Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
81/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko konservatiivinen? Kannatatko perinteisiä sukupuolirooleja? Vastustatko seksuaalivähemmistöjä?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, niin voi olla vaikeuksia löytää naista.

En mä ole kiinnostunut politiikasta joten en osaa sanoa noihin oikein mitään.

ap

Eihän tuossa kysytty poliittisesta kannasta mitään vaan asenteista.

No ei mulla ole mitään erityisiä asenteita noihin, pidän vaan omista asioista huolen.

ap

Onko sinulla mitään mielipidettä mistään asiasta?

Vierailija
82/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

Tavallinen mies kyllä kiinnostaa, yllä kuvattu tyyppi ei.

En minä ketään syytä, mutta ihmettelen vaan että eikö tavallinen mies kelpaa.

Kuten sanottu: meillä palstanaisilla on ihan varmasti jokaisella kotonaan ihan tavallinen mies.

Oikeastiko ajattelet, että täällä palstailee naisia, joiden puolisot ovat axleja tai leukalentäjiä?

Mitäs ne sellaiset axelit ja leukalentäjät on? Ajattelin vaan että kun olen kuitenkin ihan tavallinen mies, niin luulisi että jollekin naiselle ainakin kelpaisin.

ap

No kerro niistä parista-kolmesta viime kerrasta, kun tutustuit johonkin naiseen, josta olit kiinnostunut tai jo varovasti ihastunut, etkä kelvannut tavallisuutesi takia.

Kyllä mä kävin joskus muutaman kerran baarissa, mutta en ole hyvä iskemään naisia kun ole sellainen sanavalmis naisten naurattaja enkä siellä lähtenyt silleen iskemään ketään. Eikä kukaan nainen tullut juttelemaan.

Ei pidä jäädä odottelemaan, että joku tulisi juttelemaan. Pitää itse mennä juttelemaan niitä näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Vierailija
84/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tavallinen mies ole mies, jolla ei ole lainkaan sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
85/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.

Mikä estää sinua ryhtymästä jännäksi, jos noin luulet? Etkö muka ole riittävän tyhmä mulqqu?

Vierailija
86/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?

Vierailija
87/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole kenenkään kaveri, et käy missään, tee mitään, harrasta mitään tai ole mitään mieltä mistään. 

Mistä nainen edes voisi kiinnostua sinussa?

Vierailija
88/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta tavallinen mies ole mies, jolla ei ole lainkaan sosiaalisia kontakteja.

Tai lojuu kotona tekemättä mitään. Ei olekaan, vaan tämä on syrjäytyneen miehen prototyyppi.

Minä kaipaan miehestä mm. älykästä juttuseuraa, mutta tämä ei ole edes mitään mieltä mistään 😂

Vierailija
89/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Vierailija
90/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?

Vuosien varrella tullut huomattua ettei palstalla käyville miehille tarvitse olla isompaa sytykettä. ”Kuhan nyt joku ois” ,mutta kun vastakkaiselle sukupuolelle ei riitä ihan kiva. Tämän takia tästä väännetään..

Vierailija
91/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Vierailija
92/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maa on täynnä tavallisia naisia jotka ovat perustaneet perheen aivan tavallisten suomalaismiesten kanssa. En ymmärrä tätä miesten itkua ettei muka tavallinen mies kelpaa. Se on sitten eri asia onko tavallista ettei ole ystäviä, harrastuksia jne.

Vierailija
93/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
94/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan vaan seurustella" - tarkoittaako tämä että haluat vain seksiä, vai että oikeasti haluaisit lähteä yhdessä kävelylle, elokuviin, anoppilaan, festareille, kalastamaan, road tripille, kirjastoon, jne... Eli todellisuudessa viettää aikaa tämän naisen kanssa? Tutustua, jutella, tehdä asioita yhdessä?

Jos sinulla ei oikein ole mistään mitään mielipidettä, mistä keskustelisit tyttöystäväsi kanssa? Mitä ruokaa laitetaan tänään, lämmitetäänkö sauna? Vai päivän uutisaiheista, tuttujen kuulumisista, omista tunteistasi, haaveistasi ja ajatuksistasi?

Vierailija
95/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko konservatiivinen? Kannatatko perinteisiä sukupuolirooleja? Vastustatko seksuaalivähemmistöjä?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, niin voi olla vaikeuksia löytää naista.

En mä ole kiinnostunut politiikasta joten en osaa sanoa noihin oikein mitään.

ap

Eihän tuossa kysytty poliittisesta kannasta mitään vaan asenteista.

No ei mulla ole mitään erityisiä asenteita noihin, pidän vaan omista asioista huolen.

ap

Onko sinulla mitään mielipidettä mistään asiasta?

No on mulla tietysti jotain mielipiteitä, mutta en toitottele niitä.

Vierailija
96/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä ihan provo on.

Ei, minulle ei "kelpaa" joku. Sen sijaan saatan ihastua hyvinkin erilaisiin miehiin. Kun ihastun, saatan alkaa suhteen, JOS mieskin on ihastunut minuun.

Jos mies sen sijaan vain TYYTYY, ja minä KELPAAN hänelle, ei ei ei ei ei.

n50+

No voisitko sitten ihastua tällaiseen tavalliseen mieheen?

No öö, eihän ihminen itse päätä, kehen ihastuu. :D Joten saattaisin ihastua, saattaisin olla ihastumatta.

Jos olet älykäs ja huumorintajuinen ja sinulla on lämmin katse tai kiva hymy, kyllähän se mahdollista olisi.

En vain tiedä, mikä mielestäsi on tavallinen mies, ja mitä sitten ovat ne epätavalliset? Meinaatko, että naiset ihastuu epätavallisiin?

Koitapa nettideittipalstoja, jos et tapaa naisia IRL. n50+

Vierailija
97/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Olisko elämässäsi jotain naispuolista ystävää jota voisit pyytää käymään profiilisi läpi. Luulen nimittäin myös että vika on siinä, ei niinkään sinussa jos nuo ylempänä antamasi tiedot pitävät paikkaansa. Minulla on lapsiudenystävissä miehiä jotka ovat pyytäneet katsomaan profiiliaan ja olimme täysin erimieltä esimerkiksi siitä mikä kuva kannattaa laittaa ns. aloituskuvaksi ja monesti myös ne miesten kuvat joita itse pitivät parhaina ostoksia, olisi minusta voinut kokonaan poistaa ja ottaa paremmat tilalle.

Vierailija
98/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.

Vierailija
99/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nimenomaan sellainen "tavallinen mies" olisi ihan ykkösvalinta. Näkisin itse "tavallisen" tarkoittavan sitä, että ei tarvitse olla mikään extreme-urheilija tai kuntosalin kingi, työnarkomaani korkeakoulutettu uraohjus tai mitenkään erikoisemman näköinen. Ei tavallinen tarkoita että olisi mitenkään huono.

Tavallinen mies, joka viihtyisi kotona, tykkäisi puuhailla arjen kotoisia asioita perheen kanssa, viettää aikaa yhdessä ja niin edelleen. Unelmamieheni olisi sellainen ystävällinen ja hyväntuulinen ihminen, joka lähtisi polkupyörillä luontoretkelle, grillailisi tai viettäisi aikaa mukavia jutellen vaikkapa sisarusten tai ystäväpiirin perheiden kanssa, kävisi mielellään tekemässä mummolle saunapuita, jonka kanssa voisi soitella vaikka kitaraa yhdessä ja käydä lenkillä, laittaa ruokaa, remontoida omakotitaloa, käydä kalastelemassa tai marjassa, istua katsomassa auringonlaskua, viettää romanttisia hetkiä. Joskus matkustella, käytiinpä sitten Lapissa tai Italiassa ja vaikka ei olisikaan mikään äärimmäisen kulturelli, niin kuitenkin vähintään voisi mielellään käydä joskus kanssani vaikka taidemuseossa tai konsertissa. Mies, joka haluaisi perustaa perheen ja kasvattaa lapset aktiivisesti yhdessä. Mielelläni tiskaisin vähän enemmän, jos ei tarvitsisi vaihtaa autoon itse talvirenkaita. Tahtoisin kumppanin, jonka kanssa voisi elää juuri sitä tavallista onnellista hyvää elämää.

Olen 40v ja ystävilläni on suurin piirtein tällaisia miehiä. Kunnollisia, mukavia, hauskoja, kaikin puolin mainioita tavallisia miehiä, ammatista, ulkonäöstä ja varallisuudesta huolimatta. Yhdistävä tekijä on se, että heillä on halu viettää aikaa ja elää elämää puolisonsa kanssa. Sellaisen tahtoisin itsekin, mutta eipä ole onnistanut.

Nykyään vapaista oman ikäluokan miehistä useimmat ovat varattuja, ne vapaat tahtovat nuoremman kumppanin ja elämän ilman lapsia, tai ovat entisen elämänsä runtelemia ja kaikkiin naisiin pettyneitä eivätkä tahdo sitoutua. Itse taas en eläkeikäisistä ole kiinnostunut, vaikka heille olisin vielä "se nuorempi", vaan toivoisin että ikähaitari osuisi edes kymmenen vuotta suuntaansa omasta iästäni.

AP, jos löytäisit kumppanin, oletko ajatellut millaista elämäsi olisi hänen kanssaan? Mitkä asiat muuttuisivat? Näissä keskustelupalstan viesteissä nousee usein esiin se kuvitelma, että "kun olisi nainen, olisi seksiä". Mutta vaikka se on tärkeä osa elämää, niin elämä on paljon muutakin, ja naiset yleensä kaipaavat enemmän kuin sellaista suhdetta.

Luin oman viestini ja huomasin kirjoitusvirheen. ;) Siis nykyään oman ikäluokan miehistä useimmat ovat varattuja, piti sanomani. Aika vaikea olla yhtä aikaa vapaa ja varattu. ;)

Vierailija
100/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän