Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvännäköinen tunnet olevasi muihin ikäisiisi verrattuna?

Vierailija
08.06.2020 |

Käsi sydämelle.

Kuinka hyvännäköinen tunnet olevasi muihin ikäisiisi verrattuna?

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt alkuun, että saan jatkuvasti huomiota miekkosilta, tämä ei ole mitään uutta tosin, koska samaa se on ollut koko elämäni. En näe aina itseäni samalla tavalla, mutta nykyään tiedostan jo paremmin ulkomuotoni, koska enemmistö ei ole väärässä.

Eli parempi kuin enemmistö. Babyface lisäksi.

Vierailija
2/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samanaikaisesti olevani kaikkia noista. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ollut enempää vaihtoehtoja? Kuulun ehdottomasti ikäryhmäni huipulle, top 1%.

En ole vielä tavannut toista kuuskymppistä, joka meikittömänä ja luomuna vetäisi vertoja minulle.

Minua ei yleisesti uskota ikäisekseni, kun ryppyjä ei ole ja olen tyttömäinen, koko olemukseltani. Viimeksi kampaaja halusi ottaa kuvia omalla kännyllään, kun oli aivan riemastunut työnsä tuloksesta: laitatin vähän vaaleita raitoja käsittelemättömiin hiuksiini, kasvoja kehystämään. Minulla on edelleen pähkinänruskeat pitkät hiukset, täysin oma väri.

Nimim. itsetunto kohdallaan

Vierailija
4/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastikkakirurgin ihokerroskuvantaminen todisti että minulla on 8 vuotta nuorempi iho kuin minun ikäisillä keskimäärin, joten voisi sanoa että minulla on todisteet olemassa enkä vain kuvittele peiliin katsoessa näyttäväni nuoremmalta :)

Halusin käydä tuossa jotta tietäisin millä keinoilla minun kannattaisi ihoani hoitaa ja plastikkakirurgisia leikkauksia suunnitella, eli plastikkakirurgiaa ei suositeltu, ainoastaan säännöllisiä happokuorintoja, timanttihiontaa ja kosteuttavia naamioita. Olen 44-vuotias ja ihoni kunto oli 36-vuotiaan, oli mukava tietää.

Siinä kuvantamisessa katsotaan ihohuokosten kunto, juonteet, uv-vauriot ym sekä ihonalaiset tulevat uv-vauriot jotka odottavat pintaa syvemmällä eli tulee monelle se ihon todellinen kunto yllätyksenä, kuten tässä nainen joka on 30 ikäinen mutta ihonsa todellinen kunto onkin jopa 37-vuotiaan!

https://static.wixstatic.com/media/f8b98a_69bc40ee00c2448db4227470c2b28…

Vierailija
5/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertoja pitäisi olla noin 60 %, viehättävämpi ja vähemmän viehättäviä 20 % kumpiakin.

Kourallisesta ihmisiä voi yleensä sanoa viehättävimmän ja vähimmin viehättävän, mutta siinä välissä olevia on vaikea laittaa järjestykseen. Keskivertoja on paljon enemmän kuin erottuvia.

Vierailija
6/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin kysymys miehille peniksen pituudesta!

Vierailija
7/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvän näköinen koska en ole perhearjen uuvuttama kuten suurin osa ikäisistäni. Minua luullaan edelleen parikymppiseksi.

Vierailija
8/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ollut enempää vaihtoehtoja? Kuulun ehdottomasti ikäryhmäni huipulle, top 1%.

En ole vielä tavannut toista kuuskymppistä, joka meikittömänä ja luomuna vetäisi vertoja minulle.

Minua ei yleisesti uskota ikäisekseni, kun ryppyjä ei ole ja olen tyttömäinen, koko olemukseltani. Viimeksi kampaaja halusi ottaa kuvia omalla kännyllään, kun oli aivan riemastunut työnsä tuloksesta: laitatin vähän vaaleita raitoja käsittelemättömiin hiuksiini, kasvoja kehystämään. Minulla on edelleen pähkinänruskeat pitkät hiukset, täysin oma väri.

Nimim. itsetunto kohdallaan

Tuo on oikeasti ällöttävää, kun mummoiässä olevat naiset kehuvat olevansa TYTTÖMÄISIÄ!

Nuorekkaampi voi toki olla, mutta tuskin TYTTÖMÄINEN sentään! :DD

Vierailija
9/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista näkee, kuinka ihmiset eivät näe tuttujen naamojen ikääntymistä samalla lailla kuin muiden. Olipa sitten oma tai kaverin naama, ajatellaan että ollaan ihan samannäköisiä kuin aina. Vain vieraan ikääntymisen pystyy huomaamaan onjektiivisesti.

Vierailija
10/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä puhuta siitä, että pitäisi olla ikäistään nuoremman näköinen vaan siitä, kokeeko itsensä hyvännäköiseksi ikäistensä joukossa. Kommentoin siis näihiin muutamiin vastauksiin joissa keskitytään nuorekkuuteen.

Joku tuossa kommentoi, että kokee olevansa vähän noita kaikkia ja voin samaistua täysin.

Vastasin, että olen paremman näköinen kuin ikäiseni. Alleviivaan, että näytän mielestäni ikäiseltäni. Normaalipaino/hoikkuus ja pituus vaikuttavat varmaan eniten, lisäksi se että seuraan muotia ja minulla on klassisen trendikäs tyyli. Nuo ovat ne syyt, miksi vastasin ensimmäiseen vaihtoehtoon. Ei se, että pitäisin itseäni yhtään ketään toista parempana.

Vierailija
11/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärennettyjä kaksikymppisiä liikkeellä XD

Vierailija
12/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä hyvännäköisyydestä, mutta iho on kyllä kunnossa ja rypytön, koska olen aina hoitanut puhdistustuotteilla ja käyttänyt voiteita. Asiakaspalvelussa kalliiden tuotteiden ja palvelujen parissa toimivana maankiertäjänä koen velvollisuudekseni olla aina siisti, puhdas ja asiallisesti pukeutunut. Kyllä mä taidan näyttää vähän nuoremmalta, kuin olen.

-M49-

Vierailija
13/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan jo senkin takia paremman näköinen, kun bmi on 20. Ei hyvännäköisyys ole pelkkä naama.

Vierailija
14/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok näköinen. Ei ruma mutta ei kaunis.

N50

Vierailija
15/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen kuin valtaosa. Olen 38.

Siro ja hoikka ja urheilullinen. 163/ 53.

Hoikkuus tuntuu olevan jo harvinaista tässä iässä. Ja naamastakin olen hyvännäköinen. En kakskymppiseltä näytä mutta nuorekkaalta ja söpöltä. Sellaiselta tyttömäiseltä.

Vierailija
16/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni rumemmaksi.

Plussaa on se että näytän hieman nuoremmalta mitä keskimäärin ikäiseni näyttävät.

Mutta rumat hampaat, karvaisuus, harvat hiukset, löysä iho leuan alla laihtumisen jäljiltä. Hyvänä mittarina toimii se että miehet eivät ole koskaan yrittäneet iskeä minua. Olen varmasti luotaantyöntävä.

Vierailija
17/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paremman näköinen kuin ikätoverini. Mutta ei sillä ole mitään merkitystä enää tässä iässä. Lähinnä noloja tilanteita, kun ihmiset luulevat minua nuoremmaksi kuin mitä olen.

N50+

Vierailija
18/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremman näköinen kuin valtaosa. Olen 38.

Siro ja hoikka ja urheilullinen. 163/ 53.

Hoikkuus tuntuu olevan jo harvinaista tässä iässä. Ja naamastakin olen hyvännäköinen. En kakskymppiseltä näytä mutta nuorekkaalta ja söpöltä. Sellaiselta tyttömäiseltä.

Haluan sinut.

t. Ikäisiään huomattavasti paremman näköinen M37

Vierailija
19/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilastoinut tätä (lyömällä tuopista ja kolmesta arvauksesta vetoa tuntemattomien miesten kanssa) ja tullut siihen tulokseen, että mua pidetään pääsääntöisesti 8 vuotta nuoremman näköisenä. Tuon ikäisten parissa en erotu joukosta, ikäisteni parissa todellakin. Juurikin siinä mielessä, että näytän vähemmän kuluneelta, naama ja kroppa aina olleet melko keskiverto.

Vierailija
20/38 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän ikäisenä (34v) ja lisääntyneenä naisihmisenä koen olevani paremman näköinen kuin enemmistö ikäisistäni... Olen aina ollut huomiotaherättävän kaunis, hoikka ja urheilullinen, mutta niin oli moni muukin parikymppisenä! :D itseäni ei oo raskaudet lihottaneet pysyvästi, saati jäänyt mitään löysää ihoa tai riippurintoja. Liekö syy myös se, etten ole juurikaan lihonut ja laihtunut, vaan paino on pysynyt aikuisiällä suunnilleen samoissa mitoissa, minulle sopii edelleen lukioaikaiset farkutkin?! :D Bmi 19, ja rasvaprosentti noin 15-17%.. Iso osa ikäisistäni on jo ylipainoisia :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan