanhana. Muistan aamun kun katselin nukkuvaa rakastettuani ja silmäkulmien ryppyjä.

Tosin oletin myös, että hän olisi ollut aikuinen, mutta suhde päättyi siihen, että sisäisesti hän oli jäänyt varhaiseen teini-ikään.

Vierailija
140/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan kommentti on samalta naiselta..

Taas haukutaan miestä niin kovaa.

Ja mammat peukuttaa innoissaan. Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi