Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Vai ennemminkin oman ikäisinään?

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaana kaikki yli 30v olivat vanhoja :D

Vierailija
22/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisten miesten haukkuminen startattiin viestistä 3, nelikymppisten naisten viesteillä 12 ja 13, jotka todennäköisesti on samalta näppikseltä.

Äh, höpönpöpön. Nelikymppisent miehet ovat hauskoja. 12, 18 ja tämä ovat mun näppikseltä, joku otti nokkiinsa välissä.

Korjaus, 12, 23 ja nämä kaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa muistelin niin että nuorena kaikki yli 20v olivat vanhoja mutta olin väärässä.

Vierailija
24/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vai ennemminkin oman ikäisinä?"

Dream on, tätä päivää ei tule tapahtumaan. Parikymppiselle vanhempi mies on kolmekymppinen. Nelikymppinen ei ole lähimaillakaan oman ikäistä.

Todellakin näin! Parikymppisen silmissä se kolmekymppinenkin on jo toinen jalka haudassa.

Keski-ikäisillä ukoilla on ne omat kuvitelmansa siitä, miten ovat vielä hyvin säilyneitä ja haluttavia. Nuoria naisia ällöttää tai korkeintaan se lompakko kiinnostaa. Toki joku voi olla poikkeus, mutta turha oikeasti kuvitella muuta. Jättäkää nuoret naiset rauhaan ja katselkaa oman ikäisiänne.

Miksi sitten 18-25v känniset naiset pitävät minusta?

Vierailija
25/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dream on, tätä päivää ei tule tapahtumaan. Parikymppiselle vanhempi mies on kolmekymppinen. Nelikymppinen ei ole lähimaillakaan oman ikäistä.

Tämä! Kaikki tuntemani parikymppiset viittaavat ”vanhemmilla miehillä” kolmekymppisiin, sitä vanhempia tuskin näkevätkään. Ja osa kyllä tosiaan tykkääkin vanhemmasta, mutta tarkoittaa siis kolmekymppistä. Useimmille sekin on ihan liian setä.

Rahalla tietty saa niitä sokerityttöjä yms, mutta jos puhutaan oikeasta kiinnostuksesta niin tota noin. Vaikea kuvitella että joku toisi vaikkapa bileisiin poikaystävänään jonkun kaikkien isien ikäluokkaa olevan äijän.

Näissä jutuissa unohtuu se, että lähellekään kaikki nelikymppiset eivät oikeasti ole mitään setääntyneitä, kaljuja ukkeleita, jotka vaikuttaisivat parikymppisten isiltä.

Vierailija
26/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana pidin naapurissamme asuvaa miestä vanhana setänä. Hän oli silloin 42.

Vierailija
27/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25 naiset on mielestäni lapsia. 30 naiset nuoria naisia. T pappa 42.

Vierailija
28/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Kaikki tuntemani parikymppiset viittaavat ”vanhemmilla miehillä” kolmekymppisiin, sitä vanhempia tuskin näkevätkään. Ja osa kyllä tosiaan tykkääkin vanhemmasta, mutta tarkoittaa siis kolmekymppistä. Useimmille sekin on ihan liian setä.

Rahalla tietty saa niitä sokerityttöjä yms, mutta jos puhutaan oikeasta kiinnostuksesta niin tota noin. Vaikea kuvitella että joku toisi vaikkapa bileisiin poikaystävänään jonkun kaikkien isien ikäluokkaa olevan äijän.

Mulla on juuri sellainen supersöpö vanhempi mies ja hän on suorastaan uskomattoman ihana, hellä ja huomaavainen. Rakastan häntä mun sydämen pohjasta saakka.

N23

Vierailija
30/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa unohtuu se, että lähellekään kaikki nelikymppiset eivät oikeasti ole mitään setääntyneitä, kaljuja ukkeleita, jotka vaikuttaisivat parikymppisten isiltä.

Kuten jo aiemmin todettiin: ei ole merkitystä, vaikka nelikymppinen olisi nuorekas tai hyvännäköinen. Hän on silti nelikymppinen. Itsekin olen jo lähempänä viittä kuin neljääkymmentä, ja jäätävän hyvännäköinen ikäisekseni. Tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että olen keski-ikäinen ja minulla on täysi-ikäiset lapset.

Vierailija
31/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidetään. Joskus saattaa joku olla hyvännäköinen, mutta kun ikä selviää, ei enää kiinnosta. N25

Vierailija
32/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin näin! Parikymppisen silmissä se kolmekymppinenkin on jo toinen jalka haudassa.

Keski-ikäisillä ukoilla on ne omat kuvitelmansa siitä, miten ovat vielä hyvin säilyneitä ja haluttavia. Nuoria naisia ällöttää tai korkeintaan se lompakko kiinnostaa. Toki joku voi olla poikkeus, mutta turha oikeasti kuvitella muuta. Jättäkää nuoret naiset rauhaan ja katselkaa oman ikäisiänne.

Miksi sitten 18-25v känniset naiset pitävät minusta?

Kärkkyivät ilmaista juomaa, itsekin tein noin, mutten lähtenyt miehen matkaan kuitenkaan.

En ikinä tarjoa drinkkejä naisille, ellei tunneta jo pidempään.

Vierailija
33/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta rakastan noin nelikymppisiä miehiä. Kaikista komeimpia. :)

Vierailija
34/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä ukoilla on ne omat kuvitelmansa siitä, miten ovat vielä hyvin säilyneitä ja haluttavia. Nuoria naisia ällöttää tai korkeintaan se lompakko kiinnostaa. Toki joku voi olla poikkeus, mutta turha oikeasti kuvitella muuta. Jättäkää nuoret naiset rauhaan ja katselkaa oman ikäisiänne.[/quote]

Miksi sitten 18-25v känniset naiset pitävät minusta?[/quote]

Kärkkyivät ilmaista juomaa, itsekin tein noin, mutten lähtenyt miehen matkaan kuitenkaan.[/quote]

siis kärkkyvät

Vierailija
35/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo aiemmin todettiin: ei ole merkitystä, vaikka nelikymppinen olisi nuorekas tai hyvännäköinen. Hän on silti nelikymppinen. Itsekin olen jo lähempänä viittä kuin neljääkymmentä, ja jäätävän hyvännäköinen ikäisekseni. Tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että olen keski-ikäinen ja minulla on täysi-ikäiset lapset.

No minulla on 2v lapsi ja olen nelikymppinen. Olenko siis nuori?

Vierailija
36/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisinä toki pidin, mutta en mitenkään liian vanhana itselleni, kun olin reilu parikymppinen. 

Vierailija
37/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nuoren näköinen nelikympinen mies ja ei kyllä kiinnosta mikään kakskymppisten seura. Vähintään 30 pitää olla ikää.

Vierailija
38/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä. Nelikymppinen on vain liian vanha parikymppiselle!

Olen itsekin päälle nelikymppinen ja tiedän olevani ikäisekseni jäätävän hyvännäköinen. Ei se silti muuta ikääni miksikään. 

Vierailija
39/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies olisi komea, niin nelikymppinen mies on nuoren naisen silmissä nelikymppinen mies. Mikä ihme kriisi miehiin iskee, kun heidän on pakko todistella olevansa nelikymppisenä parikymppisen näköisiä.

Vierailija
40/223 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat jo vanhoja syntyessään joten ei se aina pelkästään ikä määrittele onko vanha vai nuori.

Tosiasia kuitenkin on se että parikymppisen ja nelikymppisen elämänkokemukset eroaa aika lailla joten voi olla haastavaa.

Jos mietit seksiä niin usein nelikymppinen on taitavampi kuin parikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi