Voiko kunnallisella tutkia sperman laadun vai miäytyykö varata aika yksityiselle
Haluan tietää olenko kyvykäs saattamaan naista autuaaseen tilaan. Jos osoittautuu ettei mun siemenistä synny mitään, niin se tieto auttaa jo paljon. Onko muilla kokemusta miten toimenpide hoidetaan lääkäriasemalla?
Kommentit (22)
Autuaaseen? Siunattuun tilaan se on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä. Autuas tila on orgasmi. Siihen ei tarvita AP spermaa välttämättä.
Oon päästellyt useamman sisään elämäni aikana eikä oo kukaan poksahtanut. On tunnettua että yleisesti laatu on heikentynyt
Ei sulla ole edes parisuhdetta, joten miksi sun litku verorahoilla tutkittaisiin.
Mene luovuttamaan siittiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mies on lähinnä haitaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. No sentään autuaaseen tilaan kykenen naisen saattamaan
Vierailija kirjoitti:
Oon päästellyt useamman sisään elämäni aikana eikä oo kukaan poksahtanut. On tunnettua että yleisesti laatu on heikentynyt
Montako sukupuolitautia sulla on oireettomana? Se tuhoaa siittiötuotannon ihan kivasti.
Pokaat jonkun yh:n jolla monia lapsia eri miesten kanssa ja teette sen ilman ehkäisyä. Jos ei raskaudu, niin tiedät, että vika on vehkeessäsi.
Jos ei kehtaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä, niin parempi olis jättää aikuisten hommat kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole edes parisuhdetta, joten miksi sun litku verorahoilla tutkittaisiin.
Mene luovuttamaan siittiöitä.
Ja mistä sinä tällaiset selvännäkijän kyvyt uskot saaneesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sukupuolitautia sulla on oireettomana? Se tuhoaa siittiötuotannon ihan kivasti.
Testien mukaan olen puhdas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. No sentään autuaaseen tilaan kykenen naisen saattamaan
Epäilen tätäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kehtaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä, niin parempi olis jättää aikuisten hommat kokonaan.
Ai? Missä kohden puhuin asioista väärin?
Käsittääkseni aika heikkokin mikroskooppi kykenee siittiöt saamaan näkyviin. Oisko helpoin hommata sellainen ja tsekata itse?
Miten spermanäyte otetaan? Omakätisestikö vai auttaako naislääkäri tai hoitsu?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni aika heikkokin mikroskooppi kykenee siittiöt saamaan näkyviin. Oisko helpoin hommata sellainen ja tsekata itse?
Joo esim Tokmannilla myydään lapsille niitä Tiede- lelusettejä, niissä on pieni mikroskooppi mukana.
Minä tutkin a 100e/ tunti
-Römpsä-Riitan tutkimuslaitoksen haarakonttori
ps. otan myös makutestin
Kotitesti?