Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Vai ennemminkin oman ikäisinään?

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille iskee niin voimakkaasti keski-ikäistymisenpelko? Näitä miesten samoja aloituksia on monta päivässä. (Miksi ei vanhojen nostoja 🤔)

Ei näitä aloituksia näy miesvaltaisilla palstoilla. Voisiko olla, että naiset provoilevat ja kirjoittelevat muka miehenä? Esimerkiksi tämä aloittajan on päivänselvää provo. Sitten porukalla päästään haukkumaan miehiä, mikä lienee näiden ketjujen tosiasiallinen tarkoitus.

Vierailija
62/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjun rumaa aloittajaa kiinnostaa mitä naiset ajattelevat hyvännäköisistä miehistä? Miksi et ole kiinnostunut siitä mitä naiset ajattelevat sinusta?

Enpä maininnut olevani ruma.

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20-vuotias, pidin 40-vuotiasta keski-ikäisenä (kuten pidän vieläkin, vaikka olen itse nyt 40). Olisin silti voinut olla 40-vuotiaan miehen tai vanhemmankin kanssa, koska ajattelin ettei iällä ole merkitystä näissä asioissa (kuten ajattelen vieläkin).

Vierailija
65/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät kyllä keski-ikäsinä, mutta ei hätää; jotkin nuoret naiset pitävät setämiehistä.

Vierailija
66/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vanhuksena.

Vierailija
67/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nämä nuoret naiset lähtisivät välillä nelikymppisten miesten mukaan, kun heille tarjoaa, niin eivät he tästä vanhemmasta miehestä sen syvällisemmin ole kiinnostuneita. Vähän sellainen hyväksikäyttösuhde on tuollainen suhde, oikeastaan molemmin puolin.

Tämä. Kokeillaan huvin ja urheilun vuoksi ja sit naureskellaan kavereiden kanssa. Toiset taas etsii niitä sugar daddyja. Ne, jotka tosissaan ihastuu aina huomattavasti itseä vanhempiin on yleensä mt-ongelmaisia.

Ja aina on heitäkin, jotka aidosti rakastuvat. Mutta kyllin ilkeämielisenä et tietenkään kykene sitä näkemään.

N23

Vierailija
68/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset lähtevät nelikymppisten miesten matkaan yleensä vain helpon seksin toivossa. Ihan samalla tavalla kuin parikymppiset miehet lähtevät nelikymppisten naisten matkaan. Siinä ei ole mitään olennaista sukupuolten välistä eroa.

Vierailija
69/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehille iskee niin voimakkaasti keski-ikäistymisenpelko? Näitä miesten samoja aloituksia on monta päivässä. (Miksi ei vanhojen nostoja 🤔)

Tämä. Onko se kuolemanpelkoa? Kun eturauhasvaivat alkaa, hiipii mieleen pelko, josko...OLEN VANHA

Mulla ei ole eturauhasvaivoja, vanhenemista olen pelännyt 11-vuotiaasta ja nyt kun täytin 40, on fakta, että olen keski-ikäinen. Se, että joku parikymppinen saattaa kiinnostua minusta ja pitää minua potentiaalisena kumppanina ei poista tätä faktaa. Eikä sitä, etten itse voisi edes harkita niin nuorta kumppania.

Vierailija
70/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea näitä. Ex-mieheni 48 vee otti itselleen 28 vuotiaan. Ex-mieheni ei ole erityisen nuorekas. Kyllä näköjään vanhemmatkin kelpaavat.

Vierailija
71/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana tapailin 21-vuotiasta yliopisto-opiskelijaa ja mielestäni hän oli jo vähän liian vanha!

N25

Vierailija
72/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole hyvännäköisyyden kanssa mitään tekemistä. Nelikymppinen voi olla ihan hyvännäköinen, mutta ei se hänestä nuorta tee. Hän on keski-ikäinen, enkä halua keski-ikäistä miestä.

N21

En usko.

t. nelikymppinen mies jota parikymppiset lähestyvät baarissa ja festareilla

Olen minäkin kännissä lähestynyt jotain 50v äijää. Humalassa siis. Sori, mutta humala on se juttu.

N23

Saitko edes?

Vierailija
73/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole hyvännäköisyyden kanssa mitään tekemistä. Nelikymppinen voi olla ihan hyvännäköinen, mutta ei se hänestä nuorta tee. Hän on keski-ikäinen, enkä halua keski-ikäistä miestä.

N21

En usko.

Olen minäkin kännissä lähestynyt jotain 50v äijää. Humalassa siis. Sori, mutta humala on se juttu.

N23

Humalaisen suusta kuulee totuuden. Eli sen että nelikymppiset miehet kiihottaa sinua vietävästi.

Vierailija
74/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vähän säälittävää, että jotkut keski-ikäiset miehet yrittävät parikymppisiä naisia. Enemmistö nuorista naisista pitää sitä vastenmielisenä. Miksei oman ikäiset kelpaa??? Ja ei mitään lapsellista "koska ryppyjä!!" - vastausta. Nelikymppisellä miehellä on myös ryppyjä ja muuta.

Vierailija
75/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset naiset lähtevät nelikymppisten miesten matkaan yleensä vain helpon seksin toivossa. Ihan samalla tavalla kuin parikymppiset miehet lähtevät nelikymppisten naisten matkaan. Siinä ei ole mitään olennaista sukupuolten välistä eroa.

Miltään muulta ikäryhmältä ei kai parikymppisenä naisena ole toivoa helposta seksistä?

Vierailija
76/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

En usko.

N23

Humalaisen suusta kuulee totuuden. Eli sen että nelikymppiset miehet kiihottaa sinua vietävästi.

:D juu ei. Isäni ikäiset ukot ovat... No, isäni ikäisiä ukkoja. Oon monesti ollut lähes yksin jollain alueella ja halunnut seuraa, joten 50v ukko on kelvannut juttuseuraksi humalassa.

N23

Vierailija
77/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä hauskaa miten paljon nelikymppisiä naisia sattuu tilanne 😆 Näkee tästäkin ketjusta 😆😎

Ei satu. Omalle 20 vlle vaan toivoo viriilimpää kumppania hänen oman ikäisistään. Täytyy kyllä sanoa, ettei vanhat isäänsä vanhemmat papat kiinnosta neitiä pätkääkään.

Vierailija
78/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltään muulta ikäryhmältä ei kai parikymppisenä naisena ole toivoa helposta seksistä?

Jos muuta ikäryhmää ei ole silloin tarjolla.

Vierailija
79/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskän ikäiset nelikymppiset on vanhuksia. Vanhukset ei ole hyvännäköisiä vaan rumia ja ällöttäviä.

Vierailija
80/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki parikymppisistä haaveilevat keski-ikäiset: eikö henkisyys ole teille tärkeää? Vai oletteko henkisesti itsekin vielä parikymppisiä kolleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi