Stringeillä auringonotto yleisessä puistossa keskellä Tamperetta (ei rannalla)
Joo. Näin siis tänään naisen täällä Tampereella ihan keskustan viereisessä, suositussa puistossa (ei rannan lähellä) ottamassa auringoa mustissa stringeissä peppu pystyssä. Oli todella kivaa siinä perhepiknikkiä viettää kun perse siellä paistoi. Yleensä mua ei todellakaan kiinnosta muiden pukeutuminen millään tavalla - myöskään rannalla en kiinnittäis huomiota - mutta yleisessä puistossa nyt herranen aika. Oli aikamoinen myötähäpeä, vaikka itsekin olen nuori. Käytän siis kaikkien vihaamia treenihousuja arkena jne. en yleensä ota tällaisiin kantaa - mutta tää men jo niin yli! Vielä se asento, pylly pystyssä... Huh.
Mitäs olette mieltä tällaisesta? OK vaiko mautonta?
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko siellä olisi tarjolla vaikka Johanna Kuvajan tyylistä stringiperää?
Kyllä vaan sopisi!
Minusta se Tampereen kuulu puistoahteri näyttää ehkä vähän pienemmältä mutta selvästi kiinteämmältä.
On kyllä groteski näky. Toisilla vaan ei ole mitään tajua siitä mikä on fiksua käytöstä. Esitellä nyt paljasta persettä julkisesti. Noloa.
Montako viestiä olet tähän ketjuun puskenut ja mistä sun stringikammo johtuu? Onko oma hanuri niin heikossa hapessa?
Noh? Tampereen persetilanne tänään?
Foreca saisi ruveta antamaan siitäkin ennusteita tai tiedotteita. Että missä päin eniten paljas perse paistaa.
Yleistyy. Kerran näin todella laihan naisen makoilemassa narubikineissä jalat haarallaan keskellä puistoa ja voin sanoa, että sämpylän lisäksi pöllönsilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan käydä itse vilkaisemassa tätä spektaakkelia, kun muutenkin olin Taidemuseon ohi tänään kulkemassa. :D Eihän se tyttö siellä mitenkään erityisen peppu pystyssä makoile, onpahan vain tosi timmissä kunnossa. Olisi varmaan pitänyt käydä sanomassa, että hei, tiedätkö miten kuuluisa ahteri sulla on? :D
Itselläni ei olisi itsetuntoa auringonottoon stringeissä tai missään muussakaan asussa, mutta eipä nuo neidon kannikat mua pätkääkään haitanneet. Ei haitanneet myöskään ne siinä portailla päivää paistattelevat kaljamahaiset, paidattomat ukot (tai ne monet muut bikineissään aurinkoa ottavat naiset). Mautonta joo, mutta kuitenkin puistoympäristössä aurinkoisena päivänä mielestäni sen sallitun rajan puolella. Mä voin muutakin katsella kulkiessani. Ei ole lainvastaista täällä, joten suotakoon tämä toiminta asianosaisille--enemmän mua otti päähän edellisessä kämpässä asuessa säkkipillinsoittaja, joka parkkeerasi itsensä joka aamu just mun ikkunan alle ja alkoi ujeltaa menemään. Mutta laillista oli sekin, joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Tulipahan ostettua tosi hyvät kuulosuojaimet.
Sehän ei ole puisto, vaan nurmiläntti taidemuseorakennuksen ympärillä. Kaavassa tai kartassa se ei ole puisto.
Tää palsta ei ikinä petä. :D :D :D Siis siellä joku on niin sisuuntunut jonkun satunnaisen palstailijan stringiahdistuksesta, että on (oletettavasti) ko. peppua näkemättä ja/tai siitä loukkaantumatta tuntunut tarve kaivaa esiin joku Tampereen puistojen asemakaava, jotta nyt vain päästään jostakin inttämään ja vänkäämään? :D Vau!
Musta olisi hienoa saada joku väläys sun elämääsi, jotta näkisin ihan dokumenttimielessä, millaisella millimetripaperilla elät. Huh. Mistä lähdettäisiin edes keskustelemaan? Ensin pitää määritellä puisto, sitten stringit, sitten peppu... Menisitkö vaikka itse välillä voikukkia jostakin kaavan mukaan määritellystä puistosta laskemaan, etkä jaksaisi kiusata ihmisiä täällä? Pliis?
No sä et selvästi ole Tampereelta. Ilman kaavojen etsimistäkin se on selvä ettei se ole puisto vaan nimenomaan pikku nurmipläntti museon ympärillä kerrostalot vieressä.
Aivan väärä paikka ottaa perälle aurinkoa. Ja stringit kuuluu muutenkin vain rannalle ja kotiin.
Olen syntyperäinen tamperelainen, ja olen aina luullut tuota plänttiä puistoksi. Tämän keskustelun myötä ja kaavoja katsomalla minulle vasta valkeni, että eipä se olekaan. Olen kyllä mennyt siitä aina vain bussilla oli, ja bussista tarkasteltuna se näyttää ihan puistolta: nurmikko, isoja puita, kävelytie, ihmisiä vilteillä siinä nurmella makailemassa. Ja toisinaan tämä kuuluisa perse, jonka minäkin siis olen huomannut.
Minua se peffa ei häiritse, mutta muuten kyllä samaa mieltä, voisi leidi hoitaa auringonottonsa jossakin muualla. Onhan meillä uimarantojakin. Tuossa paikassa ottaa aurinkoa pylly paljaana on sama kuin kävelisi pitkin Hämeenkatua pelkät stringit alaosan verhona.
Vierailija kirjoitti:
Yleistyy. Kerran näin todella laihan naisen makoilemassa narubikineissä jalat haarallaan keskellä puistoa ja voin sanoa, että sämpylän lisäksi pöllönsilmä.
Eikö tuollasen ympärille keräänny katsojia? Tuollasen jos näkee niin pakko siinä on päästä lähelle katsomaan ja fantasioimaan.
On kyllä groteski näky. Toisilla vaan ei ole mitään tajua siitä mikä on fiksua käytöstä. Esitellä nyt paljasta persettä julkisesti. Noloa.