Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ToriDiilin käyttö

Vierailija
16.09.2026 |

Ostaja haluaisi ostaa vaatteen toridiilin kautta,  mutta mulla ei ole sitä käytössä. Voinko vain tämän yhden tavaran kohdalla käyttää toridiiliä ja sitten palata takaisin normipostitukseen? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää ihan tavarakohtaisesti. Muista kuitenkin että jos tuotteessa on joku vika (ostaja tekee itse reijän), sen ei tarvi maksaa sitä eikä myöskään palauttaa myyjälle.

Sama koskee esim. Muumimukeja. Ostaja rikkoo oman, ostaa sinulta samanlaisen ja sitten tekee reklamaation, ja kuvassa on sinun paketti ja sisällä ostajan oma rikkinäinen muki, ei tarvi maksaa. Näin ostaja saa ehjän Muumimukin tilalle ihan ilmaiseksi.

Sellainen on Toridiili.

Vierailija
2/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit käyttää ihan tavarakohtaisesti. Muista kuitenkin että jos tuotteessa on joku vika (ostaja tekee itse reijän), sen ei tarvi maksaa sitä eikä myöskään palauttaa myyjälle.

Sama koskee esim. Muumimukeja. Ostaja rikkoo oman, ostaa sinulta samanlaisen ja sitten tekee reklamaation, ja kuvassa on sinun paketti ja sisällä ostajan oma rikkinäinen muki, ei tarvi maksaa. Näin ostaja saa ehjän Muumimukin tilalle ihan ilmaiseksi.

Sellainen on Toridiili.

Kaikkea te keksittekin 😅 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on Toridiili.

Kaikkea te keksittekin 😅 

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010316881.html

Vierailija
4/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä vaatteen takia tekisi diiliä.  Kait olet huomannut itsekkin kun tilaa mistä vaan postimyynnistä vaatteen josta ei aiempaa kokemusta, niin koko tai muu onkin väärä ja joudut palauttamaan.

Vierailija
5/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä vaatteen takia tekisi diiliä.  Kait olet huomannut itsekkin kun tilaa mistä vaan postimyynnistä vaatteen josta ei aiempaa kokemusta, niin koko tai muu onkin väärä ja joudut palauttamaan.

Tai sitten tilataan toridiilillä joku juhlavaate ja palautetaan heti kun juhlat pidetty.

Vierailija
6/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijatuksi tulemisen riski on tuossa iso. Lisäksi joudut suostumaan siihen, että norjalainen omistajayhtiö saa pääsyn tilitietoihisi. Harkitsisin pari kertaa, vaikka diilin käytön lopettaminen onkin mahdollista tämän myyntitilanteen jälkeen. Halvat postikulut houkuttavat monia, mutta mikä se hinta sille sitten lopulta tulee olemaan...

Vierailija
7/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIO!!!!!

TORIDIILIÄ ON KÄYTETTY HUIJAUKSIIN JOILLA ON KALASTELTU JA VIETY PANKKITUNNUKSET!!!

Olen itse tämän nähnyt, uhri meni ostajan laittamasta toridiililinkistä tekemään itselleen sitä toridiiliä ja tili tyhjennettiin.

Jos haluatte ottaa riskin tuon systeemin kanssa, niin hankkikaa se edws vain tori.fi sivun kautta (virallinen) eikä kenenkään lähettämästä linkistä.

Ja jos vaan mahdollista, käyttäkää mobiilitunnistautumista pankkitunnusten sijaan aina.

Vierailija
8/8 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMIO!!!!!

TORIDIILIÄ ON KÄYTETTY HUIJAUKSIIN JOILLA ON KALASTELTU JA VIETY PANKKITUNNUKSET!!!

Olen itse tämän nähnyt, uhri meni ostajan laittamasta toridiililinkistä tekemään itselleen sitä toridiiliä ja tili tyhjennettiin.

Jos haluatte ottaa riskin tuon systeemin kanssa, niin hankkikaa se edws vain tori.fi sivun kautta (virallinen) eikä kenenkään lähettämästä linkistä.

Ja jos vaan mahdollista, käyttäkää mobiilitunnistautumista pankkitunnusten sijaan aina.

Täytyy kyllä vähän kyseenalaistaa Torin vastuuta siitä, että joku yksityishenkilö on niin typerä, että menee klikkailemaan täysin tuntemattoman lähettämiä linkkejä ja vielä syöttää sinne pankkitunnuksensa. Tilin tyhjentymisestä on silloin vastuussa kyllä vain tämä henkilö itse sekä tietysti huijari, joka rikoksen on tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan