Stringeillä auringonotto yleisessä puistossa keskellä Tamperetta (ei rannalla)
Joo. Näin siis tänään naisen täällä Tampereella ihan keskustan viereisessä, suositussa puistossa (ei rannan lähellä) ottamassa auringoa mustissa stringeissä peppu pystyssä. Oli todella kivaa siinä perhepiknikkiä viettää kun perse siellä paistoi. Yleensä mua ei todellakaan kiinnosta muiden pukeutuminen millään tavalla - myöskään rannalla en kiinnittäis huomiota - mutta yleisessä puistossa nyt herranen aika. Oli aikamoinen myötähäpeä, vaikka itsekin olen nuori. Käytän siis kaikkien vihaamia treenihousuja arkena jne. en yleensä ota tällaisiin kantaa - mutta tää men jo niin yli! Vielä se asento, pylly pystyssä... Huh.
Mitäs olette mieltä tällaisesta? OK vaiko mautonta?
Kommentit (567)
Jos aikoo elää yhteiskunnassa, sillon pitää myös noudattaa sääntöjä ja hyviä käytöstapoja.
Perseen esittely julkisella paikalla ei kuulu yhteiskuntaan sen enempää kuin namusedät.
Vierailija kirjoitti:
Mautonta. Kuka ylipäätään enää ottaa aurinkoa. Melanooma yleistyy. Päivetyksen saa niin helposti purkista.
D-vitamiinia
Vierailija kirjoitti:
Jos aikoo elää yhteiskunnassa, sillon pitää myös noudattaa sääntöjä ja hyviä käytöstapoja.
Perseen esittely julkisella paikalla ei kuulu yhteiskuntaan sen enempää kuin namusedät.
Siinä meillä varsinainen yhteiskunnan tukipylväs.
Hahah, ehkä ei sopivaa, mutta en minä olisi häiriintynyt. Lapset tuskin edes huomaa ja jos huomaa, niin asiahan on helppo kuitata kertomalla heille , että jokainen saa pukeutua just niin, kun itse haluaa. Luulen, että miestäkään ei kovasti haitannut, vai juuri siitäkö se paheksunta johtuukin? :D Minua ei olisi yksi pylly haitannut tippaakaan. Jos en olisi halunnut persettä katsella, niin olisin vaihtanut istumaan niin päin, että olisin ollut selin tuohon naiseen päin.
No, mutta mieti asiaa näin: jos sun päiväsi suurin epäkohta oli yksi paljas perse puistossa, niin asiat on aika hyvällä mallilla!
Vierailija kirjoitti:
Mautonta. Eiköhän toi ole siveetöntä käytöstä, josta voidaan sakottaa tai viedä putkaan.
:D :D :D Ai Suomessa?! Putkaan auringon ottamisesta? No ei todellakaan.
Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mielenipahoitin, kun perskannikat näin.
(Lähes) paljas p*rse nyt vaan ei kuulu joka paikkaan.
Rannat on sitä varten että ollaan bikineissä.
Asun Espanjassa ja ei yhtään haittaa stringit tai yläosattomatkaan rannalla mutta todella tökeröä se olisi puistossa.
Olisin varmaankin sanonut ettö anteeksi me koitetaan tässä syödä lasten kanssa niin pystyisitkö sen aikaa pitämään housut jalassa.
Onkohan tää se sama tyyppi mikä oli viime kesänäkin siinä taidepuiston vieressä. Ei siinä mitään et on sttingeissä, mutta se asento oli vielä sellainen pysty. Ei siis nelinkontin mut sillain et reisistä tisseihin kaikki tavara toosaa myöden oli kohti taivasta.
Minua jäi lähinnä se asento vaivaamaan ettäkä oliko nelinkontin pystyssä vai miten se siellä pyllisteli.
Duecorso kirjoitti:
Hahah, ehkä ei sopivaa, mutta en minä olisi häiriintynyt. Lapset tuskin edes huomaa ja jos huomaa, niin asiahan on helppo kuitata kertomalla heille , että jokainen saa pukeutua just niin, kun itse haluaa. Luulen, että miestäkään ei kovasti haitannut, vai juuri siitäkö se paheksunta johtuukin? :D Minua ei olisi yksi pylly haitannut tippaakaan. Jos en olisi halunnut persettä katsella, niin olisin vaihtanut istumaan niin päin, että olisin ollut selin tuohon naiseen päin.
No, mutta mieti asiaa näin: jos sun päiväsi suurin epäkohta oli yksi paljas perse puistossa, niin asiat on aika hyvällä mallilla!
Ei ollut päiväni suurin epäkohta, mautonta vaan mielestäni, Mieheni voi katsoa miun stringipyllyä kotona ihan tarpeeksi - tai jos haluaa niin myös muiden, mutta minua ei kauheasti puistossa kiinnostaisi paljasta pyllyä _pystyssä_ kiinnostaisi katsella - kuten ei esiteini-ikäistä picnic-seuralaistakaan, jolle tilanne oli ehkä ikävin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä näin ruokakaupassa muijan jossa oli semmoiset läpinäkyvät mesh-housut ja stringibody alla. Tuli vähän ällöttävä olo, että paljas pylly menee siellä ruokahyllyjen välissä.
En myöskään tajua noita puistostringiperseitä (ihana sana :D). Käytän itsekin alkkareina stringejä mutta en ikinä menisi esittelemään itseäni julkisille paikoille niissä. Kaverini taas on ihan eri mieltä, hän käyttää stringibiksuja, sanoi syyksi, ettei halua rusketusraitoja pakaroihinsa. Ok, mitähän ne haittaa siellä :DD
Joo sama, käytän kyllä stringejä itsekin - alusvaatteina. Rannalla nyt jotenkin vielä ymmärrän, jos on paljastavampaa - tosin en itse kehtaisi siellä lapsien seassa mennä stringit päällä, vaikka eivät miun bikinit maailman peittävimmätkään ole; eivät nyt sentään stringit. :D Ja vielä puistossa yöh..
AP
Mun lapseni olivat eilen rannalla yhtä aikaa parin stringiteinin kanssa ja voin kertoa, ettei lapsia olisi vähempää voinut kiinnostaa toisten uimahousujen koko.
Oikeasti nuoret nyt, älkää alkako uuspuritanisteiksi ja tehkö ongelmia turhasta.
T. 29
Niin, rannalla. Ap puhui puistosta.
No ei niitä stringejä soisi suomalaisilla uimarannoillakaan näkevän, jotain rajaa pitäs olla. Se mikä sopii johonkin Brasiliaan, ei sovi tänne.
Naku-uintikin on viatonta ja asiallista kuin vertaa niihin vaossa kyntäviin naruihin, ne ovat törkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä näin ruokakaupassa muijan jossa oli semmoiset läpinäkyvät mesh-housut ja stringibody alla. Tuli vähän ällöttävä olo, että paljas pylly menee siellä ruokahyllyjen välissä.
En myöskään tajua noita puistostringiperseitä (ihana sana :D). Käytän itsekin alkkareina stringejä mutta en ikinä menisi esittelemään itseäni julkisille paikoille niissä. Kaverini taas on ihan eri mieltä, hän käyttää stringibiksuja, sanoi syyksi, ettei halua rusketusraitoja pakaroihinsa. Ok, mitähän ne haittaa siellä :DD
Joo sama, käytän kyllä stringejä itsekin - alusvaatteina. Rannalla nyt jotenkin vielä ymmärrän, jos on paljastavampaa - tosin en itse kehtaisi siellä lapsien seassa mennä stringit päällä, vaikka eivät miun bikinit maailman peittävimmätkään ole; eivät nyt sentään stringit. :D Ja vielä puistossa yöh..
AP
Mun lapseni olivat eilen rannalla yhtä aikaa parin stringiteinin kanssa ja voin kertoa, ettei lapsia olisi vähempää voinut kiinnostaa toisten uimahousujen koko.
Oikeasti nuoret nyt, älkää alkako uuspuritanisteiksi ja tehkö ongelmia turhasta.
T. 29
Puhuinkin yleisestä puistosta keskellä kaupunkia, en rannasta. Lisäksi mukana oli (ei oma, perheenjäsen silti) esiteini-ikäinen poika, jolle tilanne oli ehkä hämmentävin & ikävin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Duecorso kirjoitti:
No, mutta mieti asiaa näin: jos sun päiväsi suurin epäkohta oli yksi paljas perse puistossa, niin asiat on aika hyvällä mallilla!Ei ollut päiväni suurin epäkohta, mautonta vaan mielestäni, Mieheni voi katsoa miun stringipyllyä kotona ihan tarpeeksi - tai jos haluaa niin myös muiden, mutta minua ei kauheasti puistossa kiinnostaisi paljasta pyllyä _pystyssä_ kiinnostaisi katsella - kuten ei esiteini-ikäistä picnic-seuralaistakaan, jolle tilanne oli ehkä ikävin.
AP
Okei. Sittenhän te varmaan esiteinin kanssa istuitte selin tähän pyllistelijään, eikö vaan? Tai niin minä olisin tehnyt, jos olisin kokenut hänet häiritsevänä. En vieläkään pitäisi kovin vakavana juttuna. Sinun mielestä mautonta, minun mielestä yhdentekevää, jonkun kolmannen mielestä mukavaa. Niin se vaan menee. Harmi vaan, jos pilasi teidän piknik-hetken. Ensi kerralla kääntykää selin, tai jos se ei ole mahdollista, niin käy kohteliaasti kysymässä, viitsisikö hän siirtyä hiukan etäämmälle tai peittää pyllynsä eväshetkenne ajaksi. Varmaan ymmärtäisi, jos ystävällisesti selittäisi esiteinin nolostelun.
Minusta on kyllä vanhimmiten tullut niin kamala vaihdevuositantta, että olisin sanonut että älä levittele niitä ulostebakteereitasi meidän eväsleiville, peitä perseedi tai mene muualle.
Mikä ihmeen uikkaripaikka on kaupunginpuisto?
Tälläisiin ketjuihin tulee AINA toiset nostamaan itseään: "Ei MUA vaan haittaa" . Todella ärsyttävää. Jokaisella on omat asiat, joista ärtyy tms., joten ihan turhaa tulla ylemmyydentuntoisena boostaamaan egoa julkisilla itsensä nostoilla.
No onhan toi nyt jossain puistossa ihan totaalisen junttia.
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-ikäisenä täytyy ihmetellä kuinka nuoret jaksavat kaikesta järkyttyäkin.
Muodit tulevat ja menevät, tämä on ainakin jo toinen muistamani stringimuoti. Ihan hyvin me vanhemmatkin polvet olemme selvinneet kannikoiden vilahtelusta. Ei se niin vakavaa ole, kyllä te nykyisetkin nuoret selviätte.
Miten niin? En minä ainakaan ole selvinnyt. Minusta on inhottavaa nykyään joutua näkemään toisten paljaita stringiperseitä missä tahansa, kaikkein vähiten julkisella paikalla puistossa. Mikä joitakin naisia vaivaa? Takamus on intiimiä aluetta, se kuuluu peittää vaatteilla muualla kuin kotona tai uimahallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseen esittely julkisella paikalla ei kuulu yhteiskuntaan sen enempää kuin namusedät.Siinä meillä varsinainen yhteiskunnan tukipylväs.
No mikäs siellä on, viidakon ykä?
Duecorso kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei kadulla saa kävellä bikineissä eikä paidatta, tuskin siis tollanen keskikaupungilla olevassa puistossa perseilykään on sen sallitumpaa.
Yleisellä paikalla ei tarvitse katsoa kenenkään paljasta persausta tai alusvaatteita, jos ei halua. Nolompaa se on paljastelijalle on.