Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri koittaa kannustaa/yrittää pakottaa hoitoalalle, vaikka terveydentilani ei salli

Vierailija
21.05.2020 |

En ole varmaan ensimmäinen tai viimeinen, jota yritetään kannustaa alalle. Kiinnostaisi kyllä, mutta minulla on keskivaikea ihottuma ja muita allergioita, joiden takia kärsisin varmasti pahemmin. Esim. tiettyjen pesuaineiden käyttö ja haju aiheuttanut aina oireita, samoin suojakäsineiden käyttö. Talvisin varsinkin ihon hoitaminen on yhtä helvettiä... Silti vängätään että mitä jos kokeilisin... Eikös lääkärin lausunnolla voi vakuuttaa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskoja paskoja olette. Kukaan usko sun selityksiä. Et vaan jaksa oikeisiin töihin vaan haluat istua kotona tietokoneella. LAISKA LAISKA LAISKA PASKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on hyvä lähihoitaja? Opiskelu ei tuota ongelmia mutta omat sosiaaliset taidot on huonot.

Vierailija
64/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on selkävika niin ei tarvitse kouluttautua hoitoalalle.

Vierailija
65/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kouluttaudu hoitoalalle! Palkkaus huono verraten työn vaativuuteen ja naisvaltainen ala eli työilmapiiri yleensä todella huono!

Vierailija
66/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähihoitajana vanhuspuolella ja mulla on käsien ihon kanssa ongelmia. Vinyylihanskoja en voi käyttää koska heti alkaa kutista kädet, onneksi saan käyttää nitriilihanskoja. Viime syksynä tilanne meni kuitenkin siihen, että kädet aukesi lopulta niin pahoin, että pelkkä käsien peseminen oli tuskaa. Olin muutaman päivän sairauslomalla ja lääkäriltä lappu, että en saa käyttää hanskoja. Tein sitten toimistotöitä pari viikkoa, että sain kädet kuntoon. Aina välillä yrittää iho mennä huonoon kuntoon, mutta olen saanut pidettyä kurissa kortisonirasvalla ja carbalan-rasvalla.

Mä käytän kotonakin hanskoja kun pitää esim. kuoria juureksia. Peruna on pahin. Jos kuorii raakoja perunoita ilman hanskoja, niin se kutina on aivan kamalaa vaikka olisi iho ehjä.

Vierailija
67/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin v.2012 te-toimiston uhkaillessa karenssilla, hakemaan lähihoitajakouluun. Vihasin koulua ja vihaan työtä lähihoitajana. Ei mitään motivaatiota, inhoan vanhushoitoa.

Mä en mennyt työkkärin lähettämänä, enkä sanoisi, että inhoan, mutta ei kiitos kuitenkin. Tiedän mitä kannattaa myös työkkärille tai lääkärille sanoa. Ei kuitenkaan mt juttuja. (Enpäs nyt tänne levittele, että mitä kannattaa, eikä ole edes valhe juttuja) Pikku ihottumat ei sitten ap kelpaa siihen, että ei sovellu, ellei ole jotain pesuaineallergiaa, hanska allergiaa.

Vierailija
68/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenssiin vaan laiska paska ap.

Vierailija
69/69 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan, kun vielä sairaanhoito-opistoon oli haastattelutkin , oli myös terveystarkastukset , joissa käänneltiin käsiä ja katsottiin ihon kunto ihan kunnolla.