Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
121/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Seksin tarjoaminen olisi aika tökeröä eikö vain? Mutta ei tosiaan tapahdu niin, että neito lähtestyisi nurkassa yksin istuvaa miestä ja heippaisi mitäs tänne kuuluu tule muiden messiin könsikäs! Toisin päin herrasmiehet saattavat olla huomaavaisempia. Toki se vaatii rohkeutta.

Aivan, seksin tarjoaminen olisi tökeröä. Joka tapauksessa nämä nurkassa viihtyvät miehet kaikesta päätellen odottavat, että joku käy hakemassa heidät sieltä nurkasta sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti, ts. että joku muu on vastuussa heidän onnellisuudestaan.

Vierailija
122/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.

No ei kuulosta ap tavalliselta vaan saamattomalta flegulta. Ilmeisesti odotat, että nainen tulee soittamaan ovikelloa?

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap

Yksi juttu: asioita voi tehdä, vaikka ei hirveästi kiinnostaisikaan. Usein on niinkin, että kiinnostus syttyy tekemisen myötä.

Oletko edes kokeillut mitään erilaisia juttuja? Vaikkapa nyt liikuntalajeja on tarjolla ihan hervoton määrä. Luulisi löytyvän edes yksi, joka sinulle kelpaisi. Tai mites kädentaidolliset jutut? Kovien, "miehisten" materiaalien lisäksi ei kannata ylenkatsoa myöskään pehmeitä materiaaleja. Täällä esim. oli yksi mies kudontapiirissä, kunnes muutti pois. Ja tunnen miehiä, jotka ovat jääneet koukkuun esim. ompeluun, virkkaukseen, kirjontaan ja pitsinnypläykseen niitä kokeiltuaan.

Tai entäs joku luonto/eläinharrastus??

Ulosantisi ei ole tämän ketjun peruateella kovin kummoista. Jostain ilmaisutaidollisesta harrastuksesta voisi olla sinulle myös hyötyä. Nouse sieltä sohvalta ja tee jotakin hyvä mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.

Mikä estää sinua ryhtymästä jännäksi, jos noin luulet? Etkö muka ole riittävän tyhmä mulqqu?

En pysty kohtelemaan naisia kuspäisesti.

Mitä nyt kuitenkin vttuilet naisille pääasiassa naisten keslustelupalstalla. Juupajuu juu

Vierailija
124/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.

No ei kuulosta ap tavalliselta vaan saamattomalta flegulta. Ilmeisesti odotat, että nainen tulee soittamaan ovikelloa?

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap

Aloita jokin harrastus. Nettitreffitkin on hyvä tapa kohdata ihmisiä kunhan maltat ottaa Tinderin rinnalle muutaman muunkin vaihtoehdon.

Vierailija
125/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan voi tehdä valaistuneeksi yhdellä totuuden sanalla:

"Ei"

No niin, nyt sinulle on vastattu. Vaihtoehtoinasi on nyt jatkaa yksinäisenä tavallisena, tai kehittyä joksikin erikoiseksi.

Vierailija
126/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Olisko elämässäsi jotain naispuolista ystävää jota voisit pyytää käymään profiilisi läpi. Luulen nimittäin myös että vika on siinä, ei niinkään sinussa jos nuo ylempänä antamasi tiedot pitävät paikkaansa. Minulla on lapsiudenystävissä miehiä jotka ovat pyytäneet katsomaan profiiliaan ja olimme täysin erimieltä esimerkiksi siitä mikä kuva kannattaa laittaa ns. aloituskuvaksi ja monesti myös ne miesten kuvat joita itse pitivät parhaina ostoksia, olisi minusta voinut kokonaan poistaa ja ottaa paremmat tilalle.

Eipä ole, muuten olisin jo varmaan tehnytkin näin.

M37

Sivusta ehdotus: Jos nykyinen profiilisi ei kiinnosta naisia, kokeile jotain ihan muuta. Uusia kuvia, erilainen teksti, mitään et häviä. Joku muu nainen on varmasti eri mieltä, mutta minua ainakin kiinnostaa enemmän se mitä mies kertoo itsestään kuin se, että hän kertoo mitä naisesta haluaa.

Siis itsestäni minä kerronkin. Tarkoitin lähinnä, että etsin parisuhdetta en yhden yön juttuja. Olen kokeillut vaikka minkälaisia tekstejä. Tuntuu, että on ihan sama mitä sinne kirjoittaa. Lukeeko niitä edes kukaan?

M37

Vierailija
127/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas mennään!

No mutta nää on ihan hauskoja :D

Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.

Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.

Mikä estää sinua ryhtymästä jännäksi, jos noin luulet? Etkö muka ole riittävän tyhmä mulqqu?

En pysty kohtelemaan naisia kuspäisesti.

Mitä nyt kuitenkin vttuilet naisille pääasiassa naisten keslustelupalstalla. Juupajuu juu

Pakkohan tuohon oli tarttua kun oli niin päätön viesti.

Vierailija
128/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää antaa neuvoja tälle ap:lke, kun ei sitä oikeasti kiinnosta

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

Vierailija
129/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CSA

Vierailija
130/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

Tottahan se on, että tuskin mihinkään äitien vauvapalstalle kirjoittava mies on vakavissaan muuta kuin trollaamassa. Mutta siinä toivossa, että joku vastaava todellisuudessa samoja asioita murehtiva mies sattuisi näitä lukemaan, voisi kenties tarttua annettuihin neuvoihin ja todeta ne toimiviksi.

Tuntuu, että tällä palstalla miesten (tai mahdollisesti miehinä esiintyvien) on vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että asiat muuttuvat, kun niiden eteen tekee jotain. Entiseen malliin toimimalla mikään taas ei muutu koskaan. Luultavasti ainakaan parempaan suuntaan.

Vierailija
131/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Vierailija
132/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

Minkähän ikäluokan naisia katselet? Eivät ihan nuoret useinkaan noista innostu, meistä nelikymppisistä kyllä saisi jo kalakaverinkin. Useimmat vaan ovat varattuja, ja ne eronneet eivät niin hirveästi enää miestä hinkua, se on koettu jo.

Suunnilleen oman ikäistä. Viimeksi tuli pakit 41v naiselta. Tinderissä taisi olla 30-42v.

M37

Onpa erikoista. Luulisi monenkin arvostavan normaalia elämää. Itselle päihdehakuisuus ja passiivinen elämäntapa (ja näitähän on paljon) olisivat suurimmat turnoffit, jostain pitää olla kiinnostunut, ja sinähän olet. Älä luovuta, sen parempi se oikea sitten kun sen löytää.

Luulen kyllä tietäväni syyn ja se on ulkonäkö. Jos ei ole ulkonäköä niin pitäisi olla sitten normaalia kiinnostavampi muutoin.

M37

Jos olet ihmisen näköinen, niin ei se ulkonäöstä jää kiinni.

Miksihän sitten tinderissä esim kun kerron näitä samoja juttuja profiiliin kiinnostuksista ja mitä etsin sekä kuvia itsestä niin tykkäyksiä ei kyllä tule. Luulisi sitten myös sitä kiinnostusta olevan jos ulkonäkö ei olisi niin turn off?

Minä en ainakaan sinkkunaisia tapaa arjessa, töissä tai harrastuksissa niin kyllä tuo netti tuntuu olevan ainut vaihtoehto. Baaritkin on niin nähty, sieltä ei löydy mitään.

M37

Ehkä profiilissasi on sitten joku muu juttu, miksi naisia ei kiinnosta. Ja nimenomaan profiilissa, ei sinussa itsessäsi.

Olisko elämässäsi jotain naispuolista ystävää jota voisit pyytää käymään profiilisi läpi. Luulen nimittäin myös että vika on siinä, ei niinkään sinussa jos nuo ylempänä antamasi tiedot pitävät paikkaansa. Minulla on lapsiudenystävissä miehiä jotka ovat pyytäneet katsomaan profiiliaan ja olimme täysin erimieltä esimerkiksi siitä mikä kuva kannattaa laittaa ns. aloituskuvaksi ja monesti myös ne miesten kuvat joita itse pitivät parhaina ostoksia, olisi minusta voinut kokonaan poistaa ja ottaa paremmat tilalle.

Eipä ole, muuten olisin jo varmaan tehnytkin näin.

M37

Sivusta ehdotus: Jos nykyinen profiilisi ei kiinnosta naisia, kokeile jotain ihan muuta. Uusia kuvia, erilainen teksti, mitään et häviä. Joku muu nainen on varmasti eri mieltä, mutta minua ainakin kiinnostaa enemmän se mitä mies kertoo itsestään kuin se, että hän kertoo mitä naisesta haluaa.

Siis itsestäni minä kerronkin. Tarkoitin lähinnä, että etsin parisuhdetta en yhden yön juttuja. Olen kokeillut vaikka minkälaisia tekstejä. Tuntuu, että on ihan sama mitä sinne kirjoittaa. Lukeeko niitä edes kukaan?

M37

Tinderillä pääsee toistaiseksi maksutta vierailemaan muissa maissa. Mikäli kuulut kyseisiin järkiliittoja havittelevien kerhoon ei muutama sipaisu vasempaan/oikeaan pitäisi olla iso vaiva.

Vierailija
133/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lopputulema siis, että naisille ei tavallinen mies kelpaa? Käsitinkö oikein?

Vierailija
134/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Kokeile siis ensi kerralla, auttaisiko asiaa jos osaatkin silloin keskustella enemmän ja luontevammin. Ei se ota jos ei annakaan. Ja ehkä sinulla on silloin jokin inspiroiva harrastus tai kiinnostuksen kohde, joka saisi sinuun vähän kiinnostusta ja kipinää. Voi olla vaikea ihastua johonkuhun, joka on vain passiivinen ja mikään ei oikein kiinnosta.

Vierailija
135/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

Tavallinen mies kyllä kiinnostaa, yllä kuvattu tyyppi ei.

En minä ketään syytä, mutta ihmettelen vaan että eikö tavallinen mies kelpaa.

Ongelmasi on siinä ettet ole tavallinen mies vaan outo luuseri.

Ihan vaan ajatusleikkinä, miten kuvittelet kenenkään sinuun edes tutustuvan kun olet sohvaperuna?

Siihen, että kukaan haluaisi kanssasi yhtään mitään ei riitä se mikä jalkovälissä rpikkuu ja sinulla seljeästi ei ole mitääntarjottavaa kenellekään.

Vierailija
136/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun kanssa tehdään ja mistä puhutaan? Miten viettäisimme aikaa jos ei oikein mikään kiinnosta?

Mä olen aktiivinen, harrastan liikuntaa, teen kotona sisä- ja pihahommia, olen opiskellut aikuisiällä. Minua kiinnostaa monenlaiset asiat ja haluan oppia uutta ja haastaa itseäni. Toivoisin kumppanilta myös aktiivista otetta elämään. En jaksa löhötä sohvalla kuin satunnaisesti.

Siksi kaltaisesi mies ei olisi minulle sopiva.

Jep. Veit sanat suustanai. Itseni kehittäminen on minulle elämänmittainen projekti ja siihen ei kuulu tv.n katselu vaan ihan oikea oppinen ja tekeminen. Esim kokkaaminen, piirtäminen, instrumentin soittaminen, urheilu ja siinä koko ajan paremmaksi tuleminen, käden taidot, kielen opiskelu jne elämässä jonkin saavuttaminen. Ap kuulostaa juuri sellaiselta että hänellä on peruselämiseen tarvittavat asiat kunnossa (työ johon tyytyväinen ja rahaa), mutta mitään muuta sisältöä ei hänessä ole. Ei ole mitään intohimoa elämässä joka veisi hänet pois sohvalta. Tässä taas esimerkki miehestä joka odottaa että nainen tupsahtaisi hänen elämäänsä ja tekisi siitä rikkaampaa. Jos hän jostain naisen mukaansa saisi niin aika moni nainen ei kumminkaan katsoisi vetelää sohvaperunaa kovinkaan kauan.

Vierailija
137/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ei sinun tarvitse kiinnostua naisesta, jonka nettideittiprofiili ei herätä kiinnostustasi! Ja ihmettelen kyllä, jos ei koiraharrastajamiehelle löydy samasta harrastuksesta kiinnostuneita naisia. Minkä rotuisia koiria harrastat ja miten niitä harrastat?

Tuli vähän huonosti kirjoitettua, en varsinaisesti ole mikään oikea koiraharrastaja. Minulla on siis koira jonka kanssa ulkoilen, mutta en minä mitään agilitya tai vastaavia harrasta niinkuin oikeat koiraharrastajat.

M37

Mä en kyllä koiraa jaksaisi pitää enkä kissaakaan.

ap

Normaalit tavalliset ihmiset jaksaa ja tekee kaikenlaista.

Vierailija
138/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereita, ei kiinnostuksen kohteita. Mitä sulla on annettavaa?

Ei kaikilla ole kavereita, naisillakaan, eikä se tee huonompaa kumppania. Eikä tarkoita esim. sitä että takertuisi kumppaniinsa. Päinvastoin, kun osaa olla yksinkin.

Vierailija
139/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, että tuskin mihinkään äitien vauvapalstalle kirjoittava mies on vakavissaan muuta kuin trollaamassa. Mutta siinä toivossa, että joku vastaava todellisuudessa samoja asioita murehtiva mies sattuisi näitä lukemaan, voisi kenties tarttua annettuihin neuvoihin ja todeta ne toimiviksi.

Tuntuu, että tällä palstalla miesten (tai mahdollisesti miehinä esiintyvien) on vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että asiat muuttuvat, kun niiden eteen tekee jotain. Entiseen malliin toimimalla mikään taas ei muutu koskaan. Luultavasti ainakaan parempaan suuntaan.

Äitien vauvapalstalle? Tajutkaa jo nyt ettei tämä ole vauvapalsta vaan kaikesta maan ja taivaan välillä keskusteleva palsta, avoin kaikille, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Vauvapalstat ovat ihan erikseen sitten.

Olenhan täällä minäkin, joka en ymmärrä vauvoista mitään enkä ole kiinnostunutkaan ymmärtämään.

Vierailija
140/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten kuvitellut, että aina kun kiinnostuu jostain ihmisestä tai ihastuu, saa vastakaikua? Ehei. Voi ei. Join the club! Varmasti tapahtunut aivan jokaiselle ja monta kertaa.

Ei siihen ole mitään yhtä syytä, että ei ihastu. Eipä sitä osaa sanoa sitäkään, miksi joskus ihastuu.

Joskus olen miettinyt, miten epätodennäköistä on, että juuri kaksi tiettyä ihmistä rakastuu toisiinsa. Lopulta ihme, että niin kuitenkin tapahtuu jatkuvasti. n50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi