Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tapaile miehiä aknen ja aknearpien vuoksi

Vierailija
07.06.2020 |

Olen kärsinyt aknesta jo 15 vuotta. Syönyt 5 roakuuria ja silti naama on kuin perunapelto. Arpiakin löytyy, paljon. Ikää "jo" 32 eli ei teini-iästä kyse. Akne vei minulta elämän. Häpeän itseäni.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ottaisin aknen kuin pisamat. Aknesta sentään pääsee eroon. T. Ikisinkku pisamanaama

Minusta pisamat naisella ovat yleensä todella kauniita?

On ne miehilläkin kivoja. Saalistusviettini herää heti jos näen kivannäköisen pisamanaamisen miehen.

Vierailija
22/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvoissa 15 vesirokkoarpea. Itseäni hävettää, miehiä ei ole koskaan haitannut eikä kukaan ole niistä kysellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä saa ihoa ikinä täydelliseksi, mutta mulla auttoi nämä. Lopeta antibiootit. Lopeta maitotuotteet. Käytä vain whamisan kasvojenhoitotuotteita. Syö 100 mikrogrammaa d-vitamiinia ja 30mg sinkkiä päivittäin. Lisäksi maitohappobakteereja. Ei meikkiä. Puolessa vuodessa iho on mennyt paremmaksi. Älä koskaan koske naamaa likaisin käsin.

Vierailija
24/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja oli sama ongelma. Sitten aloin käydä laserhoidoissa. Ihoni oli jo tosi hyvä mutta lääkäri päätti kokeilla jotain uutta tekniikkaa. Varmistin, että onhan turvallista. Kaikki meni pieleen, sain poskeni täyteen PALJON pahempia arpia kuin aknearvet koskaan. Kulutin 2 v ja kymppitonneja rahaa, että sain naamastani sellaisen että on meikillä ok. Silti aina mietin mistä suunnasta valo tulee ja kuinka pahasti näkyvät. Hoitovirhe todettiin mutta korvaus oli olematon. Ihoni ylläpitoon menee loppuelämäni useampi tonni vuodesta. Vain yhden ihmisen virheen takia. Tämä oli ikänsä ihoaan hävenneelle ihmiselle musertava kokemus.

Tulen elämään tämän häpeän kanssa aina. Ja kaikki alkoi nimenomaan poikien tekemästä koulukiusaamisesta. Kuitenkin, voin lohduttaa että miehet ovat olleet minusta tämänkin jälkeen kiinnostuneita ja nyt seurustelen vakavasti.

Ap halusin vain sanoa, että tilanteesi voisi olla paljon pahempi. Älä missään nimessä mene ainakaan tasoittamaan arpiasi laserilla, näin voi käydä jos oikein paska tuuri on.

Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin elää tämän kanssa. Välilä se masentaa edelleen tosi paljon. Mutta miehen voit saada ihosta huolimatta. Se on varmaa.

Vierailija
25/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ja oli sama ongelma. Sitten aloin käydä laserhoidoissa. Ihoni oli jo tosi hyvä mutta lääkäri päätti kokeilla jotain uutta tekniikkaa. Varmistin, että onhan turvallista. Kaikki meni pieleen, sain poskeni täyteen PALJON pahempia arpia kuin aknearvet koskaan. Kulutin 2 v ja kymppitonneja rahaa, että sain naamastani sellaisen että on meikillä ok. Silti aina mietin mistä suunnasta valo tulee ja kuinka pahasti näkyvät. Hoitovirhe todettiin mutta korvaus oli olematon. Ihoni ylläpitoon menee loppuelämäni useampi tonni vuodesta. Vain yhden ihmisen virheen takia. Tämä oli ikänsä ihoaan hävenneelle ihmiselle musertava kokemus.

Tulen elämään tämän häpeän kanssa aina. Ja kaikki alkoi nimenomaan poikien tekemästä koulukiusaamisesta. Kuitenkin, voin lohduttaa että miehet ovat olleet minusta tämänkin jälkeen kiinnostuneita ja nyt seurustelen vakavasti.

Ap halusin vain sanoa, että tilanteesi voisi olla paljon pahempi. Älä missään nimessä mene ainakaan tasoittamaan arpiasi laserilla, näin voi käydä jos oikein paska tuuri on.

Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin elää tämän kanssa. Välilä se masentaa edelleen tosi paljon. Mutta miehen voit saada ihosta huolimatta. Se on varmaa.

Mitä laseria käytit? Mitä hoitoja suosittelette arville..

Vierailija
26/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpien kanssa kannattaa kyllä hakeutua ihotautilääkärille, joka tekee kemiallista kuorintaa. Sitä ennen lääkäri katsoo hoidon tarviiko jotain vielä ihon rauhoittamiseen.

Apua on saatavilla.

Vierailija
27/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpien kanssa kannattaa kyllä hakeutua ihotautilääkärille, joka tekee kemiallista kuorintaa. Sitä ennen lääkäri katsoo hoidon tarviiko jotain vielä ihon rauhoittamiseen.

Apua on saatavilla.

Kemiallisessa kuorinnassakin on riskinsä. Kannattaa googlettaa tca destroyed face.

Vierailija
28/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi maitotuotteiden poisjättäminen ja säännölliset vesipaastot. D-vitamiinia myös otan purkista, mutta sitä otin ennenkin.

Ja tietysti kaikinpuolin mahdollisimman terveelliset elämäntavat.

Vierailija
29/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene mihinkään laserhoitoihin tai kuorintoihin ennen kuin akne on rauhoittunut.

Vierailija
30/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh ihan kamalaa. Mitä laseria käytit ja oliko sinulla ihoon vaikuttavia lääkekuureja päässä samaan aikaan (esim isotretinoin)? Mulla laseroitiin naama co2 fraktionaalisella laserilla ja arvet ok puolen vuoden toipumisen jälkeen. Isotretinoin kuurin sekä tretinoin 0.05 voiteen käytön olin lopettanut 2kk laaserointia ennen. Tretinoin-voide tehoaa hyvin arpiin pitkällä aikavälillä nopeuttaen ihon uudistumista, paljon tehokkaampaa kuin reseptivapaat retinolit joiden stabiilius kyseenalaista.

Vierailija
31/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, jos voisit mennä esim. mökille 2 viikoksi. Keskittyisit vain uuteen ruokavalioon ja ihon hoitoon. Merivesi on myös hyväksi akneiholle.

Vierailija
32/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää arpihoitojen riskit ettei mene ojasta allikkoon

Vierailija
33/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni parani akne, kun luovuin tuotteista, joissa on emulgointiaineena soija-lesitiiniä.. sitä käytetään todella paljon eri tuotteissa. Lisäksi "saattaa sisältää soijaa" ei näy edes tuoteluettelossa, vaikka jos tuo teksti löytyy, niin sitä taatusti tuotteessa on.

Vierailija
34/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua on saatavilla.

Kemiallisessa kuorinnassakin on riskinsä. Kannattaa googlettaa tca destroyed face.

Tämä. Kemiallisessa kuorinnassa hyvin vaikea ennustaa kemikaalien imeytymisastetta. Yksilöllisestä ihon rakenteesta sekä aikaisemmista ihon traumoista johtuen kemikaalit voivat pureutua ihoon alueittain hyvin vahvasti, ja toiselle alueelle taas heikosti. Tämä voi aiheuttaa epätasapainoisen lopputuloksen. Kemiallisia kuoribtoja pidetään hieman old school tekniikkana, samoin kun vanhanaikaisia hiovia lasereita. Hyvä ihotautilääkäri joka on erikoistunut laser- sekä ihon esteettisiin hoitoihin on paras valinta arpiin apua etsittäessä.

Vierailija
35/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on muutenkin katoavaista, sisin merkitsee eniten. Itse naisena viehätyn aknearpisista miehistä. Äidilläni ja veljilläni on pahat aknearvet ja kärsivät myös, niin kuin sinäkin, mutta minusta he ovat silti ulkoisestikin viehättäviä. Äitini yrittää päästä eroon arvistaan vaikka millä keinoin, mitä en ole koskaan ymmärtänyt, koska mielestäni hän on kaunis vaikkei iho täydellinen olekaan. Ei minunkaan ihoni ole täydellinen ja kärsin couperosasta kasvoissani. Olemmekin mieheni kanssa varmaan melkoinen näky, koska miehellänikin on aknearpia ja minun couperosani helottaa meikinkin alta. Silti olemme hyvännäköisiä.

Ikävää, ettet tapaile miehiä ongelmasi takia, mutta toivon sinulle kaikkea parasta. Toivottavasti uskaltaudut vielä hyväksymään itsesi ja tulet onnelliseksi.

Vierailija
36/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla mikroneulausta arpiin. (vain ammattilaisen tekemänä, ne kotirullat pilaa ihon)

Vierailija
37/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you sis! Mulla akne oli pahimmillaan, vuotta en muista, kun radiossa soi koko ajan 69 Eyesien Perfect Skin -biisi. Siis miettikää! 😰 Nyt akne on kadonnut, mutta taistelu arpia vastaan jatkuu! Käytössä retinoidi, mikroneulaus kotona 0,5 mm ja tällöin kosteuttavan seerumin vienti ihoon. Mulle on tehty myös kaksi lievää kemiallista kuorintaa vuosia sitten. Lisäksi teen rutiinipuhdistuksen miedoilla tuotteilla, meikkaan kevyesti ja yritän olla murehtimatta. Yhdessä vaiheessa mulla oli pakkoajatuksia ja ahdistusta ihoon liittyen enkä saattanut käydä ulkona lainkaan jos ei ollut pakko. Eli tosiaan ymmärrän mitä käytte läpi! Voimia meille!

Videovinkkinä tää nainen ja hänen aknesta parantumistapa eli B-vitamiini.

Vierailija
38/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla mikroneulausta arpiin. (vain ammattilaisen tekemänä, ne kotirullat pilaa ihon)

Mulla on auttanut! Olen toi edellinen kirjoittaja. On tärkeää katsoa aina rullan kunto (yhdellä rullalla voi tehdä 10 rullausta) ja jos taittuneita neuloja niin roskiin! Puhtaus ja desinfiointi on tärkeää ja kaikkein tärkein:RULLAA EI SAA KÄYTTÄÄ LIIAN USEIN!! Eikä kannata käyttää syvempää kuin 0,5 rullaa. Tota syvyystasoa voi käyttää siten et taukoa on välissä 2-3 viikkoa!! Kollageenin pitää ehtiä muodostua.

Näistä on hyviä oppaita tubessa.

Vierailija
39/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tehokkain arpihoito pienin riskein?

Vierailija
40/66 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on mitä siellä ihon sisäpuolella on, kuin ulkopuolella.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi