En tapaile miehiä aknen ja aknearpien vuoksi
Olen kärsinyt aknesta jo 15 vuotta. Syönyt 5 roakuuria ja silti naama on kuin perunapelto. Arpiakin löytyy, paljon. Ikää "jo" 32 eli ei teini-iästä kyse. Akne vei minulta elämän. Häpeän itseäni.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Arpinaama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on mitä siellä ihon sisäpuolella on, kuin ulkopuolella.
M40
Just joo. Näinhän te miehet sanotte ja sit eka riidan aikana isketään ulkonäön heikkouksiin kuten arvet, akne tai "läskiys". Älä viitti teeskennellä.
Sama kokemus! Riidan tullen huudettiin ”scarface” ym. Peitin arpia meikillä ja haukuttiin luonnottomaksi. Luonnonkauniit naiset kun eivät tarvitse meikkiä. Kun olin ilman meikkiä niin ihmeteltiin punaisia arpia.
Täällä myös kokemusta vertailusta luonnonkauniisiin, jotka ei teatterimaskia tarvitse näyttääkseen hetken hyvältä.. 😭😭😭
Juuri näin! Kävin ammattimeikkaajan opissa, jotta olisin osannut tehdä luonnollisen meikin. Ex-mies pilkkasi luonnottomaksi ja haukkui itseluottamustani huonoksi. Hän oli mielestään oikeutettu kritisoimaan ulkonäköäni ja hänen mielestään normaali ihminen kykenee ottamaan kritiikkiä vastaan.
Kuulin nälvintää ihostani lähes päivittäin. Yritin kovettaa itseni, mutta vaikeaa se oli.
Minulla ei ole enää aknea, mutta aknearpia on kyllä. Lisäksi ihoni on muutenkin jotenkin ällö ja tekstuuriltaan inhottava. On käyty läpi kosmetologit, ihotautilääkärit, kalliit hoidot ja meikit. Iho näyttää vastenmieliseltä, vaikka mitä tekisi. Pitäisi kai mennä plastiikkakirurgille johonkin hiontaan tai happokuorintaan, mutta pelkään toimenpiteen epäonnistumista.
Deittailun olen lopettanut jo aikoja sitten, koska ahdistaa vain niin hirveästi. Sekoaisin, jos treffeillä saisin kuulla jotain naljailua ihostani.
Täällä myös kokemusta vertailusta luonnonkauniisiin, jotka ei teatterimaskia tarvitse näyttääkseen hetken hyvältä.. 😭😭😭