Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringeillä auringonotto yleisessä puistossa keskellä Tamperetta (ei rannalla)

Vierailija
02.06.2020 |

Joo. Näin siis tänään naisen täällä Tampereella ihan keskustan viereisessä, suositussa puistossa (ei rannan lähellä) ottamassa auringoa mustissa stringeissä peppu pystyssä. Oli todella kivaa siinä perhepiknikkiä viettää kun perse siellä paistoi. Yleensä mua ei todellakaan kiinnosta muiden pukeutuminen millään tavalla - myöskään rannalla en kiinnittäis huomiota - mutta yleisessä puistossa nyt herranen aika. Oli aikamoinen myötähäpeä, vaikka itsekin olen nuori. Käytän siis kaikkien vihaamia treenihousuja arkena jne. en yleensä ota tällaisiin kantaa - mutta tää men jo niin yli! Vielä se asento, pylly pystyssä... Huh.
Mitäs olette mieltä tällaisesta? OK vaiko mautonta?

Kommentit (567)

Vierailija
61/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin alkaa kyllästyttää tämä ilmapäisten naisten törkeä sekuaalinen käytös, yhtälailla tosiaan näitä perseen levittelijöitä ja vatkaajia pitäisi sakottaa ja laittaa vastuuseen, kuin munien heiluttelijoitakin.

Mikä siinä on että jollekin törkyperseelle jaetaan bisnes finlandista rahaa, mutta jos joku mies vatkaisi itseään ihmisten edessä yhtä kuvottavin liikkein, se saisi sakot, ehkä jopa tuomion.

Miksei törkyämmille anneta rangaistuksia, minä en halua nähdä niiden levittelyjä, eikä sitä pääse pakoon kun tekevät sitä ihan medioissakin ja jokapuolella, mikä niistä tekee parempia kuin namusedät?

Vierailija
62/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.

Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.

Miten niin? En minä ainakaan ole selvinnyt. Minusta on inhottavaa nykyään joutua näkemään toisten paljaita stringiperseitä missä tahansa, kaikkein vähiten julkisella paikalla puistossa. Mikä joitakin naisia vaivaa? Takamus on intiimiä aluetta, se kuuluu peittää vaatteilla muualla kuin kotona tai uimahallissa.

Pakara ei ole sukupuolielin. Miksi seksualisoit sitä?

Älä viitsi esittää tyhmää. Kyseessä on todellakin intiimialue. Minun ei tarvitse sitä seksualisoida, sen tekevät nämä paljastelijat, jotka tasan tarkkaan tietävät, mitä sillä paljastelullaan hakevat.

Ei ole, aivan kuten ei ole rinnatkaan.

Missään kulttuurissa (paitsi jossakin alkuasukkailla Amazonasissa) ei ole tapana kulkea perze tai rinnat paljaana julkisella paikalla. Kyllä sen verran pitää muita kunnioittaa.

Tuo ei ole mitään vapautumista, vaan muille aiheutettua pakkonäyttämistä. Aivan kuin itsensäpaljastelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljastaja. Sairaushan tuokin varmaan on.

Vierailija
64/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.

:D :D :D Ai Suomessa?! Putkaan auringon ottamisesta? No ei todellakaan.

Onneksi.

Kyllä vain, katsopas kun kaupungeissa on sellaiset kuin järjestyssäännöt.

Mutta mene ihan vapaasti kävelemään hämeenkatu päästä päähän stringeissä, katsotaan miten pitkälle pääset.

Tässä puhuttiin auringon ottamisesta, jeesus miten ahdasmielisiä ihmiset voivat olla. Ketään ei stringit häiritse, lukuun ottamatta mielisairauden asteella olevia joka asiasta ahdistuvia ääliöitä. Ei muunkaan laisissa uikkareissa tyypillisesti kävellä Hämeenkatua päästä päähän, nyt juma*lauta järki käteen ja pää pois per*seestä.[/quote

No rouva vatipää on hyvä ja menee hömeenkadulle ITTAMAAN AURINKOA stringeissä, katsotaan kauanko saat ottaa.

Katsopas kun se puistokin on keskeinen osa kaupungin keskustaa, ei mikään hollitupa.

Vierailija
65/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.

Onneksi.

Mutta mene ihan vapaasti kävelemään hämeenkatu päästä päähän stringeissä, katsotaan miten pitkälle pääset.

Tässä puhuttiin auringon ottamisesta, jeesus miten ahdasmielisiä ihmiset voivat olla. Ketään ei stringit häiritse, lukuun ottamatta mielisairauden asteella olevia joka asiasta ahdistuvia ääliöitä. Ei muunkaan laisissa uikkareissa tyypillisesti kävellä Hämeenkatua päästä päähän, nyt juma*lauta järki käteen ja pää pois per*seestä.

No rouva vatipää on hyvä ja menee hömeenkadulle OTTAMAAN AURINKOA stringeissä, katsotaan kauanko saat ottaa.

Katsopas kun se puistokin on keskeinen osa kaupungin keskustaa, ei mikään hollitupa.

Vierailija
66/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän sama juttu kuin 90-luvulla yläosattomat auringonottajat. Pihoilla makoili ties minkälaista lattarintaa ottamassa rajatonta rusketusta nänneilleen. Eikä heillä käynyt yhtään mielessä, että haluavatko muut ihmiset heitä nähdä noin paljaana.

Onneksi on tosi helppoa olla katsomatta sellaista mitä ei halua katsella!

Mutta jos sen on jo nähnyt (pakosti), niin ei sitä näkyä voi aivoista poistaakaan! Eli on pakotettu näkemään jotakin, mitä ei olisi edes halunnut nähdä. Vähän kuin itämainen päänleikkausvideo.

Vierailija
67/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.

Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.

Miten niin? En minä ainakaan ole selvinnyt. Minusta on inhottavaa nykyään joutua näkemään toisten paljaita stringiperseitä missä tahansa, kaikkein vähiten julkisella paikalla puistossa. Mikä joitakin naisia vaivaa? Takamus on intiimiä aluetta, se kuuluu peittää vaatteilla muualla kuin kotona tai uimahallissa.

Älä viitsi esittää tyhmää. Kyseessä on todellakin intiimialue. Minun ei tarvitse sitä seksualisoida, sen tekevät nämä paljastelijat, jotka tasan tarkkaan tietävät, mitä sillä paljastelullaan hakevat.

Ei ole, aivan kuten ei ole rinnatkaan.

Missään kulttuurissa (paitsi jossakin alkuasukkailla Amazonasissa) ei ole tapana kulkea perze tai rinnat paljaana julkisella paikalla. Kyllä sen verran pitää muita kunnioittaa.

Tuo ei ole mitään vapautumista, vaan muille aiheutettua pakkonäyttämistä. Aivan kuin itsensäpaljastelijalla.

Näen tälläkin hetkellä kolme miesporukkaa tuossa naapurissa olevassa puistossa ja sen viereisellä urheilukentällä pelaamassa ja oleilemassa rinnat paljaana. Tämä on aivan päivittäinen näky, joten väitteesi on yksiselitteisesti väärä.

Vierailija
68/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain ja ainoastaan uimarannalla/altaalla voi olla uima-asussa, paidatta ja/tai muuten hyvin vähäpukeisena. Tänä kesänäkin jo olen nähnyt järvellä nuoria naisia, joilla stringibikinit, eikä ne siellä haittaa tai pistä silmään. Mutta puistossa keskellä kaupunkia soisi naisten pitää housut jalassa ja miehet paidan päällä!

Vierailija
69/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin punaiset ja hikiset kaljamahat voivat kävellä ilman paitaa kaupassa, elintarvikkeiden seassa, keskustassa, kahviloissa yms, niin ei todellakaan haittaa yksi pylly puistossa.

Niinpä ja sitä paitsi se naisen pyllyhän on koko maailma.

Vierailija
70/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei lapsia kiinnosta tuollainen kun heille pylly on vain pylly. Aikuiset kehittävät omista komplekseistaan kyllä taitavasti ongelmia.

Vierailija
71/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisiin ketjuihin tulee AINA toiset nostamaan itseään: "Ei MUA vaan haittaa" . Todella ärsyttävää. Jokaisella on omat asiat, joista ärtyy tms., joten ihan turhaa tulla ylemmyydentuntoisena boostaamaan egoa julkisilla itsensä nostoilla.

😆😆 Ei jumalauta. AP tais kyllä kysyä, että onko ok. Sori, en hoksannut, ettö vastauksia toivottiin ainoastaan samaa mieltä olevilta...

Vierailija
72/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, aivan kuten ei ole rinnatkaan.[/

Kyllä on, rinnat paljaana ei kaupungilla pitkälle kävellä, eikä kankut paljaana.

Järjestyslaki velvoittaa peittämään INTIIMIALUEET yleisillä alueilla. Rannat ovat asia erikseen ja niissäkin voi saada huomautuksen, jos se herättää pahennusta.

Vierailija
73/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein tykännyt kun ekana hellepäivänä kaupassa näin monta nuorta tyttöä perskannikat paistaen liian pienissä shortseissa. Ja sitte toppi joka peittää juuri ja juuri rinnat . Samaten joku perheenäiti perheensä kanssa legginssit jalassa, ne näkyi läpi.

Ihmisillä oo enää mitään tyylitajua mitä on sopivaa pukea päälle mihinkin.

Stringit on ok kotipihalla tai ehkä jossain Yyterissä, ei yleisessä puistossa perheiden keskellä.

Vierailija
74/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla on tapana pitää per*se peitettynä ja paita päällä kun ollaan ihmisten ilmoilla. Ei oo vielä nämä muodin viimeiset virtaukset ehtineet tänne junttilaan.

Vierailija
75/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi.

No ihan taatusti en ainakaan putkaan siitä joudu. Joku voi toki soittaa kytille ja ne voi tulla kysymään, onko kaikki ihan kunnossa ja ehkä ystävällisesti opastaa lähimmälle rannalle tai suositella kotiin päin kulkemista. Mutta ei siitä todellakaan putkaan joudu. Paitsi tietysti, jos on tapana ruveta rähjäämään.

Vierailija
76/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse kans katsoin tänään kun kirkon viereisessä puistossa otettiin aurinkoa stringibikineissä. Omassa lähipuistossa myös näitä perskannikat paljaana aurinkoa ottavia heti leikkikentän vieressä.

Vierailija
77/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran muuten sanon tähän väliin ,että seuraava nuorten naisten ikäluokka on pelastettu, nimittäin muodissa alkaa olla uimashortsit naisillakin. Itse oon 14v tytön äiti, just ostettiin sellaiset. Ja tosiaan monella kaverilla on myös. Ehkä nää olis jo oppineet että kaikkea ei tarvitse näyttää?

Vierailija
78/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vaihtanut paikkaa. Ei me voida vaikuttaa siihen mitä muut tekee. Me voimme äänestää jaloilla. Ja poistua tilanteesta.

Vierailija
79/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran muuten sanon tähän väliin ,että seuraava nuorten naisten ikäluokka on pelastettu, nimittäin muodissa alkaa olla uimashortsit naisillakin. Itse oon 14v tytön äiti, just ostettiin sellaiset. Ja tosiaan monella kaverilla on myös. Ehkä nää olis jo oppineet että kaikkea ei tarvitse näyttää?

Hieno kuulla, kunpa niitä alkais käyttää kaikenikäset naiset ja olis tarjolla, semmoset haluisin.

Ei mene miesten vastaavat päälle kun on naisen muodot ja kilot.

keski-ikänen

Vierailija
80/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole mitään. Mutta lihava kaljamöllykkä mies ilman paitaa vasta onkin oksettava näky. Siinä sulle pahasteltavaa. Ja he tunkevat jopa ruokakauppoihin