Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
101/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.

No ei kuulosta ap tavalliselta vaan saamattomalta flegulta. Ilmeisesti odotat, että nainen tulee soittamaan ovikelloa?

Vierailija
102/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Mitä ajattelet että seurustelu olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?

No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.

....etkä myöskään kirjoitettavaa. Ei kukaan nainenkaan jaksa kiskoa joka sanaa erikseen pihdeillä, jos et anna itsestäsi mitään. Edes niitä harvoja mielipiteitä.

Vierailija
104/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.

No ei kuulosta ap tavalliselta vaan saamattomalta flegulta. Ilmeisesti odotat, että nainen tulee soittamaan ovikelloa?

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap

Vierailija
105/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nimenomaan sellainen "tavallinen mies" olisi ihan ykkösvalinta. Näkisin itse "tavallisen" tarkoittavan sitä, että ei tarvitse olla mikään extreme-urheilija tai kuntosalin kingi, työnarkomaani korkeakoulutettu uraohjus tai mitenkään erikoisemman näköinen. Ei tavallinen tarkoita että olisi mitenkään huono.

Tavallinen mies, joka viihtyisi kotona, tykkäisi puuhailla arjen kotoisia asioita perheen kanssa, viettää aikaa yhdessä ja niin edelleen. Unelmamieheni olisi sellainen ystävällinen ja hyväntuulinen ihminen, joka lähtisi polkupyörillä luontoretkelle, grillailisi tai viettäisi aikaa mukavia jutellen vaikkapa sisarusten tai ystäväpiirin perheiden kanssa, kävisi mielellään tekemässä mummolle saunapuita, jonka kanssa voisi soitella vaikka kitaraa yhdessä ja käydä lenkillä, laittaa ruokaa, remontoida omakotitaloa, käydä kalastelemassa tai marjassa, istua katsomassa auringonlaskua, viettää romanttisia hetkiä. Joskus matkustella, käytiinpä sitten Lapissa tai Italiassa ja vaikka ei olisikaan mikään äärimmäisen kulturelli, niin kuitenkin vähintään voisi mielellään käydä joskus kanssani vaikka taidemuseossa tai konsertissa. Mies, joka haluaisi perustaa perheen ja kasvattaa lapset aktiivisesti yhdessä. Mielelläni tiskaisin vähän enemmän, jos ei tarvitsisi vaihtaa autoon itse talvirenkaita. Tahtoisin kumppanin, jonka kanssa voisi elää juuri sitä tavallista onnellista hyvää elämää.

Olen 40v ja ystävilläni on suurin piirtein tällaisia miehiä. Kunnollisia, mukavia, hauskoja, kaikin puolin mainioita tavallisia miehiä, ammatista, ulkonäöstä ja varallisuudesta huolimatta. Yhdistävä tekijä on se, että heillä on halu viettää aikaa ja elää elämää puolisonsa kanssa. Sellaisen tahtoisin itsekin, mutta eipä ole onnistanut.

Nykyään vapaista oman ikäluokan miehistä useimmat ovat varattuja, ne vapaat tahtovat nuoremman kumppanin ja elämän ilman lapsia, tai ovat entisen elämänsä runtelemia ja kaikkiin naisiin pettyneitä eivätkä tahdo sitoutua. Itse taas en eläkeikäisistä ole kiinnostunut, vaikka heille olisin vielä "se nuorempi", vaan toivoisin että ikähaitari osuisi edes kymmenen vuotta suuntaansa omasta iästäni.

AP, jos löytäisit kumppanin, oletko ajatellut millaista elämäsi olisi hänen kanssaan? Mitkä asiat muuttuisivat? Näissä keskustelupalstan viesteissä nousee usein esiin se kuvitelma, että "kun olisi nainen, olisi seksiä". Mutta vaikka se on tärkeä osa elämää, niin elämä on paljon muutakin, ja naiset yleensä kaipaavat enemmän kuin sellaista suhdetta.

Ihana.

Vierailija
106/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?

No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.

....etkä myöskään kirjoitettavaa. Ei kukaan nainenkaan jaksa kiskoa joka sanaa erikseen pihdeillä, jos et anna itsestäsi mitään. Edes niitä harvoja mielipiteitä.

No mistäs naiset sitten tykkää jutella?

ap

Vierailija
107/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä, tarjokkaita on. Tarjotaan (huonoa) irtoseksiä. Eivät nekään kotoa tule hakemaan, vaikka kyllä Facen ym kautta tulee yritystä.

Tässä on kohtaanto-ongelma: en minä ainakaan etsi irtosuhteita. Tuurilla vastaan tulisi vielä joku "kaikki on vastuussa omasta O:staan" -mies. Suuri osa miehistä tuntuisi olevan innokas harrastamaan kenen kanssa vain, jolta irtoaa.

En myöskään ns. tarvitse parisuhdetta - en siis ole epätoivoinen, enkä halua tyytyä tai että minuun tyydytään.

n50+

Vierailija
108/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Olisko elämässäsi jotain naispuolista ystävää jota voisit pyytää käymään profiilisi läpi. Luulen nimittäin myös että vika on siinä, ei niinkään sinussa jos nuo ylempänä antamasi tiedot pitävät paikkaansa. Minulla on lapsiudenystävissä miehiä jotka ovat pyytäneet katsomaan profiiliaan ja olimme täysin erimieltä esimerkiksi siitä mikä kuva kannattaa laittaa ns. aloituskuvaksi ja monesti myös ne miesten kuvat joita itse pitivät parhaina ostoksia, olisi minusta voinut kokonaan poistaa ja ottaa paremmat tilalle.

Eipä ole, muuten olisin jo varmaan tehnytkin näin.

M37

Vierailija
109/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä haluaisit naista tavata ja mitä haluaisit hänen kanssaan tapaamisilla tehdä? Mistä asioista tykkäisit jutella?

Vierailija
110/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et harrasta mitään, et tunne ketään, et keskustele mistään, sinulla ei ole mielipiteitä mistään.. Haluat siis naisen joka tulee siihen sohvalle viereesi makaamaan tekemättä mitään ja oletat että hän on onnellinen?

Vierailija
111/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti, oot yksinäinen työnarkomaani, jonka ainoa virike on telkku! onko sulla käynyt mielessä et normaalilla Miehellä on sosiaaliset kuviot sekä sivistystä ja taitoa keskustella ja virittyä kulttuuriin tai johonkin oikeeseen harrastukseen kuten lumilautailu tms?

Toi on just taas sitä et pitäisi jalat avaamalla palkita joku laiska tossukka! Ihan vaan siks et se ei hakkaa tai uskalla sanoa mitä ajattlee pitäisi olla levittelemässä ! Hanki itsellesi elämä ja katsotaan sitten uudelleen!

Vierailija
112/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se riippuu naisesta. Me katsos ollaan yksilöitä kaikki.

Vierailija
113/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Seksin tarjoaminen olisi aika tökeröä eikö vain? Mutta ei tosiaan tapahdu niin, että neito lähtestyisi nurkassa yksin istuvaa miestä ja heippaisi mitäs tänne kuuluu tule muiden messiin könsikäs! Toisin päin herrasmiehet saattavat olla huomaavaisempia. Toki se vaatii rohkeutta.

Vierailija
114/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et harrasta, et halua alkaa harrastamaan, et halua käydä missään, et osaa / halua jutella.

Kerrohan, miten tuo seksi? Nimittäin ei siinä montaa ajanviettotapaa enää jää. n50+

Vierailija
115/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.

Mikä estää sinua ryhtymästä jännäksi, jos noin luulet? Etkö muka ole riittävän tyhmä mulqqu?

En pysty kohtelemaan naisia kuspäisesti.

Vierailija
116/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se riippuu tietenkin naisesta. Mainitsit olevasi fiksu, joten varmaan tiedät että naisetkin ovat erilaisia ja heitä kiinnostaa erilaiset asiat?

Vierailija
117/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Olisko elämässäsi jotain naispuolista ystävää jota voisit pyytää käymään profiilisi läpi. Luulen nimittäin myös että vika on siinä, ei niinkään sinussa jos nuo ylempänä antamasi tiedot pitävät paikkaansa. Minulla on lapsiudenystävissä miehiä jotka ovat pyytäneet katsomaan profiiliaan ja olimme täysin erimieltä esimerkiksi siitä mikä kuva kannattaa laittaa ns. aloituskuvaksi ja monesti myös ne miesten kuvat joita itse pitivät parhaina ostoksia, olisi minusta voinut kokonaan poistaa ja ottaa paremmat tilalle.

Eipä ole, muuten olisin jo varmaan tehnytkin näin.

M37

Sivusta ehdotus: Jos nykyinen profiilisi ei kiinnosta naisia, kokeile jotain ihan muuta. Uusia kuvia, erilainen teksti, mitään et häviä. Joku muu nainen on varmasti eri mieltä, mutta minua ainakin kiinnostaa enemmän se mitä mies kertoo itsestään kuin se, että hän kertoo mitä naisesta haluaa.

Vierailija
118/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kirjoituksessasi on vastaus otsikon kysymykseen. Mikään ei kiinnosta, ei kavereita eikä harrastuksia. Ja töllöstäkään ei tule mitään hyvää. Kiinnostaa kuin kasa pas.. kiviä.

Vierailija
119/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap

Eiköhän tämä viesti kerro sen, että missä mättää. Et todellakaan ole tavallinen. Ihan peräkammarinpoika. Suosittelen hankkimaan elämän- jos sinulla ei ole ystäviä , sukulaisia ja et kykene heihin pitämään yllä sosiaalisia suhteita, niin ei se onnistu naistenkaan kanssa, Sori.Miksi ylipäätään haluat suhteen? Senkö takia että saisit piparia säännöllisesti- et ainakaan seuran vuoksi kun et sitä muutenkaan hinkua

Vierailija
120/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän sinun niihin viesteihinkin keksiä jotakin sanottavaa? :)

Ehkäpä nyt on hyvä hetki pohtia hieman, mitkä asiat olisivat niitä, jotka paitsi tekisivät sinusta kiinnostavan, myös kiinnostaisivat sinua itseäsi ja joista saisit elämääsi sisältöä. Keskustelutaito on tosi tärkeä osa parisuhdetta. Kyllä hiljaisetkin miehet ovat yhtä lailla hyviä ja ihania ihmisiä, mutta se voi hankaloittaa elämää ja tuoda etenkin siihen suhteeseen säröjä. Jos ei puhu, tulee helposti molemmin puolin tehtyä oletuksia, jotka eivät pidäkään paikkaansa, ja niiden selvittelyt johtavat riitoihin ja ongelmiin.

En yritä olla yhtään ilkeä vaan oikeasti mietin tätä pulmaasi. Olen varma siitä, että tilanteesi paranisi kun opettelisit menemään tässä vähän mukavuusalueesi ohi.

Mitä teet kun olet kotona? Jos juttelet netissä, koeta kirjoittaa ajatuksiasi ja tunteitasi julki ja osallistua keskusteluihin. Mieti, mikä on mielipiteesi kaikenlaisiin eri asioihin ja miksi - ihan jo sillä, että voit jäsennellä näitä mietteitä itsellesi. Silloin osaat helpommin jutella samaan tapaan myös muille. Ei se ole turhaa tai vähempiarvoista. Sinun mielipiteesi on tärkeä siinä missä muidenkin. :) Sinäkin olet tärkeä, ja siksi on hyvä, että osaat sanoittaa ja kertoa tunteitasi ja ajatuksiasi.

Jos ei ole paljon kavereita, niin onko sukulaisia? Siskoa, serkkua, vanhempia tai vaikka jotakuta sukulaistätiä tai setää, jonka kanssa harjoitella niin rentoa juttelemista kuin keskusteluakin. Myös toisen kuunteleminen on tärkeä asia.

Kysyit, mistä naiset sitten tykkäävät jutella. Jos aletaan tutustua seurusteluhakuisesti, useimmat naiset varmasti tahtovat tietää millainen olet, mitä ajattelet, mitkä asiat ja elämänarvot ovat sinulle tärkeitä. Voit miettiä miten kertoisit itsestäsi vaikkapa aloittaen jotenkin näin:

"Minua kiinnostaa..."

"Minusta on mukavaa, kun..."

"Tulen hyvälle mielelle, kun..."

"Joskus ajattelen, että..."

"Haluaisin oppia miten tehdään..."

"Minua harmittaa, kun..."

Ja voithan myös antaa naisen kertoa, jolloin huomaat, onko teillä mitään yhteistä.

"Kertoisitko minulle itsestäsi? Tahtoisin tutustua sinuun paremmin."

Jos tuntuu, että et vain keksi mitään sanomista eikä mikään kiinnosta, ehkä voit sanoittaa nekin tunteet.

"Tuntuu pahalta, kun minulla ei oikein ole mitään erityistä kiinnostuksen kohdetta. Olisi kiva, jos löytäisi jotakin tekemistä, mikä todella kiinnostaisi ja innostaisi. Olisi kiva kokeilla tehdä jotakin yhdessä. Mitä sinä ehdottaisit?"

Toki olettaen, että myös haluat tehdä jotakin yhdessä. Mutta onhan niitäkin naisia, jotka myös vain viihtyvät mieluiten kotona vaikka telkkarin ja tietokoneen äärellä. Elämä on kuitenkin ehkä antoisampaa, jos on muutakin aktiviteettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi