Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
361/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitä onkin hyväksynyt naisten narsismin ja ylimielisyyden näissä pariutumisasioissa, niin yhtä juttua en käsitä. Sitä, että miten joku kaikintavoin niin fyysisesti kuin henkisesti kuin yleisesti elämässään melko "heikolle tasolle" jäänyt nainenkin kehtaa vaatia niitä suosituimpia miehiä.

Olen oikeasti niin ollut parisuhteessa kuin myös muuten treffaillut sellaisia jakojäännösnaisia, että ihan rehellisesti voin sanoa että olen heitä "tasokkaampi" vaikken itsekään mikään chad tai kulmaleukalentäjä ole. Siitä huolimatta näillä naisilla on mielessään ollut varaa jättää minut, tai käyttäytyä niin mahdottomasti, että minun on ollut pakko jättää heidät. Yksinkertaisesti naiset eivät tunnu ymmärtävän tasoaan suhteessa miehiin, vaikka olisivat kuinka epämiellyttäviä tahansa noin yleisellä skaalalla mitaten. Tällaista harhaluuloa omasta tasosta ei miesten keskuudessa esiinny, koska aikuinen mies on kyllä saanut varsin monta kertaa ottaa vastaan sellaista käytöstä tai jopa suoraa palautetta, josta ei jää epäselväksi, että tässä ei nyt olla mitään kuuminta hottia.

M/40

Ja mikä estää tekemästä töitä niiden hiukan parempien naisten saamiseksi? Sellaisen saa muttei tosiaan vastinetta. Mikään pakko ei suinkaan ole ottaa jotain räyhäriä.

Jos hommat on mennyt puihin surkeiden naisten kanssa, koska en ole riittävän chad tai lentäjäkirurgi, niin miten asiat voisi mennä paremmin naisten kanssa, jotka oletettavasti vaativat vielä enemmän?

M/40

Keski-ikäinen ukko ja käyttää palstapeikkoternistöä. Sun ei varmaan enää tarvitse vaivata päätäsi moisilla.

Helpompi käyttää paria termiä, joille on vakiintunut suht yleisesti ymmärretty merkitys, kuin kirjoittaa joka kerta vähintään kymmenen lausetta pelkästään kuvaillakseen millaisia miehiä naiset haluavat ja miksi en riitä.

M/40

Samalla haukutte niitä ketkä toimi beta-maksajiksi. Kumma kyllä ne betat ei jouda ihmettelemään ties mitä kirjainrivistöjä.

Vierailija
362/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitä onkin hyväksynyt naisten narsismin ja ylimielisyyden näissä pariutumisasioissa, niin yhtä juttua en käsitä. Sitä, että miten joku kaikintavoin niin fyysisesti kuin henkisesti kuin yleisesti elämässään melko "heikolle tasolle" jäänyt nainenkin kehtaa vaatia niitä suosituimpia miehiä.

Olen oikeasti niin ollut parisuhteessa kuin myös muuten treffaillut sellaisia jakojäännösnaisia, että ihan rehellisesti voin sanoa että olen heitä "tasokkaampi" vaikken itsekään mikään chad tai kulmaleukalentäjä ole. Siitä huolimatta näillä naisilla on mielessään ollut varaa jättää minut, tai käyttäytyä niin mahdottomasti, että minun on ollut pakko jättää heidät. Yksinkertaisesti naiset eivät tunnu ymmärtävän tasoaan suhteessa miehiin, vaikka olisivat kuinka epämiellyttäviä tahansa noin yleisellä skaalalla mitaten. Tällaista harhaluuloa omasta tasosta ei miesten keskuudessa esiinny, koska aikuinen mies on kyllä saanut varsin monta kertaa ottaa vastaan sellaista käytöstä tai jopa suoraa palautetta, josta ei jää epäselväksi, että tässä ei nyt olla mitään kuuminta hottia.

M/40

Ja mikä estää tekemästä töitä niiden hiukan parempien naisten saamiseksi? Sellaisen saa muttei tosiaan vastinetta. Mikään pakko ei suinkaan ole ottaa jotain räyhäriä.

Jos hommat on mennyt puihin surkeiden naisten kanssa, koska en ole riittävän chad tai lentäjäkirurgi, niin miten asiat voisi mennä paremmin naisten kanssa, jotka oletettavasti vaativat vielä enemmän?

M/40

Keski-ikäinen ukko ja käyttää palstapeikkoternistöä. Sun ei varmaan enää tarvitse vaivata päätäsi moisilla.

Helpompi käyttää paria termiä, joille on vakiintunut suht yleisesti ymmärretty merkitys, kuin kirjoittaa joka kerta vähintään kymmenen lausetta pelkästään kuvaillakseen millaisia miehiä naiset haluavat ja miksi en riitä.

M/40

Samalla haukutte niitä ketkä toimi beta-maksajiksi. Kumma kyllä ne betat ei jouda ihmettelemään ties mitä kirjainrivistöjä.

En ole haukkunut ketään betamaksajaksi. Jos sattuisin löytämään sopivan naisen vielä, niin voisin kyllä lapsenkin hänen kanssaan tehdä, ja mielelläni laittaisin kaikki liikenevät rahat lapseen ja naiseen. Sille en kuitenkaan mitään voi, että yh:lle en ala mitään maksamaan. Kerran oli yksi yh jota tapailin, joka oli asiansa sotkenut ja alkoi vaivihkaa hyvin nopeasti esittämään että minä maksan tätä ja tota. Niitä miehiä, jotka tuohon asemaan jää, pidän kyllä aika surkeina, ja naisia lompakkoloisina.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, olen tuo tavallisen ruma nainen, ja tuli noista laatikkoleukalentäjäkommenteista vaan mieleen  että olen joskus nuorena ottanut lentotunteja. Miksi ihmeessä ihmiset kuvittelevat että lentäjät eivät ole tavallisia ihmisiä? Ainakin ne joiden kanssa silloin lensin ja kaikki opettajat olivat ihan tavallisia miehiä. Eikä kukaan ollut edes erityisen komea.

Alunperin puhuttiin lentäjälääkäri-kalsarimalleista ja astronauttikirurgeista. Ne eivät ole enää ihan tavallisia.

No eipä todella, luulin kyllä että noin överit ovat kaikille satuolentoja. Mutta tuohon kuvitelmaan lentäjistä jonain yli-ihmisinä kyllä törmää useinkin. En ymmärrä miksi.

Koska ne tienaa, ne on sillon alfoja, vaikka niillä ei mitään muita miellyttäviä ominaisuuksia olisikaan. Tämä siis palstalogiikkaa.

Voi olla palstalogiikkaa, mutta eihän lentäjät ainakaan uransa alussa nykyään tienaa sen kummemmin kuin monet muutkaan. Monella nuorella lentäjällä on itse asiassa aika pieni palkka. Ison rahan tarpeessa olevat hakeutuvat ihan eri alalle kuin lentäjäksi. No lennonjohto ja mekaanikot on eri asia, ne kyllä pärjää.

Vierailija
364/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

M/40

En ole haukkunut ketään betamaksajaksi. Jos sattuisin löytämään sopivan naisen vielä, niin voisin kyllä lapsenkin hänen kanssaan tehdä, ja mielelläni laittaisin kaikki liikenevät rahat lapseen ja naiseen. Sille en kuitenkaan mitään voi, että yh:lle en ala mitään maksamaan. Kerran oli yksi yh jota tapailin, joka oli asiansa sotkenut ja alkoi vaivihkaa hyvin nopeasti esittämään että minä maksan tätä ja tota. Niitä miehiä, jotka tuohon asemaan jää, pidän kyllä aika surkeina, ja naisia lompakkoloisina.

M/40

Ikävää, että olet joutunut kohtaamaan naisia, jotka ovat kohdelleet sinua huonosti. Turha sitä on kieltää, että molemmissa sukupuolissa löytyy käytökseltään huonoja yksilöitä.

Mikä taas tuntuu tällä palstalla unohtuvan on se, että ihmiset ovat yksilöitä. Jos yksi tai kymmenenkin naista tai miestä toimii idioottimaisesti, ei se tarkoita että kaikki naiset tai kaikki miehet noudattaisivat samaa kaavaa. Jos tuntuu, että omalle kohdalle lankeaa vain tietyntyyppisiä ongelmatapauksia, ehkä kannattaa miettiä mitähän itse tekee väärin, kun hakeutuu sellaiseen seuraan.

Jos kyseessä on se "tavallinen nainen / tavallinen mies", niin tavoitteena on yleensä myös ihan tavallinen perus parisuhde ja perhe-elämä. Elämä, jota eletään yhdessä, tehdään asioita yhdessä, maksetaan asioita yhdessä. Jos suhde on kilpailua tai uhriutumista siitä, kumpi nyt joutuu antamaan enemmän tai jää vähemmälle, se ei ole normaalia ja harvoin sellainen toimiikaan.

Raha, ulkonäkö ym seikat ovat oikeasti sivutekijöitä silloin, kun on oikeasti aito kiinnostus toiseen. Se ehkä vaikuttaa ensivaikutelmaan, jolloin mahdollisuus tutustua jää heikommaksi, mutta jos tavoitteena on löytää kumppani, jonka kanssa viihtyy, on hyvä elää ja viettää aikaa yhdessä, niin eivät ne pintakuoren puutteet mitään puutteita ole. Nämä tekijät vaikuttavat silloin, kun etsitään sitä toisenlaista seuraa tai yritetään pönkittää jotakin omaa vajettaan puolin tai toisin.

Vierailija
365/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisikin jostain tavallisen, rakastavan ja huolehtivan miehen, jolla ei ole mt- tai alkoholiongelmia ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia. Ei tarvitse olla rakettikirugi, kunhan elättää itsensä. Mistä tällaisen löytäisi?

N40

Siis oikeesti vielä nelikymppisenä haaveilet perheestä..uskomatonta. Jos huomenna hedelmöittyisit, niin olisit 41-vuotias ensisynnyttäjä, järki käteen nyt.

No olen minä törmännyt muutama viikko sitten 45-vuotiaaseen naiseen, joka vielä haaveili perheestä. Onnea vaan hänellekin yritykseen.. 

Vierailija
366/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

M/40

M/40

Yleistäminen toimii naisten kohdalla ---> kaikki naiset haluavat sellaisen tietynlaisen miehen, mutta miehet ovat uniikkeja lumihiutale yksilöitä, joille kelpaa erilaiset ihan tavalliset naiset? Ok, aika katkerankitkerää.

Vierailija
367/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisikin jostain tavallisen, rakastavan ja huolehtivan miehen, jolla ei ole mt- tai alkoholiongelmia ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia. Ei tarvitse olla rakettikirugi, kunhan elättää itsensä. Mistä tällaisen löytäisi?

N40

Siis oikeesti vielä nelikymppisenä haaveilet perheestä..uskomatonta. Jos huomenna hedelmöittyisit, niin olisit 41-vuotias ensisynnyttäjä, järki käteen nyt.

No olen minä törmännyt muutama viikko sitten 45-vuotiaaseen naiseen, joka vielä haaveili perheestä. Onnea vaan hänellekin yritykseen.. 

Äläpä siellä parjaa. Haaveilen minäkin perheestä ja kuvaillun kaltaisesta miehestä, vaikka olen jo 42v nainen. Ei se vielä mahdotonta ole, vaikka varsin epätodennäköistä onkin.

Toisille perhe ovat tärkeä asia.

Vierailija
368/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy missään muualla kuin töissä, on se työpaikkaa aikalailla ainoa paikka jossa voisit kohdata sen tulevan vaimosi. Vai missä oletat että törmäät siihen tavalliseen naiseen joka haluaa sinut, tavallinen mies, siellä sun sohvallako? Ymmärrätkö että sun pitää aika monta naista tavata ja vähän tutustuakin ennenkuin sattuu kohdalle sellainen jonka kanssa kemiat kohtaa, elämäntilanne kohtaa, elämänarvot kohtaa jne. Ei se rakastuminen ole sitä että katsotaan että jaa, onko tuo töissä, onko sillä normaalit vaatteet... et kai sinäkään sillä perusteella vaimoa etsi?

Varsinkin naiselle on tärkeitä asioita miehessä esim. ääni ja tuoksu, huumorintaju, eläinrakkaus, lapsirakkaus, se miten kohtelee omia vanhempia, elämänarvot eli onko vaikka kasvisyöjä tai vegaani, tykkääkö asua maalla omakotitalossa vai kerrostalossa, onko ns. uraorientoitunut vai eräjorma... Ja sitten tulee se selittämätön, rakkaus, sitä ei voi pakottaa, se vaan tulee jos on tullakseen, joskushan sitä rakastuu ihan vääriin ihmisiin, sekä miehet että naiset.

Vierailija
369/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on täynnä pääasiassa katkerien akkojen sugarcoatingia ja tekopyhää lätinää jostain henkevästä tekemisestä/keksustelusta/tms muusta jaadajaadasta.

Ei kannata ottaa tosissaan mitään mitä tässä ketjussa ns. naiset kertoilee.

Tuntuuko katkeralta huomata, ettei naisilla olekaan oikeasti mitään niitä "tavallisia miehiä" vastaan, vaan pelkästään passiiviset, seksin perään vonkuvat sitoutumiskammoiset eivät kiinnosta?

Kieltämättä hieman häiritsee tuo naisten käsitys tavallisesta miehestä.

Eli sinun mielestäsi tavallinen mies ei kiinnostu mistää, puhu yhtään mistään, harrasta mitään ja elämä on pelkää sohvalla oleilua töllön äärellä, jos ei ole töissä?

Selvisi miksi palsta uliuliuuleila ei ole mahdollisuutta parisuhteisiin, jos tuo on heistä sitä ihan tavanomaista miesten elämää.

En näe juuri mitään tavallista miehessä, joka on 190cm, harrastaa kaikkea maan ja taivaan väliltä, osaa luetella kirjallisuusklassikot etu- ja takaperin, hauskuuttaa naista ja sen kavereita, suorittaa maanisesti elämää pilke silmäkulmassa, velmusti mutta päämäärätietoisella alfan otteella.

Tuollainen on ilmeisesti tavallinen mies. Itse en ole sellainen. Viihdyn kotosalla ja voin tunnustaa että yletön harrastaminen ei ole juttuni.

Pitääkö vetää ääripäästä toiseen? Ei tarvitse olla mikään maaninen harrastaja. Mutta ettei MIKÄÄN kiinnosta? Mistä sellaisen ihmisen kanssa edes voi jutella?

Mutta pituusvaatimuksesta ja ulkonäöstä ei tingitä.

Pituutta mulla kyllä on 178 eli en ole ainakaan ihan lyhyt, mutta pitäisikö olla yli 180? Voiko se johtua siitäkin että naiset ei kiinnostu?

ap

185cm on nykyään minimi

No ei kai sentään, kyllä sitä näkee ainakin paljon sellaisia keskipituisia seurustelevia miehiä, mutta niillä on kai sitten jotain muuta mitä tällaisella tavallisella miehellä ei ole?

ap

Ne on just niitä tavallisia. Ei se tavallinen tarkoita samanlaista.

Ai tavalliset ei ole samanlaisia kuin minä? Kyllä mä ihan tavallinen olen, ei ole mitään autismia diagnosoitu ainakaan.

No ei ole.

Se, että sinä olet tavallinen, ei tarkoita sitä, että joku toinen toisella hiusten tai silmien värillä tai erilaisilla kiinostuksen kohteilla ei olisi myös tavallinen. Meissä taviksissakin on eroja.

Jos jollakin miehellä on nainen, se ei tarkoita, että kyseinen mies olisi erikoinen tai poikkeuksellinen. Se tarkoittaa sitä, että kyseisen miehen ominaisuuksissa on jotain, mistä kyseinen nainen on kiinnostunut ja päinvastoin.

Mutta mitä ne ominaisuudet on joista nainen kiinnostuu, kun minulla ei kai sitten ole niitä?

ap

P e r s o o n a l l i s u u s

Vierailija
370/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on täynnä pääasiassa katkerien akkojen sugarcoatingia ja tekopyhää lätinää jostain henkevästä tekemisestä/keksustelusta/tms muusta jaadajaadasta.

Tuntuuko katkeralta huomata, ettei naisilla olekaan oikeasti mitään niitä "tavallisia miehiä" vastaan, vaan pelkästään passiiviset, seksin perään vonkuvat sitoutumiskammoiset eivät kiinnosta?

Eli sinun mielestäsi tavallinen mies ei kiinnostu mistää, puhu yhtään mistään, harrasta mitään ja elämä on pelkää sohvalla oleilua töllön äärellä, jos ei ole töissä?

Selvisi miksi palsta uliuliuuleila ei ole mahdollisuutta parisuhteisiin, jos tuo on heistä sitä ihan tavanomaista miesten elämää.

En näe juuri mitään tavallista miehessä, joka on 190cm, harrastaa kaikkea maan ja taivaan väliltä, osaa luetella kirjallisuusklassikot etu- ja takaperin, hauskuuttaa naista ja sen kavereita, suorittaa maanisesti elämää pilke silmäkulmassa, velmusti mutta päämäärätietoisella alfan otteella.

Tuollainen on ilmeisesti tavallinen mies. Itse en ole sellainen. Viihdyn kotosalla ja voin tunnustaa että yletön harrastaminen ei ole juttuni.

Pitääkö vetää ääripäästä toiseen? Ei tarvitse olla mikään maaninen harrastaja. Mutta ettei MIKÄÄN kiinnosta? Mistä sellaisen ihmisen kanssa edes voi jutella?

Pituutta mulla kyllä on 178 eli en ole ainakaan ihan lyhyt, mutta pitäisikö olla yli 180? Voiko se johtua siitäkin että naiset ei kiinnostu?

ap

185cm on nykyään minimi

No ei kai sentään, kyllä sitä näkee ainakin paljon sellaisia keskipituisia seurustelevia miehiä, mutta niillä on kai sitten jotain muuta mitä tällaisella tavallisella miehellä ei ole?

ap

Ai tavalliset ei ole samanlaisia kuin minä? Kyllä mä ihan tavallinen olen, ei ole mitään autismia diagnosoitu ainakaan.

No ei ole.

Se, että sinä olet tavallinen, ei tarkoita sitä, että joku toinen toisella hiusten tai silmien värillä tai erilaisilla kiinostuksen kohteilla ei olisi myös tavallinen. Meissä taviksissakin on eroja.

Jos jollakin miehellä on nainen, se ei tarkoita, että kyseinen mies olisi erikoinen tai poikkeuksellinen. Se tarkoittaa sitä, että kyseisen miehen ominaisuuksissa on jotain, mistä kyseinen nainen on kiinnostunut ja päinvastoin.

Mutta mitä ne ominaisuudet on joista nainen kiinnostuu, kun minulla ei kai sitten ole niitä?

ap

Ääh. turha selittää, hän ei kykene käsittämään mitä on persoonallisuus tai miksi pitäisi olla mielenkiinnon kohteita (paitsi se sohva)

Vierailija
371/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisus mitä porukkaa. Ap ihmettelee miksei herätä kiinnostusta kessään - ja sellaisia ihan tavallisia kilttejä miehiä tässä maassa riittää, jotka eivät vähäisessäkään määrin kiinosta yhtään ketään. Ja sitten tämä vielä haukutaan päälle ties miksi.

Tämä on paha tilanne, koska ap tarvitsisi sellaiset "käärmeen silmät", mutta perusrehellisen ja kiltin ihmisen ei ole mitenkään helppoa yrittää kasvattaa itsestään mulkumpaa tapausta.

Vierailija
372/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M/40

Olen antanut pakkeja vain miehille, jotka eivät ole pystyneet tyydyttämään minua sängyssä (opastettuinakaan). Hyvin pieni osa miehistä on pystynyt minut tyydyttämään ja pitkät seurustelusuhteeni ovat olleet näiden kanssa.

Osa varmaankin löytää itselleen täysin sopivan, osa kelpuuttaa puolivillaisen ja osa on onnellisempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
373/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

185cm on nykyään minimi

ap

No ei ole.

ap

Ääh. turha selittää, hän ei kykene käsittämään mitä on persoonallisuus tai miksi pitäisi olla mielenkiinnon kohteita (paitsi se sohva)

Sillä sohvalla on paljon enemmän persoonaa.

Vierailija
374/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisus mitä porukkaa. Ap ihmettelee miksei herätä kiinnostusta kessään - ja sellaisia ihan tavallisia kilttejä miehiä tässä maassa riittää, jotka eivät vähäisessäkään määrin kiinosta yhtään ketään. Ja sitten tämä vielä haukutaan päälle ties miksi.

Tämä on paha tilanne, koska ap tarvitsisi sellaiset "käärmeen silmät", mutta perusrehellisen ja kiltin ihmisen ei ole mitenkään helppoa yrittää kasvattaa itsestään mulkumpaa tapausta.

Eli sohva ameeba on normaali tavallinen mies? Kaikki muut miehet ovat epänormaaleja käärmesilmäisiä pahoja jännämiehiä?  Naisen pitää kiinnostua, kun mies sentään hengittää?

Vierailija
375/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sohva ameeba on normaali tavallinen mies? Kaikki muut miehet ovat epänormaaleja käärmesilmäisiä pahoja jännämiehiä?  Naisen pitää kiinnostua, kun mies sentään hengittää?

Ei. Ei. Ja ei. Ihmeellisiä oletuksia sinulla. Mutta ongelma on todellinen ja vikaisuus kokijan itsensä vaikeasti hahmotettavissa.

Vierailija
376/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti saamaton mies = nynny, tylsä, väritön, arka, ujo, ei-jännittävä, ei-haastava, ei-minkään näköinen, liian rauhallinen, järkiperäinen ja lehmänhermoinen. Ikävä homma tässä ajassa jos on sellaiseksi syntynyt, kuten moni on.

Vierailija
377/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen? 😂 lue: ruma mies mahakas ja ikää kohta 60.

Mutta eipä sitten tavallista naista TAVALLISELLA (0-2 v ikäero) ikäerolla etsikään vaan häntä miellyttäisi vain 10-30vuotta itseään nuoremmat.

Hänelle ei kelpaa oma tasonsa. Siinä syy.

Ja se oma taso on Pirkko, 63v, liikakiloja, määräilevä. Vaatekoko L - XL.

Sanoo ukolle suorat sanat.

Siinä syy, tasonsa ulkopuolelle haikailu. Siihen se jääkin.

Yksin loppuelämä.

Vierailija
378/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. 97% kaikista miehistä on parisuhteissa elämänsä aikana, sekä kiltit että mulkut. Suurin osa miehistä ja naisista, ihmisistä, on tavallisia, ja he pariutuvat yleensä tavallisten ihmisten kanssa. Mutta ap kun ei edes käy missään niin mistä se nainen sinne kotisohvalle tupsahtaisi?

Vierailija
379/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että eräs mies, joka oli minusta kiinnostunut ja esitti muka kilttiä, olikin koirien vihaaja.

Loppuipa kiinnostus. Itse olen eläinten puolustaja ja kissat ovat rakkaita.

Vierailija
380/649 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei. Ja ei. Ihmeellisiä oletuksia sinulla. Mutta ongelma on todellinen ja vikaisuus kokijan itsensä vaikeasti hahmotettavissa.

Juurihan tämä yksi selitti, että tarvitaan "käärmeen silmiä" koska muuten haukutaan ties miksi. Muuten, ilman "käärmeen silmiä" et kiinnosta yhtään ketään. 

Eli miten minun oletukseni olisivat vääriä, jos näin joku kirjoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan