Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija wrote:
Jenni Sanssi (jos bloggaajat menee julkkiksesta) Fiksun oloinen, kaunis ja pitää kireitä housuja. Mitäpä sitä muuta mies kaipaisi
Tämä on nolo. Jenni itse mainostaa itseään
Hessu_Hopo313 wrote:
Louis Theroux. Koska on älyllisesti kiinnostava, ei loppuisi jutut kesken.
Täällä sama. Aivan mahtava tyyppi!
Tommi Korpela, Suomen komein mies! Olen myös tavannut kahdesti; mikä herrasmies ja siihen vielä sänkykamariääni, ahh! Knihtilälle propsit, kun holasit upeen uroon..
Teemu Selänne. Monia syitä. Autot yksi niistä :)
Brian May ei ole pahemmin sekoilut päihteiden kanssa. Lisäksi ei ole vaihtanut samaa ikäluokkaa olevaa vaimoaan nuorikkoon. Vieläpä tähtitieteen tohtori ja rahaakin löytyy.
Jonkun vanhuudenhourun ja rikkaan.
Riikka Purran. Olen itsekin outo, ehkäpä jopa psykopaatti. Masokisti olen varmasti.
Sanna Marinin. Toisi rahaa huusholliin ja ymmärtää bilettämisen tärkeyden. Ei olisi jatkuvasti pyörimässä jaloissa ja voisi tuoda reissuiltaan diplomaattipassilla vaikka mitä... Hyvännäköinen sutjakka kroppa ja kauniit kasvot, joita jaksaisi katsella pitempääkin. Varsinkin se peba pysynee vielä pitkään painokelpoisena.
Onko olemassa muita vaihtoehtojakaan kuin Sandra Bullock ? Ja koska ei ole,niin eipä tarvitse selitellä miksi ❤️🤗🤗🤗❤️
Vierailija wrote:
V.Haapasalo on leppoisa
Leppoisa tosijaaaaan .
30 päivässä kännissä sohvan ympäri.
Ja tykkää juustoisesta tortusta .
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin RKP:n Anders Adlercreuzin. Hyvän näköinen hemmo jolla järkeä päässä.
Ei paha! Ja vielä aatelinenkin!
Pitäisi keksiä joku sinkkujulkkis. En nyt keksi ketään... Janne Kataja olisi muuten mun ihannemies, mutta on minulle turhan nuori.
Lotta Hintsa. Kaunis ja elää täyttä elämää.
Stellan Skarsgård
Ihan paras.
Ottaisin Amy Schumerin miehen jos saisin ja hän olisi vapaa. Hän on kertakaikkisen ihana ja huumorintajuinen tavalla joka panee villasukkani pyörimään. Melkoinen mussukka. Valitettavasti heidän ohjelmassaan "Koomikko kokkikoulussa" käy selvästi ilmi että he rakastavat toisiaan joten ei taida oikein olla saumaa minulle.
Jonkun joka on superrikas ja jolla on toinen jalka haudassa!