Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
61/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä ihan provo on.

Ei, minulle ei "kelpaa" joku. Sen sijaan saatan ihastua hyvinkin erilaisiin miehiin. Kun ihastun, saatan alkaa suhteen, JOS mieskin on ihastunut minuun.

Jos mies sen sijaan vain TYYTYY, ja minä KELPAAN hänelle, ei ei ei ei ei.

n50+

Vierailija
62/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Teoriassa, ei käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihastunut "ihan tavalliseen" mieheen. Mitä sekin nyt tarkoittaa. Silti hän tuntuu olevan kuin kuu taivaalta minulle, koska itse koen olevani ihan friikki. 

Ei kai se muuta vaadi, kuin sitä kemiaa. Siinä en ole vain koskaan onnistunut.

Mullakaan ei kai sitten ole koskaan sitä kemiaa naisten kanssa, vaikka joskus johonkin olin vähän ihastunutkin.

ap

Mitä teit ottaaksesi selvää voisiko teillä olla kemiaa?

Vierailija
64/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mun tuttuni on pariutunut ihan tavallisen miehen kanssa.

Kerroppa lisää minkälainen on tavallinen. Monesti kun ne tavalliset onkin jotain ihan muuta.

Olen eri, mutta naimisissa tavallisen miehen kanssa. Mies on käynyt ammattikoulun, on pienipalkkaisessa duunariammatissa, tykkää työstään, harrastaa kalastamista, on seurallinen (nytkin lörpöttelee puhelimessa), ristiverinen, harmaasilmäinen, ruumiinrakenne muuttunut hoikasta ylipainoiseksi, huumorintajuinen, laiska tekemään kotitöitä, ei hylkää vaikeuksien tullen, pitää huolen perheestään, käy auttamassa äitiään. Miinuksena aikaa viepä harrastus, jolloin miestä ei kesäisin juuri kotona näy ja yhteen aikaan liian railakas juhliminen kavereiden kanssa. Onko tavallinen vai ei?

Vierailija
65/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Vierailija
66/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn aika paljon samaistumaan aloittajaan. On mulla joitain kavereita/ystäviä mutta en jaksa pitää oikeen keneenkään yhteyttä. Joskus kännissä soittelen mitä kuu luu? Naisia olen jollakin ihmeen tavalla saanut muutaman. Nyt olen taas sinkku ja siihen syy löytyy peilistä.

En jaksa tyhjää paas... kaa. En myöskään osaa teeskennellä. Olen aivan liian rehellinen ja suora puheissani. Ymmärrän hyvin ettei tämmöistä kestä. Siksi viihdynkin aika hyvin yksin. Joskus kuitenkin haluttaisi olla jonkun kanssa. Vaikka vaan siksi että aamuyön pahimpina tunteina joku pitäisi vähän kiinni.

Huoh elämä on ja kukaan ei luvannut että se olisi helppoa. Kerran kyllä huijattiin tosi pahasti. Luulin löytäneeni helpon naisen. Sillä tuntui olevan halujakin kuin itsellä. Toisin päin vastaava ottaminen olisi rikos. Minä nautin ihan kympillä kun himosta lähti housut pois.  Ajatella tuollainen meni myöhemmin sellaiseksi että lähdin pois.

Vierailija
67/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä ihan provo on.

Ei, minulle ei "kelpaa" joku. Sen sijaan saatan ihastua hyvinkin erilaisiin miehiin. Kun ihastun, saatan alkaa suhteen, JOS mieskin on ihastunut minuun.

n50+

No voisitko sitten ihastua tällaiseen tavalliseen mieheen?

Vierailija
68/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko konservatiivinen? Kannatatko perinteisiä sukupuolirooleja? Vastustatko seksuaalivähemmistöjä?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, niin voi olla vaikeuksia löytää naista.

En mä ole kiinnostunut politiikasta joten en osaa sanoa noihin oikein mitään.

ap

Ei nuo ole sinänsä poliittisia kysymyksiä. Monille naisille (ja miehille) nuo on ihan tärkeitä asioita.

Vierailija
69/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko konservatiivinen? Kannatatko perinteisiä sukupuolirooleja? Vastustatko seksuaalivähemmistöjä?

ap

Eihän tuossa kysytty poliittisesta kannasta mitään vaan asenteista.

Vierailija
70/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Teoriassa, ei käytännössä.

Myös käytännössä.

Vierailija
71/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Vierailija
72/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.

Vierailija
73/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei mulla ole mitään erityisiä asenteita noihin, pidän vaan omista asioista huolen.

ap

Vierailija
74/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Vierailija
75/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä ihan provo on.

n50+

No voisitko sitten ihastua tällaiseen tavalliseen mieheen?

Eri olen mutta vastaan siltä. Jokainen johon olen ollut ihastunut on yleisillä mittapuilla tavallisia. Nykyinen mieheni on alle 170cm pitkä että se taitaa tehdä hänestä vähän erillaisemman kuin täysin tavis.

Vierailija
76/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä maa. Toisesta paikasta olisi vaimo tuloillaan lentojen antaessa siihen myöten. Tinder kilkattaa äkäiseen duunareillekin Suomen rajojen ulkopuolella. Molemmat saa kiksinsä sinä kauan kaivattuja mätsejä ja lokaalit todellisen saaliin.

Jos et mielly kehenkään annat vaan olla.

Vierailija
77/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei mulla ole mitään erityisiä asenteita noihin, pidän vaan omista asioista huolen.

ap

Ainakin itse haluan miehen, jolla on mielipiteitä ja joka on kiinnostunut myös muistakin kuin vain omista asioistaan.

Vierailija
78/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

M37

M37

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Vierailija
79/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nimenomaan sellainen "tavallinen mies" olisi ihan ykkösvalinta. Näkisin itse "tavallisen" tarkoittavan sitä, että ei tarvitse olla mikään extreme-urheilija tai kuntosalin kingi, työnarkomaani korkeakoulutettu uraohjus tai mitenkään erikoisemman näköinen. Ei tavallinen tarkoita että olisi mitenkään huono.

Tavallinen mies, joka viihtyisi kotona, tykkäisi puuhailla arjen kotoisia asioita perheen kanssa, viettää aikaa yhdessä ja niin edelleen. Unelmamieheni olisi sellainen ystävällinen ja hyväntuulinen ihminen, joka lähtisi polkupyörillä luontoretkelle, grillailisi tai viettäisi aikaa mukavia jutellen vaikkapa sisarusten tai ystäväpiirin perheiden kanssa, kävisi mielellään tekemässä mummolle saunapuita, jonka kanssa voisi soitella vaikka kitaraa yhdessä ja käydä lenkillä, laittaa ruokaa, remontoida omakotitaloa, käydä kalastelemassa tai marjassa, istua katsomassa auringonlaskua, viettää romanttisia hetkiä. Joskus matkustella, käytiinpä sitten Lapissa tai Italiassa ja vaikka ei olisikaan mikään äärimmäisen kulturelli, niin kuitenkin vähintään voisi mielellään käydä joskus kanssani vaikka taidemuseossa tai konsertissa. Mies, joka haluaisi perustaa perheen ja kasvattaa lapset aktiivisesti yhdessä. Mielelläni tiskaisin vähän enemmän, jos ei tarvitsisi vaihtaa autoon itse talvirenkaita. Tahtoisin kumppanin, jonka kanssa voisi elää juuri sitä tavallista onnellista hyvää elämää.

Olen 40v ja ystävilläni on suurin piirtein tällaisia miehiä. Kunnollisia, mukavia, hauskoja, kaikin puolin mainioita tavallisia miehiä, ammatista, ulkonäöstä ja varallisuudesta huolimatta. Yhdistävä tekijä on se, että heillä on halu viettää aikaa ja elää elämää puolisonsa kanssa. Sellaisen tahtoisin itsekin, mutta eipä ole onnistanut.

Nykyään vapaista oman ikäluokan miehistä useimmat ovat varattuja, ne vapaat tahtovat nuoremman kumppanin ja elämän ilman lapsia, tai ovat entisen elämänsä runtelemia ja kaikkiin naisiin pettyneitä eivätkä tahdo sitoutua. Itse taas en eläkeikäisistä ole kiinnostunut, vaikka heille olisin vielä "se nuorempi", vaan toivoisin että ikähaitari osuisi edes kymmenen vuotta suuntaansa omasta iästäni.

AP, jos löytäisit kumppanin, oletko ajatellut millaista elämäsi olisi hänen kanssaan? Mitkä asiat muuttuisivat? Näissä keskustelupalstan viesteissä nousee usein esiin se kuvitelma, että "kun olisi nainen, olisi seksiä". Mutta vaikka se on tärkeä osa elämää, niin elämä on paljon muutakin, ja naiset yleensä kaipaavat enemmän kuin sellaista suhdetta.

Vierailija
80/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereita, ei kiinnostuksen kohteita. Mitä sulla on annettavaa?

No mä olen ihan fiksu ja raha-asiat on kunnossa.

Eli käytännössä haet järkisuhdetta.

Kyllä sitä voisi ihan ihastuakin, mutta kun ei naiset jostain syystä kiinnostu minusta.

Mistä vois johtua? Siitäkö ehkä, että lojut kotona, et tee mitään, et käy missään eikä kukaan tiedä olemassaolostasi. Villi arvaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi