Pitävätkö parikymppiset naiset hyvän näköisiä nelikymppisiä miehiä keski-ikäisinä?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai ennemminkin oman ikäisinä?"
Dream on, tätä päivää ei tule tapahtumaan. Parikymppiselle vanhempi mies on kolmekymppinen. Nelikymppinen ei ole lähimaillakaan oman ikäistä.
Tämä! Kaikki tuntemani parikymppiset viittaavat ”vanhemmilla miehillä” kolmekymppisiin, sitä vanhempia tuskin näkevätkään. Ja osa kyllä tosiaan tykkääkin vanhemmasta, mutta tarkoittaa siis kolmekymppistä. Useimmille sekin on ihan liian setä.
Rahalla tietty saa niitä sokerityttöjä yms, mutta jos puhutaan oikeasta kiinnostuksesta niin tota noin. Vaikea kuvitella että joku toisi vaikkapa bileisiin poikaystävänään jonkun kaikkien isien ikäluokkaa olevan äijän.
Näissä jutuissa unohtuu se, että lähellekään kaikki nelikymppiset eivät oikeasti ole mitään setääntyneitä, kaljuja ukkeleita, jotka vaikuttaisivat parikymppisten isiltä.
Kuten jo aiemmin todettiin: ei ole merkitystä, vaikka nelikymppinen olisi nuorekas tai hyvännäköinen. Hän on silti nelikymppinen. Itsekin olen jo lähempänä viittä kuin neljääkymmentä, ja jäätävän hyvännäköinen ikäisekseni. Tämä ei muuta sitä tosiasiaa, että olen keski-ikäinen ja minulla on täysi-ikäiset lapset.
No minulla on 2v lapsi ja olen nelikymppinen. Olenko siis nuori?
Et. Olet vanha jopa isäksi.
Pakko olla provo. Nelikymppinen on keski-ikäinen. Miten parikymppinen voisi pitää ikäisenään?
Vierailija kirjoitti:
Kärkkyivät ilmaista juomaa, itsekin tein noin, mutten lähtenyt miehen matkaan kuitenkaan.
En ikinä tarjoa drinkkejä naisille, ellei tunneta jo pidempään.
No eiväthän he sitä tiedä, jos vasta näkevät sun. Tiedän ikäiseni miehen tai vähän vanhemman (50-vuotiaan), joka juottaa nuoria naisia baarissa ja on sitä mieltä, että on todella komea ja vetovoimainen. Tosi asia on, että tämä mies on puoliksi kalju ja paljon juoneen näköinen, syvät uurteet kasvoissa jne.
Tuskin hänkään vain jatkuvasti juottaisi, ellei toisinaan menisi hieman pidemmällekin nuo illat.
Kaveri erosi reilut 1/2 vuotta sitten ja nyt asuu 26-vuotiaan naisen kanssa. Ikäeroa on 25 vuotta. Kyllä noita vain nykypäivänä on enenevässä määrin. Miksi tuo treffailu on muuttunut, niin en tiedä.
Tarkoitin että semi-henkisellä tasolla ikäisekseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vai ennemminkin oman ikäisinä?"
Dream on, tätä päivää ei tule tapahtumaan. Parikymppiselle vanhempi mies on kolmekymppinen. Nelikymppinen ei ole lähimaillakaan oman ikäistä.
Todellakin näin! Parikymppisen silmissä se kolmekymppinenkin on jo toinen jalka haudassa.
Keski-ikäisillä ukoilla on ne omat kuvitelmansa siitä, miten ovat vielä hyvin säilyneitä ja haluttavia. Nuoria naisia ällöttää tai korkeintaan se lompakko kiinnostaa. Toki joku voi olla poikkeus, mutta turha oikeasti kuvitella muuta. Jättäkää nuoret naiset rauhaan ja katselkaa oman ikäisiänne.
Miksi sitten 18-25v känniset naiset pitävät minusta?
Parin promillen humalassa, sitä pitää vaikka suohirviöstä😂
En ole vielä kertaakaan luullut nelikymppistä parikymppiseksi. Sen nyt vaan näkee naamasta , käytöksestä ja koko olemuksesta. Jotkut keski-ikäiset yrittää kyllä käyttäytyä kuin teinit tai päälle kaksikymppiset, mutta näyttävät heitä paljon vanhemmilta ja ovat oikeasti aika pihalla siitä millaisia nykynuoret ovat. En tiedä ovatko jämähtäneet siihen mitä joskus omassa nuoruudessaan olivat vai yrittävätkö matkia nykynuorisoa. Lopputulos aiheuttaa joka tapauksessa myötähäpeää.
Todellakin pitävät keski-ikäisinä pappoina. Ei kelpaa minulle eikä kenellekään ystävistäni.
N22
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että nouret pitäisi nelikymppisiä erityisen nuoren näköisenä mutta että olisivat kiinnostuneempia näistä kuin oman ikäisistään.
ap
Harvat nuoret naiset tai miehet pitävät enemmän n. 20 vanhemmista kuin ikäisistään.
Kävin joskus 20-vuotiaana treffeillä 32-vuotiaan kanssa, en lähtenyt toisille, koska hän oli mielestäni vanhan oloinen (kulunut iho, alkavat rypyt jne.) Nyt olen 35 ja erittäin sinut omine ryppyineni, mutta en siltikään deittailisi vieläkään yli 10 vuotta vanhempaa miestä. Oma mieheni on vuotta nuorempi ja hän on silmissäni erittäin hot. Tietenkään pinnalliset ominaisuudet eivät ole se tärkein juttu, mutta ulkomuoto kiinnittää ensimmäisenä huomion.
Laita se hieman kulunut farkkutakki päälle, niin olet nuorekas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole hyvännäköisyyden kanssa mitään tekemistä. Nelikymppinen voi olla ihan hyvännäköinen, mutta ei se hänestä nuorta tee. Hän on keski-ikäinen, enkä halua keski-ikäistä miestä.
N21
En usko.
t. nelikymppinen mies jota parikymppiset lähestyvät baarissa ja festareilla
Voidaan lähestyä vanhempiakin miehiä jos vaikuttavat kiinnostavilta, mutta ei me niitä todellakaan omanikäisinä pidetä.
Noh, olen itse 26 ja puolisoni 42. Pidän häntä aivan hemmetin kuumana ja kaikin puolin mahtavana, mutta kyllä, myös tukevasti keski-ikäisenä. En varsinaisesti hakenut puolisolta tiettyä ikää tai asettumista tiettyyn ikälokeroon, tuohon rakastuin palavasti ja tuon ikäinen se nyt on, ei se minun ajatuksillani siitä mihinkään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että semi-henkisellä tasolla ikäisekseen.
ap
Semi-henkisellä??? Mitä ihmettä? Otahan nyt järki käteen ja peili toiseen. Perusta vaikka oma positiivinen setääntymisketju!
Vierailija kirjoitti:
Laita se hieman kulunut farkkutakki päälle, niin olet nuorekas!
Ja polttele vähän taas ka nnabis kukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä että nouret pitäisi nelikymppisiä erityisen nuoren näköisenä mutta että olisivat kiinnostuneempia näistä kuin oman ikäisistään.
ap
Lähtökohtaisesti olin kiinnostunut oman ikäisistäni miehistä. Mutta kun mun rakas 40+-mies tuli mun elämään, rakastuin korviani myöten. Hän ei vokotellut mua mitenkään, mitä olisin pitänyt vastenmielisenä tai yrittänyt käydä mun ikäisestä. Hän oli täysin oma itsensä ja suhtautui aluksi vastentahtoisesti mun kiinnostukseen. Olin kuitenkin sinnikäs ja nyt olemme sitten pari:)
N23
Miksi miehille iskee niin voimakkaasti keski-ikäistymisenpelko? Näitä miesten samoja aloituksia on monta päivässä. (Miksi ei vanhojen nostoja 🤔)
50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
Yhdysvallat on tehnyt tärkeää työtä ja tutkinut deittipalvelun asiakkaita. Otos oli iso, ja nyt deittimaailman priimus on selvinnyt.
Tiedettä on taas tehty! Jenkeissä, jossa on tutkittu isoa otosta deittipalvelun asiakkaita.
Tutkimuksen annista on uutisoitu paljon, ja sieltä löytyy kiinnostavia tuloksia – muun muassa se, että parhaiten nettideittailussa toimivat ”terve”-tyyppiset lyhyet keskustelunaloitukset.
Mutta ei mennä siihen. Tutkimuksessa nimittäin havaittiin lisäksi, että pieni osa deittailijoista oli kaikkien mielestä kiinnostavia ja sai valtaosan viesteistä.
Deittailijat asettuivat selvään järjestykseen haluttavuutensa perusteella – ja kun järjestystä tarkastellaan, käy ilmi, että naisten haluttavuus vähenee tasaisesti heti 18 ikävuoden jälkeen. Miehet taas ovat heteronaisten mielestä kiinnostavimmillaan 50-vuotiaina.
”Miehen vanheneminen ei ole yhtä epäseksikästä kuin naisen”
Tieto on kaikkien aikuisten naisten kannalta masentava. Mitä sanoo tutkimustuloksesta rakkaudesta vastikään itsekin uutta tutkimustietoa julkaissut kasvatustieteen professori Satu Uusiautti Lapin yliopistosta?
– Minusta tässä voisi vähän kyseenalaistaa deittipalvelun valintaa, Uusiautti toteaa.
– Tutkimusaineiston mukaan haluttavimpia kumppaneita ovat nuoret aasialaissyntyiset naiset ja miehistä 50-vuotiaat, valkoiset heteromiehet. Se herättää kysymyksiä: minkälainen kysyntä ja tarjonta tutkitussa deittipalvelussa kohtaa? Ja voikohan tulosta yleistää?
Uusiautti sanoo, että vaikkei menisi julistamaan tutkimustuloksia totuutena, arkikokemus kertoo samaa: miehen vanheneminen ei ole yhtä epäseksikästä kuin naisen.
Viisikymppisen naisen on vaikeaa löytää nuorta tai ikäistään romanttista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nämä nuoret naiset lähtisivät välillä nelikymppisten miesten mukaan, kun heille tarjoaa, niin eivät he tästä vanhemmasta miehestä sen syvällisemmin ole kiinnostuneita. Vähän sellainen hyväksikäyttösuhde on tuollainen suhde, oikeastaan molemmin puolin.
Silloinhan tuo toimii. Jokainen parisuhde on enemmän tai vähemmän hyväksikäyttöä.
Miksi ketjun rumaa aloittajaa kiinnostaa mitä naiset ajattelevat hyvännäköisistä miehistä? Miksi et ole kiinnostunut siitä mitä naiset ajattelevat sinusta?
ap