Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkein oikeus: Seksin ehdottaminen ilman intiimiä kosketusta ei ole ahdistelua

Vierailija
29.05.2020 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006522958.html?ref=rss

Kaverin eno ehdotti lykkimistä ja piti ranteesta kiinni. Ei ole seksuaalista ahdistelua. Selvä.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos tuo ei ole rikos se on sallittua? Miehet voivat tarttua ranteesta naisia ja ehdotella seksiä. Mulla on oikeus koskemattomuuteen. Ei kellään ole oikeutta tarttua mun ranteeseen ja ehdotella härskejä, jos en sitä halua.

Minulle sattunut esim. tälläinen tapaus:

Olen baaritiskillä kaveri kanssa. Väliimme tupsahtaa humalainen setämies, laittaa kädet harteillemme ja kysyy lähdemmekö hänen luokseen kolmenkimppaan. Kiemurtelemme pois miehen otteesta naureskellen ja toivotamme hyvät illan jatkot.

Mutta jos tuo hs:n tapaus olisi rikos niin silloin myös tämä minun tapaukseni olisi ollut. Itse en kyllä niin kokenut mutta noilla spekseillä rikosnimike olisi täyttynyt.

Eivät kaikki ilmoita raisk auksestakaan.

Baariehdottelusta raiskaukseen suht pitkä matka.

Vai oletko tosiaan tätä metoo-porukkaa jonka mielestä pidempi katse on jo häirintää?

Tässä ollaan edetty jo katsetta pitemmälle kun tartutaan kiinni ja ehdotellaan. Katseet pitää kestää matkan päästä, mutta toiseen ei saa tarttua kiinni.

Kyllä, katseet pitäisikin kestää. Kun metoo alkoi niin täällä oli porukkaa kertomassa kuinka taksikuskin katse peilistä oli seksuaalista häirintää.

Mutta tuossa kertomuksessani oli myös mies, joka tarttui kiinni ja ehdotteli. Siltikään se ei omasta mielestäni rikos-nimikettä täyttäisi.

Jos katse on seksuaalista häirintää, niin ihan yhtä laillahan nuo metoo-naiset häiritsevät muita koko ajan seksuaalisesti. Tuskin hekään sokkona kävelevät ympäriinsä. Kaikki vankilaan vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla