Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stringeillä auringonotto yleisessä puistossa keskellä Tamperetta (ei rannalla)

Vierailija
02.06.2020 |

Joo. Näin siis tänään naisen täällä Tampereella ihan keskustan viereisessä, suositussa puistossa (ei rannan lähellä) ottamassa auringoa mustissa stringeissä peppu pystyssä. Oli todella kivaa siinä perhepiknikkiä viettää kun perse siellä paistoi. Yleensä mua ei todellakaan kiinnosta muiden pukeutuminen millään tavalla - myöskään rannalla en kiinnittäis huomiota - mutta yleisessä puistossa nyt herranen aika. Oli aikamoinen myötähäpeä, vaikka itsekin olen nuori. Käytän siis kaikkien vihaamia treenihousuja arkena jne. en yleensä ota tällaisiin kantaa - mutta tää men jo niin yli! Vielä se asento, pylly pystyssä... Huh.
Mitäs olette mieltä tällaisesta? OK vaiko mautonta?

Kommentit (567)

Vierailija
141/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on todella outoa ja sairasta jos joku on jossain pelkissä stringeissä jossain puistossa missä voi olla myös pieniä lapsiakin! Pitäiskö välillä miettiä niitä lapsiakin omaa nenää pidemmälle? "Muttakunminähaluan kulkeaalastikadullaminäminäminä" Yhyyyyyy....!!!! Pitää oikein pyllistellä vielä!!! Poliiseilla pitäis olla oikeus poistaa nämä tälläiset itsensä paljastelijat putkaan ja iso sakko lappu kouraan!!!

Olen 110% varma että pientä lasta ei kiinnosta jonkun paljas persposki hevonvitunhumpanvertaa.

Mites muiden ihmisten kunnioitus? Miksi nykyään katsotaan, että itsensä paljastelu (kyllä, paljastelu) on ok ja jos jotain häiritsee tämä pikkubikineihin pukeutuminen keskellä katua niin saa pysyä kotona ja koska min' ja minun oikeuteni?

Se ei ole paljastelua ja toisekseen se ei ole missään kadulla vaan makaa puistossa. Pysy aiheessa

Kerro, miksi kadulla sinusta ei saa pukeutua niin mutta kadun vieressä puistossa saa? 

Pepun esittely on paljastelua eikä se ole sama asia kuin vaikka polvet tai olkapäät.

Vierailija
142/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse ei ole "vain" perse. Ihan tiedoksi niille pylly paljaana puistossa-puolustelijoille. Se toimii seksuaalisena kiihokkeena koko eläinkannalle. Siis ihan kaikille eläimille, ihminen ei ole siinä poikkeus.

En tiedä miksi yritätte uskotella tai väittää muuta, mutta kun evoluutiota ei mielipiteillä muuteta. Erityisesti pyöreä takapuoli kiihottaa miestä, koska pyöreä ja suurehko takapuoli kertoo naisen hedelmällisyydestä. Tämän kaiken tietäisitte, jos olisitte kuunnelleet biologian tunneilla.

Eli täysin turha väittää, että ihminen on seksualisoinut takapuolen tai rinnat, kyllä se kaikki on lähtöisin ihan ihmisen evoluutiosta eikä liity mitenkään mihinkään kulttuuriin tai mielipiteisiin. Se on rakennettu sisään ihmisen aivoihin.

Ei kiinnosta. Miehet on seksualisoineet naisen kehon niin että jopa lastenn ruokintaan tarkoitetut utareet pitää peittää. Kukaan ei voi minuun kuitenkaan koskea vaikka olisin kuinka perse pitkällä ja paljaana. Ja se taitaakin olla se perimmäinen syy tähän ulinaan ja ketutukseen

Minusta on tekopyhyyden huippu väittää, että naisen tissit ovat vain ja ainoastaan lapsen ruokintaan. Itse koen ne naisena osana seksuaalisuutta, siinä missä pyllynkin. Niin se tulee aina olemaan väitit itse sitten mitä tahansa. Samaan aikaan et tasan tarkkaan jättäisi paitaa pukematta julkisella paikalla ja kiljuisit kuinka on seksuaalista häirintää katsoa ja kommentoida tissejä.

Sinä saat ihan vapaasti kokea niin mutta älä pakota ahdasmielisyyttäsi muiden normaaliksi. Minä en myöskään voi olla vastuussa sinun kokemuksistasi eli jos koet paljaan ylävartaloni ahdistavaksi niin ole hyvä ja katso muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse ei ole "vain" perse. Ihan tiedoksi niille pylly paljaana puistossa-puolustelijoille. Se toimii seksuaalisena kiihokkeena koko eläinkannalle. Siis ihan kaikille eläimille, ihminen ei ole siinä poikkeus.

En tiedä miksi yritätte uskotella tai väittää muuta, mutta kun evoluutiota ei mielipiteillä muuteta. Erityisesti pyöreä takapuoli kiihottaa miestä, koska pyöreä ja suurehko takapuoli kertoo naisen hedelmällisyydestä. Tämän kaiken tietäisitte, jos olisitte kuunnelleet biologian tunneilla.

Eli täysin turha väittää, että ihminen on seksualisoinut takapuolen tai rinnat, kyllä se kaikki on lähtöisin ihan ihmisen evoluutiosta eikä liity mitenkään mihinkään kulttuuriin tai mielipiteisiin. Se on rakennettu sisään ihmisen aivoihin.

Ei kiinnosta. Miehet on seksualisoineet naisen kehon niin että jopa lastenn ruokintaan tarkoitetut utareet pitää peittää. Kukaan ei voi minuun kuitenkaan koskea vaikka olisin kuinka perse pitkällä ja paljaana. Ja se taitaakin olla se perimmäinen syy tähän ulinaan ja ketutukseen

Minusta on tekopyhyyden huippu väittää, että naisen tissit ovat vain ja ainoastaan lapsen ruokintaan. Itse koen ne naisena osana seksuaalisuutta, siinä missä pyllynkin. Niin se tulee aina olemaan väitit itse sitten mitä tahansa. Samaan aikaan et tasan tarkkaan jättäisi paitaa pukematta julkisella paikalla ja kiljuisit kuinka on seksuaalista häirintää katsoa ja kommentoida tissejä.

No niin ne vaan ovat ja ovat aina olleet vaikka kuinka haluat objektisoida itseäsi. Naisen keho on vaan yliseksualisoitu TODELLA pahasti. Joku kiihottuu naisen reisistä ja sääristä. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Ja tottakai on häirintää tuijottaa ja kommentoida tissejä. hyi saasta minkälainen ihminen tuollaista toimintaa vielä puolustaa

Miksi väität ettei naisen keho ole seksuaalinen? Kyllä miestenkin keho on seksuaalinen. Puhut itsesi pussiin täysin kun samaan aikaan tissien kommentointi on seksuaalista häirintää, vaikkei sinusta niissä ole mitään seksuaalista. Miten voi seksuaalisesti häiritä ihmistä kommentoimalla ruuminosaa jos se kerta ei ole seksuaalinen elementti?

Ja rautalangasta väännän etten puolusta seksuaalista häirintää millään tavalla. Se ei ole ok. On vaan erikoista lukea miten se tulkinta asiasta on ristiriitainen.

Se on YLISEKSUALISOITU  en sanonut ettei ole seksuaalinen. Ja tisseissä ei ole tai ei pitäisi olla mitään ihmeellistä mutta NE SEKSUALISOIDAAN, kommentoidaan ja tuijotetaan. Lopettakaa se

Vierailija
144/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.

:D :D :D Ai Suomessa?! Putkaan auringon ottamisesta? No ei todellakaan.

Onneksi.

Kyllä vain, katsopas kun kaupungeissa on sellaiset kuin järjestyssäännöt.

Mutta mene ihan vapaasti kävelemään hämeenkatu päästä päähän stringeissä, katsotaan miten pitkälle pääset.

Suomessa kaupungeilla ei ole järjestyssääntöjä. Järjestyslaki korvasi kuntien järjestyssäännöt.

Vierailija
145/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.

Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.

Joo, varsin hämmentävää tämä nykynuorison harrastama moralisointi kun muistelee, minkälaista oli meno 70-80-luvuilla. Silloin otettiin yläosattomissa aurinkoa ihan missä vaan. Nyt tuntuu, ettei saa ottaa aurinkoa enää edes bikineissä.

Jep. Me elämme kummallista uusmoralismin ja -puritanismin aikaa, mistä tämäkin ketju on todisteena. Ennen oli rennompaa!

Vierailija
146/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on todella outoa ja sairasta jos joku on jossain pelkissä stringeissä jossain puistossa missä voi olla myös pieniä lapsiakin! Pitäiskö välillä miettiä niitä lapsiakin omaa nenää pidemmälle? "Muttakunminähaluan kulkeaalastikadullaminäminäminä" Yhyyyyyy....!!!! Pitää oikein pyllistellä vielä!!! Poliiseilla pitäis olla oikeus poistaa nämä tälläiset itsensä paljastelijat putkaan ja iso sakko lappu kouraan!!!

Olen 110% varma että pientä lasta ei kiinnosta jonkun paljas persposki hevonvitunhumpanvertaa.

Mites muiden ihmisten kunnioitus? Miksi nykyään katsotaan, että itsensä paljastelu (kyllä, paljastelu) on ok ja jos jotain häiritsee tämä pikkubikineihin pukeutuminen keskellä katua niin saa pysyä kotona ja koska min' ja minun oikeuteni?

Koska minulla on todellakin oikeus pukeutua niin kuin *minä* haluan, eikä niin kuin *sinä* haluat.

Vierailija
147/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole paljastelua ja toisekseen se ei ole missään kadulla vaan makaa puistossa. Pysy aiheessa

Kerro, miksi kadulla sinusta ei saa pukeutua niin mutta kadun vieressä puistossa saa? 

Pepun esittely on paljastelua eikä se ole sama asia kuin vaikka polvet tai olkapäät.

Kyllä sinä saat kadullakin pukeutua niin.

Vierailija
148/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

AP

Okei. Sittenhän te varmaan esiteinin kanssa istuitte selin tähän pyllistelijään, eikö vaan? Tai niin minä olisin tehnyt, jos olisin kokenut hänet häiritsevänä.  En vieläkään pitäisi kovin vakavana juttuna. Sinun mielestä mautonta, minun mielestä yhdentekevää, jonkun kolmannen mielestä mukavaa. Niin se vaan menee.  Harmi vaan, jos pilasi teidän piknik-hetken. Ensi kerralla kääntykää selin, tai jos se ei ole mahdollista, niin käy kohteliaasti kysymässä, viitsisikö hän siirtyä hiukan etäämmälle tai peittää pyllynsä eväshetkenne ajaksi. Varmaan ymmärtäisi, jos ystävällisesti selittäisi esiteinin nolostelun.

Oletko sinä ihan hemmetin tyhmä vai vaan hiton heikosti kasvatettu?

Varmaan ihan hemmetin tyhmä, koska olisin kääntynyt pois, ettei tarvitse katsella sellaista, joka häiritsee. Vaihtoehtona tarjosin käydä ystävällisesti huomauttamassa. Kumpi vaihtoehto sun mielestä tekee musta tyhmän tai huonosti kasvatetun?

Mikä olis ollut parempi vaihtoehto?

Vierailija
149/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sama asia kuin reidet. Reisien jatke ja välistä tulee paskaa. Eimitään paljastelua

Tällä logiikalla haaravälinkään esittely ei ole paljastelua, sieltä tulee kusi ja sukupuolesta riippuen menkat ja joskus vauva.

On, se on sukuelin ja sitä ei saa näytellä. opitko eron nyt

Vierailija
150/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ainaki ymmärsin tuon tennissukhakommentin silleen, että kuinka moni nainen tästäki ketjusta loukkaantuis jos mies olisi pelkkä tennissukka peniksensä päällä puistossa. Koska yhtä vähän peittää ne brasilialaiset tai stringit 🤣 Ja ei, mun mielestä alastomuus, puolialastomuus ei kuulu julkisille paikoille enkä oo ees täti- ihminen.

Vierailija
151/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä en ole vielä ehtinyt rannalle, mutta viime kesänä oli nuoret naiset stringeissä vatsallaan jalat harallaan auringonotossa ja aikamiespoikamiehet (50+) kymmenen metrin päässä läähättämässä kuumuuttaan.

Vierailija
152/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minulla on todellakin oikeus pukeutua niin kuin *minä* haluan, eikä niin kuin *sinä* haluat.

Eli sinusta kanssaihmisiä ei tarvitse missään tilanteessa ottaan huomioon pukeutumisella? Muiden tulee poistua kirkosta jos heitä häiritsee sinun napaan asti ulottuva kaula-aukko ja vesirajahame? Muiden tulee poistua kun sinä astut paikalle vaikka vain nännit ja haaraväli peitettynä teipillä , koska sinulla on oikeus ja muiden tulee myöntyä siihen? Sinulla ei ole mitään vastuuta kun puhutaan julkisista paikoista.

Vierailija
153/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää ihmiset oikeisiin ongelmiin!!!

USA:ssa puistoissa on hampaisiin asti aseistautuneita poliiseja jotka ampuvat siviilejä kumiluodeilla.

Vierailija
154/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Tampere oli eilen aivan täynnä pakaroita. Pyynikillä pelkkiä stringibikinejä ja keskustassa joka toisella pelkät jumppatrikoot päällä. Tämä nykyajan muoti on kyllä aivan hirveää, taidan erottua edukseni Lidlistä ostetuissa siveellisissä vaatteissani.

Vierailija
155/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerämpää käytöstä on ylipäätään ottaa aurinkoa. Kaikki tietävät säteilyn riskit nykyisin. Lämmittääkö se rusketus, kun kuolee melanoomaan?

Vierailija
156/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Kuka ylipäätään enää ottaa aurinkoa. Melanooma yleistyy. Päivetyksen saa niin helposti purkista.

Oletko tosissasi? Että muka parempi sekä luonnon ja oman terveytensä kannalta läträtä ihoon kemikaaleja päivetyksen toivossa? Lompakkokin kiittää... Ilman aurinkoa elämää ei olisi koko maapallolla, säteiden ansiosta mm. ihmisen sisäinen kello toimii ja iho kehittää elintärkeää D-vitamiinia. Melanooma on vakava syöpäsairaus, ja sen voi todellakin liiallisella käristämisellä itselleen hankkia, mutta jotain rajaa noihin auringonvalolla pelotteluihinkin. D-vitamiini vaikuttaa kehossa moniin muihinkin tärkeisiin prosesseihin kuin pelkkään luuston kuntoon. 

10-15 minuuttia valoa koko kehon pinta-alalle riittää, usein jopa vähempikin. Eikä tarvitse joka päivä paljastella, pari kertaa viikossa luo kevyen päivetyksen. Terveellistä, järkevää ja ekologista. Siitä voi sitten olla eri mieltä kannattaako tuota tehdä yleisissä puistoissa vai mieluummin omalla pihalla tai ranta-alueella. 

https://www.parempaaelamaa.fi/uutisarkisto/auringonvalo-hellii-mielta-j….

Vierailija
157/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä ainaki ymmärsin tuon tennissukhakommentin silleen, että kuinka moni nainen tästäki ketjusta loukkaantuis jos mies olisi pelkkä tennissukka peniksensä päällä puistossa. Koska yhtä vähän peittää ne brasilialaiset tai stringit 🤣 Ja ei, mun mielestä alastomuus, puolialastomuus ei kuulu julkisille paikoille enkä oo ees täti- ihminen.

No kun se ei ole sama asia. SUKKA on jalkaan tarkoitettu eikä peni*seen. Ei se mitään peitä. Stringit on ihan eri juttu. 

Vierailija
158/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntaita pukkaa.

Vierailija
159/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sama asia kuin reidet. Reisien jatke ja välistä tulee paskaa. Eimitään paljastelua

Tällä logiikalla haaravälinkään esittely ei ole paljastelua, sieltä tulee kusi ja sukupuolesta riippuen menkat ja joskus vauva.

On, se on sukuelin ja sitä ei saa näytellä. opitko eron nyt

En, koska en ymmärrä logiikkaa tämän taustalla. Miksi sukuelintä ei saa näytellä? Sehän on vain lisääntymistä varten ja vain ruumiinosa. Eiku..

Vierailija
160/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää ihmiset oikeisiin ongelmiin!!!

USA:ssa puistoissa on hampaisiin asti aseistautuneita poliiseja jotka ampuvat siviilejä kumiluodeilla.

Ja Venäjällä itsevaltias petaa itselleen ikuista jatkokautta.

Ohis