8 astetta lämmintä ja joku eukko viuhtoo menemään makuupussitakissa
Kommentit (85)
Aamulla oli lämpötila Helsingissä nollassa. Nyt näyttää olevan neljä astetta. Lisäksi kostea sää tekee ilmasta kolean.
Mikä on sinun ongelmasi? Viuhtojan varmaan matala lämpö tai keho ei lämpene.
Jotakin taitaa ihan tosissaan häiritä nuo takit. Osta itsekin sellainen ja koe sen ihana pehmeys niin ei kutittele peräpäätä enää.
Itse olin ulkona pitkässä toppatakissa. Aamulla on vielä lämpötila nollassa. En mä nyt palellakaan halua. Pidä huoli omista asioista.
Maksoin Joutsenen makuupussitakista 750 e. En merkin takia, vaan koska sen on niin ihanan lämmin ja pehmeä. Minulla on aina kylmä, joten voisin käyttää sitä aina, myös sisällä.
Olen oikeasti harkinnut, että ostan 2 mahdollisimman paksua untuvapeittoa, ja sitten ompelen ne yhteen niin että jää aukot päälle ja käsille ja alareuna auki, ja sitten kuljen kotona koko talvikauden peittopussissani.
En ole vieläkään saanut vastausta siihen mikä on makuupussitakki. Joten minkälainen se on, takki joka on tehty makuupussista?
Kyselee tietämätön
Hanki itsellesi nyt se takki niin loppuu tuo vouhotus. Ne on hyvissä alennuksissa näin keväällä.
Koomisen näköisiä nuo ylipainoiset suomimammat makuupussitakeissaan :D
Italiassa ei vastaaviin törmää koskaan, tai jos törmää niin suomimamma takuulla kyseessä :D :D
Pointtisi? Luuletko että hänen pitäisi pukeutua perseryppyleggingseihin sua varten vai?
Laita itse perseryppyleggarit päälle ja jätä naiset rauhaan.
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Tiesitkö, että naiset palelee keskimäärin herkemmin kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ei vastaaviin törmää koskaan, tai jos törmää niin suomimamma takuulla kyseessä :D :D
Italiassa varmaan kohdellaan naisia aika paljon kivammin, eikä haukuta ja häiritä.
Se on seksikästä kun naapurin pyöreänpuoleinen hottis yh-nainen menee pitkässä toppatakissaan. Vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa varmaan kohdellaan naisia aika paljon kivammin, eikä haukuta ja häiritä.
Joo, ja Italiassa harvemmin on yli 20 asteen pakkasia viikkotolkulla.
Itse uskon palelevani juuri siksi, että olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kohdellaan paremmin kun ovat sen ansainneet, ovat niin tyylikkäitä toisin kuin taapertavat suomimammat täällä :D :D
Makuupussitakki, :D Tätä en ollut vielä kuullutkaan, mutta arvaan minkälaista pukinetta sillä tarkoitetaan. Hölmön näköisiä takkeja...
Eikö ap:tä oikeasti huoleta oma mielenterveytensä? Ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Se on seksikästä kun naapurin pyöreänpuoleinen hottis yh-nainen menee pitkässä toppatakissaan. Vaimomatskua.
Oletko persuinkkeli?
Niin?