Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stringeillä auringonotto yleisessä puistossa keskellä Tamperetta (ei rannalla)

Vierailija
02.06.2020 |

Joo. Näin siis tänään naisen täällä Tampereella ihan keskustan viereisessä, suositussa puistossa (ei rannan lähellä) ottamassa auringoa mustissa stringeissä peppu pystyssä. Oli todella kivaa siinä perhepiknikkiä viettää kun perse siellä paistoi. Yleensä mua ei todellakaan kiinnosta muiden pukeutuminen millään tavalla - myöskään rannalla en kiinnittäis huomiota - mutta yleisessä puistossa nyt herranen aika. Oli aikamoinen myötähäpeä, vaikka itsekin olen nuori. Käytän siis kaikkien vihaamia treenihousuja arkena jne. en yleensä ota tällaisiin kantaa - mutta tää men jo niin yli! Vielä se asento, pylly pystyssä... Huh.
Mitäs olette mieltä tällaisesta? OK vaiko mautonta?

Kommentit (567)

Vierailija
41/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mauttomat ihmiset ovat mauttomia. Ei heitä kiinnosta ja taas jos joku sanoo asiasta tai paheksuu, niin kikatellen puhuvat kateudesta. 

En kyllä ole kateellinen siitä että joku esittelee omaa p*rsettään keskellä kaupunkia. En ole niin tyhmä.

Vierailija
42/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonkun stringikammoisen Justiinan trolliketjuja, itse itselleen vastaillen.

Ei ne stringit juuri ketään oikeasti häiritse, päinvastoin. Ahdasmielisiä toki aina joukkoon mahtuu, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Kuka ylipäätään enää ottaa aurinkoa. Melanooma yleistyy. Päivetyksen saa niin helposti purkista.

Mä en saa koska olen allerginen itseruskettaville. Koko kroppa tulee täyteen isoja kutisevia punaisia paiseita.

Vierailija
44/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.

:D :D :D Ai Suomessa?! Putkaan auringon ottamisesta? No ei todellakaan.

Onneksi.

Kyllä vain, katsopas kun kaupungeissa on sellaiset kuin järjestyssäännöt.

Mutta mene ihan vapaasti kävelemään hämeenkatu päästä päähän stringeissä, katsotaan miten pitkälle pääset.

Vierailija
45/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.

Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.

Miten niin? En minä ainakaan ole selvinnyt. Minusta on inhottavaa nykyään joutua näkemään toisten paljaita stringiperseitä missä tahansa, kaikkein vähiten julkisella paikalla puistossa. Mikä joitakin naisia vaivaa? Takamus on intiimiä aluetta, se kuuluu peittää vaatteilla muualla kuin kotona tai uimahallissa.

Pakara ei ole sukupuolielin. Miksi seksualisoit sitä?

Vierailija
46/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.

Ja se on myös seksuaalista häirintää.

Vierailija
47/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mautonta. Kuka ylipäätään enää ottaa aurinkoa. Melanooma yleistyy. Päivetyksen saa niin helposti purkista.

Mutta kuinka turvallisesti? Älkää nyt kuvitelko että Itseruskettavat olisi jotain terveystuotteita, ne on verenkiertoon meneviä myrkkyjä. Yhtä lailla niistä voi tulla ihosyöpä.

Vierailija
48/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.

Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.

Miten niin? En minä ainakaan ole selvinnyt. Minusta on inhottavaa nykyään joutua näkemään toisten paljaita stringiperseitä missä tahansa, kaikkein vähiten julkisella paikalla puistossa. Mikä joitakin naisia vaivaa? Takamus on intiimiä aluetta, se kuuluu peittää vaatteilla muualla kuin kotona tai uimahallissa.

Älä viitsi esittää tyhmää. Kyseessä on todellakin intiimialue. Minun ei tarvitse sitä seksualisoida, sen tekevät nämä paljastelijat, jotka tasan tarkkaan tietävät, mitä sillä paljastelullaan hakevat.

Vierailija
49/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin mielenipahoitin, kun perskannikat näin.

Voisi oikeasti edes miettiä, että missä sitä aurinkoa ottaa. Meidänkin ikkunan alla on maannut monta päivää joku selluista stringipebaa esitellen. Ja kun makaa mahallaan, on ilman yläosaa.

Ja kyseessä on taloyhtiön pikkuinen ruohopläntti - kaikkien ikkunoiden alla. Siitä kulkee ohi vielä kävelytie, jossa ihmiset kyyläävät häntä ihmeissään, kun kulkevat ohi. Menisi ihan jonnekin syrjäisemmälle paikalle, silmiä särkee.

Vierailija
50/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle torvelle voi kyllä käydä sanomassakin. Joku voi oikeasti olla niin typerä, ettei ole kuullutkaan rikoslain 17 luvun 21 pykälästä. "Asusi ei ole sopiva kaupungin yleiseen puistoon, voitko laittaa asiallisen vaatetuksen yllesi."

Jos ei laita, niin sitten voi soittaa poliisit.

Vierailija
51/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kahlitsemassa naisten seksuaalisuutta ja itsemääräämisoikeutta? Eiköhän nuo mielipiteet kannata jättää sinne 50-luvulle?

Vierailija
52/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin soittanut poliisin, olisivat käyneet komentamassa vaatetta päälle.

Ei kaupungeissa saa käyttäytyä miten itseä huvittaa.

Kaikenmaailman twerkkipossujen takia nuoret naiset (siis vain  ilmapäiset) tuntuvat kuvittelevan että saavat kulkea vaikka vulva paljaana, koska heillä on oikeus. Kukaan ei saisi sitä katsoa, saati asiasta häiriintyä, mutta heidän pitää saada käyttäytyä miten sikamaisesti haluavat. 

Vierailija
53/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika alkaa langettaa tuomioita naisillekin näistä. Ei voi olla niin, että itsensäpaljastelu on rikos vain miehen tekemänä.

Vierailija
54/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi esittää tyhmää. Kyseessä on todellakin intiimialue. Minun ei tarvitse sitä seksualisoida, sen tekevät nämä paljastelijat, jotka tasan tarkkaan tietävät, mitä sillä paljastelullaan hakevat.

Ei ole, aivan kuten ei ole rinnatkaan.

Vierailija
55/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ok, jos lapsesi miespuolinen opettaja tulisi kouluun pelkät stringit alaosana? Vai olisiko asiatonta ja jopa seksuaalista häirintää?

Vierailija
56/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika alkaa langettaa tuomioita naisillekin näistä. Ei voi olla niin, että itsensäpaljastelu on rikos vain miehen tekemänä.

Juuri näin. Meinasin itse kirjottaa saman, mutta en jaksanut kuunnella taas mieheksi haukkumista, olen nainen ja vieläpä vanhanliiton feministi jos mitataan ajattelulta, mihinkään kerhoon en kuulu.

Vierailija
57/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin soittanut poliisit. Tietääkseni tuohan on itsensä paljastelua yleisellä paikalla. Missä vielä voi olla pieniä lapsiakin!

Vierailija
58/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama juttu kuin 90-luvulla yläosattomat auringonottajat. Pihoilla makoili ties minkälaista lattarintaa ottamassa rajatonta rusketusta nänneilleen. Eikä heillä käynyt yhtään mielessä, että haluavatko muut ihmiset heitä nähdä noin paljaana.

Vierailija
59/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinusta ok, jos lapsesi miespuolinen opettaja tulisi kouluun pelkät stringit alaosana? Vai olisiko asiatonta ja jopa seksuaalista häirintää?

Minusta olisi ok jos pysyttäisiin keskustelun aiheessa eikä keksittäisi jotain villejä mammapalstafantasioita chapseissa kulkevista opettajista.

Vierailija
60/567 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän sama juttu kuin 90-luvulla yläosattomat auringonottajat. Pihoilla makoili ties minkälaista lattarintaa ottamassa rajatonta rusketusta nänneilleen. Eikä heillä käynyt yhtään mielessä, että haluavatko muut ihmiset heitä nähdä noin paljaana.

Onneksi on tosi helppoa olla katsomatta sellaista mitä ei halua katsella!