Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?
Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisus mitä porukkaa. Ap ihmettelee miksei herätä kiinnostusta kessään - ja sellaisia ihan tavallisia kilttejä miehiä tässä maassa riittää, jotka eivät vähäisessäkään määrin kiinosta yhtään ketään. Ja sitten tämä vielä haukutaan päälle ties miksi.
Tämä on paha tilanne, koska ap tarvitsisi sellaiset "käärmeen silmät", mutta perusrehellisen ja kiltin ihmisen ei ole mitenkään helppoa yrittää kasvattaa itsestään mulkumpaa tapausta.
Eli sohva ameeba on normaali tavallinen mies? Kaikki muut miehet ovat epänormaaleja käärmesilmäisiä pahoja jännämiehiä? Naisen pitää kiinnostua, kun mies sentään hengittää?
Ei. Ei. Ja ei. Ihmeellisiä oletuksia sinulla. Mutta ongelma on todellinen ja vikaisuus kokijan itsensä vaikeasti hahmotettavissa.
Juurihan tämä yksi selitti, että tarvitaan "käärmeen silmiä" koska muuten haukutaan ties miksi. Muuten, ilman "käärmeen silmiä" et kiinnosta yhtään ketään.
Eli miten minun oletukseni olisivat vääriä, jos näin joku kirjoittaa?
Miksi te uskotte sinnikkäästi mieluummin niitä (todennäköisesti katkeroituneita miehiä), jotka höpöttävät joutavia loruja "käärmeen silmistä" ja jännämiehistä, ettekä millään usko että tavallinen mies on haluttava ja kiinnostava silloin, kun on lähestyttävä, keskusteleva, aktiivinen ja yhteiseen elämään halukkaasti osaa ottava persoona. Minä uskoisin mieluummin naista, joka tietää mistä puhuu.
Onko se vain niin helppo todeta kaikki maailman naiset ilkeiksi ja syrjiviksi, kun ei kenellekään muka "kelpaa", sen sijaan, että ottaisi elämänsä omiin käsiinsä ja tekisi muutakin kuin lojuisi masistelemassa siellä sohvallaan oluen ja tietokoneen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että eräs mies, joka oli minusta kiinnostunut ja esitti muka kilttiä, olikin koirien vihaaja.
Loppuipa kiinnostus. Itse olen eläinten puolustaja ja kissat ovat rakkaita.
Mitä väliä sillä sinulle on, pitääkö mies koirista, kun itselläsi on kissa?? Kyllä olit taas hölmö syy päättää suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisus mitä porukkaa. Ap ihmettelee miksei herätä kiinnostusta kessään - ja sellaisia ihan tavallisia kilttejä miehiä tässä maassa riittää, jotka eivät vähäisessäkään määrin kiinosta yhtään ketään. Ja sitten tämä vielä haukutaan päälle ties miksi.
Tämä on paha tilanne, koska ap tarvitsisi sellaiset "käärmeen silmät", mutta perusrehellisen ja kiltin ihmisen ei ole mitenkään helppoa yrittää kasvattaa itsestään mulkumpaa tapausta.
Eli sohva ameeba on normaali tavallinen mies? Kaikki muut miehet ovat epänormaaleja käärmesilmäisiä pahoja jännämiehiä? Naisen pitää kiinnostua, kun mies sentään hengittää?
Ei. Ei. Ja ei. Ihmeellisiä oletuksia sinulla. Mutta ongelma on todellinen ja vikaisuus kokijan itsensä vaikeasti hahmotettavissa.[/quote
Juurihan tämä yksi selitti, että tarvitaan "käärmeen silmiä" koska muuten haukutaan ties miksi. Muuten, ilman "käärmeen silmiä" et kiinnosta yhtään ketään.
Eli miten minun oletukseni olisivat vääriä, jos näin joku kirjoittaa?
Miksi te uskotte sinnikkäästi mieluummin niitä (todennäköisesti katkeroituneita miehiä), jotka höpöttävät joutavia loruja "käärmeen silmistä" ja jännämiehistä, ettekä millään usko että tavallinen mies on haluttava ja kiinnostava silloin, kun on lähestyttävä, keskusteleva, aktiivinen ja yhteiseen elämään halukkaasti osaa ottava persoona. Minä uskoisin mieluummin naista, joka tietää mistä puhuu.
Onko se vain niin helppo todeta kaikki maailman naiset ilkeiksi ja syrjiviksi, kun ei kenellekään muka "kelpaa", sen sijaan, että ottaisi elämänsä omiin käsiinsä ja tekisi muutakin kuin lojuisi masistelemassa siellä sohvallaan oluen ja tietokoneen kanssa?
Kyseenalaistaminen, onko tuttu termi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sitä onkin hyväksynyt naisten narsismin ja ylimielisyyden näissä pariutumisasioissa, niin yhtä juttua en käsitä. Sitä, että miten joku kaikintavoin niin fyysisesti kuin henkisesti kuin yleisesti elämässään melko "heikolle tasolle" jäänyt nainenkin kehtaa vaatia niitä suosituimpia miehiä.
Olen oikeasti niin ollut parisuhteessa kuin myös muuten treffaillut sellaisia jakojäännösnaisia, että ihan rehellisesti voin sanoa että olen heitä "tasokkaampi" vaikken itsekään mikään chad tai kulmaleukalentäjä ole. Siitä huolimatta näillä naisilla on mielessään ollut varaa jättää minut, tai käyttäytyä niin mahdottomasti, että minun on ollut pakko jättää heidät. Yksinkertaisesti naiset eivät tunnu ymmärtävän tasoaan suhteessa miehiin, vaikka olisivat kuinka epämiellyttäviä tahansa noin yleisellä skaalalla mitaten. Tällaista harhaluuloa omasta tasosta ei miesten keskuudessa esiinny, koska aikuinen mies on kyllä saanut varsin monta kertaa ottaa vastaan sellaista käytöstä tai jopa suoraa palautetta, josta ei jää epäselväksi, että tässä ei nyt olla mitään kuuminta hottia.
M/40
Ja mikä estää tekemästä töitä niiden hiukan parempien naisten saamiseksi? Sellaisen saa muttei tosiaan vastinetta. Mikään pakko ei suinkaan ole ottaa jotain räyhäriä.
Jos hommat on mennyt puihin surkeiden naisten kanssa, koska en ole riittävän chad tai lentäjäkirurgi, niin miten asiat voisi mennä paremmin naisten kanssa, jotka oletettavasti vaativat vielä enemmän?
M/40
Keski-ikäinen ukko ja käyttää palstapeikkoternistöä. Sun ei varmaan enää tarvitse vaivata päätäsi moisilla.
Helpompi käyttää paria termiä, joille on vakiintunut suht yleisesti ymmärretty merkitys, kuin kirjoittaa joka kerta vähintään kymmenen lausetta pelkästään kuvaillakseen millaisia miehiä naiset haluavat ja miksi en riitä.
M/40
Samalla haukutte niitä ketkä toimi beta-maksajiksi. Kumma kyllä ne betat ei jouda ihmettelemään ties mitä kirjainrivistöjä.
En ole haukkunut ketään betamaksajaksi. Jos sattuisin löytämään sopivan naisen vielä, niin voisin kyllä lapsenkin hänen kanssaan tehdä, ja mielelläni laittaisin kaikki liikenevät rahat lapseen ja naiseen. Sille en kuitenkaan mitään voi, että yh:lle en ala mitään maksamaan. Kerran oli yksi yh jota tapailin, joka oli asiansa sotkenut ja alkoi vaivihkaa hyvin nopeasti esittämään että minä maksan tätä ja tota. Niitä miehiä, jotka tuohon asemaan jää, pidän kyllä aika surkeina, ja naisia lompakkoloisina.
M/40
Date24.ee ja Rosebridessa pystyy hakemaan perheelliseksi haluavia naisia/miehiä. Tuossa viimeksi mainitussa saat hakea ilman kirjautumista sivulla olevia jäseniä erilaisten mielihalujen mukaan esim. lapseton kirjatoukka joka toimii tietyllä alalla. Et sitoudu mihinkään ja pääset samalla vähän näkemään mitä tuolla olisi tarjolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että eräs mies, joka oli minusta kiinnostunut ja esitti muka kilttiä, olikin koirien vihaaja.
Mitä väliä sillä sinulle on, pitääkö mies koirista, kun itselläsi on kissa?? Kyllä olit taas hölmö syy päättää suhde.
Tunnen itseni idiootiksi kun ylipäätään vastaan sinulle. Tiedoksesi, moni kissoista pitävä pitää myös koirista. Jos mies ei pidä eläimistä, diagnosoin miehen automaattisesti jollakin tavalla persoonaltaan häiriintyneeksi (saman diagnoosin tekee muuten moni muukin ja ihan sama, puhutaanko koirista vai kissoista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hänen sisaruksella tai kavereilla on koiria. Mullakin on koira ja useammalla kaverilla kissoja. En täten pysyisi seurustelemaan kissa-allergisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni idiootiksi kun ylipäätään vastaan sinulle. Tiedoksesi, moni kissoista pitävä pitää myös koirista. Jos mies ei pidä eläimistä, diagnosoin miehen automaattisesti jollakin tavalla persoonaltaan häiriintyneeksi (saman diagnoosin tekee muuten moni muukin ja ihan sama, puhutaanko koirista vai kissoista).
Mieti nyt. Palstapojat eivät pidä edes naisista, ja silti sellainen pitäisi saada.
Minä otin ihan tavallisen miehen. Sohvaperunaa en enää halunnut. Mieheni on kiinnostunut monista asioista ja meillä on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Se on parisuhdetta ylläpitävä asia.
Ei näitä asioita voi yleistää. Sinun pitää vaan löytää se yksi sinulle oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Minulla on ihan tavallinen mies - toki minulle erityinen.
Olen akateeminen, nätti ja älykäs nainen. Kaikilla ystävillänikin on ihan tavalliset miehet. Normaalituloisia, tavallisen näköisiä miehiä. Ainoat näitä miehiä yhdistävät piirteet ovat mukavuus, fiksuun ja kyvykkyys tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Katso ympärillesi - kuinka monella naisella on huippumallivartaloinen, upporikas kirurgimies?
Juuri näin. Mies jonka kanssa on helppo tulla toimeen ja jonka kanssa viihtyy. Ei siinä sen kummempaa tarvita. Ja sen ehdon täyttää varsin moni todella tavallinen mies. Mutta jos mies tuntuu jollain tavalla "perässä vedettävältä" tai "hankalalta" niin jätän suosiolla väliin. En minä jaksa olla ainoa joka pitää keskustelua yllä, ainoa joka keksii tekemistä tai se joka tekee kotona kaiken.
Minä tekisin kyllä kotityöt, nytkin tiskaan, pesen pyykit ja osaan tehdä itse ruokaa esim. makaronia ja jauhalihekastiketta. Koti on yleensä mulla ihan siisti.
ap
Ongelmasi on että tartut jatkuvasti yksittäisiin asioihin. Parisuhde on KOKONAISUUS. Sen pitää kokonaisuutena tuntua mukavalta, helpolta, luontevalta jne. Se että luettelet mitä kaikkea teet ei kerro vielä yhtään mitään siitä millaista olisi olla suhteessa kanssasi.
No naisen ei ainakaan tarvitsisi tehdä kaikkia kotitöitä jos asuisi mun kanssa, eikös se ole ihan plussaa?
Aplodit! Aika pitkään olet onnistunut trollaamaan ja ilmeisesti vieläkin jokunen uskoo, että olet ihan tosissasi. 2/5. Se on sitten eri asia, miksi joku saa tyydytystä siitä, että onnistuu anonyymissa nettikeskustelussa vaikuttamaan autistilta. Kertoo, että jotain häikkää hänessä on todellisuudessakin.
No kun en mä ole mikään trolli tai autisti, vaan kyselen kun en ole tiennyt miksi en kelpaa. Mutta onhan täällä jo paljon vastauksia ja hyvä huomata, että mullakin on sittenkin sentään jotain niitä naisten haluamia ominaisuuksia.
Ihan prov* on tämä ketju, älä yritä- tyylisi on niin tunnistettava, olet tehnyt tätä ennenkin. Peräti 20 sivua on jauhettu pjaskaa aiheesta. Älkää nyt naiset enää langetko tähän ja uskoko että tämä trolliz on tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Olen akateeminen, nätti ja älykäs nainen. Kaikilla ystävillänikin on ihan tavalliset miehet. Normaalituloisia, tavallisen näköisiä miehiä. Ainoat näitä miehiä yhdistävät piirteet ovat mukavuus, fiksuun ja kyvykkyys tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Katso ympärillesi - kuinka monella naisella on huippumallivartaloinen, upporikas kirurgimies?
Juuri näin. Mies jonka kanssa on helppo tulla toimeen ja jonka kanssa viihtyy. Ei siinä sen kummempaa tarvita. Ja sen ehdon täyttää varsin moni todella tavallinen mies. Mutta jos mies tuntuu jollain tavalla "perässä vedettävältä" tai "hankalalta" niin jätän suosiolla väliin. En minä jaksa olla ainoa joka pitää keskustelua yllä, ainoa joka keksii tekemistä tai se joka tekee kotona kaiken.
Minä tekisin kyllä kotityöt, nytkin tiskaan, pesen pyykit ja osaan tehdä itse ruokaa esim. makaronia ja jauhalihekastiketta. Koti on yleensä mulla ihan siisti.
ap
Ongelmasi on että tartut jatkuvasti yksittäisiin asioihin. Parisuhde on KOKONAISUUS. Sen pitää kokonaisuutena tuntua mukavalta, helpolta, luontevalta jne. Se että luettelet mitä kaikkea teet ei kerro vielä yhtään mitään siitä millaista olisi olla suhteessa kanssasi.
No naisen ei ainakaan tarvitsisi tehdä kaikkia kotitöitä jos asuisi mun kanssa, eikös se ole ihan plussaa?
Aplodit! Aika pitkään olet onnistunut trollaamaan ja ilmeisesti vieläkin jokunen uskoo, että olet ihan tosissasi. 2/5. Se on sitten eri asia, miksi joku saa tyydytystä siitä, että onnistuu anonyymissa nettikeskustelussa vaikuttamaan autistilta. Kertoo, että jotain häikkää hänessä on todellisuudessakin.
No kun en mä ole mikään trolli tai autisti, vaan kyselen kun en ole tiennyt miksi en kelpaa. Mutta onhan täällä jo paljon vastauksia ja hyvä huomata, että mullakin on sittenkin sentään jotain niitä naisten haluamia ominaisuuksia.
Ihan prov* on tämä ketju, älä yritä- tyylisi on niin tunnistettava, olet tehnyt tätä ennenkin. Peräti 20 sivua on jauhettu pjaskaa aiheesta. Älkää nyt naiset enää langetko tähän ja uskoko että tämä trolliz on tosissaan
Moni asia on trll vaan harmittavasti tämä ei.
Tiedän näppituntumalla ainakin kymmenkunta vastaavaa tapausta. Tästä on ollut hyvä keskustella.
Paras anti on, että sohvien miehet eroaa tavallisista miehistä.
Tavallinen mies on kiinnostunut jostain.
Sohvan mies ei ole kiinnostunut mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sitä onkin hyväksynyt naisten narsismin ja ylimielisyyden näissä pariutumisasioissa, niin yhtä juttua en käsitä. Sitä, että miten joku kaikintavoin niin fyysisesti kuin henkisesti kuin yleisesti elämässään melko "heikolle tasolle" jäänyt nainenkin kehtaa vaatia niitä suosituimpia miehiä.
Olen oikeasti niin ollut parisuhteessa kuin myös muuten treffaillut sellaisia jakojäännösnaisia, että ihan rehellisesti voin sanoa että olen heitä "tasokkaampi" vaikken itsekään mikään chad tai kulmaleukalentäjä ole. Siitä huolimatta näillä naisilla on mielessään ollut varaa jättää minut, tai käyttäytyä niin mahdottomasti, että minun on ollut pakko jättää heidät. Yksinkertaisesti naiset eivät tunnu ymmärtävän tasoaan suhteessa miehiin, vaikka olisivat kuinka epämiellyttäviä tahansa noin yleisellä skaalalla mitaten. Tällaista harhaluuloa omasta tasosta ei miesten keskuudessa esiinny, koska aikuinen mies on kyllä saanut varsin monta kertaa ottaa vastaan sellaista käytöstä tai jopa suoraa palautetta, josta ei jää epäselväksi, että tässä ei nyt olla mitään kuuminta hottia.
M/40
Tunnet naisia, jotka kulkevat ympäriinsä vaatimassa itselleen miestä? vai kulkevat ympäriinsä vaatimassa random-miehiltä, millaisia näiden pitäisi olla?
Oltaisiinko aikuisia ja unohdettaisiin tuo "vaatia"-sana, kun kukaan meistä ei voi vaatia itselleen ihmistä tai ihmisille tiettyjä ominaisuuksia? Sen sijaan joka ikinen meistä saa etsiä kunnes löytää ihmisen, jota ilman ei halua elää. Myös ne jakojäännösnaiset. Se ei ole sinulta mitenkään pois, että nainen jota pidät jakojäännösnaisena, elää mieluummin sinkkuna kuin miehen kanssa, jota hän pitää jakojäännösmiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti saamaton mies = nynny, tylsä, väritön, arka, ujo, ei-jännittävä, ei-haastava, ei-minkään näköinen, liian rauhallinen, järkiperäinen ja lehmänhermoinen. Ikävä homma tässä ajassa jos on sellaiseksi syntynyt, kuten moni on.
Mitä vikaa on rauhallisuudessa, järkiperäisyydessä ja lehmänhermoisuudessa? Hyviä ominaisuuksia kaikki. Tai no, ehkä jossain elämäm_koulu-tason piireissä noilla ominaisuuksilla ei pärjää, mutta muuten mielestäni nuo ovat yhteiskuntakelpoisen ja kunnollisen ihmisen perusedellytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti saamaton mies = nynny, tylsä, väritön, arka, ujo, ei-jännittävä, ei-haastava, ei-minkään näköinen, liian rauhallinen, järkiperäinen ja lehmänhermoinen. Ikävä homma tässä ajassa jos on sellaiseksi syntynyt, kuten moni on.
Mitä vikaa on rauhallisuudessa, järkiperäisyydessä ja lehmänhermoisuudessa? Hyviä ominaisuuksia kaikki. Tai no, ehkä jossain elämäm_koulu-tason piireissä noilla ominaisuuksilla ei pärjää, mutta muuten mielestäni nuo ovat yhteiskuntakelpoisen ja kunnollisen ihmisen perusedellytyksiä.
Jätit kaikki muut ominaisuudet tuosta listasta pois?
Jos joku kuvaa itseään minulle rauhalliseksi, ymmärrän sen hiljaisuudeksi ja hitaaksi temperamentiksi (huom. temperamentti ei tarkoita vain suuttumista vaan tempoa, jolla asioita tehdään ja koetaan). Minulle tulee mielikuva miehestä, joka on hiljainen jörrikkä. Siis aivan erilainen kuin minä itse. (Huomasithan, että alkuperäisessä listassa puhuttiin sitä paitsi liian rauhallisesta, ilmeisesti tahallaan sivuutit sen.)
Jos joku kuvaa minua parisuhdemielessä järkiperäiseksi, ymmärrän sen, että hän ei ole intohimoinen tunteissaan vaan hänelle riittäisi järkisuhde. Siis aivan erilainen kuin minä itse.
Jos joku kuvaa itseään lehmänhermoiseksi, ymmärrän sen niin, että hän on "joo joo" -mies. Eli lakaisee ongelmat maton alle. Siis aivan erilainen kuin minä itse.
Eli se mies, jolla on nuo kolme ominaisuutta, tuskin viihtyisi minun seurassani.
eri (ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntija-ammatti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Tunnet naisia, jotka kulkevat ympäriinsä vaatimassa itselleen miestä? vai kulkevat ympäriinsä vaatimassa random-miehiltä, millaisia näiden pitäisi olla?
Oltaisiinko aikuisia ja unohdettaisiin tuo "vaatia"-sana, kun kukaan meistä ei voi vaatia itselleen ihmistä tai ihmisille tiettyjä ominaisuuksia? Sen sijaan joka ikinen meistä saa etsiä kunnes löytää ihmisen, jota ilman ei halua elää. Myös ne jakojäännösnaiset. Se ei ole sinulta mitenkään pois, että nainen jota pidät jakojäännösnaisena, elää mieluummin sinkkuna kuin miehen kanssa, jota hän pitää jakojäännösmiehenä.
Joo vaatikaa te naiset vaan niitä 5/5 miehiä kun yksi täydellinen mies jokaiselle naiselle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Joo vaatikaa te naiset vaan niitä 5/5 miehiä kun yksi täydellinen mies jokaiselle naiselle kuuluu.
Et pysty keskustelemaan kuten aikuiset? Ok.
Moi tavallinen mies! Olet varmasti ihana tyyppi! Tsemppiä sulle ja iloa kesään! Mun tuttavapiirissä ei tuommonen kuvailemasi elämä ole ”tavallista”. Mun mieskamut ja ystävien puolisot harrastaa liikuntaa, laittaa vähän ulkonäköään ja tilaa netistä pari kertaa vuodessa muodikkaita vaatteita. Käyvät kirjastossa ja kattomassa bändejä, pyöräilevät jne.. Ei kannata odottaa että nainen tulew ja kiskoo sinut elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Ja mikä estää tekemästä töitä niiden hiukan parempien naisten saamiseksi? Sellaisen saa muttei tosiaan vastinetta. Mikään pakko ei suinkaan ole ottaa jotain räyhäriä.
Jos hommat on mennyt puihin surkeiden naisten kanssa, koska en ole riittävän chad tai lentäjäkirurgi, niin miten asiat voisi mennä paremmin naisten kanssa, jotka oletettavasti vaativat vielä enemmän?
M/40
Mistä olet saanut käsityksen että naisten vaatimustaso nousee vääjäämättä "tason" myötä? Eihän se niin mene vaan epärealistiset vaatimukset voi olla melkein naisella kuin naisella ja toisaalta hyvin realistiset vaatimukset voi olla hyvinkin hyvätasoisella naisella. Itse olen huomannut että ne normaalit fiksut naiset suhtautuvat myös parisuhteeseen usein realistisimmin ja heille kelpaa kyllä se ihan tavallinen mies kunhan vain kemiat kohtaavat. Niitä prinsessoja ja draamakuningattaria sitten löytyy niistä janan molemmista ääripäistä jos sellaista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33400 kirjoitti:
ap
Moni asia on trll vaan harmittavasti tämä ei.
Tiedän näppituntumalla ainakin kymmenkunta vastaavaa tapausta. Tästä on ollut hyvä keskustella.Paras anti on, että sohvien miehet eroaa tavallisista miehistä.
Tavallinen mies on kiinnostunut jostain.
Sohvan mies ei ole kiinnostunut mistään.
Onko sillä loppujen lopuksi väliä, onko ap trolli vai oikea henkilö, jos tuollaisia miehiä tosiaan oikeasti on? Ja tästä on tosiaan tullut joka tapauksessa hyvä keskustelu, jossa tulee ihmisten erilaisia näkökulmia ja asenteita esiin.
Sohvaltako ihminen on tultava hakemaan?
Ujo saa olla, ei tarvitse olla jännittävä, haastava, erityisen näköinen jne. mutta jos yhtään mikään ei elämässä kiinnosta, niin mitä parisuhteessa saa?
Olen itsekin tavallinen, järkiperäinen, lehmänhermoinen ujo nainen, mutta minua kiinnostaa monenlaiset asiat, minulla on muutama ystävä, oma harratus ja teen itselleni mieluista työtä. Mieheni on aika ujo myös, mutta hänellä on myös elämässään mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia. Tapasimme yhteisen ystävän kautta. Onko huono asia olla ujo nykyyään, ehkä, mutta en minä silti heikkoudeksi sitä laske, jokainen ihminen on omanlaisensa.